Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KOIRARODUT - Tiistaina, 01.03.2011 klo 09:45

Colliet - osa 2

Siirry sivulle: 1 ... 48 49 50

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: COLLIET - OSA 2 - Maanantaina, 11.06.2012 klo 17:49  
+
0
Hienotunteisesti herättäminen on meillä tuntematon käsite. Tassusta tulee, jos ei sillon nouse, kun ulos on päästävä.. :nauru:


Ihanainen treeniliivi saapui tänään.
Kokoa isompi olis voinut olla, niin olis mahtunut takin päällekkin. Mitenhän mä oon ruusunpunaisten lasien kanssa itteeni mittaillut, et toi XS olis ollut ihan reilun kokonen..:nolo:
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

virtahepo

virtahepo
Viestimäärä: 1788

VS: COLLIET - OSA 2 - Tiistaina, 12.06.2012 klo 10:20  
+
0
^Upee liivi! Pongo ei oikeestaan herätä mua, mutta joskus kun se on päästetty herättämään niin se hyppää suoraan päälle ja rupee hepuloimaan.. Siinä kivaa sen 32 kilon alla yrittää hengittää.

Käytiin eilen taas hakuilemassa Pongon kanssa ja voi vitsi kun meni hyvin. Keskilinjalta huuto "NIMI HEI" ja maalimies vastaa huutamalla hei ja koiran päästö irti samalla. Kaikki pistot aika täydellisesti ja siis suoraa tietä meni maalimiehen luokse, eikä juossut ympyrää niinkun sillon kun maalimies lähti viuhkatyylillä eli lähti siitä koiran eestä juoksemaan. Jesjesjes! Ehkä Pongossa on ainesta vielä hakukoiraks. :D

Torstaina agilityyn sitten alkeiskurssille, viime vko oltiin agileirillä ja opittiin tosi paljon. Pongo rakastui putkiin. :love: Mutta yks ohjaaja kehu sitä tosi lupaavaks agilityyn, kunhan sitten opitaan tekee kunnolla yhteistyötä ja ite opin ohjaa mun kroppaa. Kuulemma ohjautuu paremmin kropalla kun kädellä siis tää koira. Kuuntelee hyvin "vartaloa".. olipa outo lause.

Jaja kun tässä ny aloin hehkuttaa, niin toi leiri teki meille tosi hyvää! Meillä on ollu vähä remmiräyhä ongelmaa, aika pientä tosin, mutta nyt on kyllä rauhottunu selvästi. Kyttää koiria ja nostaa karvat, mutta ei enää räyhäää täysillä!! Jesjes! Tai menee ohi helpommin, ihanaa..
skcu Pongo

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: COLLIET - OSA 2 - Perjantaina, 15.06.2012 klo 08:27  
+
0
Sumun kasvattajasta oli juttu Collie sanomissa ja olipa siinä jutun yhteydessä kuva meidän pienestä jäljestäjästäkin. :jjei:
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

virtahepo

virtahepo
Viestimäärä: 1788

VS: COLLIET - OSA 2 - Perjantaina, 15.06.2012 klo 14:05  
+
0
^ Täytyykin muistaa katella tota vähän tarkemmin, selasin pelkästään eilen sen.

Onko KC:n collikoita tulossa 30.6 pääerikoisnäyttelyihin ? :) Meijän Pongo on tulossa nuoriin uroksiin.
skcu Pongo

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: COLLIET - OSA 2 - Perjantaina, 15.06.2012 klo 14:40  
+
0
Sumu on tulossa junnu uroksiin erkkarissa. Ja ite oon lupautunut tuonne talkoolaiseksikin.
Seuraava Pirkanmaan ao:n erkkarihan on heti 2022, et pakko ottaa nyt sit kaikki ilo irti. :nauru:
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

Lyytikäinen

Lyytikäinen
Viestimäärä: 461

VS: COLLIET - OSA 2 - Perjantaina, 15.06.2012 klo 16:17  
+
0
Me tullaan Lyytin kanssa turisteiksi katselemaan tokomestiksiä ja moikkaamaan kasvistätiä. :hymy:

ipanapa

ipanapa
Viestimäärä: 25

VS: COLLIET - OSA 2 - Perjantaina, 15.06.2012 klo 21:25  
+
0
Hei, voisitteko kirjoittaa minulle yksityisviestinä lk colliekasvattajista? Ehdottaa sellaisia, joiden koirat on luonnetestattu (=hyvä testitulos) ja tehty terveystutkimukset (=terveet koirat). Etsin niin koko maasta kuin pohjois-pohjanmaan (Oulun) alueelta hyviä kasvattajia.

virtahepo

virtahepo
Viestimäärä: 1788

VS: COLLIET - OSA 2 - Perjantaina, 15.06.2012 klo 23:27  
+
0
^ ipanapalle pistetty viestiä.

^^ ja ^^^ Tulkaa moikkailee mua ja Pongoa mikäli vaan tunnistatte!! :nauru: Ois kiva nähdä jotain palstalaisia siellä :hymy:
skcu Pongo

jmcolliet

jmcolliet
Viestimäärä: 6

VS: COLLIET - OSA 2 - Sunnuntaina, 17.06.2012 klo 14:55  
+
0
Ilmarista tulee iskä :) Laran kanssa käytiin ultrassa perjantaina ja siellähän niitä pikkuisia pallukoita ultrakuvassa näkyi useampi :) Alla ultrakuva ja tuleva pikku Ilmari tai pikku Larppa siellä kelluu :love:
http://www.kenneljudysmagician.com/
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 17.06.2012 klo 14:56)

virtahepo

virtahepo
Viestimäärä: 1788

VS: COLLIET - OSA 2 - Torstaina, 21.06.2012 klo 12:16  
+
0
^ Oi ihanaa ! :)

Minä vähän harjailin tota mun poitsua.

Tommonen kasa irtosi, aika paljon mun mielestä. :D
skcu Pongo
(Viestiä on muokattu torstaina, 21.06.2012 klo 12:16)

gaselli

gaselli
Viestimäärä: 735

VS: COLLIET - OSA 2 - Torstaina, 21.06.2012 klo 22:27  
+
0
virtahepo, anteeks mut jos toi on paljon niin mitä tää on? :nauru:



Kuva otettu n.vuosi sitten, huonolla kännykällä.
Collie "Ronja" 5/2010

Sheltti "Sani" 6/99 - 10/2011

Labbis "Vilma" 4/95 - 3/2010

gaselli

gaselli
Viestimäärä: 735

VS: COLLIET - OSA 2 - Lauantaina, 23.06.2012 klo 17:42  
+
0
Mites teillä meni juhannus? Me oltiin mun äidin luona maaseudulla, hän itse oli reissussa miehensä kanssa, niin saatiin olla heidän omakotitalossa, onhan se kiva olla maalla, siellä on vielä puilla lämpiävä ulkosauna.

Ronja nautti olostaan maalla, oli vapaana pihalla. Heillä on kolme kissaa, joista 2 me nähtiin, ja nekin pelkäs Ronjaa.

Juhannusaattona käytiin lenkillä illalla vähän grilliruokaa sulattelemassa, käytiin katsomassa lähistöllä olevia lehmiä, tässä yksi kuva



Ronja hiukan pelkäsi ammuja ja murisi niille :nauru: Se ei ole ennen lehmiä nähnyt.
Collie "Ronja" 5/2010

Sheltti "Sani" 6/99 - 10/2011

Labbis "Vilma" 4/95 - 3/2010

MaryCe

MaryCe
Viestimäärä: 37

VS: COLLIET - OSA 2 - Lauantaina, 23.06.2012 klo 19:21  
+
0
Toivottavasti kaikilla on ollut kiva juhannus! Me oltiin kaverin luona mökillä, missä pääsi vapaana painamaan kolmen muun koiran kanssa! Ai että Selja nautti!
Tänään tultiin pois mökiltä ja eka kerta kun Selja ei oksentanut autoon! Sillä on esiintynyt pahoinvointia joka matkalla. Toivottavasti pahoinvointi jäisi pois kun kasvaa. :neutral:

Ihana tuo Ronjan lehmä kuva! Niin tarkkana. :kieli:


Tarkkana omalla mökillä 10vko.


Juhannuksena koitti saada setää leikkimään. Ei se suostunut :(

mill

mill
Viestimäärä: 1617

VS: COLLIET - OSA 2 - Maanantaina, 25.06.2012 klo 09:11  
+
0
Heh, pikkuriikkiseltä kasalta näyttää kyllä Virtahepon saalis näin pehkon omistajana. :hymy: Mutta lyhytkarvaselle lienee ihan kiitettävä saalis?

MaryCe, Misty oli pentuna matkapahoinvoiva, oksensi joka kerta autoon vähänkin pidemmillä matkoilla (yli puoli tuntia). Meillä ainakin se helpottui itsestään, joskus 10-12kk:n iässä muistaakseni, eikä ole sen koomin oksennellut autossa. :)

Juhannus meni meillä kotosalla mukavasti oleillen, meille syntyi keskiviikkona poikavauva ja pääsin sen kanssa perjantaina juhannukseksi kotiin. Misty otti uuden tulokkaan hyvin vastaan, haisteli läpikotaisin ja heilutti vauvalle häntää. :)
Pk collie Misty 08/2007
Punakorvakonna Stevie "Tiivis" synt. 1996.

Blogi

MaryCe

MaryCe
Viestimäärä: 37

VS: COLLIET - OSA 2 - Maanantaina, 25.06.2012 klo 09:20  
+
0
Oi onneksi olkoon mill :love:

virtahepo

virtahepo
Viestimäärä: 1788

VS: COLLIET - OSA 2 - Maanantaina, 25.06.2012 klo 22:58  
+
0
Onnea paljon mill!

Juu on tuo musta nahkasta aika suuri kasa karvaa ja onhan se eri asia aina kammata lyhytkarvaista kun pitkäkarvaista koiraa. :D

Pongo on puunattu 30.6 pääerkkaria varten ja korva on teipissä ja meitsin peukut pystyssä. Ja teoria 26.6 ja inssi 29.6, voipi olla että kurvailen itse sinne autolla hauva kyydissä, hui!
skcu Pongo

gaselli

gaselli
Viestimäärä: 735

VS: COLLIET - OSA 2 - Maanantaina, 25.06.2012 klo 23:02  
+
0
Onnea Mill perheenlisäyksen johdosta! Jossain vaiheessa haluan sitten ihailla kuvaa vauvasta, laita ainakin tonne Perheenlisäys-ketjuun :paapatus: ja onko mahdollista nähdä kuva jossa näkyy koira ja vauva :love:
Collie "Ronja" 5/2010

Sheltti "Sani" 6/99 - 10/2011

Labbis "Vilma" 4/95 - 3/2010

MaryCe

MaryCe
Viestimäärä: 37

VS: COLLIET - OSA 2 - Maanantaina, 25.06.2012 klo 23:35  
+
0
Onnea virtahepo teoriaan ja inssiin! Niin ja tietty erkkareihin! :peukku:

Mäkin odotan kuvaa :love:

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: COLLIET - OSA 2 - Tiistaina, 26.06.2012 klo 12:23  
+
0
Onnea mill perheenlisäyksestä!
Mä muistin eilen illalla, et mun piti Sumu pestä ennen erkkaria. :eek: Täytyy pestä tänään ja toivoa, että karva asettuu edes jotenkin.:viheltel:
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

mill

mill
Viestimäärä: 1617

VS: COLLIET - OSA 2 - Torstaina, 28.06.2012 klo 08:47  
+
0
Kiitos onnitteluista! :)
Kuvia vauvasta en kuitenkaan valitettavasti voi luvata, tehtiin jo esikoisesta periaatepäätös ettei laiteta lasten kuvia julkisesti nettiin. Lemmikkien vain. :)

Virtahepolle tsemppiä inssiin! Kirjalliset taisi jo olla? :)

Onhan se tosiaan ihan eri asia lyhytkarvaisia ja pitkäkarvaisia harjatessa, sehän on selvä. :) Oon aiemmin nähnyt kuvia vaan pitkäkarvaisten rotujen karvakasoista, hauska oli nähdä vähän vertauskuvaa. :) Serkulla on kyllä trikki-nahka muttei ole koskaan tullut puheeksi sen karvamäärä, verrataan vaan noita sukulaishaukkuja. :hymy: (Serkulla on Mistyn eno, pitäähän sukulaisilla sukulaiskoirat olla. :wink:)

Mistykin kaipaisi kyllä kipeästi pesua, edellisestä on jo ylikauan aikaa kun en tuossa raskauden aikana kyennyt sitä pesemään. Nyt pitää joku päivä pestä. Jospa saa samalla pois viimeisetkin irtokarvat, sen verran luihun näköinen koiruus, että tuskin pohjavilloja enää juurikaan jäljellä.
Pk collie Misty 08/2007
Punakorvakonna Stevie "Tiivis" synt. 1996.

Blogi


  Siirry sivulle: 1 ... 48 49 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28240
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6353
Viestejä yhteensä545785
Uudet käyttäjät tänään4
Viestiketjuja aloitettu tänään2
Viestejä kirjoitettu tänään9
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265917
(Tilastot päivitetty viimeksi 16.05.2024 klo 22:00)