Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KOIRARODUT - Sunnuntaina, 03.10.2010 klo 22:16

Griffonit

Siirry sivulle: 1 ... 12 13 14

Bender

Bender
Viestimäärä: 126

VS: GRIFFONIT - Keskiviikkona, 06.04.2016 klo 22:33  
+
0
Hei, onpa kiva että täälläkin keskustelu virkoaa :hymy:
Ihana Jedi! Eino on vasta vajaa 5kk ja olen jo salaa alkanut haaveilemaan karvaversiosta :love:

Täällä on tapahtunut kasvuspurtti. Jalat venähtäneet etenkin pituutta ja pennun pyöreys alkaa häviämään. Nopea koira tämä on kyllä oppimaan ja motivaatio kohdillaan. Pentukoulu ollaan jo käyty ja seuraavaksi toko suunnitelmissa. En ole kyllä päivääkään katunut tätä tulokasta ja etenkään rotuvalintaa. Kadulla herättää kyllä ihmetystä jonkin verran ja rotua on luultu chihuahuasta rottweileriin :nauru:





Muoks. Ja onnea Elmolle pyöreistä vuosista! :love::nauru:
Petit brabancon Eino 11/15
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 06.04.2016 klo 22:35)

Larzu

Larzu
Viestimäärä: 10

VS: GRIFFONIT - Sunnuntaina, 15.05.2016 klo 01:07  
+
0
Joku viisaampi voisi taas valaista mua jos huutelen väärässä paikassa.. Olis kiva koirapuistoilla muiden griffonien kanssa (pääkaupunkiseudulla), onko jollain jotain sisäpiirin tietoa puistotreffeistä?

thapsus

thapsus
Viestimäärä: 290

VS: GRIFFONIT - Lauantaina, 02.07.2016 klo 21:29  
+
0
Jedi pääsi parina päivänä töihin mukaan. En raaskinut jättää kotiin yksinään vanhemman koiran poistuttua ikiuneen. Kyllä on elegantti ja pirteä kassa-apulainen vai mitä? Hurmasi kyllä melko monen asiakkaan ilmeestään huolimatta.



Ja voi että miten mun tekis mieli saksia toi otsis kokonaan pois. Siinä ei pysy mikään ponnari kuin hetken. Minkä ikäisenä teillä on griffonin karva ollut nypintävalmis, jos ekaa pentunypintää ei nyt lasketa? Jedillä ei näyttäisi olevan pohjavillaa ollenkaan ja karva on tosi pehmeää jalkoja lukuunottamatta. Itsellä ei ole karkeakarvaisista mitään kokemusta, niin oon ihan pihalla.
griffon belge Jedi s. 1.9.2015
muistoissa bostoninterrieri Väpä s. 9.5.2005-27.6.2016

griffon

moderaattori
griffon
Viestimäärä: 5797

VS: GRIFFONIT - Sunnuntaina, 03.07.2016 klo 21:52  
+
0
^Ottaa aika rennosti tuon myymäläapulaisena olon :nauru:
Kuvan perusteella näyttää siltä, että karva olisi valmis nypittäväksi. Yritin muistella, miten noiden omien karkeiden kanssa oli, niin olin tainnut molempia trimmailla vuoden ikään mennessä jo kerran sen pentutrimmin jälkeen. Lisäksi siistimiset näyttelyjä ennen.

Kokeile miten karva irtoaa, jos lähtee helposti, niin voit nyppiä koko koiran. Ellet näyttelyyn ole menossa, niin sittenhän se nyppiminen pitää vähän paremmin suunnitella ja aikatauluttaa.
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

thapsus

thapsus
Viestimäärä: 290

VS: GRIFFONIT - Sunnuntaina, 03.07.2016 klo 23:16  
+
0
Pyllypuolelta saattaa joku yksittäinen karva jäädä käteen, jos koittaa nyhtää. Etureuhkasta ei irtoa mitään. Koitin ottaa kuvaa, mutta ei tuosta nyt taida saada mitään käsitystä. Jostain olen ymmärtänyt, että turkissa pitäisi olla kerroksia? Tällä ei kyllä näytä olevan. Näyttelysuunnitelmia ei ole.

Kuva
griffon belge Jedi s. 1.9.2015
muistoissa bostoninterrieri Väpä s. 9.5.2005-27.6.2016

Hemppu

Hemppu
Viestimäärä: 7

VS: GRIFFONIT - Torstaina, 15.09.2016 klo 14:17  
+
0
Heippa!

Meillä koirakuume ja roduksi olen miettinyt Griffonia. Noita ei paljon näe ja olisinkin kysellyt, onko täällä ketään Griffonin omistajaa Helsingistä, jonka luokse voisi tulla tuohon hurmaavalta vaikuttavaan rotuun tutustumaan?

griffon

moderaattori
griffon
Viestimäärä: 5797

VS: GRIFFONIT - Torstaina, 15.09.2016 klo 14:39  
+
0
^Ei huono rotuvalinta :peukku:
Jos ei ketään Helsinkiläistä ilmoittaudu, niin ota rohkeasti yhteyttä johonkin pääkaupunkiseudulla asuvaan kasvattajaan > Suomen griffonyhdistys - kasvattajia ja käyt siellä tutustumassa rotuun.
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

Larzu

Larzu
Viestimäärä: 10

VS: GRIFFONIT - Sunnuntaina, 06.11.2016 klo 21:38  
+
0
Mun ystävällä on kans griffoni ja hän on sopivasti äitiyslomalla ni sopii kuulemma tutustumiskäynti :nauru:

  Siirry sivulle: 1 ... 12 13 14
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28189
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545690
Uudet käyttäjät tänään4
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 26.04.2024 klo 11:30)