Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KOIRARODUT - Perjantaina, 09.04.2010 klo 22:14

Labradorinnoutajat

Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 50

iino

iino
Viestimäärä: 196

VS: LABRADORINNOUTAJAT - Keskiviikkona, 26.05.2010 klo 17:25  
+
0
Täytyy kyllä sanoa, että Ainon ensimmäisistä juoksuista en muista muuta kuin että ne alkoivat n. 11 kk ikäisenä.

Aino pääsi vihdoinkin heittämään talviturkkinsa viime viikonloppuna. Käytiin yöllä lenkillä ja talsittiin sitten satamaan, jossa se pääsi uiskentelemaan. :) Aino oli täydessä vauhdissa, ei olisi malttanut tulla vedestä pois ollenkaan. :nauru:
Sitten seuraavana aamuna käväistiin koululla palloa pelaamassa ja kamera oli mukana.








Labradori Pirkko 12/2012 ja suomenajokoira Ruusa 04/2004
Pirkon elämää- blogi

Muistoissa elämäni koira, labradori Aino 12/2000-09/2014
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 26.05.2010 klo 17:27)

eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: LABRADORINNOUTAJAT - Torstaina, 27.05.2010 klo 20:38  
+
0
Ainolla taitaa virtaa riittää vaikka ei oo enää mikään ihan juniori, hyvä niin:hymy: Tai ainakin kuvista päätellen neiti on aika hyvässä terässä iästä huolimatta.

Taavi on arpinaama. Sillä on kuonon päällä vereslihalla oleva karvaton alue. Pieni se on, mutta on kuitenkin. Ja poskessa toinen, ilmeisesti punkin purema. Kuonon päällä olevaa länttiä on itse hangannut tassulla ja vuotaa verta välillä. Tänään siis ollaan kuljettu ilman kuonopantaa pitkästä aikaa ja täytyy sanoa, että ohitukset vähän jänskätti. Vaikka mä jännitin, niin ne meni silti hyvin, vaikka oletin että Taavi olis aistinnut sen mun melkein paniikin siitä miten näin sieluni silmin hihnassa raivoovan sekopää-koiran ja omistajan, joka huutaa kirosanoja:nauru: Sellasia meidän ohitukset meinaan ennen oli ilman kuonopantaa. Kuonopanta joutui narikkaan kuonon ihorikon takia, pahentaa vaan asiaa ja haava on just sen hihnan kohdalla mikä tulee kuonon päälle.

Joo ja Taavilla on vesiripuli. Toivottavasti menee äkkiä ohi, ei jaksais mitään lääkärireissuja nyt. Taavin vesiripuleihin kun pitää reagoida ajoissa ettei pääse kauheesti laihtumaan ja että palautuminen pääsee alkamaan, viimeksi lääkäri sanoi että haimakoirilla se palautuminen on paljon hitaampaa kuin terveillä koirilla ja siksi suositellaan antibioottia nopeuttamaan sitä suoliston bakteerikannan palautumista.
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.

iino

iino
Viestimäärä: 196

VS: LABRADORINNOUTAJAT - Lauantaina, 29.05.2010 klo 15:00  
+
0

eepi78 kirjoitti:

Ainolla taitaa virtaa riittää vaikka ei oo enää mikään ihan juniori, hyvä niin:hymy: Tai ainakin kuvista päätellen neiti on aika hyvässä terässä iästä huolimatta.



Kyllähän tuolla vielä energiaa piisaa. :hymy: Ei ole vielä käynyt niin, että koira olisi väsähtänyt ennen emäntäänsä. :nauru: Onneksi, koska mulla ei ihan heti ole mahdollisuutta ottaa sitä toista koiraa tuohon viereen kasvamaan niin Aino jaksaa mun hölmöilyjä ja ideoita vielä täyspäiväisesti. :nauru:

EDIT: Unohdin ihan onnitella Eepiä onnistuneista ohituksista! Hieno juttu! Oman rähjän kanssa tietää kuinka suuri asia tuo on. :hymy:
Labradori Pirkko 12/2012 ja suomenajokoira Ruusa 04/2004
Pirkon elämää- blogi

Muistoissa elämäni koira, labradori Aino 12/2000-09/2014
(Viestiä on muokattu lauantaina, 29.05.2010 klo 15:01)

Vilma

Vilma
Viestimäärä: 9

VS: LABRADORINNOUTAJAT - Lauantaina, 29.05.2010 klo 17:50  
+
0
Vilmalla nuo juoksut alkoivat noin 10 kuukauden ikäisenä. Koira ei näyttänyt lähestyviä juoksujaan millään tavalla. Käytös ei poikennut normaalista ollenkaan ennen juoksuja eikä juoksujen aikana. Nyt toisten juoksujen aikoihin koiralta hävisi aina hetkellisesti kuulo, lenkeillä hajut alkoivat kiinnostaa paljon enemmän ja juoksujen ekana viikkona koira oli hieman "masentunut" ja halusi muutamana päivänä olla ihan yksikseen. Normaalisti koira on koko ajan samassa tilassa missä minäkin, mutta noihin aikoihin vetäyty toiseen huoneeseen.
Noh, onneksi palautui normaaliksi hyvin nopeasti. :)
Meillä on agilityssä 4 viikon treenauskielto juoksuisella nartulla. Katkasee treenit ikävästi, mutta toisaalta eipä treeneistä olisi kauheasti hyötyäkään, jos koira ei kuule eikä nää eikä opi mitään. :)

Andantino

Andantino
Viestimäärä: 29

VS: LABRADORINNOUTAJAT - Keskiviikkona, 02.06.2010 klo 02:08  
+
0
Ihania kuvia taas kaikilla! Aino on kyllä ihailtavan hyvässä kunnossa iästään huolimatta! :kumarrus: Laitetaanpa tännekin kuvia Oivan rantaleikeistä parin viikon takaa. Kaverina oli Oivan ykköstyttöystävä Rinsku.



















eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: LABRADORINNOUTAJAT - Keskiviikkona, 02.06.2010 klo 08:15  
+
0
Missä Andantino asuu kun on tollaset maisemat, upeet näkymät!
Meillä on menny hieman takapakkia ohitukset nyt muutaman päivänä ajan. Mutta pitää koota tilanne ja alkaa taas ohittelemaan niinkuin viime aikoina. Mä olen ihan positiivisella mielellä kuitenkin, suurin osa ohituksista menee nätisti, harvassa alkaa rähisemään ja sekin rähinä on paljon lievempää kuin ennen.
Taavilla on kuonossa tosiaan sellanen sormenpään kokoinen kalju läntti missä on rupi ja se rupi aina aukee ja verta tulee aika ajoin. TUntuu että se länttikin isonee vaan, en tiedä edes mistä on tullut ja mikä on. Kosmeettinen haittahan se vaan on, mutta jos se nyt alkaa suurentumaan niin en tykkää. Tänään kun putsasin sitä niin lähti karvatuppo irti siitä ympäriltä. Kohta sillä on kuono kokonaan kalju.
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.

Lunatic

Lunatic
Viestimäärä: 1375

VS: LABRADORINNOUTAJAT - Torstaina, 03.06.2010 klo 17:04  
+
0
Aino on ihana "vanhus"!:aurinko:

Ja Oiva edelleen mahdottoman komia otus! :love:

Väsynyt??


"Hei äiti! Tuu kattoo mitä mä löysin!"

eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: LABRADORINNOUTAJAT - Perjantaina, 04.06.2010 klo 12:06  
+
0
Lunaticilla ihania kuvia, harjotteleeko noi katsekontaktia pojan kanssa:nauru: Ja toi Lunan väsynyt-kuva, niin tyypillinen labbis.
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.

Lunatic

Lunatic
Viestimäärä: 1375

VS: LABRADORINNOUTAJAT - Perjantaina, 04.06.2010 klo 21:18  
+
0
Luna rupeaa taas olemaan vauhdissa treeneissä. Alussa oli vähän haparointia, sekä mulla ,että sillä mutta nyt näyttää taas paremmalta. Vauhtia on!

Vähän sillä on vielä lihaskunto huonompi kun 9 kk sitten, mutta koko ajan takajalkojen muskelit näyttäisi kehittyvän. Ja onpahan sillä tullut noitten lapojen(vai miten sen nyt selittäis, mutta tossa sivussa etujalkojen kohdalla) kohdalle tullut myös lihasta ja nyt kun se on laihtunut niin sen lihaksen näkee hyvin. On Hilssin diettiruoka siis hyvää kun ei surkastuta lihaksia kuitenkaan, vaan nimenomaan läski näyttäisi lähtevän.
Ei siis jaksa vielä hyppiä esteitä normaaliin tapaan(ilman siis, että tiputtaa riomoja) ja ollaan aloitettukin alemmilla tasoilla, jottei heti rasita lihaksia jumiin.:wink: Mutta kyllä se siitä kerryttää voimaa pikku hiljaa ja kun painokin tässä koko ajan tippuu niin askel kevenee.:peukku:

eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: LABRADORINNOUTAJAT - Lauantaina, 05.06.2010 klo 21:42  
+
0
Mun pitäs myös saada Taaville lihasmassaa lisää, kun sen sais uimaan niin ois hyvä, mutta pitää keksiä muuta. Pitää vissiin alkaa säännöllisesti juoksemaan sen kanssa. Mitenhän tollasen remmirähjän kanssa toimis juoksuvyö? Osaako joku kertoa? Tähän asti on juostu ihan vaan normaalin hihnan kanssa niin että hihna on mulla kädessä ja Taavi juoksee vierellä. Ohituksissa ollaan aina kävelty tai juostu sivummalle.
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.

iino

iino
Viestimäärä: 196

VS: LABRADORINNOUTAJAT - Keskiviikkona, 09.06.2010 klo 17:52  
+
0
Andantino: Kiitos, kiitos! Läppäkoira ja minä kiitämme kehuista. :) Nuo sun kuvas ei nyt kyllä näy mulle. Mutta Oiva oli niissä varmasti aivan yhtä komea kuin aina ennenkin! :love:

Mulla ei ole nyt mitään keskustelunaihetta, joten herättelen tätä ketjua TAAS kuvilla Ainosta. :lallati:

Mikään ei ole kivempaa kuin pelto- ja metsälenkit. :)




Aina ei vaan voi mennä ihan nappiin..
Labradori Pirkko 12/2012 ja suomenajokoira Ruusa 04/2004
Pirkon elämää- blogi

Muistoissa elämäni koira, labradori Aino 12/2000-09/2014

raggetti

raggetti
Viestimäärä: 1725

VS: LABRADORINNOUTAJAT - Torstaina, 10.06.2010 klo 18:43  
+
0
nyt hieman mietityttää tuon tytön hormoonitoiminta. käytiin tänään ekan kerran lenkillä samanikäisen poika-labbiksen kanssa, ekaks meni hyvin, mutta kotona pihassa poika alkoi hirveesti kiinnostumaan neidin takapäästä ja lopuksi ei jättänyt yhtään rauhaan. sama juttu oli noin kuukausi sitten kun käytiin koirapuistossa, kaikki urokset kiipeili sen selkään eikä jättänyt rauhaan. silloin olin jo ihan varma että no nyt ne juoksut alko, mutta ei ainakaan mitään ole näkynyt ja muutenkin ollu ihan normaali. olisko mahdollista että ovat vaan menneet ohi? mutta kaiken järjen mukaan niin eihän sillä enää pitäis olla juoksuja?ja oon kyllä seuraillut niin hysteerisesti niitä että luulisi että olisin huomannut. ei mitään, stressaan vaan itteni kuoliaaks kun pitäis heti ilmoittaa kasvattajalle kun ne alkaa...
How to handle stress like a dog:

If you can't eat it
Or play with it

Then pee on it
And walk away

Andantino

Andantino
Viestimäärä: 29

VS: LABRADORINNOUTAJAT - Torstaina, 10.06.2010 klo 19:39  
+
0
eepi78: Asun Hyvinkäällä, mutta täällä ei ihan ole tuollaisia maisemia :nauru: Kuvat on otettu rannikolla Oulusta jonkin verran alaspäin.
iino: No höh, miksiköhän ne ei näy, toivottavasti jossain vaiheessa näkyy :) Ihana Aino jälleen!

Anpunen

Anpunen
Viestimäärä: 235

VS: LABRADORINNOUTAJAT - Torstaina, 10.06.2010 klo 20:53  
+
0

Meidän pikkuoskarista on kasvanut jo tosi iso poika ja tänään sain kuulla että Oskari ei jatka opaskoiraksi, vaan todetun EIC:n takia koulutus lopetetaan. Tämä tietää tietenkin sitä että minä olen nyt virallisesti kahden koiran omistaja!!
Espanjanvinttikoira vm.-04
Labradori vm.-08
Kääpiöpinseri vm.-10
sekä hihnan päässä Anpunen
Pientä blogitusta

iino

iino
Viestimäärä: 196

VS: LABRADORINNOUTAJAT - Torstaina, 10.06.2010 klo 21:49  
+
0

raggetti kirjoitti:

nyt hieman mietityttää tuon tytön hormoonitoiminta. käytiin tänään ekan kerran lenkillä samanikäisen poika-labbiksen kanssa, ekaks meni hyvin, mutta kotona pihassa poika alkoi hirveesti kiinnostumaan neidin takapäästä ja lopuksi ei jättänyt yhtään rauhaan. sama juttu oli noin kuukausi sitten kun käytiin koirapuistossa, kaikki urokset kiipeili sen selkään eikä jättänyt rauhaan. silloin olin jo ihan varma että no nyt ne juoksut alko, mutta ei ainakaan mitään ole näkynyt ja muutenkin ollu ihan normaali. olisko mahdollista että ovat vaan menneet ohi? mutta kaiken järjen mukaan niin eihän sillä enää pitäis olla juoksuja?ja oon kyllä seuraillut niin hysteerisesti niitä että luulisi että olisin huomannut. ei mitään, stressaan vaan itteni kuoliaaks kun pitäis heti ilmoittaa kasvattajalle kun ne alkaa...



Kaikki urokset oli (käytän mennyttä aikamuotoa kun nythän rouva on jo steriloitu) aina hirveän kiinnostuneita Ainosta, vaikka juoksua ei olisi ollut lähimaillakaan. Se tuoksui niiden mielestä kai aina yhtä hyvälle. Joku selitti tuota narttujen yliseksuaalisuudella, kun uroslabbiksistahan sitä joka tapauksessa löytyy ja paljon. Eli siinä missä urokset käy koko ajan ylikierroksilla ja koittaa nylkyttää kaikkea mikä liikkuu, nartut tuoksuvat aina hyvälle. En sitten tiedä mikä on totta ja mikä ei, mutta tuo oli jonkun mielipide asiaan.

Andantino: No nyt ne näkyy! En tiedä mikä siinä oli viimeksi vikana. On se Oiva vaan niin komia! :love:
Labradori Pirkko 12/2012 ja suomenajokoira Ruusa 04/2004
Pirkon elämää- blogi

Muistoissa elämäni koira, labradori Aino 12/2000-09/2014

forever

forever
Viestimäärä: 86

VS: LABRADORINNOUTAJAT - Torstaina, 10.06.2010 klo 22:11  
+
0
meidän pojan varpaanvälistä tippui tänään ilmeisesti punkki. Ontui aamulla takajalkaansa ja mies tutki varpaanvälit. Sieltä tippui joku ötökkä, mikä oli täynnä verta ja napsahti rikki, kun mies sen liiskasi... varmaankin punkki... nyt on pojalla kauluri, ettei koko ajan nuole jalkaa. Toivottavasti rauhottuu, tuli nimittäin tänään Kotkan Ruusu- näyttelyn lappunen :peukku:
ilonamme labradori Paavo 23.5. 2009
ilonamme kromfohrländer Arttu 9.3. 2012

Dojota

Dojota
Viestimäärä: 120

VS: LABRADORINNOUTAJAT - Lauantaina, 12.06.2010 klo 16:56  
+
0
Paljon onnea Anpunen :aurinko: Miltäs se nyt tuntuu, kun ei tarvitsekaan luopua kakarasta?

Meillä on aika hiljaiseloa ollut. Sera kävi yhdessä nome-kokeessa, josta kolmonen. Yksikään koira ei tosin saanut ykköstä kokeesta, joten ei harmita niin paljon. Itse töppäsin ja pahasti ohjauksessa ja Sera haki sitten linnun vapaalla haulla. Aina ei voi muistaa, ei edes kesken kokeen, että pitäs ehkä ohjatakin kun ohjaustehtävä kyseessä :nauru:

Nala on kasvanut hurjasti ja tulevaisuus näyttää ihan kivalta. Huomenna meillä onkin viisi koiraa, kun otan erään kasvattini takaisin "kotiin". Uusi koti hakusessa, että poika ei meillä kauan tule varmaankaan olemaan. Takaisintuloon ei liity mitään dramatiikkaa, yksinkertaisesti omistajalla tuli sellainen elämöntilanne eteen, ettei pennulle ole aikaa tarpeeksi.

Sera


Huono kuva, mutta tämmöseksi Nala on kasvanut. Pullukka mikä pullukka :shifty:

Andantino

Andantino
Viestimäärä: 29

VS: LABRADORINNOUTAJAT - Lauantaina, 12.06.2010 klo 22:22  
+
0
^Eihän se mikään pullukka ole! Hitusen pentupyöreä :cool:

Löysin Oivasta vanhoja seisomakuvia. Harmittaa vain, ettei näitä ole tullut otettua enempää, olisi ollut kiva seurata kehitystä tarkemmin..

Noin 5kk:


1v1kk:


1v4kk:


Ja sen jälkeen niitä ei ole otettukaan :shifty:

Lunatic

Lunatic
Viestimäärä: 1375

VS: LABRADORINNOUTAJAT - Sunnuntaina, 13.06.2010 klo 21:32  
+
0
^:love: Ei voi muuta sanoa!

eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: LABRADORINNOUTAJAT - Maanantaina, 14.06.2010 klo 17:45  
+
0
Joo, nuo narttulabbikset tuntuu tuoksuvan uroksen kuin uroksen nenään, niillä on kuulemma rotuominaisuutena joku ominaistuoksu mikä on parempi kuin muilla nartuilla. Tai näin oon mäkin kuullut. Monet narttujen omistajat sanoo ettei voi puistoissa käydä ollenkaan kun kaikki urokset on heti kimpussa, toiset on voineet koirapuistoon mennä vasta kun narttu on steriloitu. Taavi on myös hulluna labbis-narttuihin. On se hulluna muihinkin tyttöihin, mutta ne labbikset on jotain aivan ihanaa, kieli poskella koittaa astua niitä ja siitä ei tuu loppua. Sen takia ei kauheesti vapaana leikitä niiden kanssa. Paitsi jos on leikattu, ilmeisesti se vähentää sitä tuoksua, koska silloin Taavi ei ainakaan käy niin kuumana.

Taavilla on leuan alla ollu jonkun aikaa suhteellisen pieni patti. Varmaankin joku rasvapatti, liikkuu ihon alla kun sitä liikuttaa eli ei ole kiinni missään. Meen keskiviikkona näyttämään lääkärille kun tuo raapii sitä koko ajan ja nyt siitä on jo iho rikki kun rapsuttelee sitä. Vähän se on ehkä pienentynyt, mutta ei tunnu häviävän kokonaan ainakaan vielä niin saan itse mielenrauhan kun käyn näyttämässä. Patti on ehkä peukalon pään kokoinen tällä hetkellä ja ei tunnu ainakaan olevan kipeä kun sitä koskettelen ja liikuttelen.
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.

  Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28210
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6339
Viestejä yhteensä545729
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265870
(Tilastot päivitetty viimeksi 04.05.2024 klo 02:00)