Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KOIRARODUT - Perjantaina, 09.04.2010 klo 22:14

Labradorinnoutajat

Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 50

Lunatic

Lunatic
Viestimäärä: 1375

VS: LABRADORINNOUTAJAT - Tiistaina, 15.06.2010 klo 00:03  
+
0
Luna pääsi mökille, tässä pari kuvaa sieltä...

Mikäs se siellä?




Maastonakki?? Tässä vähän takapää lynässä



Ja tuosta Taavin patista... edelleenkin epäilen sitä furua, kuulostaa niiiiiiin tutulta, mutta mene ihmeessä lekuriin näytille, ainakin saa varmuuden mikä vaivaa ja ehkäpä kunnon hoito-ohjeet myös.

(Viestiä on muokattu tiistaina, 15.06.2010 klo 00:04)

eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: LABRADORINNOUTAJAT - Tiistaina, 15.06.2010 klo 17:41  
+
0
^Mä en tienny, et furusta voi tulla noin isot patit. Mutta voihan se tosiaan sitäkin olla, etenkin kun noi tassut kukkii taas komeesti:nauru:
Se on vähän pienenmään päin joten en tiedä vienkö lekuriin vai en, aikaa en saanu varattua mutta sanoivat että voi tulla poliklinikalle ilman ajanvarausta. Eli voin ite päättää meenkö vai en.
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.

Lunatic

Lunatic
Viestimäärä: 1375

VS: LABRADORINNOUTAJAT - Tiistaina, 15.06.2010 klo 20:04  
+
0
No siis meillä toi peukalon pään kokoinen patti on vielä pienehkö, kun ne oiekin pahimmilleen pääsee...:suru:

forever

forever
Viestimäärä: 86

VS: LABRADORINNOUTAJAT - Tiistaina, 15.06.2010 klo 21:31  
+
0
onpas taas matsattu Paavon kanssa tänään :mietiskel: On pitäny ihan oikeesti kovistella :twisted: On nyt onneksi rauhottunu aikalailla... ei oo pahemmin enää hyppiny vasten, eikä näykkiny :jjei: Asiaa auttaa varmaan sekin, että pidän joka päivä lyhyet mutta "rankat" seurauttamisharkat... jos vaikka lauantaina Kotkassa, menis vähän kivemmin kun Haminassa :shifty:
Meillä aikoinaan furupatteja liotettiin mäntysuopavedessä.
ilonamme labradori Paavo 23.5. 2009
ilonamme kromfohrländer Arttu 9.3. 2012

eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: LABRADORINNOUTAJAT - Tiistaina, 15.06.2010 klo 21:58  
+
0
Toi Taavin patti on eilisestäkin jo pienentynyt, joten jätän viemättä lääkäriin. Sinne menee kuitenkin se satasen verran rahaa, joten en todellakaan vie ellei oo ihan pakko. Jos se tosta vielä suurenee niin sit vien, mutta muuten en. Ihan kun meillä ei noita lääkärireissuja muutenkin ois ihan tarpeeks. Ja kohta varmaan vanhin marsukin joutuu lekurille, joten pitää säästää rahat siihen.
Meillä furu-patit on hyvin lähteneet betadine-puhdistuksella ja suihkutuksella sekä hyvällä kuivauksella. Nyt oon tosin pessy tassuja tolla erikois shampoolla minkä sain lääkäriltä, joka taitaa tosin olla enemmän hiivaa varten, mutta vähän auttaa noihin patteihinkin. Taas on tassunvälit ihan rikki ja verta vuotaa jatkuvasti. En tajua miks ne taas kukkii kun talvi oli tosi hyvä eikä niitä patteja juuri ollut.
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.

Lunatic

Lunatic
Viestimäärä: 1375

VS: LABRADORINNOUTAJAT - Tiistaina, 22.06.2010 klo 12:01  
+
0
Lunalla jämähti toi painon tippuminen sen 5 kilon jälkeen ja olin jo epätoivoinen, että vaikka ei syötetä mitään ylimääräistä ja light ruokaakin syötetään suositeltua vähemmän ja treenataan ahkeraan ja käydään lenkeillä ja uimassa!! :mad:

No nyt sitten eilen punnittiin taas jo sillä asenteella, että mitään ei ole lähtenyt, niin nyt yhtäkkiä olikin paino tippunut melkein kilon... Viikossa siis. Monta viikkoa oli tosin niin että paino pysyi vaan samassa...

Nyt siis yhteensä Luna laihtunut -6kg. Vielä olisi pari kiloa jäljellä, toivottavasti ne siitä... :roll:

Ja Eepi tartutti muhinkin nyt kauheen koirakuumeen! Ääh! Ja rotukin on tässä vaihtunut siitä kooikerhondjesta... :shifty: tosin 8 ryhmässä edelleen ja spanieleissa pysytään, eli walesinspringerspanieliin oon TAAS ihastunut uudestaan. Siis walesi oli ykkösenä listalla ennen koikkeria, mutta nyt taas olisin päätymässä siihen...:roll::nauru:

Sitä vaan arpoo ja pohtii, että milloin olisi se oikea aika... toisaalta olisi hyvä ottaa pentu äippälomalla(ensi keväänä) kun olisi itse kotona, mutta sitten taas miettii omaa jaksamista pienen lapsen ja pennun kanssa...:roll:

iino

iino
Viestimäärä: 196

VS: LABRADORINNOUTAJAT - Tiistaina, 22.06.2010 klo 22:38  
+
0

Lunatic kirjoitti:


Ja Eepi tartutti muhinkin nyt kauheen koirakuumeen! Ääh! Ja rotukin on tässä vaihtunut siitä kooikerhondjesta... :shifty: tosin 8 ryhmässä edelleen ja spanieleissa pysytään, eli walesinspringerspanieliin oon TAAS ihastunut uudestaan. Siis walesi oli ykkösenä listalla ennen koikkeria, mutta nyt taas olisin päätymässä siihen...:roll::nauru:



Muuhun vielä kommentoimatta, ihan nopeasti kiusaan parilla kuvalla vaikka onkin OT. :lallati: Laitan vaikka siksi linkillä.
Kuva 1
Kuva 2
Kuva 3

Samat kakarat vanhempana:
Kuva 4 Kuva 5
Kuva 6 Kuva 7
Kuva 8
Labradori Pirkko 12/2012 ja suomenajokoira Ruusa 04/2004
Pirkon elämää- blogi

Muistoissa elämäni koira, labradori Aino 12/2000-09/2014
(Viestiä on muokattu tiistaina, 22.06.2010 klo 22:39)

Lunatic

Lunatic
Viestimäärä: 1375

VS: LABRADORINNOUTAJAT - Keskiviikkona, 23.06.2010 klo 07:47  
+
0
VOI EI IINO! :pyssyt: :love: Mä en kestä!:nauru:

Lunatic

Lunatic
Viestimäärä: 1375

VS: LABRADORINNOUTAJAT - Keskiviikkona, 23.06.2010 klo 17:19  
+
0
Tässä pari seisotuskuvaa Lunasta... tässä siis Luna laihtunut sen 6 kiloa ja pari vielä yritetään saada pois...



eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: LABRADORINNOUTAJAT - Keskiviikkona, 23.06.2010 klo 23:07  
+
0
Mä kävin Taavin kanssa eläinlääkärillä maanantaina, sillä on taas hiivatulehdus toisessa korvassa, paha sellainen. Korvalehti ihan kirkkaan punainen sisältä ja kovasti raapii ja ravistaa päätään. No onneks saatiin tipat joten eiköhän se siitä ala pikkuhiljaa paranemaan. Ja mä en tajua.. joko sen eläinlääkärin vaaka oli rikki tai sit on tapahtunu jotain outoa, Taavi on lihonut :eek: Paino oli hippasta vaille 36kg, ei oo koskaan painanu noin paljon. Viimeks jos oikein muistan niin oli 34kg ja se oli talvella joskus. Mun rimpulani alkaa siis vihdoin saamaan painoa lisää johan se on aikakin, 4v uros ja pienempi kun nartut.. daa! Ookin yrittäny lihottaa sitä, siis pari kiloa lisää jotta ei ihan kylkiluut vilkkuis, no onhan se näköjään onnistunutkin hyvin. Tuo kun on yleensä samanlainen kun mä, ei liho vaikka söis mitä.

Ja joo.. Niinkun Lunatic jo kertoikin, niin tähtäimessä ois pieni cockerin penikka vielä tälle kesälle.. katsotaan nyt mitä tulee vai tuleeko ollenkaan. Jos ei nyt niin sit menee loppuvuoteen tai ens vuoden alkuun kun on seuraavat lomat.

Ja lisäänpäs tähän samaan viestiin kun kukaan ei oo ehtiny väliin. Taavillahan on ollu kuonon päällä sellanen sormenpään kokoinen karvaton laikku jo jonkun aikaa, ei hajuakaan mistä se ois tullu. Poskessa myös ihan pieni karvaton piste, epäilin siitä, että ois ollu alunperin punkki. No, tänään löysin siltä ton paksun niskaturkin alta yläselästä sellasen 2cm x2cm karvattoman kohdan missä vähän kuivunutta verta. Hitto vie jos tolla on joku syyhypunkki.. tosin huomasin, että toi selän karvaton laikku osuu just valjaiden metallilenkin kohdalle, joten jospa ois siitä metallista johtuva allergia esim. Kun nyt oon käyttäny valjaita tolla välillä. Mä en ala kun tolla on koko ajan jotain. Kahteen viikkoon mahtuu korvatulehdus, ripuli ja oksennustauti, nyt noi laikut ja mitä vielä. Seuraavaks mun tuurilla astuu johonkin lasiin nyt juhannuksen aikoihin ja taas vietetään pyhäpäivä jossain paikattavana.
Mä tungen ton koiran kohta lasipurkkiin enkä päästä sitä enää ikinä ulos niin mitään ei voi tapahtua. Tai sit johonkin pehmustettuun huoneeseen, siellä se ei voi ainakaan loukata itteään. Ai miten niin kypsä jatkuvaan sairasteluun? En suinkaan.
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.
(Viestiä on muokattu torstaina, 24.06.2010 klo 20:42)

pörö

pörö
Viestimäärä: 3

VS: LABRADORINNOUTAJAT - Tiistaina, 29.06.2010 klo 00:27  
+
0
Onkos tietoa onko suomessa yhtään hopean väristä labbista? Animal Planetilla kun tuli labbiksen rotuesittely niin siinä oli maininta tuosta väristä(silver). Tuo väri ei tietysti ole virallinen. Kasvattajia hopean värisille löytyi. Hinnat näytti olevan tuplat verrattuna tavallisiin väreihin.

Dojota

Dojota
Viestimäärä: 120

VS: LABRADORINNOUTAJAT - Tiistaina, 29.06.2010 klo 11:08  
+
0
^Kyllä ne ihan puhtaasti seropeja ovat. Weimarinseisojia enimmäkseen. Kasvattajat myyvät silver labradoreina, mutta höpöjuttua. Miksi maksaa sekarotuisesta järjettömiä summia, kun voi vaikka ostaa sen puhtaan weimarin? Ei siis ole labradoria nähnytkään. Rahastusta.

eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: LABRADORINNOUTAJAT - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 08:48  
+
0
Mulla alkaa mennä hermo, Taavi on nyt kolmatta päivää lussuttanut pyllyään sekä tassujaan ihan urakalla. Oon joutunut yöllä pitämään sillä kauluria kun herään muuten monta kertaa yössä siihen lussutukseen. Sillä on ilmeisesti hiivaa peräaukossakin, tassuissa kun se on jo todettu. Pesin illalla sillä hiiva-shampoolla pyllynkin mitä saatiin niihin tassuihin, pitää nyt pestä monena päivänä jos auttais. Anaalit tuskin on täynnä, ei oo olleet ennenkään kun vastaavia oireita on ollut ja oon pyytänyt eläinlääkärin tyhjentämään anaalit. Aiemmin ei hiiva ole tullut mulle edes mieleen, mutta muualta luin, että pyllyn jatkuva lussutus voi olla hiivaa ja se tässä ois todennäköisin vaihtoehto. Siihen viittais myös selästä löytynyt kalju läntti. Toi ääni vaan on karsee, kun se nuolee ja lussuttaa, ynh! Alkaa pinna palaa jo heti kun kuulen edes sen äänen.

Oikea korvakin on edelleen punainen vaikka tippoja on menny jo viikko. Rahan menoa ei voi estää näköjään, ei se auta kun kiikuttaa tuo uudestaan lekuriin. Se sanoi että 10pv tippakuuri ja jos ei auta niin takaisin. Me voitais hankkia eläinlääkäriin kanta-asiakaskortti, onkohan sellasia:mietiskel:
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.

coppakuoriainen

coppakuoriainen
Viestimäärä: 6

VS: LABRADORINNOUTAJAT - Torstaina, 01.07.2010 klo 00:15  
+
0
Hei,

Taas olen räpsinyt uusia rantsukuvia ja pari aattelin jakaa myös teidän kanssa. :)

Lempi kasvaa hurjaa vauhtia. Ikää on jo 17 viikkoa ja painoa oli eilen eläinlääkärin vaa'alla punnittuna 15.6 kiloa. Olemme nyt joka päivä käyneet uimassa ja Lempi tykkää kyllä, mutta jättää "tosi-uimiset" Pennille. Yleensä Lempi juoksee aina eka suinpäin veteen ja ui muutaman metrin pikku pätkän, sen jälkeen riittää räpiköinti, kahlailu ja rannalla isosiskon ihmettely.

Lempi



Koirapuiston muihin koiriin tutustumista...



Penni ja Lempi

Penni 10.10.2008 & Lempi 4.3.2010

eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: LABRADORINNOUTAJAT - Lauantaina, 03.07.2010 klo 07:31  
+
0
Taavilla oli sit anaalirauhasten tulehdus.. käytin sen loppuviikosta lääkärillä kun alkoi mennä mahottomaksi se pyllyn lussutus. Sai antibiootin ja kipulääkkeen, nyt on jo selvästi parempi, ei oo eilen enää nuollut takapuolta eikä se oo enää punainen ja turvoksissa. Nyt sillä on taas joku vatsapöpö, eilen iltalenkillä oksensi ja ripuloi, nyt aamulla ei maistunut ruoka eikä ole illan jälkeen juonutkaan. Taavi ei yleensä juo vapaaehtoisesti jos on vatsa kipee. No, kattelen päivään asti ja jos ei ala edes vesi maistumaan niin pakko näillä helteillä alkaa tunkea ruiskulla vettä suuhun.
Mulla alkoi loma nyt ja en todellakaan aio vietää lomaani sairastelevan koiran kanssa, että ois niinku parempi olla terve.
Pistää taas miettimään, että miks ihmeessä mä haluan toisen koiran ton sairaan lisäksi? Mun tuurilla se toinen on samanlainen sairastelija ja kiva roudata sit kahta koiraa vuoronperään lääkäriin. Nyt ollaan käyty 2 viikon sisällä 2 kertaa, ja jos ei tuo ala juomaan niin kohta on kolmas kerta tiputukseen. Ei voi muuta sanoa kun että Taavi on kyllä joku ihme maanantai-kappale. Mä oisin hemmetin rikas jos oisin vuosien varrella kaikki eläinlääkäriin käytetyt rahat pistänyt säästöön. Kuulostaa kornilta, tottakai mä eläimeni hoidan ensisijaisesti, mutta kun elää tällasen elukan kanssa joka sairastaa sen joka toinen kuukausi keskimäärin niin johan siinä hermo menee keneltä tahansa. Eikä voi myöskään olla ajattelematta sitä että miks mä käyn töissä.. no siks että saisin maksettua eläinlääkärikuluja. No, onpahan syy ja motivaatio tehdä töitä.
Ja täytyy vielä selventää, että jos toi sairastelis edes normaalisti niinkuin muut koirat, että silloin tällöin tavallisia juttuja, mutta ei. Tolla on aina jotain. Yhdestä vaivasta kun pääsee niin toinen tulee. Kuitenkaan ne ei oo sellasia vaivoja mistä harkitsis jo koiran lopettamista. Eli pieniä juttuja, korvatulehduksia, haavoja, silmätulehduksia yms. TÄlle vuodelle on kertynyt jo vaikka mitä ja vuosi on vasta puolessa välissä.

Noniin, muokkailen kun kukaan ei ollut ehtinyt väliin. Selvisi, että oksentelu (oksensi siis uudestaankin seuraavana päivänä) ilmeisesti johtuu antibiootista koska oksentaa noin vartti sen antamisen jälkeen. Soitin eilen asiasta päivystykseen ihan jo senkin takia, että oli mennyt jo kaksi kertaa kuurista hukkaan kun koira oksentanut heti pillerin antamisen jälkeen. Sanoivat että kuulostaa siltä, että ei siedä kyseistä lääkettä. No, en oo nyt antanut sitä ja tänään pitää soittaa hoitavalle eläinlääkärille että mitä tehdään kun kuuri jäi kesken.
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.
(Viestiä on muokattu maanantaina, 05.07.2010 klo 08:33)

iino

iino
Viestimäärä: 196

VS: LABRADORINNOUTAJAT - Maanantaina, 05.07.2010 klo 17:48  
+
0
Voi kun tuo Lempi on niin huolestuneen näkönen tuossa ensimmäisessä kuvassa! :D

eepi78 kirjoitti:

Noniin, muokkailen kun kukaan ei ollut ehtinyt väliin. Selvisi, että oksentelu (oksensi siis uudestaankin seuraavana päivänä) ilmeisesti johtuu antibiootista koska oksentaa noin vartti sen antamisen jälkeen. Soitin eilen asiasta päivystykseen ihan jo senkin takia, että oli mennyt jo kaksi kertaa kuurista hukkaan kun koira oksentanut heti pillerin antamisen jälkeen. Sanoivat että kuulostaa siltä, että ei siedä kyseistä lääkettä. No, en oo nyt antanut sitä ja tänään pitää soittaa hoitavalle eläinlääkärille että mitä tehdään kun kuuri jäi kesken.



Ainon maha ei ole ikinä kestänyt mitään lääkkeitä (tuonut ihan omat ongelmansa, esim. leikkauksen jälkeen), joten olen joutunut kaikki syöttämään Tehobakt maitohappobakteerin ja piimän kera. Sitten on Ainonkin maha pysynyt antibioottikuurien yli hyvässä kunnossa. :)
Labradori Pirkko 12/2012 ja suomenajokoira Ruusa 04/2004
Pirkon elämää- blogi

Muistoissa elämäni koira, labradori Aino 12/2000-09/2014

eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: LABRADORINNOUTAJAT - Maanantaina, 05.07.2010 klo 20:50  
+
0
Mäkin oon aina antanut Tehobaktia antibiootin mukana, nyt ei auttanut sekään. Ja Taavi on ennenkin syönyt samaa antibioottia eikä oo ollut mitään ongelmia. Kävin tänään vaihtamassa toiseen antibioottiin, jota on myös ennenkin ollut. Saa nähdä onko toi nyt hyvä. Lääkäri oli sitä mieltä, että ei vielä lopeteta kokonaan kuuria kun niin vähän aikaa mennyt. Ja sit se sanoi että toinen vaihtoehto on sietää oksentelua. No daa, mä en tolta siedä oksentelua jos sillä on muutenkin ongelmia ruuansulatuksen kanssa sen haiman vajaatoiminnan takia, ja koira laihtuu aina kun ripuloi tai oksentaa enemmän kuin muutaman kerran.
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.

Anpunen

Anpunen
Viestimäärä: 235

VS: LABRADORINNOUTAJAT - Maanantaina, 05.07.2010 klo 22:15  
+
0
Taaville on kyllä sattunu maanantaikappalevatsa ja vähän muitakin osia.

Muutama päivä sitten maksoin Oskarin maksun että siitä tuli virallisesti mun. Paperit tulee sitte postissa myöhemmin. On kyllä aika ihanaa että Oskari on nyt meillä ihan loppuun asti. Nyt kun vaan osais päättää mitä sen kanssa haluais alkaa harrastamaan :D Eihän se ole kuin vasta kohta kaksivuotias.





Tietty piti käydä heittämässä Oskarille damia nyt kun se on sallittua. Hyvin Oskari tykkäsi juosta perään mut eihän se sitä mulle palauttanu :D

Oskari toivottaa muille lörppähuulille hyvää kesää!
Espanjanvinttikoira vm.-04
Labradori vm.-08
Kääpiöpinseri vm.-10
sekä hihnan päässä Anpunen
Pientä blogitusta
(Viestiä on muokattu maanantaina, 05.07.2010 klo 22:17)

eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: LABRADORINNOUTAJAT - Tiistaina, 06.07.2010 klo 11:11  
+
0
Taavi on kokonaan yks maanantai-kappale. Se näköjään on sen verran syönyt noita antibioottejakin että alkaa herkistymään nille. Eikä mikään ihme. Jos mä laskisin kaikki sen antibioottikuurit yhteen 4v aikana niin niitä ois enemmän kuin mulla sukkia:nauru:
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.

Lunatic

Lunatic
Viestimäärä: 1375

VS: LABRADORINNOUTAJAT - Tiistaina, 06.07.2010 klo 12:32  
+
0
Taavi on kyllä ihan ressukka! :suru: mutta niin ihana hauva kuitenkin... :kieli:

Anpunen: onnea uudesta perheenjäsenestä. :aurinko:

Meillä olis parin viikon tauon jälkeen pe treenit. Tai en tiedä onko vetäjää ja ketä sinne tulee, kun vetäjä on lomilla mutta meidän ryhmän käytössä on se kenttä silloin merkitty joten kyllä mä sinne jotain meen söhläämään.:roll::nauru:


  Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28210
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6339
Viestejä yhteensä545729
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265869
(Tilastot päivitetty viimeksi 04.05.2024 klo 00:15)