Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KOIRARODUT - Torstaina, 13.10.2011 klo 15:47

Labradorinnoutajat - osa 3

Siirry sivulle: 1 ... 49 50 51

eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 3 - Keskiviikkona, 15.02.2012 klo 23:29  
+
0
^Mä en usko, että pienten pentujen nylkyttäjillä on kyeessä mikään hormonaalinen juttu siinä puuhassa. Pienet pennut ei tuoksu vielä kummallekaan sukupuolelle, sen on testannut Taavi moneen kertaan, Taavi siis joka haistaa juoksuiset nartut kilometrin päästä ja jopa kolme viikkoa ennen juoksuja :nauru: Se ei oo pentuja koskaan nylkyttänyt vaikka ois narttukin. Mutta aikuisia narttuja senkin edestä. Ja Taavi myös sietää urospentuja siihen vuoden ikään asti, sekin kertoo jotain siitä ettei se uroksen tuoksu ole niin vahvoilla pennulla vielä, koska hormoneihin sekin tietyllä tavalla liittyy kun pitää uhota muille uroksille.
Voi olla kyse alistamisesta tai muusta jos aikuinen koira nylkyttää pentua. Mutta en hetkeäkään usko, että mistään nartun tuoksuista on kyse. Mutta tää on vaan mun mielipide, en tiedä miten asia oikeesti on.
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.

forever_yours

forever_yours
Viestimäärä: 85

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 3 - Torstaina, 16.02.2012 klo 08:53  
+
0
Niinpä, eipä siinä kerennyt mitään tapahtua mutta uroksen ilme jo kertoi kaiken mitä se meinaa, onneks sen omistajakin älys missä mennään :heristel:

Helmi vissiin otti mallia uroksista ja ite alko humputtamaan nalleesa ja mun toppahousut kans sai kyytiä :eek:
Tuota jos tuo alkaa harrastamaan niin mitä mä katkon tuolta kun ei oo niitä munia ja säkkejä :nauru:

Tämmöstä tänne, ah, niin ihanaa tää koiran kanssa eläminen, oikeesti on se, ei osais kuvitellakkaan elämää ilman tuota :love:
Labradorinnoutaja Helmi

Neptune´s Legacy Fallen Angel
23.11.2011
(Viestiä on muokattu torstaina, 16.02.2012 klo 08:56)

Mirtze

Mirtze
Viestimäärä: 151

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 3 - Torstaina, 16.02.2012 klo 10:11  
+
0
Mä veikkaan kans et oli ihan alistamisesta kyse.. Äiten kuus vee lapukka nylkyttää Lulua AINA ja ihan tehnyt ihan siitä lähtien ku Lulu saatiin, tosin ku se oli pieni niin eihän se mitenkään saanu otetta pienestä pennusta ja sillon mentiin kyl väliin ettei toinen runno pientä. Mut nyt kun on saman kokosia niin molemmat nylkyttää vuorotellen toisiaan :ttou: Lulu ei onneks mulle oo tehny kun muutaman kerran kokeillu jalkaan nylkyttämistä, mua tosin alko vaan naurattaa kun se oli niin säälittävän näköstä :nauru:
Labradorinnoutajat Lulu - s. 2.4.2011 & Iitu - s. 10.5.2013

eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 3 - Torstaina, 16.02.2012 klo 12:01  
+
0
Se uroksen säkkien poistaminen ei vaikuta kun siihen hormonaaliseen seksuaalisuuskäyttäytymiseen. Alistaminen on asia erikseen eikä sitä pois saa sillä että poistaa ne hormonin lähteet. Taavi ei oo koskaan nylkyttänyt alistaakseen ketään, se on sen verran nysvä itse, että alistuu itse helposti. Mutta sehän vetelee siis nartut ja leikatut urokset tosta vaan, nekin kun tuoksuu ei-urokselle niin Taavi luulee niitä vissiin tytöiksi. Koskaan ei oo leikkaamattomien urosten selkään koittanut alistusmielessä.

Mun tädin entinen novascotiannoutaja oli ihan 8-viikkoisesta asti hirvee nylkyttämään, sehän nylkkäs kaikki ihmiset, jopa ne oman perheen jäsenet. Sitä ei saatu loppumaan edes millään sen lyhyen elämän aikana. Tulkittiin se alistamiseksi kun oli muutenkin tosi kovapäinen otus. Sen kohtalo oli jäädä auton alle 16-viikkoisena ja täti sanoikin myöhemmin,että ehkä sillä oli joku tarkoitus, se pentu kun oli niin jäärä, että olis käynyt jotain muuta jos ei olis auton alle jäänyt.
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.

Eldarwen

Eldarwen
Viestimäärä: 2007

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 3 - Torstaina, 16.02.2012 klo 12:17  
+
0
Meillä on ihan kaikki koirat pentuna nylkyttäneet lelujaan ja millon mitäkin, ja se on ihan normaalia. Blakekin joskus innostuessaan saattaa nylkyttää mitä eteen sattuu, mutta Baileyn tapa nylkyttää taas on ihan eri. Siihen se leikkaus saattaa auttaakin.

Meillä on kans pentuna mennyt paino tasan viikkojen mukaan. 9 viikkoa 9kg, 10 viikkoa 10kg jne.

  Siirry sivulle: 1 ... 49 50 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28210
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6339
Viestejä yhteensä545729
Uudet käyttäjät tänään6
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään6
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265869
(Tilastot päivitetty viimeksi 03.05.2024 klo 19:00)