Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KOIRARODUT - Sunnuntaina, 05.05.2013 klo 15:16

Saksalaiset pystykorvat - osa 2

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 12

Ditsi

Ditsi
Viestimäärä: 93

VS: SAKSALAISET PYSTYKORVAT - OSA 2 - Lauantaina, 18.05.2013 klo 17:06  
+
0
Ja jes, jes ja jes. Mulla varmaan maailman fiksuin kessu sittenkin. Jeh, aamuyöstä valvoessa tuumin että tämä on se päivä jolloin olen pyryn kanssa pyydyksillä vaikka koko päivän. En menetä hermoja vaan olen hyvin rauhallinen. Heureeka. Hokasin että kun nostan sumppua ja haukku alko, nin laskin sen heti takas. Ja kun pyry kiihtyy sumpusta/katiskoista kun ihan niihin innoissaan kiinni tuleen niin munhan on saatava se kauemmaks. Hittolainen ja noin yksinkertainen ratkasu. Taas kun nostin ja pyry hyökkäs haukkuen niin sumpun lasku veteen ja komensin pyryn kävelemällä kohti, kauemmaks sumpusta. Ja sitte yksinkertanen EI KÄSKY ja nostin käden eteen kiellon merkiksi. Ei tuo heti toiminut mutta jo kolmannella jäi seisomaan noin seittämän/kymmenen metrin päähän pyydyksestä. Tapitti mua silmiin ja minä rauhallisella äänellä että hyvä poika. Ja kun pyydys vedessä niin riemukas kehuminen ja paijaus. Hitsi, ja kaks kertaa ollaan nyt käyty pyydykset kattomassa. Ja tää toinen kerta meni jo loistavasti !!! Voi kun olen otettu tosta vanhasta kessu herrasta. Taisin tehdä siitä isomman ongelman koko rantahaukusta kun mitä olikaan. vielähän tulee päiviä mutta nyt meni sikaupeesti ja kyllä poikaa kehuinkin. Ja pyry ihan pinkeenä kun niin häntä hyvitellään. Vautsi mikä koira :nauru:

Rni

Rni
Viestimäärä: 183

VS: SAKSALAISET PYSTYKORVAT - OSA 2 - Lauantaina, 18.05.2013 klo 17:11  
+
0
^ Ihana kuulla, että edistystä tulee noin nopsaan ja kivalla tavalla! :aurinko: Tollasia ne kessut ja oikeastaan kaikki spitzit parhaimmillaan ovat, nopeaoppisia, ihanan aurinkoisia ja miellyttämisenhaluisia! :love:
Keeshondtyttö "Luna"

Ditsi

Ditsi
Viestimäärä: 93

VS: SAKSALAISET PYSTYKORVAT - OSA 2 - Sunnuntaina, 19.05.2013 klo 05:21  
+
0
Rni : kyllä meillä varmaan vielä rannassa neuvotellaan pyryn kanssa ja varmaan tulee takapakkiakin. Mutta nyt näin miten yksinkertasesti haukkumisen saa pois rannassa. Ja eniten hämmästelen sitä että pyry pysy pois ( muutaman käskyn jälkeen ) pyydyksen läheltä ja malttoi tollottaa kauempaa. Kun koira kuitenkin melkonen hyrrä ja sählä vaikka ikää jo on. Tykästyin vielä vaan enemmän rotuun kun hoksasin kuin nopee oppinen kessu on. Niinhän se kuiteskin useinmiten onkin että se immeinen ei osaa kertoa koiralle mitä haluaa. Ja allekirjottanut tähän sortunut monesti. Ja sitten olen miettiny pään puhki että mikä ihme meni nyt vikaan. No, kiva kattoa miten tänään menee ja muistaako pyry eilisestä toimintamallin. Minä ite ainakin nyt tiedän miten siellä rannassa puuhailen ja tarkkana olen. Ja malttia en menetä ja annan aikaa taas pyrylle toimia oikein. Aamu kuuden jälkeenhän taas tuonkin näkee kun rantaan mennään:heiluti:

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: SAKSALAISET PYSTYKORVAT - OSA 2 - Sunnuntaina, 19.05.2013 klo 21:53  
+
0
pentu kotiutuu tiistaina!! :aurinko: kuulemma on reipas pentu :-) nyt kun vain malttaisi odottaa pari päivää, voi että!
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: SAKSALAISET PYSTYKORVAT - OSA 2 - Maanantaina, 20.05.2013 klo 12:31  
+
0
yksinpuheluni jatkukoon :nauru:

nyt on pikkuiselle täällä odottamassa ruoka -ja juomakuppi, karsta, kynsisakset ja leikkuja :hymy: kakkapussit ja ruokakin on jo hommattu! kodin terrassa oli koiranpäivät viikonloppuna ja tietyn verran koiranruokaa ostanut sai kaupanpäälle matkajuomapullon ja kylmälaukunkin :nauru: nyt enää täytyy katsoa, että minkälainen hihna&panta pennulla on ja sitten sen mukaan ostaa uudet. koska jos mukana tulee flexi, niin se on itselleni ainakin ehdoton nou nou!
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: SAKSALAISET PYSTYKORVAT - OSA 2 - Tiistaina, 21.05.2013 klo 06:46  
+
0




eilen penne saapui kotiin, luka nimeltään :hymy: aika ihmetyksissä mennyt eilinen ilta, yö ja nyt aamukin. leikkii, syö ja juo ihan hyvin, mutta ravaa koko ajan läähättäen ympäri kämppää :neutral: taitaa kodin vaihto ja pitkä automatka stressata pikkuista. muuten kyllä on tosi reipas! haukkunut ei ole, mutta pirun kova kerjuri tuo on :D
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Rni

Rni
Viestimäärä: 183

VS: SAKSALAISET PYSTYKORVAT - OSA 2 - Tiistaina, 21.05.2013 klo 11:34  
+
0
^ No voi elämän kevät sentään, mikä ihana pikkumusta! Noi tötterökorvat, en ehkä kestä! :love:

Ihan varmasti uusi tilanne stressaa ja ihmetyttää, mutta pikkuisin askelin se lähtee siitä purkautumaan varmasti. Ahneus kuulostaa tutulta, kyllä se ainakin rodunomainen on :nauru: Raportoihan kuulumisia jatkossakin!
Keeshondtyttö "Luna"

Ditsi

Ditsi
Viestimäärä: 93

VS: SAKSALAISET PYSTYKORVAT - OSA 2 - Tiistaina, 21.05.2013 klo 20:46  
+
0
VEMS: Ei pojista käynny kumpikaan viikonloppuna joten pyryn kuvia vielä joutuupi oottamaan.
Koitin tossa ite laittaa mutta törppö mikä törppö.
Aina tarvin apuja jos jotain hankalampaa haluaisin koneella tehä. Kun mulle kuvien laittokin on
tosi vaikeata. Niin hankalaa etten sitä osaa. Mutta heti laitan /laitatan kun osaaja/osaajat tulevat
vihdoin käymään. Nii, kun toi puoliskokin yhtä kädetön koneella niinkun minä.
Mutta, kuvat vielä tulee !!!!:heiluti:

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: SAKSALAISET PYSTYKORVAT - OSA 2 - Keskiviikkona, 22.05.2013 klo 12:59  
+
0
täällä olisi huomenna kahdeksalta tiedossa tuon pikkuisen kulmurien otto pois, ne eivät vieläkään ole tippuneet ja seuraavat hampaat puskee esille, joten nuo pitää käydä nappaamassa pois. vähän jännittää pienen puolesta, mutta eiköhän kaikki mene hyvin :hymy:

luka on kotiutunut tosi hyvin! vitsi tämä arki on kyllä aikamoista pikkuisen kanssa :nauru:
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

eella

eella
Viestimäärä: 3

VS: SAKSALAISET PYSTYKORVAT - OSA 2 - Keskiviikkona, 22.05.2013 klo 18:58  
+
0
Täältäkin löytyis 10-viikkoinen mittelinalku Milo :)


Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: SAKSALAISET PYSTYKORVAT - OSA 2 - Keskiviikkona, 22.05.2013 klo 22:50  
+
0
^ uih, ihana :love:
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Remy

Remy
Viestimäärä: 165

VS: SAKSALAISET PYSTYKORVAT - OSA 2 - Torstaina, 23.05.2013 klo 05:59  
+
0
Ääk miten liikuttavia pikkumustia täällä! Onnea mukuloista!

^^
Eiköhän se kulmurien poisto hyvin mene, mun vanhempien kleiniltä otettiin myös aikoinaan ja riekkuminen jatkui heti seuraavana päivänä :D

Me käytiin eilen illalla nappamassa yksi nolla ja yksi sähläkymppi kotikisoista. :)
kleinspitz '5/08
mittelspitz '12/13

nensku

nensku
Viestimäärä: 36

VS: SAKSALAISET PYSTYKORVAT - OSA 2 - Perjantaina, 24.05.2013 klo 19:15  
+
0
Wallen, miten sujui kulmurien poisto? Moonaltakin jouduttiin poistamaan 2 kappaletta. Muistaakseni pari päivää oli sillai ettei jaksanut riekkua hirveesti. Tosin nukutuksen(/rauhoituksen?) jälkeen oli kuulemma normaalia pidempään taju kankaalla. Itsekin rupes huolestuun kun lääkäri napsuttelee sormia toisen nokan eessä eikä toinen reagoi :eitietoo: rupesin itse sit pyyhkiin verta toisen suupielestä, niin eikös se havahtunut hereille. Onneksi. Tottakai luin ennen kulmurien poistoa jutun Chili-koirasta, joka kuoli kulmurien poistoon. Hyh.

Mutta apuva, löysin aamulla Monsuunista punkin! Oon kokoajan ajattelut, että pitää muistaa käydä apteekissa hakemassa jotain punkkeja vastaan. Tänään kyllä hyvin äkäseen lähdin käymään lähiapteekissa, kysyin suosituksia ja niiden omakohtaisia kokemuksia ja "kuulopuheita". Onneks apteekkari uskalsi kertoa oman henkilökohtaisen mielipiteensä myös, joten päädyin Scalibor-punkkipantaan.
kleinspitz n 08/12
kleinspitz n 10/15

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: SAKSALAISET PYSTYKORVAT - OSA 2 - Perjantaina, 24.05.2013 klo 20:44  
+
0
^ lukalta poistettiin 3kulmuria ja 4poskihammasta. kulmurit oli tosi tiukassa, eivätkä meinanneet lähteä ja vähän katkesivat jotenkin, poskihampaat napattiin sitten samalla kertaa, kun olivat aika tiukassa. reppana oli ihan tokkurainen aika pitkään. mutta illalla se jo intona järsi broiskua, leikki vetoleikkejä ja oli ihan älytön vauhti päällä :nauru: rokotuskin saatiin siinä samalla kertaa :)
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Ditsi

Ditsi
Viestimäärä: 93

VS: SAKSALAISET PYSTYKORVAT - OSA 2 - Lauantaina, 25.05.2013 klo 06:34  
+
0
Hyvää huomenta kaikille. Eka yö kun nukuin seittämän tuntia putkeen. Oliskohan niin että nyt noi lääkkeet auttaa. Otin kolme nappia naamaan kuuden jälkeen illalla ja petiin painuin sen kymmenen jälkeen heti. Menin vielä omaan loossiini eli meijän ns. vierashuoneeseen ja ovi tiukasti kiinni perässä. Aamusta nyt kun heräsin niin kolme koiraa ootti oven takana ja riemu oli sellanen ko olisin kolme viikkoa ainakin ollu karussa. Vaude miten pirtee olo. Kiitos kaikille hyvistä neuvoista ton nukkumisen kanssa. Pimennysverhot ostan sitte viikon päästä maanantaina.
VEMS. Vanhempi poika soitti illalla että tulee nyt aamusta autonsa korjaukseen joten istutan nyt tänään pojan koneelle laittamaan kuvia pyrystä.:aurinko:

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: SAKSALAISET PYSTYKORVAT - OSA 2 - Lauantaina, 25.05.2013 klo 08:38  
+
0


:love:
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Ditsi

Ditsi
Viestimäärä: 93

VS: SAKSALAISET PYSTYKORVAT - OSA 2 - Lauantaina, 25.05.2013 klo 14:04  
+
0
(Viestiä on muokattu lauantaina, 25.05.2013 klo 14:17)

Ditsi

Ditsi
Viestimäärä: 93

VS: SAKSALAISET PYSTYKORVAT - OSA 2 - Lauantaina, 25.05.2013 klo 14:46  
+
0
ja helvata soikoon. Ei omena kauas puusta putoa. Ja kuvia ei saatu pyrystä tänne.
Pientä ihmistä sitten korpee.
Kuiteskin siihen "kuvat" osioon kessuihin saatiin kolmet kuvat. Ja niissä pyry ja tää vanhempi valkkari narttu, dakota. Voip olla että saatiin kuva vielä missä koko pesue on yhessä ja otettu huhtikuussa. Ja jos kuvassa kolme hurttaa niin nehän on Ditsi (tiitu) vähän yli 4 vee, ja dakota just 8 v, ja pyry kans kohta 8v. En vaan jaksa enään kytätä että tuliko vaiko ei. Harmittaa olla näin toivottaman tumpelo. Voihan kyynel sentään. Keeshondeissa kuiteskin nyt on ja nimeltä pyry.
Tyhmä, tyhmä minä.:ttou:

vems

vems
Viestimäärä: 1901

VS: SAKSALAISET PYSTYKORVAT - OSA 2 - Lauantaina, 25.05.2013 klo 15:46  
+
0
Ihunaisia pennekuvia täällä!!! Mä en just yhtään tarttis yhtään mitsupentukuvaa nähtävilleni, kun on ihan kauhea pennekuume :love:

Ja Ditsi, mä sain näkymään sen sun kuvan, otin kuvan osotteen ylös ja lisäsin perään vaan .jpg:n. Ihanan näköinen kessupoika siellä! :hymy:

Pitäis itekin joskus kannella kameraa ulkona mukana, oon niin varma että noista sais tosi upeita (tai siis "upeita" :nauru:) tilannekuvia!

Ditsi

Ditsi
Viestimäärä: 93

VS: SAKSALAISET PYSTYKORVAT - OSA 2 - Sunnuntaina, 26.05.2013 klo 06:07  
+
0
VEMS. Kiva kun pääsit kattomaan pyrystä kuvan vaikkakin tumpelo täällä taas möhläs sen kanssa.
Ja ihan heti en ees aattele yrittää laittaa mitään kuvaa tai pyydä keneltäkään laitto apua.
Niin meni hermo ja herneet nokkaan itteni vuoks. Haluis vaan niin kovin niitä kuvia mutta kun ei niin ei.:heiluti:

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 12
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28215
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6342
Viestejä yhteensä545741
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään4
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265906
(Tilastot päivitetty viimeksi 07.05.2024 klo 11:30)