Ohjeet ja säännöt
Takaisin
PENTU TULEE TALOON - Lauantaina, 07.08.2010 klo 10:13

Pentutapaamisia Hämeeseen

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 20

blanko

blanko
Viestimäärä: 1890

VS: PENTUTAPAAMISIA HäMEESEEN - Torstaina, 06.01.2011 klo 16:39  
+
0
Kiivilintu:
Ei olla Hämeenlinnassa juurikaan leikitty koirien kanssa ulkona. Yhden kaverin omakotitalon pihassa vain... Ja kun teillä ei taida olla vielä rokotukset kunnossa, niin koirapuisto ei käy?
Pablo ei myöskään hirveän hyvin viihdy ulkona, jos siellä on pakkasta yli 8 astetta.
Jos tiedät jonkun hyvän paikan ulkoa, ja ei ole kovin paljoa pakkasta, se käy, tai sitten esimerkiksi meille voi tulla :) Tosin ei täällä kaksiossa hirveästi tilaa ole, mutta paremman puutteessa menee!

iivarjon

iivarjon
Viestimäärä: 112

VS: PENTUTAPAAMISIA HäMEESEEN - Tiistaina, 11.01.2011 klo 21:32  
+
0
Hei! Täällä olisi myös uusi koirat.comilainen Hämeenlinnasta. Meille tulee huomenna 8vko vanha seropi uros (saksanpaimenkoira mix) ja olemme tässä piakkoin myös muuta pentuseuraa vailla :) Itsekkin olen vasta paikkakunnalle muuttanut joten en kauheasti koiraihmisiä täältä suunnalta tunne. Eli eli mekin olisimme varsin innokkaita pentutreffeille jonkun kanssa jahka nyt ipana kotiutuu ja kasvaa vähän.
Sekarotuinen (sakemanni/setteri) Rokka s.19.11.10

blanko

blanko
Viestimäärä: 1890

VS: PENTUTAPAAMISIA HäMEESEEN - Tiistaina, 11.01.2011 klo 22:46  
+
0

iivarjon kirjoitti:

Hei! Täällä olisi myös uusi koirat.comilainen Hämeenlinnasta. Meille tulee huomenna 8vko vanha seropi uros (saksanpaimenkoira mix) ja olemme tässä piakkoin myös muuta pentuseuraa vailla :) Itsekkin olen vasta paikkakunnalle muuttanut joten en kauheasti koiraihmisiä täältä suunnalta tunne. Eli eli mekin olisimme varsin innokkaita pentutreffeille jonkun kanssa jahka nyt ipana kotiutuu ja kasvaa vähän.



Mielellään lähdetään kyllä mukaan, jos leikki toy-/kääpiövillakoiran ja saksanpaimenkoiran välillä onnistuu :D Pablo ei kyllä ainakaan pelkää isompia koiria, joten ainakin tutustuminen käy. Ja kyllä varmaan jonkinlainen leikkikin onnistuu, ellei sun pentu ole tosi raisu :D

iivarjon

iivarjon
Viestimäärä: 112

VS: PENTUTAPAAMISIA HäMEESEEN - Perjantaina, 14.01.2011 klo 19:15  
+
0
Mun täytyy sanoa etten tiedä kuinka raisu tää meidän pentu on muiden pentujen kanssa, mutta leluilla leikkii ainakin suht rauhallisesti. Painoa tällä kaverilla tosin on jo nyt 9,5kg :D Mutta kyllähän ainakin koittaa voi? Tää on tossa pihalla ollu todella välinpitämätön ohi kulkevista koirista ja todella kiltisti tämä on muutenkin meillä käyttäytynyt :) Kovasti sille kyllä pentu kaveria kaipaisin.
Sekarotuinen (sakemanni/setteri) Rokka s.19.11.10

blanko

blanko
Viestimäärä: 1890

VS: PENTUTAPAAMISIA HäMEESEEN - Perjantaina, 14.01.2011 klo 21:07  
+
0
^ Onnea pennusta :)
Mehän voitaisiin vaikka pitää joku pentumiittikin Hämeenlinnassa, jos kivilintu haluaisi lähteä mukaan, ja lisäksi yksi toinen pennun omistaja on laittanut mulle yksäriä.
Ja tietysti kaikki muutkin ketkä haluaa!

iivarjon

iivarjon
Viestimäärä: 112

VS: PENTUTAPAAMISIA HäMEESEEN - Lauantaina, 15.01.2011 klo 11:35  
+
0

blanko kirjoitti:

^ Onnea pennusta :)
Mehän voitaisiin vaikka pitää joku pentumiittikin Hämeenlinnassa, jos kivilintu haluaisi lähteä mukaan, ja lisäksi yksi toinen pennun omistaja on laittanut mulle yksäriä.
Ja tietysti kaikki muutkin ketkä haluaa!




Kannatetaan :) meidän pentu saa rokotuksensa vasta viikolla 6 eli neljän viikon päästä, mutta olen miettinyt että uskaltaisikohan tuota silti tutustuttaa ennen sitä muihin pentuihin?? Jotenkin tuntuu kauhean pitkältä ajalta että pentu olisi ilman sosiaalista koirakontaktia kuukauden verran...Vitsit kun on itse vasta muuttanut paikkakunnalle niin on melkein stressi että mistä saan tolle Rokka pennulle kunnon kaverin, mielestäni sosiaalistaminen on kuitenkin älyttömän tärkeä asia. Ja olisihan se hienoa kun itsekkin tutustuisi saman henkisiin ihmisiin täällä Hämeenlinnassa :)
Sekarotuinen (sakemanni/setteri) Rokka s.19.11.10

blanko

blanko
Viestimäärä: 1890

VS: PENTUTAPAAMISIA HäMEESEEN - Lauantaina, 15.01.2011 klo 12:55  
+
0
Kyllä pentu voi hyvin tavata muutamia koiria, jotka ovat terveitä ja joilla on rokotukset kunnossa. Ja niin kuin itse sanoit, sosiaalistaminen on tosi tärkeää. Ennen 12 viikon ikää koira kuitenkin tottuu parhaiten kaikkeen uuteen :) Munkin pennulla oli ennen rokotuksia kaksi koirakaveria, joita se tapasi säännöllisesti.
(Viestiä on muokattu lauantaina, 15.01.2011 klo 12:56)

ibisco

ibisco
Viestimäärä: 59

VS: PENTUTAPAAMISIA HäMEESEEN - Lauantaina, 15.01.2011 klo 17:09  
+
0
Siitä taitaa olla pari kuukautta kun viimeks täällä käväsin ja sillon toi poika oli 5kk vanha, nyt se sitten on 7kk vanha ja edelleen kavereita vailla.:) Ja bokseri siis kyseessä. Välillä tällä kaverilla tuppaa olee rajuja noi leikit, mutta osaa myös nätisti leikkii. Muutama erikokonen koira kaveri löytyy, mut lisää kaivattais!:)
manchesterinterrieri Sälli 3/2014

iBox

iBox
Viestimäärä: 743

VS: PENTUTAPAAMISIA HäMEESEEN - Lauantaina, 15.01.2011 klo 19:26  
+
0
Miks te kaikki asutte Hämeenlinnassa..? :ylpea:

iivarjon

iivarjon
Viestimäärä: 112

VS: PENTUTAPAAMISIA HäMEESEEN - Sunnuntaina, 16.01.2011 klo 00:14  
+
0
Ideaalisintahan olisi että joltakin löytyisi saman ikä ja kokoluokan pentu jota voitaisiin tavata enne rokotuksia. Rokotusten jälkeen taitaa tää meidänkin pentu olla jo niin iso että pärjäisi vähän vanhempienkin pentujen seurassa :)
Mutta mutta eihän se ikä ja koko kaikkea sanele ja kaikkea voi kokeilla :)
Sekarotuinen (sakemanni/setteri) Rokka s.19.11.10
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 16.01.2011 klo 00:19)

kiivilintu

kiivilintu
Viestimäärä: 2242

VS: PENTUTAPAAMISIA HäMEESEEN - Sunnuntaina, 16.01.2011 klo 13:55  
+
0
Helou helou! En oo tännekään pässyt kirjoittamaan, kun muuton takia meiltä katkesi netti (jonka avo lupasi hoitaa, eli ainakin menee vielä parisen viikkoa...) ja nyt vasta Helsingissä pääsin tännekin!

Jedi varmaan leikkisi ainakin mielellään isommankin pennun kanssa, anopin kultsun kanssa se ainakin peuhasi.

Voisi melkeen tehdä jotkut ryhmätreffit Hämeenlinnassa, jos vielä löytyisi joku kiva paikka esim. ulkona, kun meillä kävi tosiaan tossa yksi tyttönen kylässä ja Jedi ei oikein ymmärtänyt tota sisällä leikkimistä kun oli niin kova kiire puollustaa kissoja, leluja ja vesikuppia, että leikkiminen vähän jäi...
Pääosassa Jedi ja ne toiset.

blanko

blanko
Viestimäärä: 1890

VS: PENTUTAPAAMISIA HäMEESEEN - Sunnuntaina, 16.01.2011 klo 14:14  
+
0
^Meillä taas on niin päin, että Pablo ei oikein ymmärrä ulkona leikkimistä. :D Tänään juuri käytiin koirapuistossa ja siellä olisi ollutkin kaksi innokasta leikkikaveria, mutta Pablo ei yhtään innostunut (vaikka sisällä peuhaa kuin mikäkin sekopää). Mutta ulkona leikkimistäkin on hyvä "harjoitella", jos vaikka vahingossa innostuisi :)
Mä en tiedä vaan ulkopaikoista muita kuin koirapuiston, ja sehän ei kaikille oikein käy, jos ei ole rokotuksia.

kiivilintu

kiivilintu
Viestimäärä: 2242

VS: PENTUTAPAAMISIA HäMEESEEN - Sunnuntaina, 16.01.2011 klo 14:31  
+
0
Voihan toi sisällä leikkiminenkin Jedillä onnistua, jos ei olla meillä kotona eli ei tartte puollustaa henkeen ja vereen omia esineitään :nauru:
Pääosassa Jedi ja ne toiset.

iivarjon

iivarjon
Viestimäärä: 112

VS: PENTUTAPAAMISIA HäMEESEEN - Sunnuntaina, 16.01.2011 klo 16:02  
+
0
Mä en myöskään tiedä mitään ulkopaikkaa täältäpäin, kun olen niin vähän aikaa täällä Hämeenlinnassa asunut. Rokka on nyt ollut vähän arka ulkona, johtunee siitä että asutaan aivan keskustassa ja liikennettä on tietysti aika paljon...koko ajan tietysti hommaa treenataan. Voisi olla että Rokka saisi vähän varmuutta ja innokkuutta ulkoiluun jos pääsisi ulkosalla muitten pentujen kanssa kirmaamaan :)
Sekarotuinen (sakemanni/setteri) Rokka s.19.11.10

kiivilintu

kiivilintu
Viestimäärä: 2242

VS: PENTUTAPAAMISIA HäMEESEEN - Sunnuntaina, 16.01.2011 klo 17:03  
+
0
Meillä ei tosiaan toi sisäkirmailu onnistu siitäkään syystä, että jostain syystä toi meidän kollikissa sai viimeksi hirveän hepulin, kun tuli koira kyläilemään... Ei ole kyllä koskaan ennen kohtausta koirista saanut, mutta jostain syystä ranskis ärsytti sitä kamalasti, niin en uskalla ottaa riskiä, että tulee kynnestä... :neutral: Mutta tosiaan jos jollakin on kirmaamista kestävä asunto, missä jopa mahtuu koirat viipottamaan niin se olisi hyvä, jos ei löydy ulkopaikkaa!
Pääosassa Jedi ja ne toiset.

blanko

blanko
Viestimäärä: 1890

VS: PENTUTAPAAMISIA HäMEESEEN - Sunnuntaina, 16.01.2011 klo 17:42  
+
0
No meille kyllä saa tulla leikkimään, mutta toinen asia taas on, mahtuuko kaksiossa (52 neliömetriä) leikkimään? Pienet koirat ainakin, mutta isoille voisi tulla täällä ahdasta. Onko parempia ideoita? :nauru:

kiivilintu

kiivilintu
Viestimäärä: 2242

VS: PENTUTAPAAMISIA HäMEESEEN - Sunnuntaina, 16.01.2011 klo 17:47  
+
0

blanko kirjoitti:

No meille kyllä saa tulla leikkimään, mutta toinen asia taas on, mahtuuko kaksiossa (52 neliömetriä) leikkimään? Pienet koirat ainakin, mutta isoille voisi tulla täällä ahdasta. Onko parempia ideoita? :nauru:



Meidän entinen kaksio oli 48 neliötä ja hyvin mahtui sielläkin juoksemaan kissat ja koirat! :nauru:
Pääosassa Jedi ja ne toiset.

blanko

blanko
Viestimäärä: 1890

VS: PENTUTAPAAMISIA HäMEESEEN - Sunnuntaina, 16.01.2011 klo 18:01  
+
0
^ Pidetäänkö sitten pentumiitti meillä, mitäs sanotte? Ellei sitä ennen tule parempaa paikkaa mieleen. Pablo on suhtautunut ihan hyvin meillä vieraileviin koiriin. Ei ole puolustanut leluja tai muutakaan. :)

Myöhemminhän voidaan sitten mennä koirapuistoilemaan, kun saadaan kaikille rokotukset kuntoon!

ibisco

ibisco
Viestimäärä: 59

VS: PENTUTAPAAMISIA HäMEESEEN - Sunnuntaina, 16.01.2011 klo 19:46  
+
0
Missä päin Hämeenlinnaa ihmiset asustelee? Mä asustelen täällä Jukolassa päin, varmaan noin nelisen kilsaa keskustasta, mutta tossa Jukolan koulun takana on sellanen hyvä metsä, missä ollaan käyty peuhaamassa ton haukun kanssa. En sitten tiiä että onko liian kaukana, jos paljon porukkaa tulee keskustasta tai muualta?!:mietiskel:
manchesterinterrieri Sälli 3/2014

kiivilintu

kiivilintu
Viestimäärä: 2242

VS: PENTUTAPAAMISIA HäMEESEEN - Sunnuntaina, 16.01.2011 klo 19:58  
+
0

ibisco kirjoitti:

Missä päin Hämeenlinnaa ihmiset asustelee? Mä asustelen täällä Jukolassa päin, varmaan noin nelisen kilsaa keskustasta, mutta tossa Jukolan koulun takana on sellanen hyvä metsä, missä ollaan käyty peuhaamassa ton haukun kanssa. En sitten tiiä että onko liian kaukana, jos paljon porukkaa tulee keskustasta tai muualta?!:mietiskel:



Me asustellaan Ojoisissa, ja auto on avolla työautona, mutta avo tekee tällä hetkellä pitkälti yövuoroa Hauholla, eli lähtee ajelemaan noin kahdeksan pintaan ja tulee takaisin yhdeksän pintaan ja sen välisen ajan auto on mulla käytössä. Eli pääsen päiväsaikaan ja alkuillasta liikkumaan melko hyvin. Metsä on oivallinen paikka, mikäli pennut pysyy lähellä. Jedi ei vielä ole kauhean nopea, ja tottelee ei-käskyä aika hyvin eikä etenkään lähde muiden koirien luota kauas, eli Jedin uskaltaisi luultavasti metsään tuoda.

blanko kirjoitti:

^ Pidetäänkö sitten pentumiitti meillä, mitäs sanotte? Ellei sitä ennen tule parempaa paikkaa mieleen. Pablo on suhtautunut ihan hyvin meillä vieraileviin koiriin. Ei ole puolustanut leluja tai muutakaan. :)

Myöhemminhän voidaan sitten mennä koirapuistoilemaan, kun saadaan kaikille rokotukset kuntoon!



Hyvä idea! Itse kotiudun viimeistään torstaina täältä Helsingistä ja oon käytännössä aina kotona (työttömänä tällä hetkellä) eli mulle käy aikalailla koska tahansa. Missä päin asuittekaan?
Pääosassa Jedi ja ne toiset.

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 20
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28248
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 12:45)