Ohjeet ja säännöt
Takaisin
PENTU TULEE TALOON - Lauantaina, 07.08.2010 klo 10:13

Pentutapaamisia Hämeeseen

Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 20

iivarjon

iivarjon
Viestimäärä: 112

VS: PENTUTAPAAMISIA HäMEESEEN - Sunnuntaina, 16.01.2011 klo 20:00  
+
0

ibisco kirjoitti:

Missä päin Hämeenlinnaa ihmiset asustelee? Mä asustelen täällä Jukolassa päin, varmaan noin nelisen kilsaa keskustasta, mutta tossa Jukolan koulun takana on sellanen hyvä metsä, missä ollaan käyty peuhaamassa ton haukun kanssa. En sitten tiiä että onko liian kaukana, jos paljon porukkaa tulee keskustasta tai muualta?!:mietiskel:



Meillä on kanssa auto käytössä eli päästään aikalailla minnepäin kaupunkia vaan :)
Sekarotuinen (sakemanni/setteri) Rokka s.19.11.10

blanko

blanko
Viestimäärä: 1890

VS: PENTUTAPAAMISIA HäMEESEEN - Sunnuntaina, 16.01.2011 klo 21:35  
+
0
kivilintu: Mä asun ihan keskustassa.
Toi metsäkin käy mulle! Enpä usko, että Pablokaan lähtee mihinkään viipottamaan, jos siellä ei ihan lähellä oo autoja/ihmisiä.
Mul on auto käytössä näillä näkymin tammikuun loppuun, että sitä ennen ainakin pääsisin tulemaan. :)

Kummassa paikassa pidetään eka miitti?

ibisco

ibisco
Viestimäärä: 59

VS: PENTUTAPAAMISIA HäMEESEEN - Sunnuntaina, 16.01.2011 klo 22:52  
+
0
Siellä metsässä on useampikin paikka missä voi leikkiä. Ja on aika hiljastakin. Harvemmin törmää ihmisiin, eikä autojakaan kulje lähellä. Mulla ei ole autoa käytössä vielä. Tulossa on kyllä, mutta keskustaan pääsen kyllä busseilla kulkemaan.

Kumpi vaan käy noista.:)
manchesterinterrieri Sälli 3/2014

iivarjon

iivarjon
Viestimäärä: 112

VS: PENTUTAPAAMISIA HäMEESEEN - Maanantaina, 17.01.2011 klo 10:01  
+
0
Meille käy myös kumpi vaan, tietysti meilummin se koirapöpöjen puolesta lievempi vaihtoehto :D Rokka pääsee tänään kattomaan yhden tutun koiraa, nähdään nyt sitten vihdoinkin että kuinka raisut leikit sillä onkaan. :P
Sekarotuinen (sakemanni/setteri) Rokka s.19.11.10

kiivilintu

kiivilintu
Viestimäärä: 2242

VS: PENTUTAPAAMISIA HäMEESEEN - Maanantaina, 17.01.2011 klo 13:21  
+
0
Mulle käy oikeastaan kumpi tahansa myös, koska Jedi on alkanut menemään ulkona huomattavasti paremmin kun pari viikkoa sitten! :kumarrus: Ulkona käy siis meillekin hyvin, ellei lähistöllä tosiaan ole teitä/paljon ihmisiä.
Pääosassa Jedi ja ne toiset.

blanko

blanko
Viestimäärä: 1890

VS: PENTUTAPAAMISIA HäMEESEEN - Maanantaina, 17.01.2011 klo 18:42  
+
0
No sopisko vaikka siellä metsässä? Vois olla fiksumpaa, jos koirat on riehakkaalla tuulella, ja kun iivarjonilla ja ibiscolla taitaa kuitenkin olla vähän isomman puoleiset koirat. :D Siellä olis varmasti enemmän tilaa leikkiä.

Millos teille sopisi? Mulla on tää viikko aika täynnä, oikeastaan ainoa päivä mikä kävisi, on torstai klo 15 jälkeen. Mutta näkeeköhän siellä metsässä mitään illalla?

blanko

blanko
Viestimäärä: 1890

VS: PENTUTAPAAMISIA HäMEESEEN - Maanantaina, 17.01.2011 klo 18:47  
+
0
Petsiessä on muuten hämeenlinnalaisten koiranomistajien keskustelupalsta. Niillä on sunnuntaina koirapuistotapaaminen, ja mäkin olen luultavasti menossa sinne!

Hämeenlinnan elukat

kiivilintu

kiivilintu
Viestimäärä: 2242

VS: PENTUTAPAAMISIA HäMEESEEN - Maanantaina, 17.01.2011 klo 22:00  
+
0
Torstai sopii, lähden sitten keskiviikkoiltana takaisin Hämeenlinnaa, mikäli toi päivä sopii kaikille!

Jos sais vaikka Jedille rokotukset perjantaiksi niin uskaltaisi tuoda puistoilemaankin. Vaikka siinä pitäisi odotella se kaksi viikkoa, tai oikeastaan tehosteisiin asti, mutta menisi aika monen viikon päähän :mietiskel:
Pääosassa Jedi ja ne toiset.

ibisco

ibisco
Viestimäärä: 59

VS: PENTUTAPAAMISIA HäMEESEEN - Maanantaina, 17.01.2011 klo 22:09  
+
0
Torstai sopii mullekin hyvin.:)
manchesterinterrieri Sälli 3/2014

iivarjon

iivarjon
Viestimäärä: 112

VS: PENTUTAPAAMISIA HäMEESEEN - Maanantaina, 17.01.2011 klo 22:14  
+
0
hmm...mä pääsen torstaina vasta kuudelta töistä:mietiskel:..mimmosta aikataulua aattelitte?
Sekarotuinen (sakemanni/setteri) Rokka s.19.11.10
(Viestiä on muokattu maanantaina, 17.01.2011 klo 22:31)

blanko

blanko
Viestimäärä: 1890

VS: PENTUTAPAAMISIA HäMEESEEN - Maanantaina, 17.01.2011 klo 22:32  
+
0
Niin tietääkö kukaan, onko siellä paikassa mitään valaistusta missään, eli voiko siellä olla pimeällä? Jos voi, niin silloinhan sinne voi mennä kuudenkin jälkeen, mutta muuten ei taida onnistua niin myöhään.

iivarjon

iivarjon
Viestimäärä: 112

VS: PENTUTAPAAMISIA HäMEESEEN - Tiistaina, 18.01.2011 klo 10:10  
+
0
niin ei se pilkkopimeässä kauheen mukavaa ole, meillä on vielä pikimusta koira niin eihän sitä edes erota :nauru:
tää on taas näitä mun työaikoja, oon arkisin kuuteen asti töissä myös ensiviikolla....Mies pääsis kyllä aikaisemmin mutta mahtaisinkohan mä saada ylipuhuttua sen lähtemään yksin teijän kanssa meetingiin, saattaa olla että sille tulis ujous :nauru:
Mutta mutta jos te kuitenkin torstaina meette niin oisko joku mahdollisesti kiinnostunut tulemaan meille pentusa kanssa joku ilta? Niin ja voidaan mekin tulla kyläilemään, auto löytyy. Rupee tällä meijän riiviöllä olemaan meinaan virtaa. Ja sitten Rokalla on vielä niin ohut karva ja maha melko paljas, että sille tulee kylmä hirmu helposti niin se ei ole ihan hirveästi päässyt ulkona pitempiä aikoja viipottamaan. En tiiä että pitäiskö sille joku takki ostaa.
Sekarotuinen (sakemanni/setteri) Rokka s.19.11.10
(Viestiä on muokattu tiistaina, 18.01.2011 klo 10:11)

kiivilintu

kiivilintu
Viestimäärä: 2242

VS: PENTUTAPAAMISIA HäMEESEEN - Tiistaina, 18.01.2011 klo 10:54  
+
0
Mulle noi ajat on oikeastaa ihan se ja sama, kun en oo töissä! Me voidaan Jedin kanssa siis ainakin lähteä elkein mihin aikaan tahansa muita pentuja treffaamaan :hymy:
Pääosassa Jedi ja ne toiset.

piipu

piipu
Viestimäärä: 3

VS: PENTUTAPAAMISIA HäMEESEEN - Tiistaina, 18.01.2011 klo 11:07  
+
0
Hei! Olisiko Lahdesta ketään kiinnostunut helmikuussa pihakoiran urospennun kanssa leikkitapaamiseen?

miimi

miimi
Viestimäärä: 121

VS: PENTUTAPAAMISIA HäMEESEEN - Tiistaina, 18.01.2011 klo 12:25  
+
0

piipu kirjoitti:

Hei! Olisiko Lahdesta ketään kiinnostunut helmikuussa pihakoiran urospennun kanssa leikkitapaamiseen?



Me ollaan Lahdesta :heiluti:
monirotu-tyttö Mytty s. 18.11.2010
irlanninsusikoira neiti Mankku 3v

iivarjon

iivarjon
Viestimäärä: 112

VS: PENTUTAPAAMISIA HäMEESEEN - Tiistaina, 18.01.2011 klo 12:40  
+
0

kiivilintu kirjoitti:

Mulle noi ajat on oikeastaa ihan se ja sama, kun en oo töissä! Me voidaan Jedin kanssa siis ainakin lähteä elkein mihin aikaan tahansa muita pentuja treffaamaan :hymy:


Mä oon vielä huomisen päivän pennun kanssa kotona, sitten oon töissä tosiaan kymmenestä kuuteen ja sunnuntaina vapaa, ens viikolla pääsen myös kuudelta, mutta jos sulla ois kiinnostusta treffata meijän pennun kanssa niin meille saa kyllä tulla kylään? Ja tosiaan me päästään myös autolla hyvin liikkumaan :)
Nii ja kyllä me uhteis treffeillekkin mielellään lähetään, mutta sillon kuudelta taitaa kyllä olla liian pimeää :mietiskel:
Sekarotuinen (sakemanni/setteri) Rokka s.19.11.10

kiivilintu

kiivilintu
Viestimäärä: 2242

VS: PENTUTAPAAMISIA HäMEESEEN - Tiistaina, 18.01.2011 klo 12:56  
+
0
Tuollahan oli aiemmin puhetta, että jos esimerkiksi blankolle tuotaisi pennut juoksemaa tai sitten vaikka teille! Kuudelta alkaa tosiaan olemaan jo melko pimeää ulkona liikkumiseen... Etenkin metsässä :nauru:

Me tosiaan huomenna illalla kotiudutaan täältä Helsingistä ja sen jälkeen ei taida olla tekemistä vähään aikaan, eli toi torstain metsäjuoksu passaisi hyvin. Mihin kellonaikaan ihmiset ehtisi?

Lisäksi voitaisi tosiaan pitää joku sisätreffailukin, jos jollakulla sattuisi olemaan asunto, mihin koiria mahtuisi (ja jossa kissat ei käy päälle niinkun meillä...)
Pääosassa Jedi ja ne toiset.
(Viestiä on muokattu tiistaina, 18.01.2011 klo 12:57)

ibisco

ibisco
Viestimäärä: 59

VS: PENTUTAPAAMISIA HäMEESEEN - Tiistaina, 18.01.2011 klo 13:02  
+
0
Metsässä on kyllä melkosen pimeetä sillon kuuden jälkeen. Mulle kyllä käy myös millon tahansa ja missä tahansa, jos vaan bussilla pääsee kulkee, kun vielä ei oo sitä autoa käytössä. Työtön nimittäin myös täällä!:hymy:
manchesterinterrieri Sälli 3/2014

iivarjon

iivarjon
Viestimäärä: 112

VS: PENTUTAPAAMISIA HäMEESEEN - Tiistaina, 18.01.2011 klo 13:56  
+
0
Meillekkin saisi kyllä tulla, mutta meidän kämpässä on vaan 45neliötä, mahtuukohan täällä juoksemaan neljä koiraa? :nauru:
Sekarotuinen (sakemanni/setteri) Rokka s.19.11.10

blanko

blanko
Viestimäärä: 1890

VS: PENTUTAPAAMISIA HäMEESEEN - Tiistaina, 18.01.2011 klo 16:36  
+
0
Noh pitäiskö sitten kuitenkin sopia sisätreffit, koska mä pääsen torstaina vasta 14.45 koulusta, sitten pitäisi selviytyä kotiin ja sinne metsään, jolloin kello lähentelis varmaan jo neljää, pimeää olis. Nytkin kun katson ulos (kello on puoli viisi), siellä on jo pimeää :(

Eli olisiko torstaina meillä tai iivarjonin luona? Meille kyllä voi tulla, mutta vähän pelottaa se osaisinko varautua järkkäämään kämppää niin, ettei isot pennut pudota kaikkea tasoilta. :D Meillä toi rääpäle ei ulota edes sohvapöydälle, niin ei ole ollut tarvetta piilottaa mitään tavaroita. Että siinä mielessä olisi ehkä mukavempaa iivarjonin luona :)

  Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 20
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28249
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 15:30)