Ohjeet ja säännöt
Takaisin
ROTUKYSELYT - Keskiviikkona, 16.03.2011 klo 14:43

Keskikokoista seurakoiraa nuorelle aikuiselle?

Siirry sivulle: 1 2

vems

vems
Viestimäärä: 1901

VS: KESKIKOKOISTA SEURAKOIRAA NUORELLE AIKUISELLE... - Torstaina, 17.03.2011 klo 23:46  
+
0
^ Mä sanoisin, että ei kannata hankkia bretonia jos ei ole aikeissa metsästää. Bretonit on kuitenkin pääasiassa ihan metsästyskoiria (ja vieläpä hyvin aktiivisia käsittääkseni), joten olisi jokseenkin kummallista ottaa bretoni vain ulkonäöllisten seikkojen takia.

Jos/kun bretonin ulkonäkö miellyttää, oletteko tutustuneet esimerkiksi
walesinspringerspanieleihin? Ne taitavat olla hieman seurakoiramaisempia ja olenkin niitä nähnyt jonkin verran ei-metsästävissä perheissä. Mä en rodusta osaa tarkemmin sanoa, kun en tunne, joten en uskalla sanoa niistä mitään. Joku muu voisi osata sanoa niistä jotain?

Ainolai

Ainolai
Viestimäärä: 13

VS: KESKIKOKOISTA SEURAKOIRAA NUORELLE AIKUISELLE... - Tiistaina, 22.03.2011 klo 15:40  
+
0

vems kirjoitti:

Jos/kun bretonin ulkonäkö miellyttää, oletteko tutustuneet esimerkiksi
walesinspringerspanieleihin? Ne taitavat olla hieman seurakoiramaisempia ja olenkin niitä nähnyt jonkin verran ei-metsästävissä perheissä. Mä en rodusta osaa tarkemmin sanoa, kun en tunne, joten en uskalla sanoa niistä mitään. Joku muu voisi osata sanoa niistä jotain?



Okei! Olen nyt tutkinu kovasti tota walesinspringerspanielia ja alan nyt oleen sitä mieltä, että siinä on minun koira. Hienoa ois, jos nyt sais kuulla ihmisten omakohtasia kokemuksia tästä rodusta!

griffon

moderaattori
griffon
Viestimäärä: 5797

VS: KESKIKOKOISTA SEURAKOIRAA NUORELLE AIKUISELLE... - Tiistaina, 22.03.2011 klo 16:20  
+
0
^Huomasithan että koirarodut -palstalla on springerspanielit -ketju mistä saattaisi löytyä jotain tarinoita walesinspringerspanielista -> linkki

Tai vaihtoehtoisesti laittaa ne omat kysymykset sinne :wink:
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

  Siirry sivulle: 1 2
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 00:00)