Ohjeet ja säännöt
Takaisin
RUOKINTA - Keskiviikkona, 08.10.2014 klo 13:31

Ruokasuosituksia

Siirry sivulle: 1 2

dinski

dinski
Viestimäärä: 1209

VS: RUOKASUOSITUKSIA - Maanantaina, 19.09.2016 klo 20:30  
+
0
^ Miä antaisin sitä keitettyä riisiä lisukkeena ja nyt alkuun keitettyä, vähärasvaista lihaa/kalaa. Esim. seiti on tosi vähärasvaista ja saa helposti kaupasta. Sit kun närästysoireet häviää, niin kokeilee antaa raakana sitä lihaa pikku hiljaa, ja jos onnistuu niin sit kokeilemaan rasvaisempia lihoja, tai jotain hyvin hellävaraista, riisipohjaista nappulaa.
Toivottavasti hyvä ruoka löytyy tähän lähtötilanteeseen ja oireet häviäis pian! :hymy:
Welsh corgi pembroke "Leppo", s. 3.4.2014
Leppoisaa -blogi

Friiduu

Friiduu
Viestimäärä: 9

VS: RUOKASUOSITUKSIA - Tiistaina, 07.02.2017 klo 00:44  
+
0
Haluaisin kuulla mielipitetä valion ruuasta. Onko hyvää koirakke Vai ei? Ja peruste

Scorpion

Scorpion
Viestimäärä: 358

VS: RUOKASUOSITUKSIA - Keskiviikkona, 15.02.2017 klo 15:42  
+
0
Meillä oli käytössä valion puriste energia, mutta sen rasvaprossa oli liian pieni. Toinen koirista ei oikeen tykännyt pelleiteistä, toinen kiskoi hyvällä ruokahalulla. Valion ruuissa on muistaakseni maissia pääosin. Jos koirasi kestää maissia, niin valio on ihan ok tavaraa, tosin valio ei ole tainnut ilmoittaa käytettyjä lihamääriä prosentteina, joten sen määrä jää arvailun varaan :wink:

alidog

alidog
Viestimäärä: 1

VS: RUOKASUOSITUKSIA - Sunnuntaina, 14.10.2018 klo 19:16  
+
0

Pirtsa83 kirjoitti:

Mikähän olisi hyvä ruoka närästävälle pennulle? Lammas ei sovi, peruna närästää, keitetty riisi Ok mutta nappulasta oleva ei oo varma.

Mulla vuoden vanha labbisuros, ja olen alkanut myös epäillä närästysvaivaa. Googlailin ja juttelin ystävien kanssa, ja lopulta tämän sivun lyhyen oirelistan perusteella varmistuin..nyt oon hieman toista viikkoa syöttänyt koiran kolme kertaa päivässä hieman pienempiä annoksia kerralla, ja aikaistanut iltaruokaa, jotta närästys ei haittaisi yöunia. Onko tämä uusi vaiva?

Siirry sivulle: 1 2
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä25797
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä5783
Viestejä yhteensä543763
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös262989
(Tilastot päivitetty viimeksi 18.09.2019 klo 14:30)