Ohjeet ja säännöt
Takaisin
RUOKINTA - Tiistaina, 21.06.2011 klo 09:38

Taste of the Wild

Siirry sivulle: 1 2

Jer_

Jer_
Viestimäärä: 10

TASTE OF THE WILD - Tiistaina, 21.06.2011 klo 09:38  
+
0
Kyseistä ruokaa tarttui eläinkauppareissulla mukaan, aivan uusi tuttavuus meille. Tuoteselosteen & hinnan (melko tyyristä sapuskaa) perusteella vaikuttaisi kuitenkin laadukkaalta. Onko kukaan kokeillut kyseistä nappulaa? Mielenkiinnolla kuulisin kokemuksia :) Googlettamallakin löytyi harmittavan vähän tietoa.

zirppa

zirppa
Viestimäärä: 219

VS: TASTE OF THE WILD - Lauantaina, 16.07.2011 klo 02:00  
+
0
Meillä syödään tätä ja koirat tykkää ja ei ole muuttannut ihoa tai karvaa ainakaan huonompaan, ehkä jopa parantannut.

Kinoko

Kinoko
Viestimäärä: 1426

VS: TASTE OF THE WILD - Tiistaina, 26.07.2011 klo 00:19  
+
0
Ostin kokeeksi, kun oli Mustissa ja Mirrissä alessa. Ihan hyvältä vaikuttaa, mutta sen verran kallista silti, ettei varmaan tällä kuitenkaan jatketa... Koirat kyllä tykkää, ja vaikka lennosta vaihdoin niin ei mahatkaan reagoineet mitenkään pahasti.
Ur kaoset talade en röst som sade: le, och bli glad ty det kan bli värre. Och jag log, och blev glad, och det blev värre!

piiperoinen

piiperoinen
Viestimäärä: 42

VS: TASTE OF THE WILD - Torstaina, 01.09.2011 klo 12:55  
+
0
Meillä koirat syöneet kys. ruokaa ja hyvin on maistunu ja koirat pysyny hyvässä kunnossa. Syksyksi vain vaihdoin Acana sporttiin kun metästyskaudella tarttee tujumpaa ruokaa.
ISLu Ivan -04, ASTn Debra -06, ISLu Agon -08, ISLu Rokka -16

Jagster

Jagster
Viestimäärä: 1534

VS: TASTE OF THE WILD - Torstaina, 01.09.2011 klo 13:43  
+
0
Nätti säkki siinä ainakin on. Vetoaa hienosti määrätyn tyyppisiin ihmisiin ;)
--
koiratiedon ja -taidon rautalankahässäkkä
http://www.katiska.info
***
Katiskan eJulkaisut
http://www.katiska.info/ejulkaisut

Vuorisumu

Vuorisumu
Viestimäärä: 1642

VS: TASTE OF THE WILD - Maanantaina, 03.10.2011 klo 22:00  
+
0
Sopinut parhaiten tähän mennessä meidän koiruuksille. Vuosin saatossa tullut kokeiltua ainakin puolta kymmentä eri merkkiä. Plussaa viljattomuus ja suuri lihapitoisuus, miinusta kallis hinta ja mun mielestä (ts. sen vähäisen tiedon perusteella, joka mulla on) osa ainesosista on turhia ja/sekä lisätty sinne vain sen takia että kuulostaa "hienolta".

AinoKo

AinoKo
Viestimäärä: 100

VS: TASTE OF THE WILD - Sunnuntaina, 27.11.2011 klo 14:43  
+
0

Jagster kirjoitti:

Nätti säkki siinä ainakin on. Vetoaa hienosti määrätyn tyyppisiin ihmisiin ;)



Itse ilmeisesti olet immuuni kaikelle mainonnalle ja näet jokaisen huijauksen ja salaliiton läpi. Koirasi saa vain parasta ja se tekee sinusta superihmisen ja kaikista muista luusereita ja idiootteja, sekä koiranruokateollisuudesta syypään kaikkiin maailman ongelmiin.
4.10. Eläinten päivänä saapui meille welsh corgi pembroke -uros Kulkurin-Tähden Elonkerjuu, "Letu"

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: TASTE OF THE WILD - Sunnuntaina, 27.11.2011 klo 16:50  
+
0
taisi kalikka kolahtaa
this parrot is no more!

Jagster

Jagster
Viestimäärä: 1534

VS: TASTE OF THE WILD - Sunnuntaina, 27.11.2011 klo 19:40  
+
0
AinoKo, jotakuinkin noin.
--
koiratiedon ja -taidon rautalankahässäkkä
http://www.katiska.info
***
Katiskan eJulkaisut
http://www.katiska.info/ejulkaisut

maddy

maddy
Viestimäärä: 3542

VS: TASTE OF THE WILD - Maanantaina, 28.11.2011 klo 13:34  
+
0
^:nauru:

Mä ainakin arvostan, että joku joka on oikeasti perehtynyt asioihin, viitsii jaella tietämystään myös meille muille, jotka emme välttämättä kahlaa puolueettomia tutkimuksia läpi ja jaksa perehtyä ruokinnan hienouksiin. Eipä sillä. Kun omilla koirilla ei mitään allergioita tai ongelmia ruokien suhteen muutenkaan ole ja suorituskyvyksi riittää jaksaminen metsälenkeillä ja hyvä yleiskunto ja terve olemus, omani saavat Jati&Vahtia todella satunnaisilla öljy-, kananmuna- ja lihalisillä, mutta siitä huolimatta arvostan kyllä asiantuntemusta ja kuitenkin (ainakin näennäisen?) rentoa suhtautumista näihin ruokapuolen juttuihin. Ei kukaan jaksaisi jatkuvaa paasausta jonkun ruokintajumalan oman näkemyksen paremmuudesta ja kaikkivoipuudesta. :wink:

Yukino

Yukino
Viestimäärä: 99

VS: TASTE OF THE WILD - Tiistaina, 13.12.2011 klo 13:34  
+
0

maddy kirjoitti:

arvostan kyllä asiantuntemusta ja kuitenkin (ainakin näennäisen?) rentoa suhtautumista näihin ruokapuolen juttuihin.



Joo enpä ole tavannut tällä foorumilla juuri yhtäkään henkilöä joka olisi edes näennäisen rento koirien ruokintaa kohtaan. Tosielämässä varmaan kaikki olis toistensa kurkussa kiinni. :D

maddy kirjoitti:

Ei kukaan jaksaisi jatkuvaa paasausta jonkun ruokintajumalan oman näkemyksen paremmuudesta ja kaikkivoipuudesta. :wink:



Niinpä, se tässä ottaakin päästä. :D

Soranen

Soranen
Viestimäärä: 2

VS: TASTE OF THE WILD - Tiistaina, 13.12.2011 klo 23:32  
+
0
Onko Jagster siis tämä mainittu "puolueeton" ja "asiantuntija"? Näyttäisi olevan tavallinen kauppias joka haukkuu kaikkea muuta paitsi omia tuotteitaan.
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 14.12.2011 klo 00:01)

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: TASTE OF THE WILD - Keskiviikkona, 14.12.2011 klo 00:41  
+
0
höpönpöpönpöppöö, jagsterilta löytyy suosituksiakin vaikka millä mitalla. tai ainakin enemmän kuin tarpeeksi.

minkälainen se sellainen kauppias olisi joka ei kauppaisi omia tuotteitaan? markkinoiden parhaaksi hinta-laatusuhteeksi jagster tuskin on tuotteitaan väittänyt sillä syytä ei ole, mutta mieluummin ohjaan vähän epävarmemmat ja hysteerisimmät koiranomistajat mannisen tai muun vastaavan sijaan katiska outletiin, aina kun ei jaksa vääntää että ihmisten tuotteet sopii koirillekin ja harva viitsii laskea itse annostukset. tulevaisuudessa kun oma koira tulee saatan itsekin sortua, sillä joskus ei vaan luota omaan arvostelukykyyn tai matikkapäähän annostuksia laskiessa, tai ostan sieltä jotain ihan vaan arvostamani toiminnan tukemisen ilosta. eikä nuo mitään järjettömyyksiäkään maksa, missään tapauksessa.

sitä paitsi, jos koiranruoista puhutaan, niin katiska outletista (onko sille joku lyhenne? jos ei niin pian keksin oman) ei kyllä sellaisia saa ostettua.
this parrot is no more!

maddy

maddy
Viestimäärä: 3542

VS: TASTE OF THE WILD - Keskiviikkona, 14.12.2011 klo 08:29  
+
0

Yukino kirjoitti:

maddy kirjoitti:

arvostan kyllä asiantuntemusta ja kuitenkin (ainakin näennäisen?) rentoa suhtautumista näihin ruokapuolen juttuihin.



Joo enpä ole tavannut tällä foorumilla juuri yhtäkään henkilöä joka olisi edes näennäisen rento koirien ruokintaa kohtaan. Tosielämässä varmaan kaikki olis toistensa kurkussa kiinni. :D

maddy kirjoitti:

Ei kukaan jaksaisi jatkuvaa paasausta jonkun ruokintajumalan oman näkemyksen paremmuudesta ja kaikkivoipuudesta. :wink:



Niinpä, se tässä ottaakin päästä. :D

Kai se on sitten enimmäkseen omasta asenteesta kiinni. :mietiskel: Mulla ei ole tapana pitää pipoa kovin kireällä ja mä olen itse ollut tyytyväinen jagsterin vinkkeihin ja ohjeisiin. Lähinnä viittasin siihen, että olen useammankin kerran nähnyt jagsterin kirjoittavan, että koira on paras mittari hyvinvoinnista ja jos koira voi hyvin, ei ruokintaa tarvitse lähteä muuttamaan. Ei se haiskahda mulle vielä kovin pahasti oman näkemyksen ja ruokintatavan hehkuttamiselta. :wink:

Jagster

Jagster
Viestimäärä: 1534

VS: TASTE OF THE WILD - Keskiviikkona, 14.12.2011 klo 08:46  
+
0
Soranen, jos minä jotain en ole, niin tavallinen kauppias. Ja kyllä, minä reagoin aina, kun fuulaa yritetään kaupata aitona. Oli kysymys sitten asiasta tai tuotteesta.

Hyvä puoli tässä on se, että saatiin Soranenkin aktivoitumaan. Mitään asiaahan häneltä ei ole vielä tullut mihinkään, ei rentoa tai tiukkapitoista. Ja missään nimessä ei mitään, joka liittyisi sanallakaan TOW:iin. Mutta miten sitä olisi ehtinytkään, ensimmäinen viesti työn alla ;)

Kannattaisiko ylläpidon avata ruokintaan oma ketju meikäläiselle - kyllä se minulle sopii :D
--
koiratiedon ja -taidon rautalankahässäkkä
http://www.katiska.info
***
Katiskan eJulkaisut
http://www.katiska.info/ejulkaisut

Melina

Melina
Viestimäärä: 3422

VS: TASTE OF THE WILD - Keskiviikkona, 14.12.2011 klo 21:04  
+
0

Soranen kirjoitti:

Onko Jagster siis tämä mainittu "puolueeton" ja "asiantuntija"? Näyttäisi olevan tavallinen kauppias joka haukkuu kaikkea muuta paitsi omia tuotteitaan.



Mä ymmärsin maddyn viestin niin, että Jagster referoi sekä tänne että omalle sivustolleen puolueettomien asiantuntijoiden (ja myös puolueellisten asiantuntijoiden) havaintoja ja tutkimuksia. Ja maddy olisi kiitollinen nimenomaan siitä, että joku (=Jagster) tarjoaa tätä asiantuntijoiden tietoa muille palstalaisille jo ns. valmiiksipureskellussa muodossa.

Jagster kirjoitti:


Hyvä puoli tässä on se, että saatiin Soranenkin aktivoitumaan. Mitään asiaahan häneltä ei ole vielä tullut mihinkään, ei rentoa tai tiukkapitoista. Ja missään nimessä ei mitään, joka liittyisi sanallakaan TOW:iin. Mutta miten sitä olisi ehtinytkään, ensimmäinen viesti työn alla ;)

Kannattaisiko ylläpidon avata ruokintaan oma ketju meikäläiselle - kyllä se minulle sopii :D



Ei sulle mitään uutta ketjua avata. Mulla ei riittäis hermot lukea sitä palauteryöppyä :D

Että terveisiä vaan teille kaikille, jotka ärsyynnytte Jagsterin kirjoituksista. Kerran on menty yli rajan ja siihen olen reagoinut, mutta noin muuten ylläpidolla ei ole mitään huomautettavaa nimimerkki Jagsterin toimintaan tällä palstalla. Kirjoittaja varmasti ärsyttää monia, mutta ihan yhtä monia myös inspiroi ja opettaa. Toiset herättää mielipiteitä, toiset jää seinäruusuiksi. Se, että on palstalla näkyvä, mielipiteitä herättävä persoona, ei vielä tee ihmisestä sääntöjenvastaisesti kirjoittavaa tai ketkua.
Ylläpitäjä

ibi

ibi
Viestimäärä: 24

VS: TASTE OF THE WILD - Keskiviikkona, 14.12.2011 klo 22:28  
+
0
Itse olen käyttäjiltä kuullut hyvää, mutta itse en moisesta maksais niin paljoa. Toiseks nää TOWit tais kaikki olla perunapohjasia, joten ei edes kokeilla.

Jagsterillahan on jo foorumi katiskan sivuilla. ;) Sinne voi mennä "rääkkäämään" kysymyksillä. Mua ei henkilökohtasesti ärsytä ollenkaan Jagsterin jutut. Oon hyvin tyytyväinen, että itsekin olen saanut paljon harhaluuloja oikaistua. Onneks. Muuten mä maksaisin itseni kipeeksi edelleen hiilarihötöstä, luulisin kaikkia kalliita merkkejä laadukkaiks, pelkäisin että proteiini vääntäis jalat ja vaikka mitä...

Soranen

Soranen
Viestimäärä: 2

VS: TASTE OF THE WILD - Keskiviikkona, 14.12.2011 klo 23:32  
+
0
Valaisetko vielä Jagster mikä sinusta tekee ylevämmän tai epäkaupallisemman kuin muut kauppiaat? Voittoa varmasti on tarkoitus tehdä, ei tappiota?

Jagsterilla on paljon hyviä ajatuksia, mutta monessa kohtaa menee myös hiukan hutiksi. Omiaan tulkiten tai omaperäisesti tulkiten mutta suurella itsevarmuudella. Tarkistus asiantuntijoilla olisi paikallaan ennen julkaisemista verkossakin.

Täällä ei näytä olevan eläinlääkäreitä, ortopedejä, tutkijoita tai ravitsemusihmisiä vastailemassa. Taitavat olla harmillisen kiireisiä töissään.
Värikkäät persoonat toki ovat foorumeilla mukava lisä. Jatkakaa vain, mielenkiintoista täällä on käydä.

Ebeli

Ebeli
Viestimäärä: 1299

VS: TASTE OF THE WILD - Keskiviikkona, 14.12.2011 klo 23:36  
+
0
^ No olisit nyt valaissut, mitkä asiat menee metsään, jotta sellaisiin sitten osaa kiinnittää huomiota.

Jagster

Jagster
Viestimäärä: 1534

VS: TASTE OF THE WILD - Torstaina, 15.12.2011 klo 11:01  
+
0

mutta monessa kohtaa menee myös hiukan hutiksi.



Esimerkkejä, kiitos. Oma ketjunsa saattaisi edelleen olla paikallaan, elleivät nämä hudit liity TOW:iin.

Tarkistus asiantuntijoilla olisi paikallaan ennen julkaisemista verkossakin.



Ei ole paikallaan, eikä tarpeen. Mutta edelleenkin Soraselta odotellaan jotain asiaa... Vaan lienee yhtä turha toivo kuin aikaisemminkaan sinun kanssasi ;)
--
koiratiedon ja -taidon rautalankahässäkkä
http://www.katiska.info
***
Katiskan eJulkaisut
http://www.katiska.info/ejulkaisut

  Siirry sivulle: 1 2
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28191
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545692
Uudet käyttäjät tänään6
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 26.04.2024 klo 17:00)