Ohjeet ja säännöt
Takaisin
RUOKINTA - Tiistaina, 21.06.2011 klo 09:38

Taste of the Wild

Siirry sivulle: 1 2

maddy

maddy
Viestimäärä: 3542

VS: TASTE OF THE WILD - Torstaina, 15.12.2011 klo 18:50  
+
0

Melina kirjoitti:

Soranen kirjoitti:

Onko Jagster siis tämä mainittu "puolueeton" ja "asiantuntija"? Näyttäisi olevan tavallinen kauppias joka haukkuu kaikkea muuta paitsi omia tuotteitaan.



Mä ymmärsin maddyn viestin niin, että Jagster referoi sekä tänne että omalle sivustolleen puolueettomien asiantuntijoiden (ja myös puolueellisten asiantuntijoiden) havaintoja ja tutkimuksia. Ja maddy olisi kiitollinen nimenomaan siitä, että joku (=Jagster) tarjoaa tätä asiantuntijoiden tietoa muille palstalaisille jo ns. valmiiksipureskellussa muodossa.

Tack tack vaan maddy-suomi-maddy-käännöksestä. :wink: En muista sanoneeni, että Jagster on puolueeton asiantuntija, vaan että Jagster nimenomaan on perehtynyt puoluteettomiin tutkimuksiin paljon suuremmalla intensiteetillä kuin ikinä viitsisin ja ihan mielelläni hyödynnän sitä tietoa. Ehkä tieto ei Jagsterin kautta ole aivan puolueetonta, mutta missä on? Itse en myöskään ole huomannut kaupittelua (siihen ylläpito tuppaa puuttumaan :wink:), vaan ihan neuvomista. Ja veikkaanpa, että moni ei sitä paitsi edes tietäisi Jagsterin myyvän lisäravinteita, jos siitä ei aina joku/jotkut keksisi alkaa rutisemaan ja siten tuomaan sitä esille.

Yukino

Yukino
Viestimäärä: 99

VS: TASTE OF THE WILD - Perjantaina, 16.12.2011 klo 12:35  
+
0
Puolueettomuutta ja puolueellisuutta tärkeämpänä asiana pidän sitä, että jos joku puhuu asioista faktoina ilman lähteitä. Onko joku puolueellinen, pystyy jokainen huomaamaan itse helposti, mutta minun on vaikea niellä suoria väitteitä, joille ei ole tieteellistä todistusta. Mielipiteet ovaat mielipiteitä ja kokemukset kokemuksia, mitä näillä foorumeilla yleensä toivotaankin kuulevan muilta, mutta faktojen esittäminen ilman lähdettä on mielestäni asiatonta. Tämä ei liity siis mitenkään noiden asiantuntijoiden mielipide -referointeihin. Jos joku nyt yhtään tajuaa mitä yritän kakistaa ulos puoliunessa. :D

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: TASTE OF THE WILD - Perjantaina, 16.12.2011 klo 14:20  
+
0
Jaa,enpä kyllä ymmärrä miten muka jagster on ärsyttävä .Enkä ole mitään kauppaamista huomannut :mietiskel: .. En todellakaan tiennyt että jagster myy lisäravinteita..
Olen monessa asiassa samaa mieltä jagsterin kaa:peukku:
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018

Ebeli

Ebeli
Viestimäärä: 1299

VS: TASTE OF THE WILD - Perjantaina, 16.12.2011 klo 16:56  
+
0
Minä olen lukenut aika montakin Jagsterin laittamaa lähdettä, jos viittasit häneen lähteiden puutteesta. Ja siis muitakin kuin Katiskan.

BaeLiana

BaeLiana
Viestimäärä: 1860

VS: TASTE OF THE WILD - Tiistaina, 20.12.2011 klo 14:36  
+
0

maddy kirjoitti:

Ja veikkaanpa, että moni ei sitä paitsi edes tietäisi Jagsterin myyvän lisäravinteita, jos siitä ei aina joku/jotkut keksisi alkaa rutisemaan ja siten tuomaan sitä esille.


Mulla on ainakin varmaan mennyt ohi tai oon vähintään unohtanut asian.
pystykorvasekoitus Ronja 2010 ->
löytökatti Sulho 2013 ->
porokoira Heili 2014 ->

http://baeliana.kuvat.fi/#/

Chantel

Chantel
Viestimäärä: 81

VS: TASTE OF THE WILD - Tiistaina, 03.01.2012 klo 16:12  
+
0

ibi kirjoitti:

Itse olen käyttäjiltä kuullut hyvää, mutta itse en moisesta maksais niin paljoa. Toiseks nää TOWit tais kaikki olla perunapohjasia, joten ei edes kokeilla.



Itse valitsin perunan kuivaruokaan mieluummin kuin maissia tai riisiä. Lisäksi perunan ohessa ruuassa on paljon kasviksia yms, jotka tarjoavat hyviä luonnollisia hiilihydraatteja. Meillä on ainakin tämä toiminut; turkki oli (ennen karvanlähtöä) hienossa kunnossa samoin kuin koko koira - vatsa toimii mikä on kerrassaan suoritus eivätkä silmät enää rähmi, kuten aikaisempien ruokien kanssa. Suolainen hintakaan ei haittaa, kun koira on niin pieni :peukku:

Ostin TOWin Wetlands Wild Fowl'ia tuoteselosteen (ei viljaa ja paljon proteiinia - savustettu kalkkuna ja paistettu viiriäinen hiukan hymyilyttävät selosteessa :nauru:) ja Dog Food Analysis -arvostelun perusteella, kun oli ainut täydet 6 tähteä saanut ruoka, jota löytyi Mustista ja Mirristä. Tätä ennen mittelini söi Brit Carea, mutta kun saattoi olla kolmatta päivää syömättä, kun ei nappula uponnut, niin vaihdettiin. TOW maistui alkuun erinomaisesti, pikkuhiljaa vajaan puolen vuoden aikana on innostus hiipunut, mutta syö edelleen kiitettävästi. Nyt taidetaan kuitenkin koittaa vaihteeksi Orijenia, koska itseäni arvelluttaa se, että TOW'ssa on pieni määrä suolaa lisättynä joukkoon.

Jagster

Jagster
Viestimäärä: 1534

VS: TASTE OF THE WILD - Tiistaina, 03.01.2012 klo 17:04  
+
0
Miksi pidät perunaa riisiä tai maissia parempana?
--
koiratiedon ja -taidon rautalankahässäkkä
http://www.katiska.info
***
Katiskan eJulkaisut
http://www.katiska.info/ejulkaisut

Kinoko

Kinoko
Viestimäärä: 1426

VS: TASTE OF THE WILD - Tiistaina, 03.01.2012 klo 19:56  
+
0
^^ Ei sitä suolaa kannata pelätä, se on hyvä natriumin lähde pienissä määrissä.
Ur kaoset talade en röst som sade: le, och bli glad ty det kan bli värre. Och jag log, och blev glad, och det blev värre!

ibi

ibi
Viestimäärä: 24

VS: TASTE OF THE WILD - Tiistaina, 03.01.2012 klo 19:57  
+
0
Chantel, ai miks mä en koiralle perunapohjaista valitsis? Siks kun se ei koiralleni sovi. Ei yksikään merkki jota on kokeiltu ja Orijenia ei edes suostunut maistamaan. En mä ala koiran kanssa vääntämään asiasta.

Ja kun koira on mallia jätti, menekki on hieman eri luokkaa. Nappula-aikaan meni pari litraa päivässä ja vaikka syöttäis lihojen kanssa niin ei yks säkki riittäis edes kuukautta(yhelle koiralle siis).

Chantel

Chantel
Viestimäärä: 81

VS: TASTE OF THE WILD - Tiistaina, 10.01.2012 klo 13:11  
+
0

ibi kirjoitti:

Chantel, ai miks mä en koiralle perunapohjaista valitsis? Siks kun se ei koiralleni sovi. Ei yksikään merkki jota on kokeiltu ja Orijenia ei edes suostunut maistamaan. En mä ala koiran kanssa vääntämään asiasta.

Ja kun koira on mallia jätti, menekki on hieman eri luokkaa. Nappula-aikaan meni pari litraa päivässä ja vaikka syöttäis lihojen kanssa niin ei yks säkki riittäis edes kuukautta(yhelle koiralle siis).



Siis mitä ihmettä, mainitsin että itse valitsen sen perunan tässä tapauksessa mieluummin, en missään vaiheessa väittänyt että muiden pitäisi niin tehdä :eek: Eikai tässä nyt ole tarkoitus alkaa toisten valintoja haukkumaan, vaan rehellisesti kerroin miksi itse olen syöttänyt TOWia.

Ja valitsen sen itse perunan mieluummin, koska kaikki ruuat missä on ollut riisiä, niin tuo meidän otus lakkaa syömästä sitä viikon jälkeen. En väitä että vika on riisissä, mutta kaikki ruuat mitä olen löytäneet on aina esim. lammas-riisi, ja ne eivät uppoa. Ja kaikki artikkelit yms mitä olen lukenut, niin niissä on annettu ymmärtää ettei koira saa maissista mitään irti, joten ihan turhaan sitä syöttäisin. Ja siis edelleen, jokainen tyylillään, en todellakaan arvostellut muiden ruokintaa vaan puhuin ainoastaan oman koirani ruokinnasta.

Chantel

Chantel
Viestimäärä: 81

VS: TASTE OF THE WILD - Tiistaina, 10.01.2012 klo 13:28  
+
0

Kinoko kirjoitti:

^^ Ei sitä suolaa kannata pelätä, se on hyvä natriumin lähde pienissä määrissä.



Ok, no hyvä jos turhaan huolehdin :peukku:

ibi

ibi
Viestimäärä: 24

VS: TASTE OF THE WILD - Tiistaina, 10.01.2012 klo 20:29  
+
0
^^Mä kun luin sen alun, että itse valitsisin perunan...jne. Ja että olis suunnattu mulle tuo lause, mutta siis luin väärin. Jokaisella on tietty omat perusteet millä ruuan valitsee, meille ei Taste of the wild käy liian alhaisen rasvaprossan, perunan ja hinnan vuoksi. :wink: Mutta siis hyökkäsin ehkä hieman tuota perunakommenttia vastaan kun tosiaan luin vain väärin(ja ymmärsin väärin). :shifty:

Chantel

Chantel
Viestimäärä: 81

VS: TASTE OF THE WILD - Torstaina, 12.01.2012 klo 13:10  
+
0
^ Olin varmaan epäselvä omassa alkuperäisessä kommentissani, pahoittelut :heiluti:

FrozenCorpse

FrozenCorpse
Viestimäärä: 62

VS: TASTE OF THE WILD - Torstaina, 25.07.2013 klo 17:13  
+
0
Ainekset aika suurelta osin jauhoa, herneitä, bataattia, lisättyä aromia ja suolaakin aika paljon..
(Viestiä on muokattu torstaina, 25.07.2013 klo 17:14)

Wuffet

Wuffet
Viestimäärä: 7

VS: TASTE OF THE WILD - Maanantaina, 02.06.2014 klo 11:48  
+
0
Meillä harjakoira on syönyt Taste of the Wildin Wetlands Caninea, jossa proteiini- ja rasvapitoisuus lähellä optimaalista rodun kannalta. Sopi todella hyvin, kakka oli "perfetto" kaikin puolin - ja noiden nakujen ihosta varsinkin näkee heti, jos ruoassa on jotain vikana. Ainut huono puoli oli maittavuus, joka ei (terveellisyytensä vuoksi?) sitä parasta A-luokkaa ollut enää parin kuukauden jälkeen. Mutta tuo nirppanenä tuntuu kyllästyvän ruokaan kuin ruokaan, ja välillä pitää vaihdella. Talveksi muutenkin vaihdetaan vähän tuhdimpaan ja rasvaisempaan vaihtoehtoon, kesäaikaan riittää aavistuksen vähärasvaisempi.

Helmi12

Helmi12
Viestimäärä: 1591

VS: TASTE OF THE WILD - Maanantaina, 13.04.2015 klo 16:24  
+
0
Ostin nyt pennulle tuota, mutta annosteluohjeessa on laitettu määrät mittakipollisina. Mikä mittakippo? Ei ollut mainintaa paljonko mittakipollinen on deseissä tai grammoissa. Tietenkin annan ruokaa sen mukaan mitä pentu näyttää tarvitsevan tai jaksaa syödä, mutta olisi ollut kiva tietää edes suunnilleen paljonko tuota suositellaan annettavaksi. Alussa pentu ei oikein näyttänyt tykkäävän tuosta, jätti nuo nappulat viimeiseksi kun kupissa oli entisiä ja uusia sekaisin. Nyt on mennyt jo vähän paremmin alas.

Saarameow

Saarameow
Viestimäärä: 1296

VS: TASTE OF THE WILD - Maanantaina, 13.04.2015 klo 22:09  
+
0
^Tarkoittaa kuppia eli cups. Tässä totw oman sivun kaavio penturuuasta paljonko pitää syöttää. Tässä taas muuntotaulukko cups -> dl :hymy:
corgi Una 140610
shelam Atlas 190113
auspai Ares 040314

Helmi12

Helmi12
Viestimäärä: 1591

VS: TASTE OF THE WILD - Keskiviikkona, 15.04.2015 klo 20:17  
+
0
^ Kiitos! Tuo taulukko ei osannut muuntaa kuin kokonaisia kuppeja, mutta 3/4 kupillista on niin lähellä yhtä kokonaista että asia tuli selväksi :peukku:

Saarameow

Saarameow
Viestimäärä: 1296

VS: TASTE OF THE WILD - Keskiviikkona, 15.04.2015 klo 22:28  
+
0
^Tai sit kirjottaa 0,75 joka on yhtäkuin 3/4 cup. Mut joo, hyvä että apua oli :hymy:
corgi Una 140610
shelam Atlas 190113
auspai Ares 040314

  Siirry sivulle: 1 2
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28183
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6329
Viestejä yhteensä545679
Uudet käyttäjät tänään7
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265838
(Tilastot päivitetty viimeksi 24.04.2024 klo 19:45)