Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Keskiviikkona, 01.09.2010 klo 15:06

Aikuisten suusta kuultua

Siirry sivulle: 1 ... 7 8 9

Beauceron

Beauceron
Viestimäärä: 940

VS: AIKUISTEN SUUSTA KUULTUA - Perjantaina, 12.08.2011 klo 20:36  
+
0
Olin linja-autoasemalla pari vuotta sitten kesällä taksitolpalla aamuyöstä tarkoituksena matkana ensin Helsinkiin ja jatkaa sieltä bussilla Poriin. Jonossa heti takana oli täysin ennalta tuntematon suomenruotsalainen mies jonkun tuntemansa naisen kanssa (keskustelun myötä päättelin naisen olleen joku salarakas yms.), jotka alkoivat sitten jutella.

Olivat ilmeisesti aika kännissä, sillä selitettyäni mihin kaupunkiin olin matkalla mies alkoi höpöttää tyyliin:

"Mä voisin antaa sulle mun kämpän avaimet, mun vaimo on kotona, niin sä voit yöpyy siellä. Kun ei sun täältä taksilla minnekään Poriin kannata lähtee!"

"Mä meen taksilla vain Hesaan, mä jatkan sitten bussilla..."

Seuraavaksi mies alkoi huudella edempänä taksijonossa olleille:

"Onko Poriin menijöitä? Tää tyttö tulis samalla kyydillä!"

Alkoi jo vähän ketuttaa, mutta "paras" oli vasta tulossa miehen aloitettua kysymyksellä:

"On siinä kyllä niin viattoman näkönen tyttö. Kuinka vanha sä olet?"
"19."
"Kerropa mulle sellanen asia, että oletkos jo rakastellut miehen kanssa?" :eek:

Rupesi siinä sitten onneksi jo nainenkin toppuuttelemaan että "no se ei oo sun asias" ja yritin sitten ignoorata koko tyypin todettuani ettei tosiaan ollutkaan. Siihen sitten mies vielä intti:

"No kyllä mäkin voin sanoa, että olen rakastellut naisen kanssa." :ttou:

Äkkiseltään ei muuta tule mieleen, varmaan muistuu paremmin myöhemmin.
Haaveissa kl u

kiivilintu

kiivilintu
Viestimäärä: 2242

VS: AIKUISTEN SUUSTA KUULTUA - Torstaina, 18.08.2011 klo 13:14  
+
0
Luulin kertoneeni tän tänne jo, mutta enpä löytänyt haulla yhtäkään omaa viestiäni! Äiti asui tähän aikaan vielä melkeinpä Helsingin keskustassa ja Nuppu-bulli oli justiinsa tullut meille. Olin lenkittämässä Nuppua sitten siinä kotikadulla ja vastaan tuli pienessä sievässä oleva mies, joka hoipui ympäriinsä. Meidän kohdalla se sitten pysähtyi, osoitti Nuppua ja kysyi: "Mitä sä oot tehnyt ton koiran nenälle?" Totesin siihen, että sen kuuluu olla sellainen, koska se on bullterrieri. Mies jatkoi sitten matkaansa ja kuulin kun se mutisi mennessään: "Mokoma nenä, vai muka kuuluu olla...". Toisen kerran äiti oli ulkoiluttamassa Nuppua keskuspuistossa, kun joku nainen tuli kysymään että onkos tämä nyt sellainen minipossu...
Pääosassa Jedi ja ne toiset.

gaselli

gaselli
Viestimäärä: 735

VS: AIKUISTEN SUUSTA KUULTUA - Lauantaina, 20.08.2011 klo 00:25  
+
0
^^beauceron, multa on myös joku humalainen mies joskus kysynyt että "Oletko sä jo sen ikäinen että olet ollu miehen kanssa..." Siis kerran näin tapahtui keskellä päivää kun olin päässyt töistä ja odotin bussia pysäkillä...Sama mies myös sanoi että "panettaako sua, mua panettaa ihan helvetisti". Mua alkoi siinä vaiheessa oikeesti pelottaa että kohta se raiskaa tms, mutta uskalsin olla pysäkillä koska oli päivä ja valoisaa ja koko ajan mietin mielessäni "bussi tule jo, bussi tule jo..." Onneks se mies ei tullut mun lähelle vaan oli muutaman metrin päässä...
Collie "Ronja" 5/2010

Sheltti "Sani" 6/99 - 10/2011

Labbis "Vilma" 4/95 - 3/2010

Kettuprinssi

Kettuprinssi
Viestimäärä: 2473

VS: AIKUISTEN SUUSTA KUULTUA - Lauantaina, 20.08.2011 klo 15:34  
+
0
Käytin Soran samaan aikaan Akun kanssa ulkona. Joku pappa tuli vastaan puistossa.
"Olet nyt kyllä neiti erehtynyt, ei tuo ole koiranpentu vaan kissa! Mites se nyt noin kipittää ton mustan perässä, eikö koira syö sitä?"
"Eiii, samassa taloudessa kolme kissaa ja koira..."
"Onko hiiriäkin?"
"Ei ole, ei.."
"No jo on."

Sitten se rapsutti Akua ja jatkoi matkaansa. Ihana. :hymy:
Seropi 2/2000-12/2016
Manteru 3/2012
Manteru 3/2014
Mantern 2/2017

Heartshaped

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: AIKUISTEN SUUSTA KUULTUA - Torstaina, 25.08.2011 klo 17:14  
+
0
Olen töissä osa-aikaisena siivoojana ja aikaisemmassa kohteessa sain kuurailla lihatiskejä ja lihanvalmistuskoneita. Nooh, totesin työtoverilleni (~40 nainen) että huhheijaa, olipas niin ällöttävää, ettei kyllä ollut lihaa paljon mieli tehnyt sen jälkeen. Työtoveri kysyi, että olenko kasvissyöjä. Vastasin, että en, mutta syön pääasiallisesti kasviksia. Tähän hän totesi, "kuules tyttö, tässä työssä ei pelkällä salaatilla jaksa". Pah ! Pavulla kyllä lähtee :ylpea:
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

Cheolia

Cheolia
Viestimäärä: 27

VS: AIKUISTEN SUUSTA KUULTUA - Perjantaina, 26.08.2011 klo 09:50  
+
0
kun mainitsin tuttavalle koiran hankinnasta niin tämä ilmoitti minulle "ihan uuden asian"

"Kai sä muistat sitte, et sen koiran kanssa pitää sitten käydä lenkeillä monta kertaa päivässä, oli ilma mikä hyvänsä" mä siinä itsekseni mietin, että "IHANKO TOSI!?!"

toinen peruskommentti on "älä mitään isoa koiraa sitte ota, ne syö niin hirmu paljon, tulee kalliiksi"



Sellanen tuli myös mieleen, kun olin lenkillä tuttavan 2v sakemanni nartun kanssa ja käveltiin omakotitaloalueella.. eräs mies pihasta huuteli
"onko toi sun koiras ihan pentu?"
mä: "ei kun 2v"
mies: "aijaa kun se näyttää niin pennulta"

hieman huvitti, kun koira kuitenkin oli mielestäni ihan normaalin nartun kokonen.. Tiedä sitten minkäkokoisia sakemanneja mies oli ennen tavannut
Cairnterrieri narttu synt. 22.2.1999-18.7.2013 Caperhill for Irishcoffee "Iiris"
Westiemix uros Dasti synt. 2010
+ kaksi maatiaiskissaa synt. 2007 Nero ja Nella

KaislaMaria

KaislaMaria
Viestimäärä: 3

VS: AIKUISTEN SUUSTA KUULTUA - Lauantaina, 11.02.2012 klo 15:19  
+
0
Täytyy sanoa että tää on ihan huippuketju, oon lukenut kaikki 9 sivua parin päivän aikana kipeenä ollessani ja nauranut jo monta kertaa ihan hillittömästi.. :D

Kyllä näitä itselläkin riittää, harmi ettei tule mieleen montaa.. Noh, yksi ainakin. :D Kaveri (jolla siis eka koira..) joskus saarnasi sitä kuinka bordercollielle ei saa heittää keppejä, palloja, mitään. Koskaan. Et kuulemma menee koira ihan spykoottiseks palloista ja raahaa niitä sit kaiken aikaa tyrkylle. Oli siinä vähän ilmeessä pitelemistä, taitaa olla koiran käsittelytaidoista kiinni tuokin maanisuusasia. :D Ja siis minkä tahansa koiran kohdalla, oli rotu mikä tahansa. :)

Emuli

Emuli
Viestimäärä: 326

VS: AIKUISTEN SUUSTA KUULTUA - Sunnuntaina, 12.02.2012 klo 13:50  
+
0
Meillä koiralla oli pentuna aika paha eroahdistus ja huusi kurkku suorana yksin ollessaan. Itse tästä stressasin aika reippaasti että mitä naapurit ajattelee kun kerrostalossa asutaan, mutta alakerran mummo tuli vaan kehumaan käytävässä että "Mukavaa kun kuuluu taas koirien ääniä talossa" :nauru:

Isääni olen saanut 20 vuotta hävetä ravintoloissa käydessä. Vielä siihen aikaan kun kuitteja allekirjoiteltiin isukin piti AINA kysyä tarjoilijalta että "Ai oma nimi?" :ttou: Onneksi olen tarpeeksi pitkään asiasta nalkutettuani saanut tämän tavan loppumaan... :nauru:

Tuolla aikaisemmin joku mainitsikin että oli sanottu että koiralta menee luonne jos sitä kouluttaa... Tämä tuntuu olevan vanhempien metsästysmiesten juttu, koska olen monet kerrat saanut kuulla etten saa kouluttaa beagleäni tekemään mitään koska ei se sitten osaa ajaa :ttou: Niin... siitähän se kiinni on...

*muoks. kirjoitusvirhe
Beagletyttönen Ava (10/2010)
Beagletyttönen Ellu (6/2012)
Avan blogi
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 12.02.2012 klo 13:51)

  Siirry sivulle: 1 ... 7 8 9
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28212
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545735
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 05.05.2024 klo 09:30)