Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Lauantaina, 30.07.2011 klo 17:04

Baareilu

Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5

Swi

Swi
Viestimäärä: 1932

VS: BAAREILU - Lauantaina, 06.08.2011 klo 12:24  
+
0
Mä olen pari kertaa mennyt tappelua selvittelemään. Toisella kertaa meinasin saada turpaani oikein kunnolla mutta onnesta kyseinen mies oli aika humalassa niin olin nopeampi ja sain taklattua sen muutaman kerran kumoon ja sitten poliisit saapuikin paikalle.
Jos toinen osapuoli on selkeästi heikompi niin menen väliin silläkin uhalla että turpaan tulee. Jos on teräaseita on näkyvissä niin sitten pitää vaan toivoo että ehtii juoksemaan karkuun.
Itse olen nimittäin ollut tilanteessa jossa julkisella paikalla sain exältä turpaan aika rankasti eikä KUKAAN tullut väliin vaikka huusin apua naama veressä, kenellekkään en toivo samaa ja siksi menenkin väliin... Ongelmanahan tuossa on että helposti itseä aletaan syyttää pahoinpitelystä vaikka menisi vaan väliin.

Ja sitten viralliseen aiheeseen. Baarista kotiudun aina taksilla jos kuskia ei ole. Käveleminen ei innosta jos on tuiterissa, eikä se välttämättä ole kovin turvallistakaan.
Tassunjälkiä sydämessä
Laku 2013
Tytti 26.03.1999-20.04.2011

AfterShock

AfterShock
Viestimäärä: 312

VS: BAAREILU - Lauantaina, 06.08.2011 klo 21:32  
+
0
Mä olen taas käsikähmässä jäänyt varpaineni sandaaleissa alle joten olen vain juossut kauemmas :D.. Tosi kova mimmi...

Täällä Turussa käydessäni onkin eri asia kun koti on niinkaukana baarista että aina on saatava autokyyti. Ja keskustassa torin liepeillä myös liikkuu niin paljon porukkaa ettei taksijonossa suoranaista vaaraa oikein välttämättä tule. Tosin olen kuullut niistä pakettiautokaappauksista.. hui..

  Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28213
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545737
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265906
(Tilastot päivitetty viimeksi 06.05.2024 klo 23:30)