Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Maanantaina, 23.08.2010 klo 20:20

Big Brother 2010

Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 17

eeelisa

eeelisa
Viestimäärä: 469

VS: BIG BROTHER 2010 - Perjantaina, 17.09.2010 klo 11:53  
+
0
Mä en ole kattonu ku ehkä pari jaksoa ja mulla meni heti hermot, MIKSI sinne pitää lisätä väkeä ain? Pilaa koko BB:n idean.
Kotisivut:Ino & Sai
Sai 29.4.2009
Ino 22.2.2008
blogi

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: BIG BROTHER 2010 - Perjantaina, 17.09.2010 klo 12:17  
+
0
Se Villen kommentti oli kyllä aika tahditon. Vetää nyt pedofiilit ja transseksuaalit samalle viivalle, huhhuh.

Ei voi muutakuin todeta tuon heiton myötä, että Ville on joko tosi ahdamielinen, asioista autuaan tietämätön juntti tai vaihtoehtoisesti elää jossain omassa pienessä kuplassa. Sen pisteet mun silmissä romahti ainakin totaalisesti. Mä en voi sietää moista suvaitsemattomuutta.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


Mondial

Mondial
Viestimäärä: 1013

VS: BIG BROTHER 2010 - Perjantaina, 17.09.2010 klo 13:52  
+
0
Tänään oon lähinnä kattellu 24/7:aa, enkä oo tehnyt mitään muuta. Ja voi jösses kun toi Miia taas kaivaa omaa hautaa tuolla. En nyt paljasta tätä tehtävää, jos jotkut ei halua spoilausta, mutta tää on yhtä Miia-showta ollu koko päivän.

Noi uudet sais kyllä lähteä pois, jos eivät aio sanoa sanaakaan tai tehdä mitään.

Leeca

Leeca
Viestimäärä: 38

VS: BIG BROTHER 2010 - Perjantaina, 17.09.2010 klo 14:42  
+
0

Joh kirjoitti:


Ei voi muutakuin todeta tuon heiton myötä, että Ville on joko tosi ahdamielinen, asioista autuaan tietämätön juntti tai vaihtoehtoisesti elää jossain omassa pienessä kuplassa.



Ville on kaverin kautta "tuttu", että muutaman kerran olen nähnyt, tai samassa porukassa oltu yhtäaikaa, niin se on kaikkea noita :) Elää ajottain kuplassa ja on tietämättömyytensä takia ajottain ahdasmielinen.

Mutta tuo kommentti tuli kyllä itsellekin ihan yllätyksenä..

Miia on kyllä inhokki ollut alustapitäen. Marika vetää mun sympatiat puolelleen, aika samanlaisia taivaanrannan maalareita ollaan. :viheltel:
(Viestiä on muokattu perjantaina, 17.09.2010 klo 14:48)

Mondial

Mondial
Viestimäärä: 1013

VS: BIG BROTHER 2010 - Perjantaina, 17.09.2010 klo 15:10  
+
0
Joo siis voi jessus sitä kommenttia. Että ovat "samoja sairaita pskoja kuin pedofiilit". Olisko ollut suorastaan tahallista provosointia Villeltä? Muutti kyllä mun kuvaa koko tyypistä, varsinkin kun se sanoi sen niin painokkaasti ja varmana.

Piimäenkeli

Piimäenkeli
Viestimäärä: 859

VS: BIG BROTHER 2010 - Lauantaina, 18.09.2010 klo 01:50  
+
0
Missä h*lvetin tynnyrissä toi Elisabethkin on kasvanut kun kysyi Ninolta joutuuko sekin käyttämään kortsuja?!:eek: Voiko maailmanpelastaja oikeasti olla tietämätön siitä, että homoillakin voi olla sukupuolitauteja vai kuvitteleeko se ettei sukupuolitaudit ole mikään vakava juttu vaan kortsu on tarkoitettu ainostaan raskauden ehkäisyyn? Ja Miian show siitä keskinmääräisen yhdynnän keston lyhyydestä... Se tyttö ei varmaan sitäkään ymmärtänyt mitä se ilman esileikkiä tarkoittaa.

Ei kyllä harmita yhtään, tippui noista äänestyksissä olevista kuka tahansa. Tosin, mun sydän ei särkyisi vaikka koko bb-talo häädettäisiin kerralla.:eitietoo:
Voi joutua itkemään vähän, jos on antanut kesyttää itsensä.

Rorschack

Rorschack
Viestimäärä: 154

VS: BIG BROTHER 2010 - Lauantaina, 18.09.2010 klo 13:50  
+
0
Mä en pääse yli enkä ympäri siitä että tuo uusi talo on aivan järjettömän ruma. Oikeasti. Eikä muutenkaan tämä kausi ole, ainakaan tähän mennessä, ollut mitenkään mielettömän mielenkiintoinen. Tuo Mia ärsyttää, Elisabet ärsyttää, Paul ärsyttää, ne vaan kaikki lähinnä ärsyttää eikä ole juuri mielenkiintoa edes seurata samalla mielenkiinnolla kuin aikaisempina kausina. Ja tätä uusien asukkaiden taloon survomista minä en edelleenkään jaksa käsittää, nähty, koettu, lol wanha. Tuo salapari oli sinänsä ihan mielenkiintoinen ratkaisu, mutta jos Susanna Laine hehkuttaa "BB-historian suurinta yllätystä" tms niin eh.. Ei ihan :eitietoo:
When God created a Man, she was only kidding.

Leeca

Leeca
Viestimäärä: 38

VS: BIG BROTHER 2010 - Lauantaina, 18.09.2010 klo 14:36  
+
0
^Niimpä!

Jos kaksi vuotta sitten, kun aloin bb:tä vasta katsomaan, olisi ollu nämä ihmiset ja tämmöistä menoa, niin todennäköisesti en olisi ikinä alkanut koko ohjelmaa katsomaankaan. Harvinaisen tylsää, nähtyä juttua, ei yhtään lempparia vaikka Marika nyt onkin "lähinnä sydäntä". Tulee lähinnä häätö katsottua enää. Salaparihommelista kuitenkin plussaa..

Ja tuo Susanna.. ampukaa se pliis :pyssyt:

Paras näistä mun näkemistä kausista on ehdottomasti ollut se, missä oli Johan ja Tero ja Tuuli(?). Varsinkin Tero ja Johan oli mun mieleen :)
(Viestiä on muokattu lauantaina, 18.09.2010 klo 14:38)

Murmuu

Murmuu
Viestimäärä: 457

VS: BIG BROTHER 2010 - Sunnuntaina, 19.09.2010 klo 13:09  
+
0
Mia puhui eilen taas urakallaan omasta älykkyydestään ja muiden älyn vajavaisuudesta. Muut ei ajattele, ja siksi ne saa jäädä taloon. Hitto, kun joudun lähtemään töihin enkä näe, miten Mia häädetään tänään.

Piimäenkeli

Piimäenkeli
Viestimäärä: 859

VS: BIG BROTHER 2010 - Sunnuntaina, 19.09.2010 klo 14:05  
+
0
^Joo, oli ihan uskomatonta sontaa mitä se älypäätyttönen suustaan suolsi päiväkirjahuoneessa. Hän on niin älykäs ja omaa paremman huumorintajun ja puhuu viisaita.:ylpea: Kohta varmaan poksahtaa omasta paremmuudestaan. Ja kuinka hän piti Ninostakin enemmän, kun Nino esitti häntä ja puhui kerrankin vähän järkevämpiä (vaikka sitten myöhemmin parkuikin olevansa paljon kivempi, kuin Ninon esittämä Mia).

Ninon pisteet nousivat kyllä siitä, kun oli kuitenkin huolissaan, ettei mene liian pitkälle roolissaan, vaikkei Miaa voi sietääkään. Mulle ei silloin sen edellisellä kaudella tullut kertaakaan mielikuvaa empaattisesta ihmisestä, nyt se on yllättänyt jo puolustaessaan Marikaa muiden kiusaamiselta ja huolestumisella siitä, ettei mene liian pitkälle inhokkiaan esittäessään.

Toi Paul tuntuu kadonneen kokonaan sen jälkeen kun Mari lähti talosta. Vai onko se vaan karsittu koosteista?

Mua ärsyttää, kun Ville koko ajan kaivelee/repii varpaitaan. Voisko sille laittaa varpaisiinkoskemiskiellon?
Voi joutua itkemään vähän, jos on antanut kesyttää itsensä.

SMR

SMR
Viestimäärä: 75

VS: BIG BROTHER 2010 - Sunnuntaina, 19.09.2010 klo 20:25  
+
0

Piimäenkeli kirjoitti:

Mua ärsyttää, kun Ville koko ajan kaivelee/repii varpaitaan. Voisko sille laittaa varpaisiinkoskemiskiellon?



Siis mä mietin eilen ihan samaa! Yök.. Inhottava kattoo sen selityksiä ku koko ajan kaivelee varpaitaan :pyssyt:
Kaikkeen tottuu paitsi puukkoon selässä ja siihenkin tottuu jos makaa mahallaan.
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 19.09.2010 klo 20:26)

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: BIG BROTHER 2010 - Sunnuntaina, 19.09.2010 klo 21:36  
+
0
Miksiköhän Elina on otettu mukaan näihin sunnuntai-lähetyksiin? Mä veikkaan syyksi sitä, että Susanna on mokaillu ja sekoillu sanoissa niin paljon, että Elina piti ottaa mukaan pelastamaan showta edes hitusen :nauru:.

edit. Niin ja HABIB ulos!! Kerrankin näyttäisi siltä, että oikea ihminen lähdössä.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 19.09.2010 klo 21:37)

pnkd

pnkd
Viestimäärä: 1295

VS: BIG BROTHER 2010 - Sunnuntaina, 19.09.2010 klo 21:48  
+
0
Turhauttavaa katsoa Susannaa haastattelemassa talon asukkaita. Petri+Ksenia+Elisabet kolmiodraamasta olisi voinut hiillostaa Petriä huomattavasti enemmän sen sijaan, että kuittaa kaiken "asia selvä"- lausahduksella.
Petit Brabancon "Mökö"

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: BIG BROTHER 2010 - Sunnuntaina, 19.09.2010 klo 22:00  
+
0
Milloin toi Riikka-Esatapsa -kuvio paljastetaan..?

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: BIG BROTHER 2010 - Sunnuntaina, 19.09.2010 klo 22:03  
+
0
^Paljastettiin jo :D

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: BIG BROTHER 2010 - Sunnuntaina, 19.09.2010 klo 22:05  
+
0
^Ai :eek: Meni multa ohi... mitä ne sano? :nauru:

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: BIG BROTHER 2010 - Sunnuntaina, 19.09.2010 klo 22:07  
+
0
Vanis, sehän paljastettiin tosiaan heti alussa. Esa-Tapiohan ei enää edes ole talossa :hymy:.

Juu tuo Susanna on kyllä tosi huono hiillostamaan noita, Vappu oli paljon jämäkämpi ja jolle ei kelvanneet mitkään ympäripyöreät "en tiedä"-vastaukset. Ihan blaah.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: BIG BROTHER 2010 - Sunnuntaina, 19.09.2010 klo 22:10  
+
0
No just joo, mä missasin alun, höh.

Mondial

Mondial
Viestimäärä: 1013

VS: BIG BROTHER 2010 - Sunnuntaina, 19.09.2010 klo 22:10  
+
0
Ei ollut mun mielestä YHTÄÄN onnistunut tuo salapari kuvio :D
Siis että kaksi tyyppiä tulee taloon, hengaa siellä pari päivää hiljaa ja huomaamattomina. Sitten sanotaan että "Hahaaa, nää olikin yhdessä" ja sitten toinen niistä lähtee pois.
Jaa että suurin juttu koskaan Suomen BB:ssä..?

pnkd

pnkd
Viestimäärä: 1295

VS: BIG BROTHER 2010 - Sunnuntaina, 19.09.2010 klo 22:10  
+
0
^^ Mä täällä vähän toivonkin, että Elina syrjäyttäisi Susannan hitaasti kokonaan. :nauru:

edit. Tuosta salaparista olisi tosiaan voinut saada vaikka mitä irti - tosin silloin olisi pitänyt miettiä jo paria valittaessa, että molemmat henkilöt olisivat ensinnäkin halukkaita olemaan talossa.. Eipä tuo sohvalla makoilu hiljaa juuri herätä epäilyksiä..
Petit Brabancon "Mökö"
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 19.09.2010 klo 22:12)

  Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 17
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28193
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6332
Viestejä yhteensä545699
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265845
(Tilastot päivitetty viimeksi 28.04.2024 klo 04:45)