Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Maanantaina, 23.08.2010 klo 20:20

Big Brother 2010

Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 17

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: BIG BROTHER 2010 - Perjantaina, 10.09.2010 klo 21:51  
+
0
Voi ziisus, luin, että taloon on tulossa neljä(!!) uutta asukasta! Jo nyt! Ei tuossa oo mitään järkee että uutta porukkaa syletään sisään koko kauden ajan. Menee mieli koko hommasta.
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

Murmuu

Murmuu
Viestimäärä: 457

VS: BIG BROTHER 2010 - Perjantaina, 10.09.2010 klo 21:58  
+
0
Niinpä. Eikö ne muuta keksi kuin jatkuvan uusien asukkaiden sisään ymppäämisen? Eivätkö ne kaikki voisi tulla vaan kerralla? Alkaa olla tylsä, kulunut ja kyllästyttävä juonenkäänne. Sen ymmärrän, että asukkaita pitää olla, jotta joka viikko olisi jotain äänestettävää, mutta aloittaisivat kaikki edes samalta viivalta.

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: BIG BROTHER 2010 - Perjantaina, 10.09.2010 klo 22:35  
+
0
Ei ole kyllä paljoa ongelmia ollut elämässä, jos jonku typerän BB-tehtävän takia menee noin sekaisin. Siis Miasta kyse. Ei herrajumala sentään :roll:.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


Piimäenkeli

Piimäenkeli
Viestimäärä: 859

VS: BIG BROTHER 2010 - Lauantaina, 11.09.2010 klo 08:32  
+
0
Joh, olihan toi melkoinen yllätys miten pahasti Mia murtui. Varsinkin kun toi ei ollut mun mielestä edes rankimmasta päästä bb:n tehtäviä. Mitenköhän se olisi selvinnyt esim. slummissa?:eek: Järkyttää Miassa myös se, miten rumasti Mia puhuu Marikalle jatkuvasti. Aika ala-arvoista kritisoida toiselle hänen puheääntään, kutsua tehtävän heikoimmaksi lenkiksi ja sanoa päin naamaa ettei toiselle uskalla antaa vastuuta tehtävässä kun on niin hömelö. Niin vaan kävi että Mia itse ei kestänyt tehtävää ja niiden muiden naisten kanssa mokasi lopullisesti sen nuotiohommankin (ja niin kovasti kun Mari ja Mia just kritisoivat poikia tehtävän alussa siitä, kun eivät luottaneet heidän pärjäämiseen, miksiköhän?). Paljon paremmin se Marika näytti pärjäävän kuin Mia.

Mä olen alkanut tykkäämään Kseniasta koko ajan enemmän ja enemmän. Reipas tyttö, kun uskalsi noille muille kitisijöille sanoa vastaan ja puolustaa poikien juhlintaa. Samoin Habibille sanoi mielipiteensä suoraan niistä pettämisjutuista. En ole Ksenian kuullut osallistuvan noihin toisten haukkumisiin tai Marikan kiusaamiseen. Ei Ksenia ehkä ole se laatikon terävin veitsi, mutta herttaisuus, positiivisuus ja reippaus ovat tehneet ainakin muhun tällä viikolla vaikutuksen. Tämä mielikuva on siis tullut koosteiden perusteella.

Onhan tosin Satukin sanonut tuolla vastaan noille kitkeränkatkerille tytöille ja puhunut järkeä, mutta jotenkin mä en silti vaan ole pystynyt mitenkään siihen tykästyä. En tiedä johtuuko se sitten siitä, kun Satu muistuttaa niin paljon sitä aiemmin ollutta Mantaa.

Mä en haluaisi tuolta vielä ulos noita Maria ja Miaa, vaikka molemmat ärsyttävätkin ihan huolella. Tulee tylsää jos kaikki provosoivat ihmiset lähetetään pois heti alussa. Marikan en haluaisi lähtevän ihan vaan siksi, ettei Mialle ja kumppaneille tule siitä hyvä mieli. Habib on alusta asti ollut tylsä. Viime aikojen avautumisten ja sen homofobisen reaktion jälkeen siitä on tullut sekä ällöttävä että tylsä, joten toivon todella Habibin poistuvan sunnuntaina talosta.
Voi joutua itkemään vähän, jos on antanut kesyttää itsensä.

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: BIG BROTHER 2010 - Lauantaina, 11.09.2010 klo 10:24  
+
0
^ No niinpä, tuo oli kuitenkin vain viikkotehtävä, eikä tosiaan mikään slummi/paratiisi-jako. Kaikki talossa olleet kyllä sanovat, että siellä tunteet ovat tyyliin potenssiin tuhat, mutta silti. Mä en vain voi käsittää, miten joku voi saada moisen hysteriakohtauksen. Ja itsepä on leikkiin lähtenyt niin leikin kestäkööt.

Ja oon muuten täysin samaa mieltä Kseniasta. Kovin herttainen tyttö.

Mäkään en tiedä mikä tuossa Satussa mättää, mutta jokin siinä on. Ehkä se yrittää jotenkin liikaa olla niin oikeudenmukainen ja reilu, mutta on kuitenkin vähän sellainen seläntakana-puhuja.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


mill

mill
Viestimäärä: 1617

VS: BIG BROTHER 2010 - Lauantaina, 11.09.2010 klo 12:09  
+
0
Yks juttu mikä mua ainakin häiritsee tuossa Satussa, että sillä kuitenkin on jotenkin ylimielinen suhtautuminen muihin ja koko hommaan, vaikka yrittää reilu kaikkien kaveri ainakin näennäisesti ollakin. Ja alkuun ärsytti se, että hän oli koko ajan tietämässä kaiken mitä tulee tapahtumaan ja mitä mikin tarkottaa, mutta se piirre on hieman rauhottunut.

Putoajista tytöistä kaikki on hyviä vaihtoehtoja, vaikkei munkaan mielestä kaikki ärsyttävät saisi heti pudota koska hommasta menee niin helposti maku. Mutta ehdoton juttu on, että Habib saisi lähteä. Se on koko ajan ollut huomaamaton, mutta just noiden yhden illan juttujen jälkeen se on ollu vaan niin ällö.

Ksenia on mustakin herttainen.
Pk collie Misty 08/2007
Punakorvakonna Stevie "Tiivis" synt. 1996.

Blogi

(Viestiä on muokattu lauantaina, 11.09.2010 klo 12:10)

Murmuu

Murmuu
Viestimäärä: 457

VS: BIG BROTHER 2010 - Lauantaina, 11.09.2010 klo 23:38  
+
0
Mäkin tykkään Kseniasta just herttaisuuden vuoksi. Olihan se vähän hassu, kun selitti, miten lääkärinä on helppoa ja niin edespäin, mutta suloinen ja kiltti tyttö on muuten.

Satusta mulla on vähän monenlaisia ajatuksia. Yleensä mua vähän kammoksuttaa noi keski-ikäiset naiset, joiden kielenkäyttö on rumaa ja joista näkee ja kuulee, että viina ja tupakka ovat maistuneet koko elämän ajan. Toisaalta omien kokemusteni perusteella sellaiset naiset ovat monesti mukavaa, rennon rempseää juttuseuraa, ja Satukin vaikuttaisi sellaiselta.

Mian jutut tämänkin päivän koosteessa... käyttäytyi todella, todella tylysti Villeä kohtaan ja jaksoi jauhaa siitä, miten tuntee olonsa kiusaantuneeksi. Ensivaikutelmani hänestä on tosissaan muuttunut.

Tykkään edelleen Hannusta ja Hannun rauhallisuudesta, mutta sen suusta tulee ihme juttuja aina välillä. Jos ymmärsin oikein, se eilen puhui siitä, miten pettämisen jälkeen "totta kai kostaa, miten sitä muutenkaan toimis", ja on möläytellyt sekä Mialle että Marikalle siitä, miten ovat häntä ärsyttäneet.

Piimäenkeli

Piimäenkeli
Viestimäärä: 859

VS: BIG BROTHER 2010 - Sunnuntaina, 12.09.2010 klo 17:08  
+
0

Murmuu kirjoitti:


Tykkään edelleen Hannusta ja Hannun rauhallisuudesta, mutta sen suusta tulee ihme juttuja aina välillä. Jos ymmärsin oikein, se eilen puhui siitä, miten pettämisen jälkeen "totta kai kostaa, miten sitä muutenkaan toimis", ja on möläytellyt sekä Mialle että Marikalle siitä, miten ovat häntä ärsyttäneet.


Mä tulkitsin ton kostamisjutun automaattisesti ironiaksi, mutta en sitten tiedä olisiko Hannu voinut sanoa sen ihan oikeasti vakavissaan.

Mä en oikein diggaile tosta Villestäkään. Ihme vouhotusta Mian housuista.:roll: Ja jotenkin kiusaannuttaa ne spekulaatiot tapahtumista jne. Siitä ja Miasta tulee molemmista mieleen sellaiset abit/fuksit, jotka luulevat tietävänsä asioista enemmän kuin kukaan muu ja pitävät itseään uskomattoman älykkäinä ja aikuisina ihmisinä.
Voi joutua itkemään vähän, jos on antanut kesyttää itsensä.

Eevus

Eevus
Viestimäärä: 596

VS: BIG BROTHER 2010 - Sunnuntaina, 12.09.2010 klo 17:31  
+
0
Jo monena vuotena sunnuntai talk showt on ollut ihan syvältä. Joka kerta oon toivonut, että oisko tänä vuon parannettu sitä. Vikaa on näissä asioissa:
-juontaja ärsyttää
-juontaja höpöttää kokoajan äänestystilanteen muuttumisesta
- +siitä kuinka jännä talk show on meneillään (todella..)
-kertaukset asukkaiden olosta talossa
-vatvomista&kertausta menneestä viikkotehtävästä
-suurimmalta osaltaan v*tun tylsät kysymykset asukkailta kun otetaan yhteys taloon
-miljoonat mainostauot
-asiaa alkaa tapahtumaan vasta viimisellä puolella tunnilla

Sitä vois ihan hyvin alkaa katsomaan vasta 22.00 kun alkaa tapahtumaan, muuten ei kiinnosta. Muutenkin koko äänestys on ihan puppua, en usko sen aitouteen senttiäkään.

Olen myös aina ollut sitä mieltä, että uusia asukkaita ei saisi tulla kesken kauden ja TAAS näyttää siltä, että se on ainoa asia millä koitetaan saada häppeninkiä taloon vaikka se on ihan syvältä, että niitä tulee sinne.

Koko bb muutenkin aiheuttaa mussa sekä ihastusta että vihastusta molempia yhtä paljon:nauru:

Tällanen pieni purkautuminen tähän väliin:viheltel:
Shetlanninlammaskoira Viivi<3

Elba83

Elba83
Viestimäärä: 662

VS: BIG BROTHER 2010 - Sunnuntaina, 12.09.2010 klo 17:55  
+
0
Mua ärsyttää tällä hetkellä suurin osa noista asukkaista ihan suunnattomasti. Onneks en omista tänä vuonna 24/7, en varmaan pystyis ärsytykseltäni edes kattoon. Tytöistä ärsyttää kaikki paitsi Ksenia ja Satu (voiko sitä tytöksi edes sanoa), erityisesti Mari ja Mia on varsinaiset pain in the ass -pissikset. Uskon vakaasti, että Mari lähtee tänään, mutta Mian tai Habibinkaan lähtöä en pistäis pahakseni. Marika ärsyttää myös, mutta on saanut ton kiusaamishomman takia myös mun sympatiat puolelleen. Miehistä ärsyttää Ville ja Habib typerine mielipiteineen ja asenteineen, Ninostakaan en oo ikinä oikein välittäny. Hannu ja Niko ei oo mua vielä onnistunu ärsyttää, muut pojat vähän vaihtelevasti.

Murmuu

Murmuu
Viestimäärä: 457

VS: BIG BROTHER 2010 - Maanantaina, 13.09.2010 klo 00:16  
+
0

Piimäenkeli kirjoitti:

Mä tulkitsin ton kostamisjutun automaattisesti ironiaksi, mutta en sitten tiedä olisiko Hannu voinut sanoa sen ihan oikeasti vakavissaan.



Juu, voihan se olla. Tuntu vaan jotenkin sanovan sen niin pokalla naamalla, mutta toisaalta se tilanne kyllä oli aika nopeesti ohi.

Muakin ärsyttää nuo turhat kertaukset tuossa talk show'ssa. Enemmän kiinnostais nähdä koostetta lauantain tapahtumista - varsinkin nyt, kun Big Brotherin keskustelupalstalta luin, mitä kaikkea oli illan bileissä tapahtunut. Nyt niistä näytettiin vaan Ninon purkautuminen Marikan kiusaamisesta, vaikka 24/7:laisten mukaan mm. Paul yritti selvittää välejä Marin kanssa ja Mari huusi takaisin, Elisa koitti vongata sammunutta Petriä, Elisa avautui Hannulle siitä, miten Hannu on kaikkien kaveri ja mitäs kaikkea muuta... Olisi ollut kiinnostava nähdä.

Tosin en ihan koko aikaa töllännyt talk show'ta, joten onhan nuo saattanut mennä multa ohikin.

mushu

mushu
Viestimäärä: 104

VS: BIG BROTHER 2010 - Maanantaina, 13.09.2010 klo 04:18  
+
0
Miten must tuntuu et osa menee tonne BB:seen vaan ettei tarvis tehä mitään etc. Saa vaan olla ja juopotella ilmaseksi. Mielenkiintosemmaksi menis ku otettas ihmisiä joilla on ongelmia alkoholin ja tupakan kans ja pistäs sinne muttei antas yhtään mitään nikotiinituotetta tai alkoholia ja kattos kenellä se kantti oikeasti kestää :D
Auspai Meno 2012

pippuri

pippuri
Viestimäärä: 33

VS: BIG BROTHER 2010 - Maanantaina, 13.09.2010 klo 13:34  
+
0
Ite en oo kauheesti tätä uutta Big Brotheria kattellut kun en tv:tä omista, mutta olen joitakin uutisia lukenut netistä. Mua ihmetyttää aina vaan nää asukasvalinnat..? Miksi sinne tarvitsee aina ottaa näitä valittavia diivoja ärsyttämään katsojia, kun heti äänestykseen joutumisen jälkeen ne sieltä putoavat?
Niin ja muakin ärsyttää tämä että koko aika niitä uusia asukkaita sinne lykätään. Kyllä on vaan tämä ohjelma muuttunut huonommaksi kerta kerralta.

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: BIG BROTHER 2010 - Tiistaina, 14.09.2010 klo 23:03  
+
0
Musta on kiva kun sinne tuli tää pariskunta. Kiva seurata, miten hyvin ne pystyy esittämään että eivät tunne toisiaan.

myrkku

myrkku
Viestimäärä: 2138

VS: BIG BROTHER 2010 - Tiistaina, 14.09.2010 klo 23:19  
+
0

monna83 kirjoitti:

Musta on kiva kun sinne tuli tää pariskunta. Kiva seurata, miten hyvin ne pystyy esittämään että eivät tunne toisiaan.


Sama täällä, vaikken edes joka uusintaa seuraa.
Ja mikä oli se ääni kun Hannu oli vahtivuorossa kannella joka käski sitä sanomaan tälle Riikalle että "sulla on kauniit silmät" ja vieläpä monta kertaa? :nauru: Ensimmäinen juttu joka oikeasti piristi ja nauratti ja antoi sellaisen "jee BB-osaa vielä jekuttaa ja keksiä hauskoja juttuja!"-fiiliksen :D

Rapido

Rapido
Viestimäärä: 299

VS: BIG BROTHER 2010 - Keskiviikkona, 15.09.2010 klo 01:06  
+
0
^ Se oli pönttö :cool:
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/televisio.shtml/1186656/bb-ponton-antama-salatehtava-hammentaa-asukkaita

Ihan suparhauska juttu mun mielestä :nauru:
X-rotu Armi 05/2013
Leonberginkoira Wanda 02/2004-10/2012

Aberkios

Aberkios
Viestimäärä: 778

VS: BIG BROTHER 2010 - Keskiviikkona, 15.09.2010 klo 11:33  
+
0
Poistettu.
(Viestiä on muokattu torstaina, 16.09.2010 klo 12:17)

myrkku

myrkku
Viestimäärä: 2138

VS: BIG BROTHER 2010 - Keskiviikkona, 15.09.2010 klo 15:10  
+
0

Rapido kirjoitti:

^ Se oli pönttö :cool:
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/televisio.shtml/1186656/bb-ponton-antama-salatehtava-hammentaa-asukkaita

Ihan suparhauska juttu mun mielestä :nauru:


Niin, tajusin että pöntöstä se tuli, mutta ihan oikeasti, nauraa räkätin täällä kun se pönttö alkoi puhumaan stadin slangilla. Ihana hämmennys!:nauru:

myrkku

myrkku
Viestimäärä: 2138

VS: BIG BROTHER 2010 - Keskiviikkona, 15.09.2010 klo 22:42  
+
0
Sori floodaus, mutta nythän tuo vasta jännäksi menee! Esa-Tapiotakin pitää jo vietellä, ei hitto miten nauran täällä ja jännitän että paljastuuko ja milloin ja ja :D

Piimäenkeli

Piimäenkeli
Viestimäärä: 859

VS: BIG BROTHER 2010 - Perjantaina, 17.09.2010 klo 11:38  
+
0
Mä en ole nyt yhtään jaksanut tutustua noihin uusiin. Sen verran vaan huomannut ettei toi jäppinen tunnu oikein viihtyvän talossa.

Hitto ton Mian kriiseilyä joka asiasta, harvinaisen herkkähipiäinen tyttö siihen nähden miten itse puhuu muille! Eilen (?) avautui Marikalle siitä miten Marika oli jostain ärähtänyt hänelle, vaikka itse on kiusannut Marikaa koko talossa olon ajan.:eek:

Ja sen Villen kommentti transsukupuolisista oli ihan jäätävä.

Yhä silti haluaisin Habibin ulos talosta, koska se vain on täysin epäviihdyttävä siellä.
Voi joutua itkemään vähän, jos on antanut kesyttää itsensä.

  Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 17
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28194
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6333
Viestejä yhteensä545703
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään4
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265845
(Tilastot päivitetty viimeksi 28.04.2024 klo 17:15)