Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Maanantaina, 23.08.2010 klo 20:20

Big Brother 2010

Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 17

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: BIG BROTHER 2010 - Keskiviikkona, 25.08.2010 klo 22:37  
+
0
Heh, ei tuo unipätkä näyttäny ihan siltä, että kaks toisilleen tuntematonta miestä nukkuu normisti vierekkäin.. Hiveltää ja läheisyyttä hakien :wink:
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

myrkku

myrkku
Viestimäärä: 2138

VS: BIG BROTHER 2010 - Keskiviikkona, 25.08.2010 klo 22:38  
+
0
AA naureskelen täällä asukkaille :nauru: "petri ja pauli (korjatkaa jos nimet väärässä) ilmoittivat olevansa heteroseksuaaleja" ja sitten ne halailee ja käsikkäin sängyssä ovat. Hihihih, draamaa!

Olen hirveän utelias!:viheltel:

Mondial

Mondial
Viestimäärä: 1013

VS: BIG BROTHER 2010 - Keskiviikkona, 25.08.2010 klo 22:56  
+
0
Selkeesti (vai oonko mä ainut tän teorian kanssa :shifty:) nyt BB hakee sellasta lesboilukautta tässä. Puolet mimmeistä on kuitenkin avoimia toisille naisille ja sitten ne vielä sopivat toistensa mieltymyksiin (ainakin marika tykkää punapäistä, joten sille ois suunniteltu se..no.. en muista nimeä :mietiskel:)
Ja mitä mitä mitä ihmettä noi kundit oikeen meinas tolla käsien hiplailulla :nauru: Pakko ostaa se 24/7, eihän tosta muuten saa tarpeeks irti!

juulia

juulia
Viestimäärä: 656

VS: BIG BROTHER 2010 - Keskiviikkona, 25.08.2010 klo 23:59  
+
0
Kaapeliin 24/7 ostettu...:viheltel:
bichon frise Anni 7/2006
kääpiövillakoira Nelli 1/2010

NtiC

NtiC
Viestimäärä: 503

VS: BIG BROTHER 2010 - Torstaina, 26.08.2010 klo 07:55  
+
0
24//:sta kun kattelin asukkaiden taloon menoa sekä sen illan tapahtumia, ja nyt vertaan niitä tohon eiliseen lähetykseen niin kylläpä jätettiin hurjan paljon pois ja heti alkoi leikkaamisen avulla ihmisten käsitysten muokkaaminen. Tiedän että kuuluu asiaan mutta ärsyttää!

Mia, joka ekana taloon asteli, oli kaikkia asukkaita kohtaan ylimielinen ja käyttäytyi näsäviisaasti. Ei aikuisen ihmisen suusta voi tulla kommentteja kuten: "Ai sä oot Porvoosta? No ku mä oon Stadista, ni mä voin sit sanoa että sä oot landelta!"
TAI "Ai opiskelet tietotekniikkaa, eli sä oot sit nörtti!"
Mutta ei niitä näytetty eilisessä lähetyksessä ollenkaan. Mia on tällä hetkellä mun ehdoton inhokki, Maria tulee hyvänä kakkosena.
Ja kyllä, Janin maanbuuubsit on omaa luokkaansa! :nauru:

Firebolt

Firebolt
Viestimäärä: 45

VS: BIG BROTHER 2010 - Torstaina, 26.08.2010 klo 08:54  
+
0
Mua ärsyttää tää BB:n "käänne", että kaikki ovat vain asukaskokelaita. Eli suomeks, kaksi äänestetään sunnuntaina ulos ja ehkä saattaa tulla muutama uusi. Yritetään tehdä tolleen hirrrvveee skandaaali!!! Mutta toivottavasti tää tästä lähtee..

Heini

Heini
Viestimäärä: 799

VS: BIG BROTHER 2010 - Torstaina, 26.08.2010 klo 10:57  
+
0
Omg, pakotitte juuri mut tuhlaamaan rahaa ja tilaamaan 24/7 :ttou:
♂ Mudi Csibiti Gezemice "Pyry" (3/2010)
Mudin elämää -blogi

jauhita

jauhita
Viestimäärä: 100

VS: BIG BROTHER 2010 - Torstaina, 26.08.2010 klo 11:03  
+
0
Jäikö ketään mietityttämään kun juontajat sanoivat esittelevänsä LOPUT TALOSTA sunnuntaina? Eli mä veikkaan, että tällä kaudella on kaks taloa. Nää jotka tippuu nyt, muuttaa sinne toiseen. On meinaan tosi pieni talo verrattuna aiempaan. Miks pitäs rakentaa uusi talo jos siitä tehdään noin pieni?
karmäy Ukkosvuoren Nemesis 9.7.2009 Neme
karmäy Fairytale 28.1.2011 Myy

boxerowner

boxerowner
Viestimäärä: 1490

VS: BIG BROTHER 2010 - Torstaina, 26.08.2010 klo 11:23  
+
0

Firebolt kirjoitti:

Mua ärsyttää tää BB:n "käänne", että kaikki ovat vain asukaskokelaita. Eli suomeks, kaksi äänestetään sunnuntaina ulos ja ehkä saattaa tulla muutama uusi. Yritetään tehdä tolleen hirrrvveee skandaaali!!! Mutta toivottavasti tää tästä lähtee..



Sama täällä. Jos ne olis oikeesti jotain asukaskokelaita, niiden tarvis tehdä tuolla talossa jotain tehtäviä, joiden häviäjä(t) lähtis saman tien kotiin. Eihän tällainen ole mistään kotoisin, että ne vaan on ja ihmiset äänestää, ei se oo mitään ansaitsemista.

Satu ja Ville on lempparit, manboobs-Jani taas inhokki. Maria on nyt tuollainen huomiota hakeva biatch, en edes halua uhrata huomiotani siihen.
Bokseriuros ~ Rape 3.6.2000 - 29.4.2010
Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: BIG BROTHER 2010 - Torstaina, 26.08.2010 klo 11:34  
+
0
Mä katsoin eilen jonkin aikaa. Aivan järkyttävä se jätkä, jolla oli valtavat riippatissit. :eek: Yööök..

Melina

moderaattori
Melina
Viestimäärä: 3422

VS: BIG BROTHER 2010 - Torstaina, 26.08.2010 klo 12:14  
+
0

jauhita kirjoitti:

Jäikö ketään mietityttämään kun juontajat sanoivat esittelevänsä LOPUT TALOSTA sunnuntaina? Eli mä veikkaan, että tällä kaudella on kaks taloa. Nää jotka tippuu nyt, muuttaa sinne toiseen. On meinaan tosi pieni talo verrattuna aiempaan. Miks pitäs rakentaa uusi talo jos siitä tehdään noin pieni?



Iltasanomien Bb-blogissa oli epäilty ihan samaa. Siis että olisi kaksi taloa.
Ylläpitäjä

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: BIG BROTHER 2010 - Torstaina, 26.08.2010 klo 12:45  
+
0
Sillä Janilla on tuskin keskivertoihmisen ÄO:ta. Eli kyllä on selvästi vähän yksinkertainen.

Se Paul on kyllä sellanen imelä ja limanen tyyppi, ettei mitään rajaa. Hyh!
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


stewie

stewie
Viestimäärä: 79

VS: BIG BROTHER 2010 - Torstaina, 26.08.2010 klo 12:55  
+
0
En kyllä tiiä pystynkö kattomaan koko ohjelmaa jos tuo Paul jatkaa:eek:

Eihän tuo oo miestä nähnytkään! Ilmoittaa harrastuksiinsa kuuluvan ruskettumisen... öh?? ja kun se sille yhelle tytölle neuvoi "kultapieni ku sun kädet menee ihan oranssiksi jos et käytä hanskoja" (itseruskettavasta oli puhe) tähän kohtaa ei oo tarpeeks järkyttynyttä hymiötä olemassa :D


Ja mua ainakin vihlas se sävy, miten se puhui siitä Janista ja muutamasta muustaki :neutral: Joo, onhan sillä Janilla oikeasti manboobsit eikä muutenkaan taida liiemmin välittää ulkonäöstään huolehtimisesta mutta kuitenkin... Paul vaikuttaa oikeelta ihmishirviöltä, ja jos sen kanssa sattuis ikinä kasvokkain en alentuis vaihtamaan sanaakaan... tosin taidanpa miäkin olla liian tavis ja nobody sen makuun että se varmasti tuntis samoin mua kohtaan :kieli:

Toinen inhokki on tää marika..... "siis niinku 90 prossasti naisii ja siis niinku 10 prossasti miehii, SIIS NIINKU".....:ttou:
*pk-collie uros 07/08/07
*lk-collie/bpk malinois/spk uros 23/05/10

Murmuu

Murmuu
Viestimäärä: 457

VS: BIG BROTHER 2010 - Torstaina, 26.08.2010 klo 16:17  
+
0

NtiC kirjoitti:

Mia, joka ekana taloon asteli, oli kaikkia asukkaita kohtaan ylimielinen ja käyttäytyi näsäviisaasti. Ei aikuisen ihmisen suusta voi tulla kommentteja kuten: "Ai sä oot Porvoosta? No ku mä oon Stadista, ni mä voin sit sanoa että sä oot landelta!"
TAI "Ai opiskelet tietotekniikkaa, eli sä oot sit nörtti!"



Heh. Koosteessa Miasta annettiin mun mielestä hyvä kuva, sellainen toisten kanssa toimeen tuleva ja mukava tyyppi. Oli mun suosikki eilisen perusteella. Villestä tykkäsin kanssa, perusnormaali ihminen, jolla on kivat perhearvot.

Marikan ja Marin juoruilu sängyssä inhotti. Pahan puhuminen jo ekana iltana... huhhuijaa, hyvällä asenteella ovat tytöt liikkeellä.

Jani on rintoineen äklö eikä ilmeisesti ihan hallitse keskustelun sääntöjä. Puhuiko se nyt Paulin kanssa vai kenen, mut ei se tuntunut kuuntelevan sitä ollenkaan, jauhoi vaan sitä omaa juttuaan ja saattoi välillä keskeyttääkin. En tykkää.

Ja joo, kahta edellistä kautta en seurannut, nyt varmaan taas tulee seurattua. Eka jakso onnistui jo ihan hyvin koukuttamisessa.

hupellus

hupellus
Viestimäärä: 228

VS: BIG BROTHER 2010 - Torstaina, 26.08.2010 klo 18:43  
+
0
Voi että!

Satu ja Ville ja partakaveri pidettäviä! Jani on verrattoman liikuttava.

Selän takana puhuminen jo eka iltana :ttou: "Noi on tollasii nobodyja" ja se Paulin tissikommentti :nauru: Ei hyvää päivää (kun on omassa silmässä hirsi..).

Kaks taloa vois tarkottaa myös sitä että nuo :heristel:-tyypit vois saada jäädä. Ei hyvä. Muuten kaks taloo vois olla ihan jännä.

jenkso

jenkso
Viestimäärä: 14

VS: BIG BROTHER 2010 - Torstaina, 26.08.2010 klo 19:12  
+
0
Voi räkä, mihin mä taas päädyinkään surffatessani koiramaailmassa... :ttou:
Hymyile eiliselle mutta älä anna sille sydäntäsi.
Hymyile huomiselle mutta älä kiirehdi kohtaamaan sitä.
Hymyile tälle päivälle niin se hymyilee sinulle.

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: BIG BROTHER 2010 - Torstaina, 26.08.2010 klo 19:16  
+
0
^ Ai no?
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: BIG BROTHER 2010 - Torstaina, 26.08.2010 klo 19:59  
+
0
^^ Keskustelupalstalla saatetaan käydä myös keskustelua joka ei kaikkia miellytä. Varsinkin yleisen keskustelun puolella. Ei jokaista ketjua ole pakko lukea ellei aihe kiinnosta.

Mondial

Mondial
Viestimäärä: 1013

VS: BIG BROTHER 2010 - Torstaina, 26.08.2010 klo 20:04  
+
0
Avokki osti mulle tän 24/7n ^____^ ihkua!
Nyt kattelen tätä haukkana :D Nyt ne kertoo jokainen jokaisesta yhen hyvän ja yhen huonon puolen, jess!

NtiC

NtiC
Viestimäärä: 503

VS: BIG BROTHER 2010 - Perjantaina, 27.08.2010 klo 11:10  
+
0

Murmuu kirjoitti:

Heh. Koosteessa Miasta annettiin mun mielestä hyvä kuva, sellainen toisten kanssa toimeen tuleva ja mukava tyyppi. Oli mun suosikki eilisen perusteella.



Niinpä, sepä siinä ärsyttikin! Mia hyppäsi noilla lande ja nörttikommenteillaan mun inhokkilistalle samantein!
Muttamutta, katsotaan nyt mitä kenestäkin selviää ja paljastuu, onhan se aikaisempinakin vuosina huomattu kuinka ihmiset tuolla ollessaan muuttuu.

Eilisessä koostelähetyksessä meni ihan mielettömästi aikaa niihin äänestys-ohjeisiin ja siihen että monta kertaa koosteen aikana jankataan samoja asioita, kerrotaan että ovat asukaskokelaita ja luetellaan kokelaat yksitellen moneen kertaan. Tuntui ettei eilisessä koosteessa oikein muuta ollutkaan :eitietoo:

  Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 17
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28193
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6332
Viestejä yhteensä545700
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265845
(Tilastot päivitetty viimeksi 28.04.2024 klo 09:15)