Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Maanantaina, 23.08.2010 klo 20:20

Big Brother 2010

Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 17

jauhita

jauhita
Viestimäärä: 100

VS: BIG BROTHER 2010 - Perjantaina, 27.08.2010 klo 11:21  
+
0
^Joo, eilinen kooste oli kyllä puolet pelkkää mainoskatkoa ja äänestysohjeita.. Huoh. Mä kyllä luovutin 3 vai oliko 4 mainoskatkon jälkeen ja aloin nukkuun.. Ei siinä ihmiset ehtinyt sanoa kun jokanen suurinpiirtein 2 lausetta jos sitäkään, kun sit siellä on niitä päällepäsmäreitä, jotka ei osaa odottaa omaa puheenvuoroaan. Yritä siinä sitten miettiä, et kuka ansaitsee paikkansa bb-talon vakiasukkaana.

Liittyy Facebookiin: Vaikka onkin mukavaa, että nyt BB on naamakirjassa ja voi sieltä sitten katsella niitä uutisia, eikä tarvi surffailla BB:n omilla sivuilla, mutta miksi niitä tilapäivityksiä pitää tehdä kokoajan? Ja vieläpä ihan turhista aiheista?
karmäy Ukkosvuoren Nemesis 9.7.2009 Neme
karmäy Fairytale 28.1.2011 Myy

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: BIG BROTHER 2010 - Perjantaina, 27.08.2010 klo 15:45  
+
0
Oisko muuten vähän hienoa kun ne vois sieltä BB-talosta tehdä tilapäivityksiä! Ei siis jokainen erikseen vaan jotain yhteistä, esim. päiväkirjahuoneessa!

Melina

moderaattori
Melina
Viestimäärä: 3422

VS: BIG BROTHER 2010 - Perjantaina, 27.08.2010 klo 15:56  
+
0
^ Menis koko idea tossa mun mielestä. Ylipäätään meni jo homman idea, kun heti tokana iltana siellä on joku asukaskouluttaja ylimääräisenä vieraana. Talon ideahan kun on mun käsitykseni mukaan ollut alunperin, että eristetään nämä ihmiset täysin ulkopuolisesta maailmasta. Ja mielenkiintoa hommaan tulee juuri sillä, kun saa seurata ihmisten reaktioita ja psykologista kestävyyttä, kun eivät 10viikkoon tiedä, mitä läheisille kuuluu, saati mitä ylipäätään ulkomaailmassa tapahtuu. Siinä kohtaa, kun taloon lappaa harva se viikko vierailijaa ja kyläilijää ja pappia vihkimään pareja ja vaimoja kertomaan olevansa raskaana, menee koko bbn idea mun mielestä hakoteille. Tai siis siinä kohtaa homma kääntyy nimenomaan pelkäksi viihteeksi, ei enää niinkään psykologikseksi kokeeksi, josta tehdään samalla viihdettä.
Ylläpitäjä

jenkso

jenkso
Viestimäärä: 14

VS: BIG BROTHER 2010 - Perjantaina, 27.08.2010 klo 19:25  
+
0

Vanis kirjoitti:

^^ Keskustelupalstalla saatetaan käydä myös keskustelua joka ei kaikkia miellytä. Varsinkin yleisen keskustelun puolella. Ei jokaista ketjua ole pakko lukea ellei aihe kiinnosta.



Itseäni mää tuossa sätin, elä hermostu :nolo:
Hymyile eiliselle mutta älä anna sille sydäntäsi.
Hymyile huomiselle mutta älä kiirehdi kohtaamaan sitä.
Hymyile tälle päivälle niin se hymyilee sinulle.

Eevus

Eevus
Viestimäärä: 596

VS: BIG BROTHER 2010 - Lauantaina, 28.08.2010 klo 11:09  
+
0
Mun mielestä se Jani on mukavan oloinen. Ja kaikki kommentit manboobseista sun muista niin.. huoh, ärsyttää. Kauheen ulkonäkökeskeistä.:heristel: Kun on muutenkin koko talo täynnä pintaliitäjiä.. tällä hetkellä tykkään Sadusta, Villestä ja Janista. =) Kun bb kysyi Paulilta kenet hän heittäisi pois talosta niin Jani siitä syystä, että hänellä on isommat tissit kuin monilla tytöillä:eek: Niin, eihän sitä kannata ihmiseen itseensä tutustua, katotaan vaan ulkonäköä.
Shetlanninlammaskoira Viivi<3

evvk

evvk
Viestimäärä: 186

VS: BIG BROTHER 2010 - Lauantaina, 28.08.2010 klo 12:42  
+
0
Mun mielestä Jani on jotenki vähän raasu. Mielellään pitäsin sen talossa vielä vähän aikaa. Jotenki tuntuu, että sen itseluottamus tarttis vähän kohotusta. Taloon pitäs jättää mun mielestä ehdottomasti myös Maria, Paul, Petri (eli Matti) ja Satu, koska tuovat väriä taloon. Habib ja Marika ei oo mun mielestä kiinnostavia persoonallisuuksia, joten ne vois vaikka lähtäkin.

Mun suosikki on Hannu. Se on jotenki aivan ihana! :love: Voihan se vielä osottautua vaikka millaseksi ällötykseksi, mutta tähän mennessä se on ollu ihan symppis. :peukku:

Piimäenkeli

Piimäenkeli
Viestimäärä: 859

VS: BIG BROTHER 2010 - Lauantaina, 28.08.2010 klo 14:08  
+
0
Sen vähän, mitä telkkarista on näkynyt äänestysohjeiden, kokelasjankkauksen jne. lisäksi tän hetkisiä mielipiteitä itse ihmisistä:
Mia kovin nuori neitokainen, joka elää sitä kiusallista kypsyyden vaihetta, mikä jälkeenpäin on ainakin minua hävettänyt. Päällimmäisenä jäänyt mieleen, ettei osaa ottaa minkäänlaista kritiikkiä vastaan, vaan jää jänkkäämään omaa puolustuspuhettaan ja kimpaantuu kovasti.
Marian haluaisin nähdä jatkossakin, olisi mielenkiintoista saada tietää vähän enemmän neidon sielunmaisemista. Onko kyseessä yhteiskunnan ulkonäköpaineiden murtama tyttö, vai jotain muuta? Mielenkiintoinen yhdistelmä heikkoutta ja vahvuutta. Harmi että kovin moni ihminen ottaa tarpeettoman paljon kierroksia Marian erilaisuudesta.
Paullista en osaa tykätä yhtään, mutta toivoisin silti jatkavan ainakin vähän aikaa talossa. Herättää ihmisissä tunteita, mikä on viihdeohjelman kannalta paljon tärkeämpää kuin seurata tavallisen mukavia miehiä.
Hannu siinä mielessä erityisasemassa minulle että kyseessä on ystävän ystävä. Vähän ärsyttää että ulkonäön perusteella moni on päätellyt Hannun heti hyväksi ja fiksuksi tyypiksi, vaikka kommentoi julkisuuden kiinnostavan siinä missä Mariakin. Tämä siis ottamatta mitenkään kantaa siihen, onko kyseessä oikeasti hyvä tyyppi vai ei.
Satu myös tässä ärsyttää vähän se, että ihmisten mielestä hän on lähtökohtaisesti hienompi ihminen, koska ei ole hoikka ja halua silareita. Ei ihastuta eikä ärsytä.
Mari on jotenkin herttainen. Vaikuttaa ikäisekseen yllättävän tasapainoiselta toistaiseksi. Nuorena saakin tuntea muutakin kuin suurta elämäntuskaa.
Jani näin ruudun takaa seurattuna herättää samoja tunteita kuin Villessä, vaikeahan tuota on vihata. Silti, jos Janin kaltainen ihminen liimautuisi minuun, kokisin hänet hyvinhyvin ahdistavaksi. Hassua että samat ihmiset, jotka dissaavat Marian kauneusleikkaushaaveita repivät huumoria Janin tisseistä ja ulkonäöstä. Kaikki vaan eivät ole syntymäupeita, viehättäviä ja kainoja samassa paketissa.
Marika aika pelottava tapaus.
Villelle periaatteessa pisteet avoimuudesta omien tuntemusten suhteen sitä jotain tyttöä kohtaan ja siitä ettei tunnu kovin voimakkaasti ainakaan vielä menevän yleisen mielipiteen mukaan.
Lopuista ei ole vielä ainakaan oikein kehittynyt mielipidettä.
Voi joutua itkemään vähän, jos on antanut kesyttää itsensä.

evvk

evvk
Viestimäärä: 186

VS: BIG BROTHER 2010 - Lauantaina, 28.08.2010 klo 16:37  
+
0

Piimäenkeli kirjoitti:

Hannu siinä mielessä erityisasemassa minulle että kyseessä on ystävän ystävä. Vähän ärsyttää että ulkonäön perusteella moni on päätellyt Hannun heti hyväksi ja fiksuksi tyypiksi, vaikka kommentoi julkisuuden kiinnostavan siinä missä Mariakin. Tämä siis ottamatta mitenkään kantaa siihen, onko kyseessä oikeasti hyvä tyyppi vai ei.



Minä en ulkonäön perusteella ajattele, että Hannu vois olla hyvä tyyppi. Sen mitä olen 24/7 sillon tällön katsellut Hannu on ollut käytökseltään rauhallinen ja esittänyt mielenkiintoisia mielipiteitä asioista. Huomaa, että miehellä liikkuu muutakin mielessä kuin p*llu ja oma ulkonäkö (toisin kuin joillakin talon miehillä). On myös pitänyt Janin puolta, kun muut häntä "kiusanneet". Nämä siis alkufiilikset Hannusta, eihän sitä toki tiedä millaiseksi muuttuu pelin edetessä.

Piimäenkeli

Piimäenkeli
Viestimäärä: 859

VS: BIG BROTHER 2010 - Lauantaina, 28.08.2010 klo 19:03  
+
0
evvk viittasinkin yleisesti siihen, miten eri tavalla helposti tulkitaan kahden erinäköisen ihmisen sanomana sama asia. Eipä siinä, on tuosta Hannusta minullekin tullut ennen taloon menoa ja talossa fiksu ja ajatteleva kuva kaikenkaikkiaan.
Voi joutua itkemään vähän, jos on antanut kesyttää itsensä.

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: BIG BROTHER 2010 - Lauantaina, 28.08.2010 klo 22:26  
+
0
Mua ärsyttää tuo "kokelas"-juttu. Siis mitä kokeilaita ne muka on? Kaksi lähtee sunnuntaina, so what? Ihan perus äänestys kai se on.

Tai sitten mä en vain tajua.

Ja tuo mainosten määrä :pyssyt:!
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


(Viestiä on muokattu lauantaina, 28.08.2010 klo 22:27)

Tutuli

Tutuli
Viestimäärä: 3982

VS: BIG BROTHER 2010 - Sunnuntaina, 29.08.2010 klo 13:16  
+
0
^Mua ärsyttää kans koko toi kokelas-koohotus. Ero on kai sit siinä, et ennen on äänestetty putoajia, nyt äänestetään niitä, ketä jää taloon (ja saadaan siinä sivussa enemmän tuloja äänestyksestä, kun on monta äänestettävää ihmistä) ja lopputulos on sama, kaks tyyppiä putoaa. :roll:

Eilen yllätyin kyl positiivisesti, kun äänestysohjeet oli tiivistetty, niin et samassa sivussa oli monta ihmistä. :peukku:
Shetlanninlammaskoira Alissa 23.11.2008
Muistoissa tiibetinspanieli Mona 1992-2006

vems

vems
Viestimäärä: 1901

VS: BIG BROTHER 2010 - Sunnuntaina, 29.08.2010 klo 15:25  
+
0
Piimäenkelillä on tosi hyviä ajatuksia asukkaista! Osa aika samankaltaisia kuin mulla.

Mua ärsyttää jotenki iha hirveästi se Elisabet. Se ärsyttää, kun se on niiiiiiin boring. Se ei tee mitään, se ei sano mitään. Eilisessä jaksossa se sitten alkoi pillittää, kun "se ei taho et kukaan lähtee ku kaikki on niin ihania liibalaaba". Sitä paitsi se hengailee vaan Miian ja Marikan kanssa kolmestaan muodostaen lepakkoringin.

Eniten tykkään tällä hetkellä Villestä, siitä partanaamasta, Satusta ja Mariasta.

Ainiin, ja jotenkin ihan kauheaa oli katsella eilen sitä "ylisöpö-Jani"-keskustelua. Se näytti mun silmään ainakin niin siltä, että ne vaan pilkallisesti nauroi sille Janille, kun se selitti sen flirttailevista työkavereista yms. :roll:

Eevus

Eevus
Viestimäärä: 596

VS: BIG BROTHER 2010 - Sunnuntaina, 29.08.2010 klo 15:58  
+
0
Tutuli, mä yllätyin kans positiivisesti kun äänestysohjeet oli tiivistetty! Jotain fiksua osattu tehdä. Mua vähän harmittaa kun tiedän, että koosteista ei saa juuri mitään irti, on niin leikeltyjä ja pilkottuja ja sen takia saattaa saada asioista väärän kuvan. (Edellisvuonna kun mulla oli 24/7 niin sen huomas tosi hyvin ja nyt vaikka ei oo niin tietää kumminkin, et niin asia on). Enkä kyl viittis tuhlata 24/7: kaan, mutta haluisin silti saada paremman kuvan talon tapahtumista. Koosteiden katseleminen tuntuu niin suppealta. No, katotaan nyt mitä tämä kausi tuo tullessaan, jos tuotannolla olis vähän enemmän mielikuvitusta ja jos ihmiset pysyy/niistä tulee mielenkiintoisia niin ehkä sitten.
Shetlanninlammaskoira Viivi<3

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: BIG BROTHER 2010 - Sunnuntaina, 29.08.2010 klo 16:33  
+
0
Jooh, paras käänne tähän mennessä: ohjeiden tiivistäminen.

Vaikka toisaalta vähenee se aika mikä on ollut aikasemmin mahdollista kohkata jääkaapilla siinä välissä :viheltel:

Mä en ole oikeen kerennyt vielä muodostamaan mitään mielipiteitä, kun on toi katsominen ollut vähän katkonaista. Nimiä ja naamojakaan en osaa yhdistää kuin Janin, Marian & Satun (koska Iltalehden BB-blogissa tämän sanottiin muistuttavan Merviä).
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Mondial

Mondial
Viestimäärä: 1013

VS: BIG BROTHER 2010 - Sunnuntaina, 29.08.2010 klo 16:40  
+
0
En kestä tota Miaa x__x arrrgh! Jos kaudella tulee suuria riitoja, niin ne tulee olemaan Mian aloittamia tai ainakin se on niissä osallisena. Tuntuu että se ymmärtää tahallaan kaiken väärin ihan vaan inttääkseen vastaan. Pllääh.

Lempparia ei ole vielä noista noussut esille.. Ehkä partasuu Hannu.. vaikka en sitäkään niin paljon tsemppaa.

catja

catja
Viestimäärä: 129

VS: BIG BROTHER 2010 - Sunnuntaina, 29.08.2010 klo 17:26  
+
0
http://www.youtube.com/watch?v=0RsB9iDa8eM

Voi Jani. Onhan toi ny vähän vammasen oloinen. Tuolla kommenteissa oli ihan hyvin sanottuna, että Janille v**tuilu on vähän kuin koiranpentuja potkis.

Eevus

Eevus
Viestimäärä: 596

VS: BIG BROTHER 2010 - Sunnuntaina, 29.08.2010 klo 18:29  
+
0
^Silleen se Ville sano pkhuoneessa. Voi Jani parkaa. =)
Shetlanninlammaskoira Viivi<3

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: BIG BROTHER 2010 - Sunnuntaina, 29.08.2010 klo 18:34  
+
0
^^ Ei sais nauraa kun toinen on ihan selvästi vähän yksinkertainen, mutta en voinut olla nauramatta.

Käy kyllä vähän sääliksi, ja raukka vissin oikeasti luulee, että se Maria tuntee samoin sitä kohtaan, vaikka varmaan kaikki, Maria mukaanlukien, naureskelee koko jutulle.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 29.08.2010 klo 18:35)

Mondial

Mondial
Viestimäärä: 1013

VS: BIG BROTHER 2010 - Sunnuntaina, 29.08.2010 klo 18:38  
+
0
Kyllä Jani on jotenkin erikoistapaus. Joku lievä kehitysvamma tai asperger tai joku sillä on, kun toi tilannetaju ja muu on ihan olematonta. Ei tässä nyt oikein tiedä mitä siitä miettisi..

Eevus

Eevus
Viestimäärä: 596

VS: BIG BROTHER 2010 - Sunnuntaina, 29.08.2010 klo 18:47  
+
0
Joo.. no mutta jos Marialla on kaikki kohdallaan niin mun mielestä sen kuuluis ottaa vähän etäisyyttä Janiin (koska varmaan on huomannut, että on vähän erilainen tjn) eikä antaa Janin luulla mitä nyt luuleekaan.

Mä en tiedä mitä se Maria oikeen säätää ja mitä sen päässä liikkuu, mutta onko toi jotain huomionhakua ja nauttimista siitä, että saa huomiota ulkonäöstään ym? Koska eihän sitä muuten kiinnosta...
Shetlanninlammaskoira Viivi<3

  Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 17
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28193
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6332
Viestejä yhteensä545699
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265845
(Tilastot päivitetty viimeksi 28.04.2024 klo 02:30)