Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Tiistaina, 30.08.2011 klo 20:52

BigBrother 2011

Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 12

Birdie

Birdie
Viestimäärä: 1184

VS: BIGBROTHER 2011 - Maanantaina, 05.09.2011 klo 19:04  
+
0
^ Mäkin tykkäsin heti aluksi Mikaelista. Vaikutti aidoimmalta. Joskus se on kuitenkin aika pelle:nauru:.
Follies Neville
09.03.2011

PenniMyy

PenniMyy
Viestimäärä: 293

VS: BIGBROTHER 2011 - Maanantaina, 05.09.2011 klo 20:43  
+
0
Onko kukaan muu pannu merkille, että talossa ei puhuta oikeesti mistään muusta ku seksistä? Itellä ei toki oo 24/7, oon vaan lukenu uutisia netistä ja kattonu koosteet ja aina on aiheena joko ketä panisit/mihin panisit/missä panet/näytä tissit/pannaanko-jutut. Ööh.. Mua ei ainakaanhirveesti kiinnosta kenenkään talossa olevan pippelin koko tai mihin reikään ketäkin pannaan. Tuntuu, että oikein hakemalla haetaan taloon tyyppejä jotka kiksauttelis siellä keskenään ja ohjelman alkuperäinen idea on toisarvonen; eikö sen idean mukaan pitäny laittaa taloon 14 TÄYSIN toisistaan erilaista ihmistä. Viime vuosina asukashakutilaisuuksissa ratkasevin kysymys on varmaan ollu; näyttäsitkö tissit/harrastasitko seksiä/panettasko sua talossa. :ttou:

Toka(?) kaudella se oli vielä hauskaa, kun Kaki viljeli alapään juttuja, mutta nyt ne on jo nähty. :twisted:

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: BIGBROTHER 2011 - Maanantaina, 05.09.2011 klo 23:41  
+
0
^ Mä kuulun niihin, joita alapäähuumori naurattaa ja nauroin kyllä ratketakseni kun ne sen yhden päivän hengailivat siellä tekokikkelit otsalla ja tekoperseet olalla. :nauru: Ei mun mielestä ole ollenkan liikaa seksijuttuja talossa.

SiVe

SiVe
Viestimäärä: 1170

VS: BIGBROTHER 2011 - Tiistaina, 06.09.2011 klo 22:08  
+
0
^Niin, ja tuskin porukkaa kiinnostaisi kuunnella ja katsoa ainakaan tämän Sebastianin hartaus-hetkiä. Näin radikaalisti sanottuna :shifty: Ja tosiaan, en ymmärrä minäkään miksi tuollaisten ihmisten pitää sinne hakea, kun varsin hyvin tietävät ettei siellä jutut aina kovian asiallista ole.

Ja juu, nuo tissi-äidit tuolla. Ihan ok muuten, mutta niiden lasten kannalta ottaa tosi paljon päästä, eivätkä kyllä ansaitse ainakaan voittoa. Liekö minkä ikäisiä lapsia vielä?
- -08 Karjalankarhukoira x samojedi/labradori-mix n. Rape

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: BIGBROTHER 2011 - Tiistaina, 06.09.2011 klo 22:23  
+
0
^ Jollain taisi olla peräti alle 3 vuotias lapsi :neutral:

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: BIGBROTHER 2011 - Tiistaina, 06.09.2011 klo 22:27  
+
0
Terhin lapsi tais olla 6v. Ja Suvin vanhin on 17v, eli kiva joidenkin teini-ikäisten kuulla äitin pano- ja suihinottojuttuja.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


SiVe

SiVe
Viestimäärä: 1170

VS: BIGBROTHER 2011 - Tiistaina, 06.09.2011 klo 22:29  
+
0
Just :roll:
- -08 Karjalankarhukoira x samojedi/labradori-mix n. Rape

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: BIGBROTHER 2011 - Tiistaina, 06.09.2011 klo 23:20  
+
0
Noista äideistä mun suosikki on ehdottomasti Janica. Onhan se vähän sellanen horo tuolla talossa mutta esim. Suviin verrattuna paljon siedettävämään oloinen. Se Suvi on vaan jotenkin niin ällö ja äsyttävä. Kaikista naisista suosikki on tällä hetkellä Amanda ja miehistä Mikael. Oscarin puhetyyli ärsyttää ihan suunnattomasti mutta kuitenkin siinä on jotain, mikä miellyttää. Tamer voisi lähteä tuolta äkkiä ja samoin Minnasta ei ole mitään iloa katselijoille.

PenniMyy

PenniMyy
Viestimäärä: 293

VS: BIGBROTHER 2011 - Tiistaina, 06.09.2011 klo 23:22  
+
0
Mun mielestä taas toi Sebastian on ainoo jolta voi odottaa älyllistä keskustelua talossa eikä ainaista tissipillukyrpä-läpyskää. Siks haluunkin että se on siellä pitkään! :nauru:

Ja joo, pikkusen säälittää nuo ipanat, varsinkin isommat, jotka jo älyää mitä se äiti siellä höpisee. Ja paljo kertoo jo tosta Suvista(?) se, kun siltä kysyttiin että millanen sen mies on niin se vastas että "24cm" (vai oliko se nyt just toi mitta..?) Ei sitten muusta osannu sanoa.. :roll:

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: BIGBROTHER 2011 - Tiistaina, 06.09.2011 klo 23:36  
+
0
^ Joo siis Sebastian on kans omalla tavallaan mielenkiintoinen ja vaikka uskovainen onkin, niin suoltaa todella vähän mitään Jeesus-juttuja. Toki on myös omalla tavallaan ärsyttävä. Mua naurattaa aina sen kohtuuttoman iso nenä. :nauru: Mun puolesta se voisi olla vaikka finaalissa.

tintti

tintti
Viestimäärä: 2881

VS: BIGBROTHER 2011 - Keskiviikkona, 07.09.2011 klo 12:21  
+
0
Täälläkin on pyöritelty silmiä Suvin jutuille. Lapset on varmaan tosi ylpeitä äidistään..
Mitään varsinaista suosikkia ei ole vielä noussut esiin, mutta esim. Mikael on aika hauska tapaus :) Tamer ja Minna ovat aika paljon ulkopuolella, etenkin Minna ja se on aika harmillista.
Näin tänään.

R.I.P. schapeu Poju 1.2.2007 - 17.10.2011

basenjinarttu Keena s. 12/2013

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: BIGBROTHER 2011 - Sunnuntaina, 11.09.2011 klo 21:40  
+
0
Mun mielestä on jotenkin tosi kiusallista kattoa tota Stefanin ja Amandan "juttua". Tai siis sitä, kun tuo Stefan kuvittelee ihan selvästi jotain olemattomia Amandan suhteen..
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


vems

vems
Viestimäärä: 1901

VS: BIGBROTHER 2011 - Sunnuntaina, 11.09.2011 klo 22:02  
+
0
^ No elä! Ja kun Amandakaan ei suoraan sano mitään "ei kiinnosta" -tasosta juttua, vaan antaa Stefanin ymmärtää jotain muuta... Hnnnnngg, tosi kiusallista!

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: BIGBROTHER 2011 - Sunnuntaina, 11.09.2011 klo 22:08  
+
0
^ No niinpä. Taitaa olla liian "kiltti" sanoakseen mitään.
En tiedä, mutta erittäin kiusallista!

Ja mites tuon Janican strippaus tuossa? :eek: Huhhuh.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


Tonteria

Tonteria
Viestimäärä: 2481

VS: BIGBROTHER 2011 - Sunnuntaina, 11.09.2011 klo 22:11  
+
0
..no en mä valittaisi jos mulle tuommoista privana, mutta ei nyt ehkä ihan BB:ssä kaiken kansan nähden. :nauru:

Mua jostain syystä ärsyttää toi Amanda, se on jotenkin teennäisen oloinen. Ja en tykkää yhtään siitä miten se kohtelee Stefania, tuossa tilanteessa pitäisi olla pokkaa sanoa, että ei kiinnosta.
Kodinturva(tuho)joukkona häärää ja mökeltää ssu Giteas Inverno, "Pyry"
Rakas enkelikoirani, ssu Giteas Ginori, "Arttu"

Hullut koiranaiset biksukuntoon
Kuvatuksia

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: BIGBROTHER 2011 - Sunnuntaina, 11.09.2011 klo 22:13  
+
0
^ No nimenomaan. En usko että Janicalla kävi siinä humalatilassa mielessä, että tässä tulee nyt stripattua aika suurelle yleisölle... Toivottavasti sen lapset ei näe tota!
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: BIGBROTHER 2011 - Sunnuntaina, 11.09.2011 klo 23:25  
+
0
Mä kans tunnen myötähäpeää tosta Stefanin ihastumisesta Amandaan. Pappa kuvittelee ihan tosissaan että Amanda olisi siitä jotenkin kiinnostunut. :ttou:

Mä alussa tykkäsin Janicasta mutta en kyllä enää, käyttäytyy turhan "huoramaisesti" koko kansan edessä. Tosi tyrkyn oloinen. En usko että se pääsee pitkälle tossa kisassa tollasella käytöksellä. Tekee itsensä ihan naurunalaiseksi ja pelleksi.

Edelleen lemppari on miehistä Mikael ja naisista Amanda. Mikael voi hyvinkin voittaa koko kisan.

kiivilintu

kiivilintu
Viestimäärä: 2242

VS: BIGBROTHER 2011 - Sunnuntaina, 11.09.2011 klo 23:47  
+
0
Mulla on kanssa kauhea myötähäpeä Stefanin ihastumisesta Amandaan. Ja ahdistaa Amandan puolesta! En voi olla miettimättä, että mitä Amandan isä tilanteesta ajattelee. Ei meinaan oo kauhean kiltit ajatukset isällä, kun tota kattelee.

Sain täällä kauheat naurukohtaukset kun kattelin että mitä ne Janica ja Salar siellä pienessä sievässä peiton alla touhusi! Miten voikaan olla ihminen näin utelias ja nauttia kun pääsee tirkistelemään toisten elämää...
Pääosassa Jedi ja ne toiset.

tintti

tintti
Viestimäärä: 2881

VS: BIGBROTHER 2011 - Maanantaina, 12.09.2011 klo 11:41  
+
0
Täälläkin tunnetaan hirmuista myötähäpeää, kun katellaan tota Stefanin menoa. Vois se Amanda pistää lopun tollaselle, ku toi menee koko ajan vaan pahemmaks ja pahemmaks.

Onneksi Mikael voitti sen finaaliviikkoäänestyksen, eikä Stefan! Voihan se Stefan silti selvitä finaaliviikolle asti, mut ainakaan se ei tuolla ole automaattisesti koko kolmea kuukautta :D
Näin tänään.

R.I.P. schapeu Poju 1.2.2007 - 17.10.2011

basenjinarttu Keena s. 12/2013

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: BIGBROTHER 2011 - Maanantaina, 12.09.2011 klo 11:57  
+
0
Mä en ymmärrä, miksi ihmiset tykkää niin paljon tuosta Stefanista. Mun mielestä se on rasittava, ja vaikuttaa vähän siltä, viitsiikö tätä edes sanoa, että sillä ei ole ns kaikki muumit laaksossa..

Ja onko kukaan muu kiinnittänyt huomiota Minnan kiroiluun? Toki muutkin kiroilee, mutta Minnan suusta kirosanat kuulostaa jotenkin väkinäisiltä, ihan kun se kiroilisi vain sen takia, että hakisi jonkinlaista "hyväksyntää" muilta. Vai miten sen nyt sanois.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.



  Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 12
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28208
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6338
Viestejä yhteensä545724
Uudet käyttäjät tänään4
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265867
(Tilastot päivitetty viimeksi 03.05.2024 klo 08:15)