Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Tiistaina, 30.08.2011 klo 20:52

BigBrother 2011

Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 12

tintti

tintti
Viestimäärä: 2881

VS: BIGBROTHER 2011 - Maanantaina, 12.09.2011 klo 12:04  
+
0
^Oon huomannu saman Minnassa. Se ei kiroillut alusta lähtien, mutta rupesi sitten yllättäen suoltamaan kirosanoja suustaan. Sama tuntuu olevan tupakan ja alkoholin suhteen myös. Himoitsee kyseisiä asioita vain koska muutkin, eikä kuunnellut, vaikka mm. Suvi kehotti Minnaa luopumaan kokonaan tupakanpoltosta, kun viime viikkotehtävän aikana oli se tupakkakielto, eikä Minna vielä edes ollut mitenkään erityisen koukussa tupakkaan.
Aluksi tykkäsin Minnasta, mutta nyt ei oikein jaksais kuunnella sen juttuja, kun se koittaa niiltä hakea vain huomiota ja juurikin tuota hyväksyntää.
Näin tänään.

R.I.P. schapeu Poju 1.2.2007 - 17.10.2011

basenjinarttu Keena s. 12/2013

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: BIGBROTHER 2011 - Maanantaina, 12.09.2011 klo 12:13  
+
0

Joh kirjoitti:

Mä en ymmärrä, miksi ihmiset tykkää niin paljon tuosta Stefanista. Mun mielestä se on rasittava, ja vaikuttaa vähän siltä, viitsiikö tätä edes sanoa, että sillä ei ole ns kaikki muumit laaksossa..


Mäkin pohdiskelin tota eilen, että mahtaako Stefanilla olla nimenomaan kaikki muumit laaksossa. Onhan se tavallaan kamalan herttainen, välitön ja ehdottomasti oman itsensä oloinen tuolla, mutta ei se silti kyllä vaikuta tippaakaan 39-vuotiaalta mieheltä?? Ja eihän se oikeasti kerro ihmisestä mitään, jos asuu tuon ikäisenä äitinsä kanssa samassa, mutta yhdistettynä muuhun niin... :eitietoo:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: BIGBROTHER 2011 - Maanantaina, 12.09.2011 klo 12:18  
+
0
^ Niinpä. Tulee mieleen vähän viimevuoden "perus-anaali" Jani.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


hattunen

hattunen
Viestimäärä: 121

VS: BIGBROTHER 2011 - Maanantaina, 12.09.2011 klo 18:34  
+
0
Aika ihanaa, kun Benkku sai oman naishaareminsa BB-taloon. Pääsee naistenmies näyttämään todelliset kyntensä! :ttou:
Pitkäkarvainen mäyräkoira Nekku, s. 16.11.2011

gaselli

gaselli
Viestimäärä: 735

VS: BIGBROTHER 2011 - Maanantaina, 12.09.2011 klo 22:13  
+
0
Mua ällöttää toi Stefan. Halailee nuorta tyttöä ja pitää sylissä...Ja selittää Amandalle jotain "oot mulle tosi tärkeä", anteeks vaan kun sanon rumasti ja suoraan mutta pillua se haluaa... Kun mä ite olin sinkku ja n.20v (en kyllä muista minkäikäinen Amanda on) niin just vanhat äijät tuli selittelee esim baarissa humalassa "sä oot mulle tärkee...." mut sänkyyn ne vaan vonkas. Hyi helvetti! Kyllä Amandan pitäis sanoa suoraan että "sori mutta meillä on ikäeroa aika paljon..." tms, ei ny tarvii ilkeesti sanoa, paitsi jos äijä ei usko.
Stefanin mielestä on ihanaa koskea nuorta tyttöä ja sillä on ihan härski ilme...Hyiiiiii!!! :heristel:

Ja mitä se oli kun Stefan sanoi kerran kännissä "tänä yönä ei tuu pakkeja". Mitä se oikein kuvittelee?

Ja joku kirjoitti täällä että Stefan on 39v ja asuu äitinsä kanssa?? :mietiskel: Ei voi olla totta. Onkohan se ikinä saanu naista. Mä luulin että se on 50-60v. :eek:
Collie "Ronja" 5/2010

Sheltti "Sani" 6/99 - 10/2011

Labbis "Vilma" 4/95 - 3/2010

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: BIGBROTHER 2011 - Maanantaina, 12.09.2011 klo 22:27  
+
0
^Amanda tais olla just 20v. Mutta ehkä Stefan kuvittelee Amandan olevan kiinnostunut kun kuitenkin se ehkä tahattomasti antaakin semmoisen kuvan. Mutta oikeesti, muaki jopa säälittää toi tyyppi, vois Amanda tosiaan sanoa ettei ole kiinnostunut siitä siinä mielessä.
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

SiVe

SiVe
Viestimäärä: 1170

VS: BIGBROTHER 2011 - Maanantaina, 12.09.2011 klo 22:44  
+
0
^Minä taas en jotenkin jaksa edes enää uskoa tuohon tahattomuuteen. Aluksi ehkä, mutta jatkuvalla syötöllähän se istuskelee sylissä ja sipsuttelee, ja on niin lutunaa että. Meinasin revetä kun A joutui päiväkirjahuoneeseen ja BB alkoi latelemaan päivämääriä ja kellonaikoja, milloin on lirkutettu sitä, ja milloin tehty tätä. "No ehkä mä oon vähän flirtti-tyttö." :roll: Juu, ei sillä Stefanilla varmaan ole ne kaikki muumit laaksossa, mutta sitä julmemmalta oikestaan häntä kohtaan tuntuu tuollanen. Ja eikös iät ja ajat ole näitä "hirviö rakastuu kaunottareen"-stooreja.

Mikael ehkä näillä näkymin olisi suosikki. Annika puolestaan mun mielestä naisista sellasin aidoin. Ihana se sen kikatus, vaikka en tiedä jaksasko sitä päivästä toiseen kuunnella tuossa vieressä :nauru: Salar ja Tanja ehdottomat inhokit. Tamar ja Minna kaikkein mitään sanomattomimmat.

Höh, ja missä ihmeestä tuo Linia(?) on tuttu? Olisko ollut jossain Idolsissa tms?? Ben sai haareminsa, ja käytti äkkiä tilaisuuttaan hyväksi. Ärsyttävä babyface-poika... :shifty:
- -08 Karjalankarhukoira x samojedi/labradori-mix n. Rape

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: BIGBROTHER 2011 - Maanantaina, 12.09.2011 klo 22:55  
+
0
^Jostain luin että toi Linia on ollu idolssissa. Mikael ja Annika on munki tämänhetkisiä suosikkeja ja Oskar on niin ärsyttävä että on tän hetkinen inhokki, ärsyttää toi puhetyylikin niin paljon:mad:
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

Ebeli

Ebeli
Viestimäärä: 1299

VS: BIGBROTHER 2011 - Tiistaina, 13.09.2011 klo 08:46  
+
0
Amandahan sanoi Stefanille jo monta päivää sitten, ettei niistä koskaan tule ystäviä enempää. Ja mä sain sellaisen käsityksen, että Stefan asuu äitinsä luona, koska äiti tarvitsee apua, että kykenee kotona asumaan. Tiedä sitten, ihan suoraan sanoen ei sekään kuitenkaan ihan täysijärkiseltä vaikuta.

nenssi

nenssi
Viestimäärä: 2161

VS: BIGBROTHER 2011 - Tiistaina, 13.09.2011 klo 09:16  
+
0
Mun mielestä on aika jännää että Stefanista puhutaan noin, koska tunnen Ekin siviilissä ja olemme kavereita muutenkin. Hän on äärimmäisen mukava tyyppi, kovaääninen kylläkin mutta äärettömän mukava. Hän käy meitä aina työpaikallamme tervehtimässä ja niin edelleen.
ppu Hukka 6/2011
bou Bentley 4/2011, meillä 7/2013 lähtien

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: BIGBROTHER 2011 - Tiistaina, 13.09.2011 klo 10:04  
+
0
^Mukavaltahan se nimenomaan vaikuttaa, herttaselta suorastaan. Ihanalta nallukalta.

Mutta ei aikuiselta mieheltä.
Toki ihan varmaan todellisuutta muutetaan leikkauksilla jne, ja Stefanista annetaan tuotannon puolesta tahalteen vähän yksinkertaisempi kuva. Näistä on aina niin hankala sanoa... :eitietoo:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: BIGBROTHER 2011 - Tiistaina, 13.09.2011 klo 10:09  
+
0
Niin, eihän sitä koko totuutta voi tietää kun telkkariohjelmaa kuitenkin vain katsoo.

Mutta se, että 40v. mies asuu kotona äidin kanssa, on ainakin mun silmissä vähän outoa.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


Ebeli

Ebeli
Viestimäärä: 1299

VS: BIGBROTHER 2011 - Tiistaina, 13.09.2011 klo 12:24  
+
0
^ Mun mielestä ei ole outoa, jos tilanne on se, että pitää huolta vanhemmistaan.
Ja se vaikutelma tosiaan syntyy osittain varmaan leikkausten ansiosta, kuvataan vaan stefania, joka on hiljaa ja sitten se yhtäkkiä alkaa mölisemään käsittämättömiä. Eihän ruudun takaa kukaan totuutta tiedä. Eikä mulla mitään sitä vastaan ole, henk. koht en pidä Tanjasta ollenkaan.

mill

mill
Viestimäärä: 1617

VS: BIGBROTHER 2011 - Tiistaina, 13.09.2011 klo 13:10  
+
0
^ Se Tanja on mustakin ärsyttävä.

Stefan vaikuttaa kyllä tosi symppis-tyypiltä, just semmonen nallekarhumainen. Mua säälittää, koska eihän Stefan tuosta noin vaan ole keksinyt ihastua Amandaan, vaan eihän se ihme kun toinen koko ajan kiehnää sylissä ja flirttailee. Kurjaa tuommonen toisten tunteilla leikkiminen, enkä mäkään usko että on pelkästään ajattelemattomuudesta johtuvaa Amandalla.

Sehän on totta, että aika huonon kuvan antaa vaan nuo koosteet kun on ihan sen varassa millasen kuvan ohjaajat haluaa asukkaista antaa. Mutta mietittiin ite vaan miehen kanssa, että johtuisko Stefanin tietynlainen hitaanlaisuus harrastuksestaan, amerikkalaisessa jalkapallossa saa kyllä melko kovia iskuja pään alueelle. Vaan eipä sitä tiedä onko Stefan edes hidas, vai vaikuttaako vaan siltä koosteiden perusteella.

Myö mietittiinkin mistä se Liana on tuttu, mutta idolsista siis.
Pk collie Misty 08/2007
Punakorvakonna Stevie "Tiivis" synt. 1996.

Blogi

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: BIGBROTHER 2011 - Tiistaina, 13.09.2011 klo 14:15  
+
0

Ebeli kirjoitti:

^ Mun mielestä ei ole outoa, jos tilanne on se, että pitää huolta vanhemmistaan.



No ei tietenkään siinä tapauksessa, mutta jos oletetaan että 40v mies asuu kotona "ihan muuten vain", niin kyllä se silloin on vähän omituista. Mun mielestä.

Mun "inhokit" on Oskar, Tanja ja Suvi. Mutta toisaalta taas Tanja ja Suvi on parhaita, koska ne ärsyttää. Eihän tuota kukaan jaksais katsoa, jos siellä ei ois ketään ärsyttävää tyyppiä. Nehän on just ne, jotka on BB:n suola. :peukku:

Oskar ei nyt ärsytä sinänsä ollenkaan, mun mielestä se vaan on ällö limanuljaska.

Ja en tajua Tanjan motiiveja taloon menossa. Sehän on yh, eikä lapsella ole sen omien sanojensa mukaan isää ollenkaan, niin miten se perustelee itelleen että on ok olla pahimmillaan (parhaimmillaan?) 3kk erossa lapsestaan. Se lapsikin kun on vasta 3-vuotias. En tajua. :neutral:
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


(Viestiä on muokattu tiistaina, 13.09.2011 klo 14:19)

saije

saije
Viestimäärä: 4425

VS: BIGBROTHER 2011 - Tiistaina, 13.09.2011 klo 15:19  
+
0
Nyt tuo Ben kyllä etoo ja pahasti. Ensin jaaritellaan että ollaan niin ihastuneita Amandaan ja laalaa, eikös hetken päästä yritä saaha pääsyä jokasen "haaremi" naisen pöksyihin! Hyih! Kunpa vain tuo Amandakin sen tajuais... :roll:

Oliko muuten tuola Janicalla lapsia? Miten mulla on semmonen kuva.. :mietiskel:
Valkoinen ruotsinhirvikoira "Nimue" Syntynyt 26/3/11 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Nila" Syntynyt 14/12/12 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Loru" Syntynyt 13/9/15 ♀
Karjalankarhukoira "Lyyra" Syntynyt 15/6/17 ♀

tintti

tintti
Viestimäärä: 2881

VS: BIGBROTHER 2011 - Tiistaina, 13.09.2011 klo 15:21  
+
0
^On, 10- ja 7-vuotiaat. Toivottavasti lapsukaiset ei ole nähneet äitinsä tekemisiä talossa..
Näin tänään.

R.I.P. schapeu Poju 1.2.2007 - 17.10.2011

basenjinarttu Keena s. 12/2013

saije

saije
Viestimäärä: 4425

VS: BIGBROTHER 2011 - Tiistaina, 13.09.2011 klo 15:24  
+
0
^Justiinsa.. Toivottavasti tosiaan eivät seuraile äitinsä tekemisiä, saati kukaan koulussa...
Valkoinen ruotsinhirvikoira "Nimue" Syntynyt 26/3/11 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Nila" Syntynyt 14/12/12 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Loru" Syntynyt 13/9/15 ♀
Karjalankarhukoira "Lyyra" Syntynyt 15/6/17 ♀

mill

mill
Viestimäärä: 1617

VS: BIGBROTHER 2011 - Tiistaina, 13.09.2011 klo 15:24  
+
0

Joh kirjoitti:

Ja en tajua Tanjan motiiveja taloon menossa. Sehän on yh, eikä lapsella ole sen omien sanojensa mukaan isää ollenkaan, niin miten se perustelee itelleen että on ok olla pahimmillaan (parhaimmillaan?) 3kk erossa lapsestaan. Se lapsikin kun on vasta 3-vuotias. En tajua. :neutral:


Sama. :neutral:
Pk collie Misty 08/2007
Punakorvakonna Stevie "Tiivis" synt. 1996.

Blogi

PenniMyy

PenniMyy
Viestimäärä: 293

VS: BIGBROTHER 2011 - Keskiviikkona, 14.09.2011 klo 12:22  
+
0
BB kyykyti eilen Amandaa ja Annikaa ihan kuusnolla. Ja nyt alko sitten Amandallakin itku-ikävä poikakamuaan, kun Ben löysikin muuta seuraa. Ja tuo Annika..voi Annika. Jos mustasukkaisuus on tota luokkaa viikon jälkeen, millanen se ois sitten talon ulkopuolella :mietiskel:

  Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 12
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28208
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6338
Viestejä yhteensä545724
Uudet käyttäjät tänään4
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265867
(Tilastot päivitetty viimeksi 03.05.2024 klo 07:45)