Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Sunnuntaina, 13.03.2011 klo 19:16

Elokuvat ja tv-ohjelmat 2

Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 51

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Sunnuntaina, 03.04.2011 klo 19:37  
+
0
^hehehe! Superbad! Loistoleffa :)

Rez

Rez
Viestimäärä: 1140

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Sunnuntaina, 03.04.2011 klo 19:41  
+
0
^^ ja ^ kiitos, pitääkin vuokrata toi tässä joku kerta. Aivot narikkaan ja sillee.
Kukaan ei ole hyödytön - aina voi olla edes huonona esimerkkinä.

pnkd

pnkd
Viestimäärä: 1295

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Sunnuntaina, 03.04.2011 klo 20:37  
+
0
Katselin tänään It's Kind of a Funny Story- nimisen elokuvan ja tykkäsin kovasti! Zach Galifianakis on vaan ihana. :nauru:
Petit Brabancon "Mökö"

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Maanantaina, 04.04.2011 klo 20:16  
+
0
Zeitgeist-tyylinen suomalainen dokumentti. Oli ilmoitettu että se julkaistaan 20-maissa tänään. Innolla odotan!
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


BaeLiana

BaeLiana
Viestimäärä: 1860

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Tiistaina, 05.04.2011 klo 15:13  
+
0
Mäkin muistan piirtäneeni noita verisiä elukoita, keihäs kyljessä ja kaikkea muuta mukavaa. Mä myös katsoin Hopeanuolta pienenä, mutta enpä usko sen vinouttaneen mun pääkoppaani jotenkin. Mä tosin piirtelin kyllä kaikenlaista muutakin, minkä johdosta taisin saada myös sen kuvisstipendin yläasteella.
pystykorvasekoitus Ronja 2010 ->
löytökatti Sulho 2013 ->
porokoira Heili 2014 ->

http://baeliana.kuvat.fi/#/

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Tiistaina, 05.04.2011 klo 15:32  
+
0
Mä oon ihan rakastunut uuteen löytämääni jenkki(teini)sarjaan. Nimeltään Make it or break it ja kertoo neljästä taitovoimistelua (=gymnastics?) harrastavasta tytöstä, kilpailevat siis mukamas ihan ammattitasolla ja kuuluvat maajouekkueseen jnejne. Sitten tietty niiden väliset draamat yms.

Samoin oon tykästynyt My life as an american teenager -sarjaan. Yllättävän lämmin henkinen draama/komedia 15-vuotiaasta tytöstä, joka tulee raskaaksi ja sen ystävistä, koulukavereista, perheestä. Jotenkin hauskan aito vaikka onkin toisaalta ihan älyvapaa.

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Tiistaina, 05.04.2011 klo 16:24  
+
0
Mun mielestä kaikkien aikojen paras (tai ainakin yksi niistä) sarja on My So-Called Life.

Se oli vaan jotenkin niin todentuntuinen ja maanläheinen ja niin... suloinen :hymy:. Ja kaikki ne hahmot on jotenkin niin ihania - Rickie, Rayanne, Brian, Sharon jne.

Ja kenen tytön sydän ei sulanut tämän kohtauksen aikana :love:?

Ainoa asia joka sarjassa ärsyttää on se, että se jäi pahasti kesken :ylpea:!

Tuo sarjahan on ilmestynyt dvd-boksina jo ajat sitten, en tajua miten en ole vieläkään saanut aikaiseksi hankkia sitä.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


(Viestiä on muokattu tiistaina, 05.04.2011 klo 16:32)

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Tiistaina, 05.04.2011 klo 16:38  
+
0
^Voi NIISK! <3

Itseasiassa kattelin tuosta muutaman osan vuosi sitten, mut ne ongelmat siinä on niin.. lapsellisia nyt katottuna :D Ja ihan hirveitä jotkut kohat... "isän ja minun väliin tuli tissit" jmv :D:D Ja hirvee haloo hiustenvärjäämisestä. Mut eikai... kyllä tuo pitää joskus loppuun asti taas katsoa!

Muoks. jotenkin tuli niin soppeliin osaan tuo kun itsekin oli yläasteella ja mulla oli kans tuollainen punahiuksinen ystävä, joka Angelalla oli. Oli sellainen "eläytyminen" tai lähinnä halus elää tuossa sarjassa... mulla koskaan mitään flaksia ollut coolien taikka "nörttien" poikain kanssa ikuna :(
(Viestiä on muokattu tiistaina, 05.04.2011 klo 16:40)

Elba83

Elba83
Viestimäärä: 662

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Tiistaina, 05.04.2011 klo 17:48  
+
0
My so-called life on niiiiiiin ihana <3 Yks mun lempparikohtauksia on tää. Ja Jordan Catalano on vieläkin yhtä hot kuin silloin kun teiniä katselin :) Multa löytyy DVD-boksikin.

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Tiistaina, 05.04.2011 klo 18:03  
+
0
^ Joo! Ja se vielä kun Rickie sanoo Jordanille "It was pretty obvious what it was about" ja Jordan sanoo "Yeah, my car" :nauru:.

Jared Leto ei tunnu vanhentuvan ikinä :love:.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Tiistaina, 05.04.2011 klo 21:27  
+
0
Oih Jared! :love: Löysin vähän aikaa sitten vanhan päiväkirjan johon ei ollu kirjotettu mitään muuta kuin: Niin sanottu elämäni-sarjan Jordan on IHANA! :D Nauratti kyl että jännää et hotsitan Jaredia vieläkin, yli 10 vuoden jälkeen.
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

sillycow

sillycow
Viestimäärä: 1428

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Tiistaina, 05.04.2011 klo 23:38  
+
0
Kannattaako "Saw" leffat katsoa ja ostaa omaksi? Discshopista sai nyt aika halvalla ekoja ainakin. Kelasin, että onko liian raakaa sitten kun toiset sanoo lällyksi, toiset sanoo ettei kato parin ekan jälkeen enää yhtäkään osaa siitä.

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Keskiviikkona, 06.04.2011 klo 00:07  
+
0
^Miun mielestä kannattaa! :nauru: Oon vannoutunu Saw-fani ja ne on miun mielestä nerokkaimpia leffoja mitä oon nähny, ja kiehtovan kieroja tietenkin. Vitos- ja kutos-osat on kyllä aika tylsiä, mut tarinan kannalta tärkeitä. :paapatus:
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

sillycow

sillycow
Viestimäärä: 1428

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Keskiviikkona, 06.04.2011 klo 00:13  
+
0
No ne olis vaan 4,95€/kpl ja se päätösjakso 16,95€ :mietiskel: Oon tossa kattellu niitä, lukenu leffatykistä arvosteluja ja laittanu jo ostokoriin,mutta tulin enste tsekkaa kannattaako kenenkään mielestä tilata niitä. kait se pitää mennä kassalle :viheltel:

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Keskiviikkona, 06.04.2011 klo 00:14  
+
0
Kannattaa varmaan ensin tilata vaikka ykkös ja kakkososat ja sitten vasta enemmän jos ei iskekkään? :peukku: Ei niitten hinta ainakaan tuosta nouse kun niin vanhoja jo ovat suurinosa.
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

SilverBride

SilverBride
Viestimäärä: 1700

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Keskiviikkona, 06.04.2011 klo 00:16  
+
0

Joh kirjoitti:

Jared Leto ei tunnu vanhentuvan ikinä :love:.


Sanos muuta! Son inana, edelleen. :love:
We brought our own bombs! 19.6.2011
Photobucket

sillycow

sillycow
Viestimäärä: 1428

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Keskiviikkona, 06.04.2011 klo 00:29  
+
0

mmaija kirjoitti:

Kannattaa varmaan ensin tilata vaikka ykkös ja kakkososat ja sitten vasta enemmän jos ei iskekkään? :peukku: Ei niitten hinta ainakaan tuosta nouse kun niin vanhoja jo ovat suurinosa.



Tilasin ahneuksissani kaikki kun aattelin, että kuvauksen perusteella tuntu jänskiltä ja sitte haluan kaikki kattoa putkeen niin..Oon aika malttamaton :nauru: ei ne maksanu ku n.50€ rahteineen, ei ollu huono kauppa. On sitä turhempaankin tullut tuhlattua.

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Keskiviikkona, 06.04.2011 klo 00:34  
+
0
Toivottavasti et pety, en kyllä usko. Jos vähääkään jaksaa seurata niin juonikin on mielenkiintoinen.

Millanenkohan tuo uus punahilkka leffa on, kaveri soitti äsken että perjantaina mennään kyllä kattomaan se. Mainoksessa vaan sanottiin että "Twilight-elokuvan ohjaajalta" joten en kyllä voi odottaa mitään kovinkaan upeaa elokuvaelämystä.
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 06.04.2011 klo 00:35)

sillycow

sillycow
Viestimäärä: 1428

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Keskiviikkona, 06.04.2011 klo 00:40  
+
0
Harvan elokuvan kohdalla oon pettynyt kun kyse on kauhusta, joten en usko kanssa. :wink:

Suosikit ja ne jotka on katsottu jo puhki on: Johnny English, Oma taivas, Constantine, Unelmien sielunmessu, The Cell, Suljettu saari ja V niinkuin verikosto. Laidasta laitaan siis. Oma taivas on kirjana ja leffana. Noi oon nähny useaan kertaan osan, osa on iskeny niin kovaa ettei ole voinut katsoa uudestaan kuin vuosien päästä ja yhteenkään ei ole kyllästynyt. On niitä muitakin hyviä, noi on vaan ehdottomia lemppareita.

Lisäyksenä suljettu saari. Se iski ja kovaa.
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 06.04.2011 klo 00:42)

SilverBride

SilverBride
Viestimäärä: 1700

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Keskiviikkona, 06.04.2011 klo 00:42  
+
0

mmaija kirjoitti:

Mainoksessa vaan sanottiin että "Twilight-elokuvan ohjaajalta" joten en kyllä voi odottaa mitään kovinkaan upeaa elokuvaelämystä.


Tuosta samaisesta syystä mä olen jättänyt Dorian Grayn muotokuvasta tehdyn leffan toistaiseksi joka kerta vuokraamon hyllylle... Harmi että tuollaisella voi vetää kiinnostuksen niin totaalisesti pakkaselle, kun kirja on kuitenkin parhaita mitä olen kuunaan lukenut.
We brought our own bombs! 19.6.2011
Photobucket

  Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28205
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6338
Viestejä yhteensä545723
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265867
(Tilastot päivitetty viimeksi 03.05.2024 klo 04:45)