Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Sunnuntaina, 13.03.2011 klo 19:16

Elokuvat ja tv-ohjelmat 2

Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 51

Kadaver

Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Lauantaina, 02.04.2011 klo 22:00  
+
0
Tiina Jylhän edustama muovilipareita ja silikonipusseja vilisevä, ulkoista kauneutta korostava elämäntapa ei oikein iske, mutta ihan mielenkiinnolla tulee siitä huolimatta seurattua. Hyväksyn kauneusleikkaukset, mutta särähteli korvaan valittua kasvojen osaa kohottava ruiske pelkkänä harmaan arkipäivän tervetulleena "piristyksenä". :roll:

"Onks täällä jossain joku miäs? Nuo paketithan on kamalan painavia. Ja likaisia, menee vaatteet sotkuun. Näkyyks täällä miästä?" :nauru: Olisin niin nauttinut, jos olisin saanut rysäyttää sen hurjan painavan paketin sinne kärryyn. Ihan vain siitä ilosta, etten ole miääääs!
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

suskie

suskie
Viestimäärä: 412

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Sunnuntaina, 03.04.2011 klo 08:33  
+
0
Täällä yks tosi-tv fani vahtaa ihan innoissaan Jylhän ohjelmaa. Heh no joo, ei välttämättä tule seurattua aktiivisesti, mutta varmaan katson, jos ei ole muutakaan. Ohjelma itsessäänhän oli aika basic, ei mitään kovin erikoista, ainakaan vielä. :) Itse kauneusleikkauksista, ruiskeista ja muista, niin mulle on ihan se ja sama, jos joku haluaa itseään leikellä tai piikittää, ei se ole multa pois.

Saimin enkeleiden ensimmäinen jakso oli kyllä hieman pettymys. Tosi sekava jotenkin, äh harmi.

muoks. se taidetaan kirjoittaa tosi-tv fani (tai tosi-tvfani..tai..) eikä tosi tv-fani..

muoks2. kirjoittaa eikä kirjoistaa...
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 03.04.2011 klo 08:45)

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Sunnuntaina, 03.04.2011 klo 12:15  
+
0
^ Tosi-tv -fani? Ainaki ite kirjoittaisin noin.
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

lallimus

lallimus
Viestimäärä: 501

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Sunnuntaina, 03.04.2011 klo 12:58  
+
0

Nika kirjoitti:

lallimus, kiitos. Tuon sevenin olen nähnytkin ja identity meni listalle. Sheltereitä löysin imdb:stä niin monta, etten tiedä mitä niistä mahdoit tarkoittaa :shifty:



Niimpäs olikin näköjään useempi kappale, tätä hain takaa. Identity on kyllä ihan huippu, se täytyy ajatuksen kanssa kyllä katsoa ettei mene täysin ohi. Vähänkin jos ajatus harhaili keskenkaiken muihin hommiin, niin piti melkeimpä kelata reilusti taaksepäin, että pääsee taas leffaan mukaan. Tapahtuu paljon pientä nimittäin.

Joo ja tässä listaa myös elokuvista "mystery" -kohdan alla jos et jo katsonut :)
- nimimerkki vaihtunut -
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 03.04.2011 klo 13:02)

lallimus

lallimus
Viestimäärä: 501

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Sunnuntaina, 03.04.2011 klo 13:01  
+
0

Dawkes kirjoitti:

Mulla taas toi Kaukametsän Pakolaiset oli yks lemppareista pienenä. :hymy: Ei sillä, hyvin on jääny mieleen kohtaus missä joku lintu saalisti ja ripusti piikkipensaaseen jotain hiiriä roikkumaan.. Mutta mä taisin muutenkin olla vähän erikoinen lapsi, kun katsoin joka lauantai Avaran Luonnon ja olin aina saalistustilanteissa kaikenmaailman tiikereiden ja gepardien puolella, kun pikku vasat juoksi niitä karkuun :shifty:



Sama täällä :twisted:
- nimimerkki vaihtunut -

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Sunnuntaina, 03.04.2011 klo 13:50  
+
0
Katottiin eilen avon kaa Paranormal Activity 2, en oo kyllä surkeempaa leffaa taas varmaan kahteen vuoteen nähnyt! Loppu oli niin tyhmä ja leffa tylsä. :mietiskel:
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

Rez

Rez
Viestimäärä: 1140

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Sunnuntaina, 03.04.2011 klo 15:24  
+
0
^^ Työ ootte outoja. :nauru:
Kukaan ei ole hyödytön - aina voi olla edes huonona esimerkkinä.

Rorschack

Rorschack
Viestimäärä: 154

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Sunnuntaina, 03.04.2011 klo 15:28  
+
0
^^ Paranormal Activity 2 on loistava esimerkki siitä, että jenkit ei koskaan opi olemaan tekemättä jatko-osia. Näin pikaisesti mietittynä en saa päähäni ainuttakaan jatko-osa leffaa joka olisi parempi tai edes nippanappa samalla viivalla kuin edeltäjänsä.
When God created a Man, she was only kidding.

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Sunnuntaina, 03.04.2011 klo 15:33  
+
0
Mulla heräs mielenkiinto nyt tuohon Shelteriin :).
otenkin tykkään kanssa "mysteerihorroreista"... The Appaered oli myös oli iihan katsottava mielestäni, voisi ehkä sanoa kuuluvan tähän kategoriaan.

sillycow

sillycow
Viestimäärä: 1428

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Sunnuntaina, 03.04.2011 klo 15:34  
+
0
^^Mies ja alaston ase ja poliisiopisto leffat? :nauru:
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 03.04.2011 klo 15:34)

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Sunnuntaina, 03.04.2011 klo 15:40  
+
0
Rorschack: Terminator 2, Uinu, uinu lemmikkini 2... :D Onkohan muita?.. Aliens jatko-osat on olleet hyviä... Toy Storyn jatkot myös. Entäs Batmanit?

Niin ja X-men 2
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 03.04.2011 klo 15:41)

lallimus

lallimus
Viestimäärä: 501

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Sunnuntaina, 03.04.2011 klo 17:06  
+
0

Rez kirjoitti:

^^ Työ ootte outoja. :nauru:



OT:nä, meikäläinen piirteli jo pikkutyttönä kaikenmaailman tappokuvia ja millon oli mikäkin elukka piikkiin lävistetty ymv. ja parhaiten jääny mieleen piirustus, joka itseasiassa vieläkin tallella, missä oli eri eläimiä omien pilvien päällä kuka milläki tavalla kuollu (mm. hirvi ammuttuna ja ketulla kirves päässä, kaikki eläimet hirmu verisenä tietenkin) :shifty: noi "piikkeihin" tippuneet koirat jne. tuli itseasiassa Hopeanuolesta, siinä leikkaamattomassa pari koiruutta kuolee niihin, jääny jotenkin hyvin mieleen. Tai sitten liian nuorena tuli ne katsottua :nauru:
- nimimerkki vaihtunut -

lallimus

lallimus
Viestimäärä: 501

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Sunnuntaina, 03.04.2011 klo 17:09  
+
0

sillycow kirjoitti:

^^Mies ja alaston ase ja poliisiopisto leffat? :nauru:



Sarjassamme turhat jatko-osat, aivan kuten Bonditkin, yäkh.. itseasiassa hyviä jatko-osia ei hirveesti taida olla, paitsi Freddy Krueger toimii jokaisessa jatko-osassa (ehkä nostalgisuudellaan vain) ja Saw'it on ihan jees, onneks nyt kai loppuu tuon jo tulleen osan jälkeen. Muita hyviä jatko-osia ei kyllä tule nyt mieleen? :mietiskel: Paitsi kaksi, kyllä nuo Transporterit ja Transformersit on hyviä, mutta toisaalta niissä ei olla liikaa lähdetty jatko-osia tekemään, kaksi ja kolme osaa vain.
- nimimerkki vaihtunut -

Rez

Rez
Viestimäärä: 1140

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Sunnuntaina, 03.04.2011 klo 17:10  
+
0
^^ Mä muistan katsoneeni Hopeanuolesta pari hassua jaksoa, en tykännyt. Pelotti. Mut mä olin herkkä ja taiteellinen jo lapsena. Oikeen prinsessa. :viheltel:

Mutta mun korvaan ei kyllä kuulosta ihan normaalilta, että pieni lapsi piirtelee kuolleita eläimiä kirves päässä. Tiiä sit. muok// väksy.
Kukaan ei ole hyödytön - aina voi olla edes huonona esimerkkinä.
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 03.04.2011 klo 17:10)

lallimus

lallimus
Viestimäärä: 501

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Sunnuntaina, 03.04.2011 klo 17:12  
+
0
Sanottiin vaan että on vilkas mielikuvitus mutta ei saa liikaa piirrellä sellaisia, ja kyllä musta sitten ihan suht normaali aikuinen tuli kuitenkin :nauru:
- nimimerkki vaihtunut -

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Sunnuntaina, 03.04.2011 klo 18:14  
+
0
^^ Kyllä se on ihan normaalia! :D Muistan lapsena kun oli pikku kakkosessa joku Halloween aiheinen piirrustuskilpailu, piirsin sitten isolle paperille paljon kuolleita ihmisiä, hirtettyjä hevosia ja ties mitä, sekä ison kasan sisälmyksiä. Olin ihan tohkeissani tuosta piirustuksesta ja vieläkin katkeruus kalvaa kun äiti sanoi että se on sopimaton eikä todellakaan lähetetä sitä pikku kakkosen kilpailuun. :nauru:
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Sunnuntaina, 03.04.2011 klo 19:22  
+
0
^ ja lallimus :D Muahaha.
Isosiskon, äidin ja isoäidiyn yllättämänä tjmv. mun hevospiirustuksissa piti aina olla tärkeänä ja isona yksityiskohtana olla esillä se, että tämä hevonen on MIESpuolinen. Siskolla on vieläkin se hirvee jortikka hevonen tallessa ja allekirjoituksella Elisa 5 v....

Nika

Nika
Viestimäärä: 903

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Sunnuntaina, 03.04.2011 klo 19:28  
+
0
Parisen vuotta sitten oli kauhea Brüno-villitys, munkin yks kaveri hehkutti sitä ihan loputtomasti. Itse en ole tullut kyseistä tuotosta katsoneeksi ennen kuin tänään. Ja mun mielestä se on todella huono. Kyllä siinä oli jotain kohtia, joissa sai hymähdellä, mutta muuten vaan mielessä myötähäpeä. :roll:
Kääpiöpinseri Sakis 8/2009

Rez

Rez
Viestimäärä: 1140

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Sunnuntaina, 03.04.2011 klo 19:31  
+
0
^^ Ai kamala, nauran täällä ihan kipeenä! Kivoja lapsuusmuistoja.. Tuli mieleen se leffa mikä se nyt oli, se missä kolme jätkää koittaa päästä bileisiin, hakea viinaa tms. Sillä toisella oli ollut lapsena pakkomielle piirtää koko ajan piplereitä. Sit niitä piirustuksia tulvi jostain sen eväslaatikosta.

ja taas joku ehti väliin!
Kukaan ei ole hyödytön - aina voi olla edes huonona esimerkkinä.
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 03.04.2011 klo 19:31)

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Sunnuntaina, 03.04.2011 klo 19:36  
+
0
^ Kyseinen leffa on nimeltään Superbad ja kannattaa kattoa jos tykkää ihan hölmöistä leffoista. Michael Cera on aina yhtä ihana.
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

  Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28210
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6338
Viestejä yhteensä545724
Uudet käyttäjät tänään6
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265867
(Tilastot päivitetty viimeksi 03.05.2024 klo 12:45)