Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Sunnuntaina, 13.03.2011 klo 19:16

Elokuvat ja tv-ohjelmat 2

Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 51

Tapire

Tapire
Viestimäärä: 236

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Keskiviikkona, 23.03.2011 klo 22:52  
+
0
Mihin Psych eli Vihjeet hukassa(ugh sarjassamme tyhmäät suomennokset) on hävinny kolmoselta, onkohan seuraavaa kautta tulossa.. se oli aika hauska ja lepposa :D
Liinu jenkki, 11.5.2003 - 25.11.2011 ♥

http://minja.kuvat.fi/kuvat/

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Keskiviikkona, 23.03.2011 klo 22:58  
+
0

Mondial kirjoitti:

Tykkäsin maa kakkosesta tosi paljon :) Aina välillä siinä oli kyllä hillittömän jänniä juttuja. Mutta kaikki ne ihmeelliset rodut ja niiden tavat oli vaan niin kiehtovia. Oikein ärsytti kun en ehtinyt aina sitä katsoa ja sitten se loppuikin jo :/

Kiehtova sarja kieltämättä. Se tais tulla myöhemmin uusintana ja katoin sen silloinki. Kiehtova, ahdistava sekä pelottava.
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Keskiviikkona, 23.03.2011 klo 22:59  
+
0
Mä vedän kyllä pohjat näitten elokuvapainajaisten kanssa. Oon ollut varmaan joku 10-vuotias, kun Uhrilampaat näytettiin Suomessa ekaa kertaa telkkarista (iästä en ole aivan varma, 1991 on valmistunut ja mä olen ollut silloin 7-vuotias). Mä en sitten tietenkään saanut katsoa sitä, kun se oli äitin sanojen mukaan pelottavin elokuva ikinä.

Mä näin siitä silti painajaista... :shifty: Unessa oli juna, jossa oli lampaita matkalla teurastamoon. Muuta en muista.
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Keskiviikkona, 23.03.2011 klo 23:02  
+
0

SanttuJ kirjoitti:

muoks. Stephen Kingin Se elokuva tuli myös katottua ja hyi hiivatti se oli pelottava pienenä.

Mä menin fiksuna kattomaan It:in 7-vuotiaana ja sain siitä ihan törkeet pelletraumat. :suru: Uskaltauduin kattomaan sen pari kuukautta sitten uusiks näin 12 vuoden jälkeen, ja ku se pelle tuli ensimmäistä kertaa näkyviin niin rupesin melkein itkemään, se on ihan hirvittävä. Vaikka se leffa on ihan naurettava näin vanhempana katottuna (siis oikeesti, mikä hitto se loppu on olevinaan?), niin se pelle on ihan kamala! Samoin just se McDonaldsin pelle on hirvee. En käsitä miten pellet voi olla jotain lasten hauskuuttajia. :eek:
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 23.03.2011 klo 23:05)

Mondial

Mondial
Viestimäärä: 1013

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Keskiviikkona, 23.03.2011 klo 23:17  
+
0
Mä katselin aika paljon kauhuelokuvia muksuna, ihan sellasena 6-vuotiaana jo ainakin. Ryömin välillä isosiskon kanssa sohvan alle ja katseltiin sieltä sitten salaa, kun aikuiset ei huomanneet. Lapsena ne hommat ei pelottaneet mua samalla tavalla kuin nykyään.. nyt tuntuu että tulee vuosiksi pelkoja jos kattoo jotain vähänkin jännää, mulla ei ole pienintäkään kauhunkestoa!

Lapsena muistan nähneeni ainakin sen mehiläismies elokuvan, jossa sanottiin peiliin katsoen sen äijän nimi kolme kertaa ja se ilmestyi tappamaan? Ja uhrilampaan, hohto, braindead (hyi yrjötys)... hmm, jotenkin mulle ei tuu nyt mitään nimiä mieleen, vaikka tiedän että me katottiin kaikenlaista jännää ja myös kauhua.

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Keskiviikkona, 23.03.2011 klo 23:24  
+
0
^CANDYMAN :D

Elba83

Elba83
Viestimäärä: 662

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Torstaina, 24.03.2011 klo 00:02  
+
0
Mä katoin kans pienenä kaiken maailman kauhuleffat, nykyään taas en pysty katsomaan ollenkaan, siis minkäänlaisia, en psykologista enkä splatteria. Tulee jotenkin niin vainoharhanen olo, ettei edes peiliin uskalla katsoa :) Mutta siis pelottavin elokuva, jonka oon nähny, on varmaan Uinu uinu lemmikkini ja se ykkönen nimenomaan. En uskaltais ikuna sitä enää kattoa. IIK.

Uudemmista kauhuleffoista Blair Witch Project on oikeesti pelottanut, enkä kyllä sitäkään halua nähdä uudestaan, ikinä.
(Viestiä on muokattu torstaina, 24.03.2011 klo 00:21)

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Torstaina, 24.03.2011 klo 00:09  
+
0
Pienenä kaikki kauhuleffat oli ihan pakko kattoo eikä aiheuttanut yhtäkään unetonta yötä.
Sitten ollessani 13 vuotias, äiti meni munaamaan ja osti posliininuken! Siis hyi kamala mikä ilmestys, en kyllä nykysin kattois enää yhtään leffaa missä sellanen nukke esiintyy. Marionettenuket menee samaan kategoriaan, hrr kun käy puistattamaan ajatuskin. :neutral:

Mitä mieltä täällä muuten ollaan 3D - elokuvista? Hirveä #3d - buumi on menossa mikä on mielestäni kamalaa, kävin yhden sellaisen elokuvan katsomassa ja sain kamalan päänsäryn ja oksetuksen. Lisäksi on typerää istua lasit päässä elokuvissa. :nauru: Toivon että jatkossa voin nähdä hyviä elokuvia aivan normaalina.
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Torstaina, 24.03.2011 klo 03:31  
+
0
Mulla tulee huono olo jo siitä jos avo pelaa pleikkaril jotain GT5:sta ja katon sitä liian kauan :D Lapsena en saanu kattoo kauhuleffoi, nykyään katon aina uusimmat ja vanhoja sitä mukaa kun kerkee :) Me like!!!
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Torstaina, 24.03.2011 klo 07:38  
+
0
Jooh, yh, Uinu uinu lemmikkini -leffat on kyllä sellasia, ettei oo tullu katottua toista kertaa. Oikeesti, mikä voi olla kamalampaa ihan supereläinhullulle seiskaluokkalaiselle... :nauru:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Torstaina, 24.03.2011 klo 10:57  
+
0
Ihana tuo jannien uhrilammas juttu :nauru:

Mä kyllä sinänsä tykkään kauhuelokuvista, mut lapsena niitä osas pelätä paljo paremmin. Aikuisiällä on tullu katottua tosi harvoja leffoja mitkä ihan oikeasti on pelottanu ja yleensä niihin vaan pettyy. Liian kriittinen. Pienenähän sitä pelkäs jopa Tappajahaita :nauru:
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

BaeLiana

BaeLiana
Viestimäärä: 1860

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Torstaina, 24.03.2011 klo 13:41  
+
0

Elba83 kirjoitti:

Uudemmista kauhuleffoista Blair Witch Project on oikeesti pelottanut, enkä kyllä sitäkään halua nähdä uudestaan, ikinä.


Mä kävin jannien kanssa katsomassa ton ja roikun silmät kiinni käsivarressa kiinni osan leffasta. Mä voin kyllä katsoa kauhuelokuvia, joista suurin osa ei mun mielestä edes ole nykyään mtn kamalia, mutta tollaset metsäjutut on kamalia. Stephen Kingillä on sellainen kirja, jossa tyttö eksyy metsään. Sekin oli kamala. Metsään kun voi eksyä itsekin.

Tosin mulla on kyllä melkoinen mielikuvitus ja pelkään pimeässä murhamiehiä ja raiskaajia enemmän kaiken maailman ihmissusia sun muita.
pystykorvasekoitus Ronja 2010 ->
löytökatti Sulho 2013 ->
porokoira Heili 2014 ->

http://baeliana.kuvat.fi/#/

volkodav

volkodav
Viestimäärä: 974

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Torstaina, 24.03.2011 klo 13:53  
+
0
Olin itsekseen tässä joku vuosi sitten tuttavan tupavahtina koirien kanssa. Hänellä on pari ratsastushevosta ja vein ne tietenkin yöksi sisälle, ovet kiinni jne. Toisen koiran jätin ulos ja toinen oli sisällä.
Löydin hänen tietokoneelta elokuvan Cujo ja katselin sitä aikani kuluksi. Kello oli varmaan lähemmäs puolen yön ja elokuvassa juuri kohtaus, jossa koira pakotti ihmiset pysymään autossa. Koira (oikea koira) alkoi räyhäämään pihalla juuri kriittisellä hetkellä. Vähän säikäytti. Komensin sen olemaan vaiti.
Sitten kohtaus, jossa koira alkaa riehumaan todenteolla ja oma koirani karjaisee juuri selkäni takana, toinen alka räyhäämään pihalla. Teki mieli etsiä nitroja... Menin ulos katsomaan, että mikä koiraa siellä suututti. Piharakennuksen takana, osittain sen alla oli koira, berninpaimenkoira, ja se välillä murahteli ja kyräili katsella rakennuksen alta ja takaa. Niinkuin nyt voi kuvitella, mielikuvitus lähti liikkumaan vähän rivakammalla laukalla, meitsi juoksee -ei, vaan lensin- sisälle.
Loppui Cujon katselut siihen...
Seuraavana päivänä selvisi, että koira oli jostakin lähitaloista, eikä se ole vihainen vaan murahtelee kaikille, koska pelkää vieraita ja vieraita koiria. Siksipä se rakennuksen turvissa olikin. Ei siis verenhimoisesti vaanien ja etsien itselleen uhria... Hieman nolotti oman mielikuvituksen puolesta.

Onko muut katsoneet Cujoa?

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Torstaina, 24.03.2011 klo 13:58  
+
0

BaeLiana kirjoitti:

murhamiehiä ja raiskaajia enemmän kaiken maailman ihmissusia sun muita.

Sama ja siksi välttelen kaikenmaailman kauhuleffoja vaikka osa vaikuttaiskin kiinnostavilta. Näin joskus 13-vuotiaana the Grudgen ja mun oli pakko tarkistaa ennen nukkumaanmenoa kaapit ja sängynalus ettei se tyttö vaan ole siellä. Lopulta naureskelin itselleni, että olen tyhmä ja päätin etten tee sitä enää. Kuitenkin yöllä alkoi hiipiä mieleeni, että jos se tänä yönä onkin siellä kun tietää etten aio tarkistaa.....

Viime talvena katsoin kuvia, siis pelkkiä kuvia, ko. leffasta ja hypin taas pitkin seiniä. Säikähdin mm. omia hiuksiani pestessäni hampaita (mulla oli tuolloin mustat hiukset) ja kun pääväritykseltään musta koira asteli kylppäriin ja näin sen vain sivusilmällä, niin säikähdin niin totaalisesti että... Myös toisten mielestä nössöt leffat saattaa aiheuttaa mulla vilunväristyksiä ihan vain sen vuoksi, että mielikuvitukseni lähtee sellaiseen laukkaan.

Siksi olikin tosi huono juttu jäädä koukkuun Supernaturaliin.... Varsinkin ekan kauden aikana tuli säikyttyä monet kerrat ja sitten olikin pelottavaa lähteä koiran kanssa iltalenkille.

Nykyään tosin uskallan joitain pelottavia katsoa, kunhan ne katsotaan päivällä valaistuksessa ja niin, että sen jälkeen vielä tekee paljon kaikkea jotta se leffa unohtuisi. Niin ja turvallista seuraa on pakko olla! Ai miten niin lapsellinen? :shifty:
Varjo 12/2010 ♥

sillycow

sillycow
Viestimäärä: 1428

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Torstaina, 24.03.2011 klo 14:04  
+
0
Mun mielestä paranormal activity oli vain "ok" leffaksi, silti en uskalla katsoa tulevaa kakkos osaa ja kun meidän asunnossakin on tapahtunut kummia niin sitten alkaa mielikuvitus laukata yöllä jos avo on töissä yöllä ja kaikki valot ja tv on pakko olla päällä. Siis mm.ulko-ovi on auennut itsekseen sun muuta. Avo sanoi, että se olis ollut huonosti kiinni ja siksi auennut, mutta silti, se tulee mieleen vieläkin joskus ja kieltämättä pelottaa.

Vermin

Vermin
Viestimäärä: 122

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Torstaina, 24.03.2011 klo 14:34  
+
0
Candyman on mainio! Se on tullut katsottua useaankin kertaan.

Ensimmäinen kosketus kauhuleffoihin tais olla vitriinikaapin lasin kautta katsottu Maissilapset :D

Joo, IT. Mä katon paljon kauhuleffoja, mutta tuota en tuu katsomaan enää ikinä, en voi kattoa edes sitä kansikuvaa. En tiedä mikä mut alunperinkään on saanut sen katsomaan kun pellejä pelkään. Kamalimmat kohdat jotka muistan, on kun se ilmestyy yhtäkkiä sinne kadun viemäriin ja sinne pyykkien keskelle. Toivon niin ettei olis mitään tietoakaan tosta leffasta - vaikkei sitä kato niin se vainoaa silti. Muistan kun viime vuonna se vaan hyppäs mieleen jostain juuri sellaisena iltana, kun avo ei ollut tulossa kotiin yöksi. Istuin sit koko yön valot päällä enkä uskaltanut mennä nukkumaan.

Uinu, uinu lemmikkini -leffan oon nähnyt pariin kertaan ja kirjan lukenut, ei se oo musta kovin hirveä, mut ehkä ainoa leffa josta oon saanut traumoja näkemättä, on ton kakkososa :D Meillä on se hyllyssäkin, mut en oo vielä uskaltautunut katsomaan. Se on varmaan ihan surkea leffa, mut se takakannen susi/nainen joka istuu siinä keinutuolissa....Hrrr. Vihaan tollasia olioita joissa yhdistetty ihmistä ja eläintä.

Blair Witch Project oli muuten musta aika kesy, mitä nyt muistan, mut se lopun autiotalokohtaus oli jotenkin tosi hirvittävä.

Oon ehkä jotenkin outo, mä voin kattoa silmää räpäyttämättä noita ihmistensilppuamisleffoja ja kaikkia ällötyksiä, mut mua pelottaa ihan hulluna tollaset, et joku yhtäkkiä ilmestyy johonkin (esim. hohdossa pelottavinta mulle oli ne pikkutytöt), tai liikkuu oudosti (dark water -leffassa pikkutyttö "lipui" oviaukon ohi)..

Pahoittelen pitkää viestiä, mut pakko toisesta aiheesta tähän vielä mainita: Eilinen Skins! Mä jäin tuijottamaan loppukohtauksen jälkeen suu auki telkkaria jo olin seuraavat pari tuntia aivan järkyttynyt Freddien kohtalosta, ja ylipäätään tosta kohtauksesta! Lisäksi mua häiritsi, kun tuli siitä joku (kauhu?)leffa mieleen, enkä tiedä mikä..
Paimensukuinen lapinkoiranarttu 06/10

Rorschack

Rorschack
Viestimäärä: 154

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Torstaina, 24.03.2011 klo 15:38  
+
0
Uinu uinu lemmikkini 1 aiheutti mulle aikanaan sen, etten uskaltanut kävellä sänkyni vierestä nukkumaan mennessä vaan sinne loikattiin niin kaukaa kuin vain mahdollista. Hohto on kautta aikain ollut lempielokuvani, lapsena sen ensimmäisen kerran näin eikä sitä edes kunnolla silloin ymmärtänyt joten se ei suuremmin pelottanutkaan. Cujo kuuluu suosikkeihini myös, lähinnä toteutuksen puolesta. Paranormal Activityt katsoin molemmat exän kanssa, ykkönen oli huomattavasti pelottavampi, sitä katsoessa oikein odotti että mikä lakanan kulma liikahtaa seuraavaksi vai heilahtiko tuo ovi tuossa. Kakkosta en uskaltanut trailerin ansiosta katsoa yksin (Leka huutaa välillä unissaan :nauru: ) mutta suhtautumiseni elokuvien jatko-osiin vaikutti olennaisesti siihen ettei sitä pitänyt niin karmeana kuin edeltäjäänsä. Omen, se ensimmäinen aito ja alkuperäinen on aivan mahtava eikä uusintaversiokaan niin huono ole mitä odottaisi. Jenkkiversiot leffoista Ring ja Grudge ovat sellaisia jotka oikeasti saivat kylmiä väreitä selkärankaan, Grudgeissa jostain syystä karmeinta on se naukuva pikkupoika. Mukava katsoa sellainen elokuva iltapimeällä ja jäädä nukkumaan taloon jossa on kiimassa huutava kissa..

Olen aina nauranut sitä ettei kauhuleffat tule uniin, mutta en vain kykene katsomaan Lilo & Stichiä itkemättä :nauru:
When God created a Man, she was only kidding.

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Torstaina, 24.03.2011 klo 17:38  
+
0
Uudemmat japsikauhuelokuvat on myös pelottavia. Tällainenkin pikku editoitu klippi säpsäyttää. :nauru:
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

BaeLiana

BaeLiana
Viestimäärä: 1860

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Torstaina, 24.03.2011 klo 19:12  
+
0

Rorschack kirjoitti:

Uinu uinu lemmikkini 1 aiheutti mulle aikanaan sen, etten uskaltanut kävellä sänkyni vierestä nukkumaan mennessä vaan sinne loikattiin niin kaukaa kuin vain mahdollista.


Mulle tulee vieläkin toi ajoittain mieleen. Melkein tekisi edelleen mieli välillä hypätä sinne sänkyyn, mutta en mä voi antaa itseni olla noin typerä enää tän ikäisenä. Vanhempien luona ehkä olisi saattanut vedota siihen, että kissa saattaa hyökätä jostain sängyn alta :shifty:
pystykorvasekoitus Ronja 2010 ->
löytökatti Sulho 2013 ->
porokoira Heili 2014 ->

http://baeliana.kuvat.fi/#/

Manna

Manna
Viestimäärä: 303

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Torstaina, 24.03.2011 klo 19:58  
+
0
Voi h*lvetti Notte! :nauru: Oliko pakko pistää tuo linkki?! Olen yksin kotona ja tyhmyyksissäni katsoin tuon pätkän, sain melkein sydärin ja nyt en varmasti uskalla katsoa enää peiliin tänä iltana ennen kuin avo tulee. Taitaa jäädä hampaat pesemättä. :nauru:

  Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28210
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6338
Viestejä yhteensä545724
Uudet käyttäjät tänään6
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265867
(Tilastot päivitetty viimeksi 03.05.2024 klo 10:45)