Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Tiistaina, 11.05.2010 klo 19:09

Esittele itsesi

Siirry sivulle: 1 ... 12 13 14

hildur

hildur
Viestimäärä: 35

VS: ESITTELE ITSESI - Sunnuntaina, 19.05.2013 klo 09:42  
+
0
Heips! Täällä kirjoittelee 25-v opiskelijahaahuilija. Palstalla olen pyörinyt varmaan yli 10-vuotta, mutta nyt on ollut taas pitempi tauko. Silloin tällöin käynyt viestejä lukemassa..

Asustelen Rovaniemellä kahden kissan ja pian kotiutuvan bretonipennun kanssa. Olen yliopistolla kirjoilla ja kandin tutkinto keskeneräisenä..vähän on ollut suunnitelmissa vaihtaa alaa, mutta työkuviot ovat enempi tai vähempi sitä hidastaneet.. Aika näyttää mille sitä alkaa. :)

Psyke

Psyke
Viestimäärä: 26

VS: ESITTELE ITSESI - Sunnuntaina, 19.05.2013 klo 09:44  
+
0
On niin tylsää, että päätin tännekkin kirjoitella.

Olen 19 vuotias, pian 20v tytöntyllerö sipoosta. En ole asunut täällä aina, olen alunperin porvoosta ja asunut välissä hämeenlinnassakin. Koirat ovat kuuluneet elämääni syntymästäni alkaen ja nytten omistankin kaksi pientä sekopäätä. Olen ollut vuosia vakavasti masentunut ja voin suoraan myöntää, että koirat ovat aina olleet yksi syy siihen, että jaksan jatkaa. Pahimmassa monttuvaiheessa äitini hommasi minulle "terapiakoiran", oli siis ihan tavallinen eläkkeelle jäänyt näyttelykoira, mutta terapia mielessä hän sen minulle hankki. Olen myöskin hyvin impulsiivinen ja agressiivinen ihmisiä kohtaan, joten ei tarvitse ihmetellä minun hetkittäistä suutahtelua täällä palstalla, myös minun aloittamassa ketjussakin se on huomattavissa ja olen pahoillani käytöksestäni, en voi sille mitään. Käytökseenikin on omat syynsä, en kerro, koska en tunne sen kuuluvan esittelyyni. Mutta toki jos haluat jutella lisää, niin YV tulemaan. Olen pohjimmiltani ihan mukava ihminen, kipinäherkkä vain. :D
Harrastan live commentaryjä peleistä, joita on nähtävissä youtubessa. Nimeni on Jaana, mutta käytän Psykeä ihan nimenä. Harrastan myöskin kaikkea koirieni kanssa, tarkoitus olisi aloittaa vanhemmalla koiralla jäljistystreeni mahdollisimman pian, ihan vain jotta hän saa tekemistä. En ole siis kouluttamassa hänestä mitään kunnon jäljistyskoiraa hakukäyttöön, tosin tietenkin jos hän näyttää suurta potentiaalia, niin ei sitä koskaan tiedä. :) Pennulle mietin kokoajan jotain hyvää harrastusta, ei ole pentu vielä näyttänyt mihin hänellä olisi potentiaalia.
Olen pyörinyt kooceessa pienestä asti, tosin nyt vasta sain aikaiseksi rekisteröityä.
Tästäpä tulee pitkä teksti. :D
Itselleni ovat eläimet aina olleet tärkeempiä kuin minä itse, juuri viime perjantaina otínkin nenilleni sen takia. Siitä onkin luettavissa netissä, koska sen jälkeen kun minä sain turpaan, niin pahoinpitelijän asunnosta löytyi huumeita.
Ehkä lopetan kirjoittelun tähän, ettei mene ihan offtopiciksi tämä minun selittely. :D
Pienen pennun ja 2 vuotiaan komean uroksen onnellinen omistaja. :)
Pian tulossa pieni kissanpentu, sekä käärmeen munat hoidossa.

~there's two sides of me, the one you know and the one you don't want to know.~

syntaksivirhe

syntaksivirhe
Viestimäärä: 1594

VS: ESITTELE ITSESI - Sunnuntaina, 19.05.2013 klo 11:36  
+
0
Olen 23 (joulukuussa 24)-vuotias naishminen ja asustelen omistusasunnossa Vantaalla avomieheni ja koiramme kanssa. Työskentelen sairaanhoitajan virassa sairaalassa, ja ammattiin valmistuin lähestulkoon vuosi sitten. Koirani on ensimmäinen oma koira, ja elämäntilanne vihdoin antoi myöten koiranotolle syksyllä. Mies aivopesi minut tähän rotuun kuvien ja videoiden tykityksellä, heh. Pois en vaihtais! Haaveilen jo toisesta, jotta pääsisin näyttelykehiin. :aurinko:

Yritän kovasti harrastaa tankotanssia ja kuntosalilla käymistä vaihtelevalla menestyksellä. Nyt tankotanssi on jäänyt pariksi kuukaudeksi vähemmälle huomiolle ja sen kyllä huomaa tunneilla käydessä. Ajattelin syksyllä aloittaa tokottamisen Jopen kanssa kisoihin tähtäävässä ryhmässä, jos päästään. Ostin pari viikkoa sitten moottoripyörän ja sillähän mielellään ajelisinkin enemmän, kuin mitä vapaa-aika sallis. Pitkälle ei kuitenkaan pääse, kun koiruli odottaa silti kotona. :hymy: Mies aivopesi minut tähänkin, kun kyllästyi mun kyyditsemiseen. Oma pyörä on kuitenkin ollut haaveissa jo kauan, joten win-win-situation joka tapauksessa!

Yritän olla aktiivinen järjestötoimija ja tällä hetkellä kuulun yhteen hallitukseen. Olen myös aktiivinen toimija parissa muussa. Jo opiskeluaikana istuin amk:n opiskelijakunnassa lähes koko opiskeluajan joten on hyvin iskostunut mulle tää toiminta. Osallistun aktiivisesti oman corgiseuramme alaosaston toimintaan. Nautin siitä, että saa toteuttaa hyviä ideoita porukalla ja olla mukana tekemässä. Nautin myös sairaanhoitajan ammatista koska siinä saa toteuttaa itseään ja tehdä koko ajan jotain.

Luonteeltani haluaisin mieltää olevani spontaani ja sellainen helposti innostettava tapaus. Nyt olen vähän laiskistunut, kun välillä tuntuu että elämä pyörii miehen, koiran ja työn ympärillä. Siksi kaipaan irtiottoja esim. prätkäilyllä. Olen aika vahva ja suorasanainen, mutta osaan kyllä nöyrtyä ja myöntää olevani väärässä. Tämmöinen tuuliviiri sähikäinen hyvien kavereiden keskuudessa. :roll:
Welsh Corgi Pembroke
FI RU EE MVA BALT EE LV LT JMVA "Roxie" (n) 1/14 -sijoituksessa-

Saarameow

Saarameow
Viestimäärä: 1296

VS: ESITTELE ITSESI - Sunnuntaina, 19.05.2013 klo 12:43  
+
0
Tässäpä kiva ketju!

Moi, täällä kirjottelee 23-vuotias nainen, joka nykyään asustelee vuokra-asunnossa Porin keskustassa. Alunperin oon kotoisin Tampereen kupeesta Valkeakoskelta ja Tampereellakin tuli asuttua 4 vuotta opiskeluiden ohella. Aikalailla Tamperelaisena itseni aina esittelen, koska kukaan ei koskaan tiedä missä Valkeakoski on.. :nauru: Poriin muutin puolivuotta sitten. Työskentelen sairaanhoitajana Satakunnan keskussairaalassa ja (valitettavasti) kolmivuorotyötä teen :roll:

Asun yksin, mutta silti pitkään olin miettinyt koiran ottamista. Täälläkin kirjoitteleva Eldarwen sitten rohkaisi mua ottamaan koiran, enkä kadu sitä päätöstä ollenkaan. Aina rakastanut eläimiä todella paljon ja kun muutin kotoa pois, sanoin vanhemmille, että mulla tulee olemaan eläimiä :shifty: Lapsuudenkodissa meillä joskus oli kissa, mutta olin niin pieni, etten sitä muista.
Itselläni on kaksi maatiaiskissaa, Aapo ja Lasse. Lasse on nimestä huolimatta narttu :nauru: Kissat ovat 8 ja 9 vuotiaita ja siunaantuivat mulle entisestä avoliitosta. Ovat exäni siskon kissoja. Hän ei kerennyt antamaan kissoille tarpeeksi huomiota, koska kovin huomionhaluisia ovat, joten otettiin exän kanssa ne itsellemme. Nyt ne sitten ovat mulla.

Harrastuksiin kuuluu yleinen liikkuminen, aina kun vain kerkeää. Olen soittanut pianoa 6-vuotiaasta asti, joten sitä tulee soitettua sillointällöin. Lisäksi laulan ehkä vähän liikaakin :hymy: Tietokoneella on tullut pelattua paljon erilaisia pelejä, ihan kaikkea GW, Aion, WoW, GW2 lähtien. Tällähetkellä pelaaminen on hieman hyytynyt, mutta Guild Wars 2 tulee satunnaisesti pelattua. Näiden lisäksi on xbox 360 jolla pelailen joskus.

Haaveilen tällähetkellä autosta, rivitalosta, miehestä, bengal-kotikissoista, koirista, uudesta työpaikasta.. Lista on loputon! Oon todellakin todellinen haavelija ja hulluja extempore ideoita tulee kokoajan mieleen. Niistä osa jopa välillä toteutetaan.
corgi Una 140610
shelam Atlas 190113
auspai Ares 040314
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 19.05.2013 klo 12:44)

muksis

muksis
Viestimäärä: 62

VS: ESITTELE ITSESI - Sunnuntaina, 19.05.2013 klo 12:53  
+
0
olen 25-vuotias, ihan kohta 26-vuotias kolmen prinsessan (3/07, 8/08 ja 2/11) äiti Porista. Lähtöisin lahden suunnalta.

Ensimmäsien koiran otin heti kun muutin kotoota pois ja sitten tuli lapsia, ammatinkin opiskelin. Aika rivakkatahtista elämää ollut tähän asti. viime marraskuussa muutettiin itse rakentamaan omakotitaloon ja nyt on toisen koiran aika.

töitä teen satakunnan keskussairaalassa välinehuoltajana. ikävä kyllä vaan sijaisuuksia :(

eipä tässä paljoa esittelemistä sitten olekkaan :)
Nemo (16.2.2006)

henriikka

henriikka
Viestimäärä: 9

VS: ESITTELE ITSESI - Keskiviikkona, 07.08.2013 klo 14:18  
+
0
Heippa Kuopiolaiset!

Syyskuussa muutto Kuopioon ja olisi kiva löytää samanhenkinen lenkkitoveri. Täällä piakkoin 25 v. nuorinainen ja 5 v. toope uros ( leikattu ).

Harrastuksiimme kuuluu, lenkkeily metsissä, koirafrisbee ( ei kilpailu mielessä ), erimuotoiset temput ja niiden opettelu. Hakua reenailtu jokunen vuosi sitten tiivimmin, se jäi, kun auto jäi pois. Verijälkeä satunnaisesti. Koirahiihtoa reenailtiin hyvinkin tiiviisti, mutta c lonkkien myötä se jätettiin.
Puuhastellaan kaikenmoista, niin että molemmilla on kivaa, tittelit ja pokaalit eivät meitä kiinnosta.
Sydäntä lähellä lähimmät ihmiset, luonto, eläimet, terveelliset elämäntavat, urheilu ja niinedelleen.
Laittele yksityisviestiä jos nappaa ;)
Harjoitus tekee mestarin.

syntaksivirhe

syntaksivirhe
Viestimäärä: 1594

VS: ESITTELE ITSESI - Keskiviikkona, 07.08.2013 klo 23:07  
+
0
^ Hei, tämä ketju olisi ehkä parempi tuolle lenkkikaverin hakuviestille!
Welsh Corgi Pembroke
FI RU EE MVA BALT EE LV LT JMVA "Roxie" (n) 1/14 -sijoituksessa-

Wijusa

Wijusa
Viestimäärä: 11

VS: ESITTELE ITSESI - Torstaina, 08.08.2013 klo 14:22  
+
0
Heips!

Wijusa nimimerkin takaa löytyy 27-vuotias miehen alku Lempäälästä. Naimisissa ja 2 lastakin on, 2v 3kk tyttö ja 1v 1kk poika. Harrastuksina musisointi. Löytyy bänditoimintaa sekä satunnaista soittelua seurakunnan tilaisuuksissa. Tällä hetkellä hallitsen soittimista kitaran, basson, pianon ja rummut. Haaveena olisi vielä joku päivä opetella selloa soittamaan.

Meidän taloon tulee parin viikon sisällä seropi narttu, joka on minulle ensimmäinen koira. Vaimolla on pari aikasemmin ollut. En ole uskaltanut kiintyä koiriin ennen nykyhetkeä. 12-vuotiaana olin sen verran hölmö, että menin mukaan kun perheessämme ollut koira vietiin lopetettavaksi. Jätti hyvin kipeät arvet, kun näin kuinka koira otti viimeisen henkäyksen samalla, kun katsoin koiraa silmiin. Päätin tilanteen jälkeen olla kiintymättä koiriin, koska en tiennyt kestänkö toista kertaa koiran lopetusta. Vaimo sai kuitenkin rakkauden koiriin syttymään uudelleen ja itseni sallimaan kiintyä koiriin. :)

Tässäpä nyt ainakin jotain infoa meikäläisestä. Kysyä saa jos jotain tulee mieleen. :)

Muoks: Mainittakoon se nyt vielä tässä, että elämää hankaloittamassa/elävöittämässä on todettu ADHD. :D
(Viestiä on muokattu torstaina, 08.08.2013 klo 15:17)

evvk

evvk
Viestimäärä: 186

VS: ESITTELE ITSESI - Perjantaina, 09.08.2013 klo 02:06  
+
0
Heipsan!

Enpä ole tainnut esittäytyä, vaikka kc:ssa olen jonkin aikaa jo kirjoitellut. Nimimerkin takaa löytyy 27-vuotias oululainen nainen. Melkein koko ikäni olen koirien kanssa touhunnut, vaikkakin perheeseemme tuli ensimmäinen koira vasta, kun olin 13-vuotias. Siitä lähtien perheeseeni on kuulunut aina vähintään yksi karvainen jäsen. Tällä hetkellä minulla on kaksi koiraa. Vanhemman koiran kanssa tokoilemme satunnaisesti aktivointimielessä. Nuorempi koira hoitaa talonvahdin virkaa ja käy välillä pönöttämässä näyttelyissä. Minulla ei ole lapsia, joten koirat taitavat jollain tapaa täyttää omille lapsille suunnattua kiintymyksen kohtaa sydämessäni. Kutsun itseäni koirieni äidiksi, vaikka olen koirien inhimillistämistä vastaan. Kohtelen koiriani koirina (enkä lapsina), vaikka niiden äiti väitän olevani. Poden kroonista koirakuumettaa, johon mieheni nihkeä asenne ja omat terveysongelmat ovat olleet parasta lääkettä.

Teen kolmivuorotyötä ja yövuoroihin kuuluu lähinnä asiakkaiden nukkumisen seuraaminen, joten yövuoroissa tulee selailtua koirat.comia normaalia enemmän. Älkää siis ihmetelkö, jos kirjoittelen useimmiten öiseen aikaan. :hymy:

iisamai

iisamai
Viestimäärä: 201

VS: ESITTELE ITSESI - Torstaina, 29.08.2013 klo 11:27  
+
0
Moikka!

Olen 23-vuotias Kainuusta kotoisin oleva luonnonlapsi. Minulla on ystävänäni 4-vuotias elämäniloinen ja varsin energinen suomenlapinkoira narttu. Yhden koiran omistajuuteen olisi toivottavasti vielä tulossa muutos kuluvan vuoden loppupuolella.
Valmistuin männäkeväänä eläintenhoitajaksi suorittaen maatalousalan perustutkinnon ja saa nähdä, jatkanko vielä opiskeluja kyseisellä alalla vai vievätkö elämänpolut eri suuntaan. Aikaa ennen omaa koiraa ja eläinalan opiskeluja, minulla oli hoitoeläimiä. Siitä se kipinä on sitten lähtenyt!
Koirani kanssa harrastan perustottista, naksutinkoulutusta, pallopaimennusta, höpötemppuilua, pienimuotoisesti jälkeä ja muuta aktivointia. Patikkaretkiä tehdään usein päivittäisten lenkkien ohella ja luonnossa liikutaan muutenkin paljon. Muuten harrastan lukemista, kuvataiteita, käsitöitä ja opettelen valokuvausta.

Aika kauan on tullut seurattua ja luettua Koirat.comin keskusteluja ja rekisteröidyinkin joku vuosi sitten "vanhalle" palstalle, mutta käyttäjätunnus salasanoineen katosi bittimaailman syövereihin. Nyt rekisteröidyin uudestaan, sillä tuntuu että (toivottavasti) minullakin voisi olla jotain annettavaa näihin keskusteluihin ja löytää tätä kautta ehkä uusia tuttavuuksiakin :hymy: Olen tietotekniikan kanssa vähän tumpelo, mutta toivottavasti opin käyttämään tätäkin foorumia.
Slkn Kuura
Slkn Pihka (sij.)

Rapido

Rapido
Viestimäärä: 299

VS: ESITTELE ITSESI - Lauantaina, 07.09.2013 klo 01:11  
+
0
Mie oon Iida, 22-vuotias takkupäinen opiskelijatyttönen Kihniöstä. Alunperin oon Espoosta ja Tampereellakin asuilin hetken, mutta mm. opintojen takia muutin Kihniön perämettään v.2011. Opiskelen lasialan korusuunnittelijaksi ja -valmistajaksi, ja tarkoitus olisi valmistua vuonna 2014. Aiemmalta koulutukseltani olen leipuri-kondiittori :hymy:

Elukoita mulla on ollut aina, tälläkin hetkellä vauhdissa pitää 16vkoinen sekarotupentu Armi, sekä kääpiöluppapoika Hansu ja hermeliini Vania. Elukoiden lisäksi jaan kämppäni neliöt yhden kaksilahkeisen hipinretaleen kanssa :nauru:.

Harrastan elukoideni kanssa puuhaamista, netissä roikkumista, valokuvausta ja mitä milloinkin sattuu huvittamaan.

Luonteeltani oon energinen ja positiivinen, vähän sellainen joka paikan höylä jonka on hankala olla paikoillaan, mutta joka osaa myös tarpeen vaatiessa rauhoittua :hymy:
X-rotu Armi 05/2013
Leonberginkoira Wanda 02/2004-10/2012

Pdm

Pdm
Viestimäärä: 253

VS: ESITTELE ITSESI - Lauantaina, 07.09.2013 klo 09:29  
+
0
Voi olla että olen kirjoittanut tähän ketjuun ennenkin, mutta päivitetään kuitenkin tilanne.

Ikää 23v ja asuinpaikka ollut Oulu viimeiset 5v. Pari vuotta insinööriopintoja ja nyt neljäs lääkisvuosi menossa. Tykkään aika paljon noista koulun oheistoiminnoistakin, niin kiltahommat voi melkein laskea harrastukseksi tällä määrällä. Muuten sitten kaikenmoista urheiluhommaa, hyvin laajalla skaalalla ja talvisin mielellään vuorilla :D Lisäksi löytyy moottoripyörä ja suurissa haaveissa laskuvarjohyppääminen.

Kotosin oon Itä-Suomen perukoilta ja joka vuosi sinne palaan ainakin metsästyshommia varten. Vanhempien luona asuukin norjanharmaa- old lady Sarven Vipinä eli Rita, joka kiertää hirviä hakemassa jo yhettätoista vuotta. Keväällä jouduin myös suuresti harmitellen luopumaan pitkäaikasimmasta kaverista, kun labradori Milla päätyi juoksemaan kevyemmin kunniakkaasti 13,5v iässä. :)

Nykyinen paras kaverini on staffinarttu Double Star's La Mariposa eli Lara, 4,5vuotta oon aamuisin staffhymyä katsellut ja luultavasti hyvin pitkään tässä elämässä tulee sitä jatkossakin tehtyä. :) Koiriahan meillä on ollut aina, joten kotoa poismuuutettuani meni puolisen vuotta niin Lara oli jo kaverina.
If there's a prize for rotten judgement, I guess I've already won that.

sbtn Lara 02/09 - 08/15.

nauris

nauris
Viestimäärä: 1082

VS: ESITTELE ITSESI - Lauantaina, 07.09.2013 klo 14:45  
+
0
Enpä ole tainnut vielä esittäytyä täällä, joten raapustellaanpa jotain speksejä kasaan!

- 27-vuotias tyttölikkanainen
- paljasjalkainen tamperelainen, eikä halua minnekään muuttaa (paitsi ehkä Kangasalle :nauru:)
- asuu avon ja sakemanninartun kanssa rivarikolmiossa
- on tradenomi ja töissä toimistohommissa
- harrastaa koiran kanssa hakua, tokoa ja siinä määrin jälkeä mitä jaksaa tallata (eli liian vähän)
- harrastaa muuten ratsastusta ja kuntoilua (spinning, jumpat etc.)
- tykkää kirjoista, leffoista ja kokkailusta

Aika pintapuolista, mutta jostain pimeästä syystä en tykkää jos joku tuttu vaikka tunnistais joten pysytään hyvin perusasioiden äärellä :nauru:
spn -13
broholminkoira, uros -16

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: ESITTELE ITSESI - Lauantaina, 07.09.2013 klo 23:32  
+
0
^ Misä sää käyt spinningissä ja jumpissa? :nauru:

nauris

nauris
Viestimäärä: 1082

VS: ESITTELE ITSESI - Sunnuntaina, 08.09.2013 klo 09:42  
+
0
^Hermian Gogolla :hymy: Tosin aika harvakseltaan nykyään, kun en tykkää niiden salin puolesta (liikaa porukkaa) ja hyvät spinningit ja jumpat ei mee ihan aina just niin myöhään mitä ehtisin. Varmaan aikalailla 1-2 kertaa viikossa ehtii siellä pyörähtää, eli jumpalle tulee jo ihan hyvä kertahinta :nauru:
spn -13
broholminkoira, uros -16

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: ESITTELE ITSESI - Sunnuntaina, 08.09.2013 klo 10:19  
+
0
^ Siellähän minäkin :nauru: Mäkään en ole nyt kesällä ja alkusyksystä ehtinyt, kohta taas aktivoidun kun vapautuu aikaa kalenterista. Salilla mä en tykkää käydä kun se on musta niin tylsää...

nauris

nauris
Viestimäärä: 1082

VS: ESITTELE ITSESI - Sunnuntaina, 08.09.2013 klo 10:36  
+
0
^No jostain viestistä taisin bongatakin että asutaan melko lähekkäin kun sä muistaakseni asuit Annalan suunnalla? Mä asun Lukonmäessä, joten kans tässä Hermian huudeilla ollaan :hymy: Menee ihan OT:ksi, mut mä tykkäisin tosi paljon käydä siinä kuntosalin puolella, mutta se vapaiden painojen alue on arki-iltaisin ihan täyteen ammutun näköinen ja jotenkin sellanen kauheen fiinin näköinen muutenkin niin ei edes jotenkin huvita mennä siihen. Kävin siis aiemmin Steelbodylla ja otin nyt alkuvuodesta kortin Hermiaan kun työpaikka vaihtui eikä ollut enää keskusta-asiaa päivittäin. Viikonloppuisin sais olla enemmän tuntitarjontaa Hermiassa niin olisin tyytyväinen!
spn -13
broholminkoira, uros -16

NtiNight

NtiNight
Viestimäärä: 3

VS: ESITTELE ITSESI - Lauantaina, 14.09.2013 klo 23:30  
+
0
Heips.

Olen 25-vuotias nainen Jyväskylästä. Meillä asustaa nyt 6kk vanha ranskanbulldoggi uros ja kaksi maatiaskissatyttöä.

Täällä olen jo pidemmän aikaa pääasiassa naureskellut ihmisten käden väännöille (mitä enemmän draamaa niin sen parempi) ja lueskellut välillä hyvinkin opettavaisia vinkkejä pentukoiran arkeen. Kesti vain tovi että sain itseni ihan rekisteröityäkin tänne asti.

Tää meidän pikkupoitsu on mun ensimmäinen "ihan oma" koira, vaikka pienestä pitäen olenkin koirien kanssa ollut paljon tekemisissä. Hirveästi tuntuu tulevan koko ajan silti kaikkea uutta. Tyhmiä kysymyksiä saattaa siis olla luvassa jos joskus uskallaan suuni avata. :D

Ja kovasti yritän samalla löytää meille täältä koirakavereita kun ei tuttavapiirissä niitä paljoa enää tunnu olevan. :)

Näiden meidän eläinten lisäksi mielenkiinnon kohteisiin kuuluu erilaiset roolipelit (sekä lauta- että tietokone), fantasia- ja kauhukirjallisuus, maalaminen yms hömppä. Vähän tälläinen herkkä runotyttö olen ehkäpä myös. ;)

Espe

Espe
Viestimäärä: 30

VS: ESITTELE ITSESI - Lauantaina, 16.11.2013 klo 12:38  
+
0
Moikka. :heiluti:

Uusvanha esittäytyy, kun täällä joskus teininä pyörin. Silloin palsta oli vihreä. Koitin hakea vanhalla nimimerkilläni, että olenko tänne joskus uudelleen rekannut, niin eipä löytynyt. Olin joskus nimellä Ginta, mutta niin vähän taisin kirjoitella, että en usko kenenkään huomanneen olemistani tai olemattomuuttani millään lailla.

Noh, olen 26v naikkonen Kiteeltä ja perheeseen kuuluu aviomies ja 8kk vanha tyttövauva. Koiran virkaa toimittaa volpino italiano Essi (Kiantime'sista), sitten on pari maatiaiskissaa, kolme kania ja pari gerbiiliä. Olen eläintenhoitaja ja työskentelin lomittajana ennen kuin sain lapsen.

Tällä hetkellä en harrasta oikein mitään. Olen jossain määrin taiteellinen, ensimmäinen ammattini olikin animaattori, mutta rehellisesti sanoen en ole viime vuosina juuri kynään koskenut.

Nyt en keksi mitä minun pitäisi vielä itsestäni kertoa. :mietiskel:
(Viestiä on muokattu lauantaina, 16.11.2013 klo 12:39)

MeeToo

MeeToo
Viestimäärä: 222

VS: ESITTELE ITSESI - Lauantaina, 16.11.2013 klo 16:56  
+
0
Kas vain, tällainenkin ketju...

Hei kaikille! Olen 27-vuotias (vielä hetken!) nainen keskellä elämän ruuhkavuosia. Työskentelen päiväkodissa lastenhoitajana, unelma-ammatissani olen. Lähihoitaja siis koulutukseltani. Kotona asustaa täysin järjettömällä aikataululla toimiva mies, jolla siis 5-vuorotyö ja miljoona kuustoista urheiluharrastusta. Lisäksi löytyy tokaluokkalainen poika ja tämänhetkinen kuopus, joulukuussa 2010 syntynyt elosalama, poika hänkin.
Kerrostalossa asutaan, lähellä keskustaa, niin isossa kämpässä että oman talon hakua päällä, järkevämpää se ois lainaa pois maksaa kuin vuokraa tästä.
Mä olen suunnattoman laiska kodinhoitaja, siivoaisin mä omat jälkeni, mutta kun täällä sotkee joku muukin. Kuntosalikortti löytyy, sain sen juuri takaisin ystävältä joka vuokrasi sen kun itselle ei maistunut. Nyt ois tarkoitus viskata kilot taas nurkkaan. Kerään ne sitten takaisin viimeistään kun saan sen viimoisen lapsosen minkä vielä todellakin tahdon! Rakastan luontoa ja samoilisin metsässä vaikka aina, harmi kun muu elämä tulee kaiken huvin tielle :nauru: Viljelen jatkuvasti huonoa huumoria, yrittäkää ymmärtää.

Nykyisenä vauvana mulla toimii elämäni ensimmäinen oma koira, sk.collie Uuno. Pentukurssi käyty, nyt treenataan omatoimisesti älyttömyyksiä, keväällä sitten agilityn aika. Koirasta tosiaan haaveillut olen ihan aina, nyt olen aivan myyty Uunolle :love: Näyttelytkin kiinnostais, mut täytyis löytää joku ulkopuolinen esittämään Uunoa, musta siihen ei olisi.. Sitten muutaman vuoden päästä seuraava koira tarvitaan, eiks vaan? Uuno saa pahoja traumoja ilman omaa kaveria...! :viheltel:
Sk collie Uuno s.6.5.2013

  Siirry sivulle: 1 ... 12 13 14
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28191
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545692
Uudet käyttäjät tänään6
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 26.04.2024 klo 18:00)