Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Tiistaina, 11.05.2010 klo 19:09

Esittele itsesi

Siirry sivulle: 1 ... 12 13 14

Saippa

Saippa
Viestimäärä: 617

VS: ESITTELE ITSESI - Lauantaina, 16.11.2013 klo 17:05  
+
0
Ohhoh, tällanen esittelyketjukin! No minäkin sit!

Saippa kätkee taakseen 22-vuotiaan luokanopeopiskelijan Helsingistä. Mukana häärii kohta 9 kk shelttipoika Noppa -lisäksi vanhempien luona kortteeria pitävät ensimmäiset omat koirani, 10- ja 7-vuotiaat suomenlapinkoiratytsyt Siiri ja Selma. Perheeseen kuuluu tietysti myös mitä loistavin kepo.

Harrastuksiin monimuotoisen koirailun lisäksi kuuluu musiikki ja lukeminen, kulttuuririennot ylipäänsä sekä satunnainen hikoilu ryhmäliikuntatunneilla/lenkkipolulla.
Shelttimies Noppa (Pilvimarjan Kuka, 2/2013)
etäjäseninä slkn:t Siiri (Liehkun Ciiku, 4/2003) ja Selma (Tiitiäisen Reela (4/2006)

http://koiratulikotiin.blogspot.fi/

Lavra

Lavra
Viestimäärä: 132

VS: ESITTELE ITSESI - Maanantaina, 20.01.2014 klo 10:12  
+
0
Hei :heiluti:

Täällä kirjoittelee 25-vuotias nuori nainen. Perheeseen kuuluu tällä hetkellä 3 lasta, aviomies ja kaksi koiraa, Suomenpystykorva ja Suomenajokoira. Asutaan maalla Pohjois-Karjalassa ja nautitaan rauhallisesta elosta. Harrastuksina valokuvaus, lukeminen, puutarha ja tottakai koirat. Suuri haaveeni, käyttölinjainen labbis, lienee toteutumassa tänä kesänä ja tarkoituksena olisi treenata NOMEen yms :) Koiria on ollut jo lapsuudenkodista lähtien, ne on aina kuuluneet olennaisesti mun elämään. Ensimmäisen koirani sain 9-vuotiaana ja sen jälkeen niitä onkin ollut useita. En osaisi kuvitella elämää ilman koiria! Ja toivottavasti koskaan ei tarvitsekaan.

jnonnaa

jnonnaa
Viestimäärä: 204

VS: ESITTELE ITSESI - Maanantaina, 20.01.2014 klo 10:40  
+
0
Hei täällähän on tällainenkin!

Täällä kirjoittelee 22v neitokainen, asun tällä hetkellä Porissa, mutta kotoisin olen Jyväskylän nurkilta. Poriin muutin opiskelujeni perässä, opiskelen englanninkielisellä linjalla fysioterapeutiks ja 2014 vuoden aikana pitäis valmistua. :peukku:

Kotona asuu minun lisäkseni avomies, shelttineiti Dafi 1v 8kk ja hermeliinipupu Milli. Lisäksi ihailen vierestä vanhempieni luona asuvaa 5v rotikkanarttu Mistiä. Haaveissa toinen koira, aika näyttää koska. :nauru: Koiraharrastukset on täysin vieny mukanaan entisen rämäpää kumparelaskijan ja harrastukset liittyy tällä hetkellä enemmän ja vähemmän koiriin.
Shetlanninlammaskoira Dafi, 05/12

Miips

Miips
Viestimäärä: 239

VS: ESITTELE ITSESI - Maanantaina, 20.01.2014 klo 17:55  
+
0
Terve! :aurinko:

Täältä löytyy 21-vuotias matkailualan naispuolinen opiskelija Järvenpäästä.
Kämpästä löytyy minä, koirani Kurko, kämppis sekä hänen 3-vuotias tyttärensä.
Virallisia harrastuksia minulla on vain partio, mutta rakastan myös hiihtää, lasketella, vaeltaa sekä pyöräillä!
Kiinnostunut olen kielistä, matkailusta sekä tietysti ulkoilusta, ne on lähellä sydäntä. :cool:
Sain 2kk sitten ensimmäisen ikioman koirani, Kurkon!
Kurko on siperianhusky / bordercollie ja on ihana tehopakkaus, minun oma hauvavauva :love:
Tarkoituksena on pistää Kurko-poika vetämään kunhan on ikää tarpeeksi. Mikäli rahaa ja motivaatiota löytyy, aion myös kokeilla ensimmäistä kertaa agilityä!

Lähitulevaisuudessa taitaa olla muutto Lappiin, saa nähdä tulenko sieltä enää takaisin :nauru:
Mutta juu, tällainen peruspulliainen, patalaiska hauskanpitäjähän minä :D

appenzelli

appenzelli
Viestimäärä: 277

VS: ESITTELE ITSESI - Tiistaina, 10.03.2015 klo 12:05  
+
0
Hei vain kaikille :)

Olen 18-vuotias espoolainen abiturientti, josta joskus ehkä tulee nuorisotyöntekijä. Tai sitten jotain muuta. Harrastan käyrätorven soittamista, koirien kuvaamista ja hevosia. Minulla on lukuisia hoitokoiria, ja yksi oma koira, -06 kodinvaihtajaseropi Nana.

bellAmi

bellAmi
Viestimäärä: 21

VS: ESITTELE ITSESI - Tiistaina, 21.04.2015 klo 20:42  
+
0
Heippa!

Täällä 26-vuotias koirien ystävä. Oma koirani on ihana, rakas walesinspringeri tyttö Sini. Tämä on ensimmäinen oma koirani enkä enää voisi kuvitella elämää ilman koiraa!

Tykkään liikkua luonnossa ja touhuta koiran kanssa. Ulkoilujen ja muun touhuamisen jälkeen on tietty myös kiva rentoutua vaikka telkkaria katsellen tai hyvää ruokaa laittaen.

Oon seurannu keskusteluja jo pitkän aikaa, jos sitä lopulta vois itekin ottaa osaa kun sain rekisteröidyttyä lopulta.

Jossain välissä paremmalla aikaa voisin myös opetella kuvien lisäämisen...
Walesinspringerspanieli Sini 4/2011

Siirinen

Siirinen
Viestimäärä: 29

VS: ESITTELE ITSESI - Keskiviikkona, 22.04.2015 klo 15:37  
+
0
Hei vaan kaikille :heiluti:

Minä rekistöröidyin tänne vuosien tauon jälkeen, joten kirjoittelen hieman itsestäni. :)

Olen 26-vuotias nainen ja asun mieheni sekä kahden lapseni kanssa Pohjois-Suomessa.
Opiskelen ensimmäistä vuotta sairaanhoitajaksi.
Meille tulee kesäkuussa Havanna poika taloon. Kovasti jo odotellaan hänen saapumista, mutta vielä täytyy malttaa odottaa että poika kasvaa ja kehittyy niin paljon, että hänet voi tuoda meille :) Kultsu pilvienreunalla asuu edelleen minun sydämessäni eikä sieltä koskaan häviä edes uuden koiran saapuessa taloon. ♥

Olen todella eläinrakas. Koirat on erityisen rakkaita minulle, mutta pidän kyllä myös muistakin eläimistä.
Tykkään liikkua luonnossa, tehdä käsitöitä ja musiikki on myös tärkeää minulle.
♥ Havannankoira Sulo s. 04/15 ♥

† Muistoissa Kultainen Linda 1998-2009 †
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 22.04.2015 klo 15:39)

Kiara

Kiara
Viestimäärä: 12

VS: ESITTELE ITSESI - Lauantaina, 06.06.2015 klo 17:29  
+
0
Vähän virtaa tähänkin keskusteluun! Rekisteröidyin tänne takaisin pitkän tauon jälkeen enkä ole oikeastaan koskaan kunnolla täällä näppäimistöäni laulattanut, joten tervehdys kaikki! Olen 19-vuotias ja asun täällä Turun seutuvilla. Opiskelemaan hain nyt jo toista kertaa Tampereelle, viestintään ja saksaan. Jospa vihdoin tärppäis!

Oon älyttömän rento, puhelias, itsevarma ja sosiaalinen tyyppi, toisinaan ihan pähkähullu ja spontaani. Elämäni koira on siskoni sheltti, joka on melkein vähän omanikin ja samaa laumaa me nyt ainakin ollaan kun ensimmäisestä päivästä olen sen kanssa tekemisissä ollut. Näen pentua usein, mutta vieläkin useammin sais tulla kylään ja hoitoon. :) Oma koira tulee harkintaan joskus tulevaisuudessa. Roduista olen mieltynyt valkoiseenpaimenkoiraan.

Kathrina

Kathrina
Viestimäärä: 8

VS: ESITTELE ITSESI - Torstaina, 13.08.2015 klo 22:12  
+
0
Täällä kirjoittelee jo lähemmäs 30-kymppinen tyttö/nainen (ikäkriisiä pukkaa :)...). Aika paljon olen tuolla taustalla pällistellyt ja ajattelin, josko olisi jo aika osallistua vähän aktiivisemminkin ja mikäs sen parempi tapa aloittaa kuin esittelemällä itsensä. Vaikka vain lyhkäsestikin :). Olen sosiaalialalla töissä ja Helsingissä asustelen. Olen asunut jo melkein 10v. ja mielelläni jo muualle muuttaisin, jos vain olisi sitten varmasti töitä tarjolla.

Koiran virkaa hoitelee kohta 3 vuotta täyttävä eurasiernarttu. Se on ensimmäinen oma koirani, joten paljon olen saanut oppia siltä ja usein olen joutunut täältäkin vinkkejä/neuvoja etsiskelemään. Lapsuuden kodissani tosin meillä oli aina koiria, joten jonkinlaista kokemusta kyllä löytyi jo ennestään.

Innostun aina välillä tekemään käsitöitä ja askartelemaan mm. kortteja, tykkään myös lukea paljon. Vuorotyö vähän hankaloittaa säännöllisten harrastusten pitämistä, mutta viime syksyllä kävimme rally-tokon alkeiskurssin ja se vaikutti meille sopivalta ja kivalta harrastukselta, joten haluaisin jatkaa sitä tai sitten kiinnostaisi kokeilla nose workia. Riippuen tietysti, miten saa työt sovitettua kurssiaikatauluihin. Muulloin temppuilemme omaksi iloksemme kotona :).

Heilin

Heilin
Viestimäärä: 40

VS: ESITTELE ITSESI - Torstaina, 26.11.2015 klo 16:34  
+
0
Hei vaan :heiluti:

Jospa sitä aloittaisi palstailun esittäytymällä, joten kaivoin tämän ketjun esiin. Taustaillut olen jo monta vuotta, mutta nyt pennun tulon myötä innostuin aktivoitumaan palstalla. Täällä kirjoittelee siis 23-vuotias neitonen kera kahden koiran. Vanhempi on kohta 9-vuotias Viipurin rescue ja uusin tulokas puolivuotias silkkiterrieri. Säännöllisesti touhuissa mukana ovat myös vanhempieni chihumix ja toyvilliksen pentu.

Olen viittä vaille valmis erityisopettaja, jonka intohimona on kasvissyönti, luonto ja eläinsuojelu. Harrastan näyttelemistä, klassista pianonsoittoa, lukemista ja kaikenlaista liikuntaa. Hevosen selkäänkin kapuan toisinaan. Koirat on kuitenkin se ykkösjuttu, jota ilman en osaisi olla.

Myeli

Myeli
Viestimäärä: 6

VS: ESITTELE ITSESI - Keskiviikkona, 09.12.2015 klo 13:59  
+
0
Heipsan!

Täällä kirjottelee 23-vuotias tyttö/nainen(miten sen nyt itselleen haluaa myöntää) kokemäeltä.
Olen ollut aktiivinen täällä viimeksi alle 16-vuotiaana ja nyt palailin seuraamaan sivustoa taustalta ja päätin vihdoin taas lähteä ihan osallistumaankin keskusteluihin :)

Asun tällähetkellä yksin karvavauvani kanssa, joka on rodultaan australiankarjakoira nimeltä Rico.
Karjiksiin rakastuin jo monta vuotta ennen kuin otin itselleni ensimmäisen, enkä ole katunut rotuvalintaani kertaakaan. Tulevaisuuden haaveenani onkin lähteä näitä otuksia kasvattamaan.
Koiria olen harrastanut koko elämäni niin nättelyitä kuin tottistakin ja olen toiminut muutaman kasvattajankin "apuna".

Ricon kanssa ennen puuhailimme agilityä ja tottista, kunnes hänelle todettiin agressiivisesti etenevä spondyloosi. Tämän jälkeen agility jäi pois ja tottis jäi kotona harjoiteltavaksi.

Luonteeltani olen alussa ujo(jouduin keräilemään hieman rohkeutta tännekkin kirjoittamiseen), mutta kun rentoudun minusta muodostuu melkoinen energinen suupaltti.
Kotona harrastelen koirani kanssa puuhailun lisäksi elokuvia ja videopelejä. Kamerakin tarttuu välillä käteen sekä kynä ja paperi.

Toivottavasti minusta tulee hyvä lisä teidän kirjavaan porukkaan, kiva lähteä foorumeihin kirjoittelemaan pitkästä aikaa :)
karjakoira vie koko käden

Peppi93

Peppi93
Viestimäärä: 62

VS: ESITTELE ITSESI - Torstaina, 14.01.2016 klo 11:08  
+
0
Päätin nyt vihdoinkin tulla esittelemään itseni! :D

Olen 22-vuotias ('93, eli piakkoin 23v) nuori aikuinen Seinäjoelta, Hyvinkäältä kotoisin ja monen mutkan kautta tänne päätynyt ja kotiutunut paremmin kun muualle ikinä. Töissä Faunataressa, opiskelemaan ensi syksynä tai talvena merkonomiksi, en tiedä vielä haluanko amikseen vai aikuispuolelle. Parisuhteessa, virallisesti asutaan edelleen erillään tosin, mutta olen ollut omalla asunnolla yötä tarkoituksella viime vuoden keväänä :D Nyt ruvettu kyllä puhumaan tästä asumisjärjestelystä.

Kotoa löytyy tällä hetkellä venäjänkääpiöhamsteri talvikot Nugetti ja Spagetti (strömssien eläimet -ryhmässä Nugetti ainakin tuttu :D), vanhemmille jäi asumaan tiibetinspanieliuros Viljo. Ja sunnuntaina kotiin pitäisi hakea welsh corgi cardigan tyttönen, nimi vielä vähän haussa :)
tiibetinspanieli "Viljo"
welsh corgi cardigan "Enni"

loubard

loubard
Viestimäärä: 17

VS: ESITTELE ITSESI - Lauantaina, 16.01.2016 klo 21:08  
+
0
Heippa!

Täällä kirjoittelee 23-vuotias oikeustieteen opiskelija. Vapaa-aika kuluu pitkälti koirien parissa ja yhteensä meillä on äitini kanssa neljä koiraa. Kolme shetlanninlammaskoiraa ja uusimpana tulokkaana australianpaimenkoira narttu. Minun luona asuu yksi shelteistä ja tämä aussie, mutta ollaan paljon tekemisissä myös tuon "etälauman" kanssa :)
shetlanninlammaskoira Nemo 9/2005
shetlanninlammaskoira Koda 10/2008
shetlanninlammaskoira Capo 9/2009
australianpaimenkoira Cava 10/2015

http://amazingaustralian.blogspot.fi

lallimus

lallimus
Viestimäärä: 501

VS: ESITTELE ITSESI - Sunnuntaina, 17.01.2016 klo 09:35  
+
0

lallimus kirjoitti:

Mieleltään (ja välillä jopa käytökseltään) ikuinen lapsi, vaikka ikää on 21. Olen asustellut kaupungissa lähes koko elämän, mutta olen silti ollut aina maalla ja luonnon keskellä viihtyvä rauhallisen rauhaton erakko. Toki ystäviäkin on kiva nähdä välillä, mutta osaan viettää aikaani yksin ja koska perhe ja sukulaiset ovat tärkeitä, suurinosan vapaa-ajastani vietän vanhempien luona koirien, siskojen ja hevosten keskellä. Vietän elämäni tällä hetkellä ihan mielelläni sinkkuna, mutta on takana myös avoliittokin ollut. Tatuoinnit, lävistykset, Lappi, koirat ja eksoottiset eläimet kanien ohella on suurin intohimoni konemusiikkia unohtaen. Vaikutan ulkopuolisesti ehkä vähän tylsälle ihmisille, mutta olen kyllä huumorintajuni ja muiden älyvapaiden sanojen ja tekojen vuoksi aika hauskaa seuraa. Osaan kyllä kuunnella, ja mieluummin sitä teenkin kuin itse selittelen surujani tai murheitani. Edes 12 vuotta tuntemani ystävät eivät tiedä kaikkea minusta, en siis kovin nopeasti avaudu. Tällä hetkellä harrastuksina lenkkeily, kohta pyörällä ajelu kunhan saan sen kondikseen, ja muuten vaan ajan tappaminen, työttömänä kun tällä hetkellä olen. Ammatti puuttuu vieläkin, mutta haaveissa olisi jossain elämän vaiheessa käydä kouluttautumassa maalariksi. Haaveissa myös intin käyminen, isin tyttö kun olen, mutta kolmas haaveeni kennelnimen saanti voi kyllä olla paljon realistisempi tässä vaiheessa kuin intti :) Toivonmukaan punainen tupa ja oma pihapläntti ei myöskään ole kaukana enää..



Kyllä sitä on 2010 ollu ihan nulikka, haha, voi sitä elämää kun kaikki oli vaikeaa ja paistaa kyllä teksistä oma mielentila itselleni, että mitä just jätetty taakke ja missä menen tuolloin henkisesti.

Nykyään siis 27 juuri tuli mittariin ikää. Avoliitossa, maaseudulla edelleen joskin kaupunki eri, tupa ei ole punainen mutta hirsinen ja pihaki löytyy, intit jäi käymättä eikä kennelnimeäkään ole. Lihava vielki, vähän katkeroitunut kun terveys alkanut reistailemaan vaikka paino noilta ajoilta tippunut 25kg, vittuuntunutkin vastoinkäymisiin jota elämässä tullut, mutta niin pirun onnellinen silti joka päivä enemmän, että oisimpa tohon aikaan tiennyt mitä tulevan pitää ja montako kokemusta olen rikkaampi :)
- nimimerkki vaihtunut -

  Siirry sivulle: 1 ... 12 13 14
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28187
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545690
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 26.04.2024 klo 07:15)