Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Keskiviikkona, 26.05.2010 klo 10:34

Häät

Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 17

Raimundo

Raimundo
Viestimäärä: 144

VS: HääT - Torstaina, 24.02.2011 klo 09:08  
+
0
Mondial, tässä parin vuoden takaisia kuvia:

kutsu ja kuori
sisus 1
sisus 2
plekurasia
plekut
hääpuku
paikkakortti eli AAA-passi
passi takaa
keikkaa
keikkaa
booli
tulishow
kakunpäällinen, Eddie
tunteella
keikkaa 2
pöydät
Slayer -pöytä

Äiti oli äkkiä viljellyt pöydät täyteen noita punaisia suklaasydämiä, jotta olisi kuulemma edes jotain sydän-aiheista pelipaikalla :D

eeelisa

eeelisa
Viestimäärä: 469

VS: HääT - Torstaina, 24.02.2011 klo 09:41  
+
0
^mahtavia juttuja :)
Kotisivut:Ino & Sai
Sai 29.4.2009
Ino 22.2.2008
blogi

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: HääT - Torstaina, 24.02.2011 klo 09:58  
+
0
Oliko teillä häissä lähinnä vain kavereita vai oliko paljon myös vanhempaa sukua? Miten englanninkieliset kutsut (eikös ne ollut?) uppos ja yleensäkin tuollainen teema?

Raimundo

Raimundo
Viestimäärä: 144

VS: HääT - Torstaina, 24.02.2011 klo 10:25  
+
0
^Englannin kieliset kutsut olivat kokonaan ulkomaalaisille kavereille ja miehen äidille ja isäpuolelle oli portugaliksi. Suomalaisille suomeksi :)
Menut ja ohjelmat oli myös listattu kolmella kielellä.
Suvusta oli vain lähimmät paikalla ja tiesivät myös, että ei perinteinen hääjuhla, vaan bileet. Vanhempi väki oli myös rokista pitävää ja varsinkin Deep Purple sai vanhemman suvun takomaan tahtia :D Osa pisti paritanssiksi Iron Maiden coverbändinkin tahtiin, mikä oli loistonäky. Varsinkin setä oli ihan liekeissä kraka otsan ympäri vedettynä takoen nyrkillä ilmaa ja mun porukat veti ilmakitaraa välillä eturivissä.

hupellus

hupellus
Viestimäärä: 228

VS: HääT - Perjantaina, 18.03.2011 klo 22:11  
+
0
Minä sain meille papin! Tai ei voinut ihan satavarmasti luvata töiden puolesta, mutta yrittää kovasti ja hyvällä todennäköisyydellä saa vapaaksi viikonlopun jolloin voi tulla meidät vihkimään. Nyt kun tietää mikä on sen puolesta paras viikonloppu niin osaa tehdä varauksia paikasta ja muista.. Jebou! Löysin sitä paitsi paikan joka vaikuttaa kivalta ollen silti edullinen. Alustavan varauksenkin sinne saa tehdä kunnes pääsee katsomaan kaikki tilat. Ensimmäiset tarjouspyynnöt siis lähetetty, viikon päähän vielä yksi katselmus varattu, tosin siellä on elokuulle enää yks vapaa viikonloppu ja se ei oo just se mihin nyt tähdätään. Kyllä on kumma että toiset paikat on nyt jo vuoden päähän varattu täyteen ja toiset vasta alkaa ottaa varauksia..

TeJo

TeJo
Viestimäärä: 724

VS: HääT - Lauantaina, 19.03.2011 klo 08:19  
+
0
Me ollaan sovittu hääpäivä 060912, käyään silloin maistraatissa ja sitte lauantaina on juhlat. Ei varmaa oo syksyllä niin täyttä ni ei oo niin kiire varailla paikkaa.

hupellus

hupellus
Viestimäärä: 228

VS: HääT - Lauantaina, 19.03.2011 klo 09:14  
+
0
Varmasti syksyn päivät menee hitaammin mutta veikkaan että kun jo viime syksynä joissain paikoissa mihin soitin oli koko elokuu varattu silloin laskettuna siis kahden vuoden päähän, niin jos haluaa jonkun tietyn tai tietynlaisen paikan varsinkin jos sen haluaa saada etelästä ja päivämäärä on lukkoon lyöty niin kannattaa lähteä niin ajoissa liikkeelle että tuntuu kun ois liian ajoissa :) Oon tavallaan ollut myös aika yllättynyt siitä miten vähän sellasia minua miellyttäviä juhlapaikkoja on.

Missä meinasitte TeJo viettää häitä?

TeJo

TeJo
Viestimäärä: 724

VS: HääT - Lauantaina, 19.03.2011 klo 09:28  
+
0
Ei viellä tarkkan tiedetä, mutta ajatuksena olisi vuokrata täältä Lahden/Hollolan lähistöltä joku kiva paikka ihan jo siitäkin syystä että suurin osa kutsutuista asustaa tällä seudulla meidän mukaan lukien. Ne ketkä tulis kauempaa on sitte helppo majottaa jollekkin yhteiselle tutulle. Viellä kun sais päätettyy mihkä vetää rajan että paljon/ketä kutsuu. Mulla on iso suku jonka kanssa ollaan paljon tekemisissä, avolla on myös iso suku muttei ole ku muutaman kanssa tekemisissä ja sit siihi viel kamut päälle. Isot niistä tulee väkisinkin eli aika ison paikan tarvisi. Ideoita?

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: HääT - Lauantaina, 19.03.2011 klo 09:33  
+
0
Raimundo, teidän häistä olisi ehdottomasti pitänyt tehdä Satuhäät-jakso, ois varmaan ollut mielenkiintoisin ever :peukku:!
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


hupellus

hupellus
Viestimäärä: 228

VS: HääT - Lauantaina, 19.03.2011 klo 09:41  
+
0
Meillä oli alunperin tarkotus viettää häitä Lahti-Heinola-seudulla mutta päädyttiin vaihtamaan paikkakuntaa :) Toivotteko tyyliin ravintolaa vai mökkiä? A-oikeudet vai ei, sijainti?

TeJo

TeJo
Viestimäärä: 724

VS: HääT - Lauantaina, 19.03.2011 klo 10:06  
+
0
Enemmän mökki tai vastaava (esim. VPK-talo) A-oikeuksia ei haluta tai ravintolaa koska ite boolit, yms. tehdään/tarjotaan.
Yritetään pitää budjetti kohtuulisissa rajoissa joten tehdään itse mahdollisimman paljon. Kuitenkin jos vieraita on n. 100 tulee hintaa väkisinkin niin jos vaan jostain voi säästää niin siitä sitten.

hupellus

hupellus
Viestimäärä: 228

VS: HääT - Lauantaina, 19.03.2011 klo 10:50  
+
0
Siellähän on aika paljon niitä seurojentaloja? Tosin minusta on älytöntä että esimerkiksi sen Kukon, joka on kyllä ilmeisesti siisteimmästä ja suosituimmasta päästä, vuokra on joku 1000e.
Heinlammin kyläntalo vaikutti minusta hyvältä silloin kun seurojentaloja sieltä kartoitin, en tosin käyny paikanpäällä kahtomassa...
Lisään vielä että tämä ois valtavan iso ja edullinen. Nyt kun innostuin googlettamaan niin onpa kyllä huonosti kuvia vpk-taloista.

Mitenkä muuten menee alkoholin kanssa se että jos pitopalveluyrittäjällä ei oo anniskeluoikeuksia niin saako se tarjoilla onnittelumaljat jos minä hankin kuoharit?
(Viestiä on muokattu lauantaina, 19.03.2011 klo 11:10)

TeJo

TeJo
Viestimäärä: 724

VS: HääT - Lauantaina, 19.03.2011 klo 11:04  
+
0
Mun mielestä sä saat tarjota kuoharit. Se on kumminkin yksityistilaisuus ja ns. suljettualue. En toki aivan varma ole mutta näin uskoisin.

hupellus

hupellus
Viestimäärä: 228

VS: HääT - Lauantaina, 19.03.2011 klo 11:13  
+
0
Sen tiiän että siellä saa olla alkoholijuttuja kun vaan tekee siitä ilmotuksen poliisille (:roll:) mutta täytyykö mun ite (tai nakittaa joku) tarjoilla ne skumpat vai voiko se henkilökunta joka tekee ruokia lain mukaan kaataa sen skumpan ja jakaa niitä laseja?

TeJo

TeJo
Viestimäärä: 724

VS: HääT - Lauantaina, 19.03.2011 klo 11:35  
+
0
Vissii lain puitteissa se menee niin että ne ei niitä saa tarjota koska ei ole oikeutta. Mutta mutta sinällänsähä jos noin aattelee ni eihä silloin sitä saa sun kaveriskaan tarjoilla ellei sillä oo anniskelupassia.. Eli kait ne voi ne tarjota koska ei ole avoin tilaisuus.

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: HääT - Lauantaina, 19.03.2011 klo 12:02  
+
0
Eikö anniskeluoikeus ole sidottu vaan myymiseen? Voin olla totta kai väärässä, kuulostaa vaan oudolta, että jos mä palkkaan juhliini tarjoilijan ettei se saa tarjoilla mun kustantamia juomia?

Mä en Lahden enkä Hollolan juhlapaikoista oikein osaa sanoa, niistä itekin kaipailisin tietoa. Orimattilassa on ainakin Jymylinna. Mun äiti on pitänyt siellä juhlat 200hlö, se tosin teki aika tiukkaa. Noin 100hlö juhliin ois varmasti passeli! Siellä on suht hyvä keittiö (jos itse tekee ruokia) ja kivasti saa ruuat tarjolle erilliseen tilaan juhlasalin viereen. En oikein tiedä, mikä tuo Jymylinna nyt sit oikeasti on, joku seurantalon tyyppinen paikka. Ainakin siellä pidetään suht paljon eri urheiluseurojen palkintotilaisuuksia ja se onkin siinä urheilukenttien vierellä.

hupellus

hupellus
Viestimäärä: 228

VS: HääT - Lauantaina, 19.03.2011 klo 12:38  
+
0
Niin minustakin on kummaa! Mutta niin vaan moni pitopalvelu kertoo että asiakkaan on itse huolehdittava alkoholien tarjoiluista, että jos kahvinkin kanssa on avec niin asiakas itse laittaa ne lasit/viinat siihen pöytään. Ja kaverien häissä kaasot on juosseet täyttämässä juomapöytää. Sitten taas yhdessä paikassa (ei anniskeluoikeuksia) erillistä korvausta vastaan tarjoavat kyllä asiakkaan hankkimat alkoholilliset onnittelumaljat, mutta muuten eivät osallistu siihen puoleen.
Meneekö se siis niin että koska me ollaan tän yksityistilaisuuden järjestäjiä niin vaan me saatais oikeesti välittää sitä alkoholia? Tai siis jotenkin tuntuu että kyse ei oo siitä etteikö ne vaan haluis vaan ettei ne voi, koska siis tulojahan ne sais siitäkin on jos laittasivat vaikka lisähintaa siitä hyvästä että hoitavat alkoholipuolenkin.
(Viestiä on muokattu lauantaina, 19.03.2011 klo 12:52)

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: HääT - Lauantaina, 19.03.2011 klo 13:42  
+
0
Olisko tästä tai tästä mitään apua anniskeluihin? Kannattaa muutenkin googlettaa esim. "aniskelulupa häissä"

Manna

Manna
Viestimäärä: 303

VS: HääT - Lauantaina, 19.03.2011 klo 13:48  
+
0
Raimundolla ollut ihan mahtavan persoonalliset häät! Me likes. Samaa mieltä Johin kanssa, että olisi tullut yksi mielenkiintoisimmista Satuhäät -jaksoista, mä olisin ainakin katsonut. :aurinko:

Olisi kivaa saada itsellekin järkättyä jotain erilaista häihin, jotain noin persoonallista, jos tässä nyt koskaan naimisiin asti päästään. Pitäisi vain keksiä, mitä se olisi ja että se olisi edes jotain, mikä on yhteistä miehen kanssa.

hupellus

hupellus
Viestimäärä: 228

VS: HääT - Lauantaina, 19.03.2011 klo 14:06  
+
0
^^noiden uutisten mukaan kaksi meidän vaihtoehdoista on ravitsemisliikkeitä (eli pitopalvelu, jonka hallussa tila, vuokraaja sama taho kuin pitopalveluyrittäjä) mutta silti sanovat että asiakas voi tuoda omia alkoholijuomia. Kun noiden uutisten mukaan siis ravitsemisliikkessä on oltava anniskelulupa jotta siellä saa nauttia alkoholia.

Muoks. Jos soittais ens viikolla poliisille ja kysyis :hymy:
(Viestiä on muokattu lauantaina, 19.03.2011 klo 14:08)

  Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 17
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28187
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545690
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 26.04.2024 klo 08:15)