Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Keskiviikkona, 28.04.2010 klo 18:22

Ihana, kamala Facebook.

Siirry sivulle: 1 ... 10 11 12 ... 50

koiramamma

koiramamma
Viestimäärä: 9

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Sunnuntaina, 26.12.2010 klo 16:09  
+
0
Facbook on hyvä tapa jutella kaukana asuvien tuttujen kanssa.Minä hyväksyn ystäväkseni vain sellaiset ystävät joitten kanssa haluan todella olla tekemisissä.Facebook on avoin foorumi eli kertomiasi henkilökohaiseia asioita menee heillekin joille ne ei edes kuulu.Järjen käyttö on sallittua myös facebookissa ja kaikkia ei tarvi kertoa.Henkilökohtaisessa viestissä voi kertoa tarkemmin ajatuksistaan.Lasten kuvien julkaisussa olisin varovainen.Sitä kun ei tiedä kukka tollo käyttää niitä vääriin tarkoituksiin.Harkintaa tarvitaan kuten muutoinkin internetin käytössä.Kaikkeen ei tarvi liittyä.

jempo

jempo
Viestimäärä: 370

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Sunnuntaina, 26.12.2010 klo 20:06  
+
0
Itse olen ollut facebookissa jotain puoli vuotta, en siis kauan.

Päivitän profiilia ehkä kerran kuussa, jos sitäkään. Mua ärsyttää kun jotku kirjottaa kävin kaupassa, kävin siellä täällä ja tein piirakkaa ja makaronilaatikkoa ym. Ketä kiinnostaa :D Minä kirjoitin kun lähdin matkalle ja kun hankimme koiran tms jostain vastaavasta asioista. Kaverilistoillani on monia jotka päivittävät monta kertaa päivässä profiiliaan...

Jepsjeps. Mutta onhan facebook ihan hyödyllinen, siellä on tullut sovittua joidenkin kanssa tapaamisia pitkästä aikaa ja tuskin ilman fb:tä olisi tullut mieleen tarttua puhelimeen ja soittaa kys. henkilöille. :)
Sekarotuinen Riki <3 (09/10)
Rikin touhuilut.

sillycow

sillycow
Viestimäärä: 1428

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Tiistaina, 28.12.2010 klo 17:42  
+
0
Mie olen just semmonen monen vihaama "menen käymään kaupassa" päivittelijä :shifty: Mun elämässä harvoin tapahtuu mitään kovinkaan mullistavaa tai erilaista mitä normi arki on joten mun päivitykset on yleensä eläin tai tapahtuma painotteisia. Joskus linkitän uutisen tai youtube videon, mutta harvemmin nykyään. Enemmän mua ärsyttää semmoset "siis niinq PAKKO PÄÄSTÄ PITKÄST AIKAA viihteelle!!1" ja sitku huvikseni katoin yhdenkin tämmösen tilapäivityksen tehneen muita tilapäivityksiä niin oli ollut viihteellä viimeks alle 2 viikkoa sitten. Juu,pitkä aika on, on on. Ittellä tulee ens kuun alussa 3kk ilman viinaaksien käyttöä täyteen niin kaipa sitä on alkanut vähän kattomaan kieroon kun baareissa täytyy ravata joka viikko. Toinen mikä otti silmään oli yhden tutun päivitys "olen juomatta niin monta päivää kun tästä tykätään" ja tästä on aikaa abouttirallaa 2-3 viikkoa ja siitä tykkäs yli 30 tyyppiä. Eilen tuli tilapäivitys et "uutenavuotena bileet!" että se siitä juomatta olemisesta :roll: No,ei kuulu mulle. Alkoholisti perheestä vaan tulevana ei voi käsittää tota juomista vaikka itellekin maistui kesällä aika paljon, mutta silti tajusin lopettaa sen.:eitietoo:

iBox

iBox
Viestimäärä: 743

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Sunnuntaina, 02.01.2011 klo 20:03  
+
0
Tosielämän esimerkki.. :roll:

:pitäis alkaa tiskaa nyt ku pikku neiti on unilla...
29. joulukuuta 2010 kello 15:42

:tiskit tiskattu..nyt jos odottelis pikku neidin heräämist:)..
29. joulukuuta 2010 kello 16:37

Tältä tulee 5-10 tilapäivitystä vuorokaudessa.. :ttou:

Kerttunen

Kerttunen
Viestimäärä: 1770

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Sunnuntaina, 02.01.2011 klo 20:20  
+
0
Mua ärsyttää fb:ssä eniten ne kaikenmaailman sitaatit ja typerät "gallupit" joiden tuloksia jotkut postaa kymmeniä päivässä!
Lauma jenkkicockereita


http://www.adunaic.com

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Sunnuntaina, 02.01.2011 klo 23:02  
+
0
Laitan tähän nyt muutaman tilapäivityksen, nää on kaikki samalta tyypiltä tossa joulukuun lopulta:

Parilla
26. joulukuuta 2010 kello 20:30 sovelluksella Mobiiliverkko

pitikö taas -.-
22. joulukuuta 2010 kello 10:18

sitä mitä otetaan, tykätään me rokataan, mokataan mokataan, me porataan jotain aina otetaan, tykätään me vihataan, mokataan, mokataan, me rokataan
18. joulukuuta 2010 kello 20:14

loppuu ei näy
17. joulukuuta 2010 kello 16:13

pien känni ahaahhhadfghjkl
16. joulukuuta 2010 kello 20:56

viinapaukku ilman lantrinkia , koska meillä ei ole
16. joulukuuta 2010 kello 14:36

jos otettas yhet viel, tai kahet, kymmenet
16. joulukuuta 2010 kello 13:12

-------------------------------------------------------------

Ja näitä kavereitahan on useita kymmeniä keneltä tulee tälläsiä päivityksiä, suurin osa vielä alaikäisiä tyttöjä =) oon blokannu melkein kaikki koska tollasta on vaan hyvin ärsyttävä lukee
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

maddy

maddy
Viestimäärä: 3542

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Sunnuntaina, 02.01.2011 klo 23:33  
+
0

Kerttuliini kirjoitti:

Mua ärsyttää fb:ssä eniten ne kaikenmaailman sitaatit ja typerät "gallupit" joiden tuloksia jotkut postaa kymmeniä päivässä!

Mä nyt en jaksa suoranaisesti ärsyyntyä mistään, joskin blokkaan kyllä ne sovellukset, mitkä voin, mutta eniten mua Facebookissa ihmetyttää sellaiset sovellukset, joissa saa selville jonkun kaverinsa salaisuuden (eli sovellus keksii itse jonkun salaisuuden kaverilistallasi olevasta henkilöstä) tai vaikkapa sen, kuinka onnellinen olet. Siis täh? Tarvitseeko siihen Facebookin sovelluksen, että tiedät kuinka onnellinen olet?

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Tiistaina, 04.01.2011 klo 14:36  
+
0
Mua taas ärsyttää muumit sanovat ja pohojalaaset lausahrokset sun muut mitä jotkut jaksaa klikkailla tuhansia kertoja päivässä, sit seinä on täynnä niitä - ja samalla oma se sivusto mihin viimeisimmät tapahtumat tulee. Sit ihmettelin kun mun seinälle tuli joku henkilö x vastasi siihen ja tähän kysymykseen sinusta. Siis mihin kysymykseen ja missä? Ärsyttää, mutta en jaksa tonkia mitä kyseinen sovellus sisältää. Sitten mulle tuli jostain zooskista ihan vaikka kuinka paljon kaikenlaisia sähköposteja. Se on joku flirttisivu fb:ssa kai, en oo käyttäny joten laittoi miettimään että miksi mulla oli siellä profiili minkä poistamisessa kesti ikuisuus kun se oli niin hankalaa. Oli kiva sanoa miehelle että kuule kun mulle tulee tämmösiä sähköposteja tällaisesta nettideittisivustosta minne mä en oo rekisteröityny.. uskothan? :nauru:
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Tiistaina, 04.01.2011 klo 14:50  
+
0

neruda kirjoitti:

Sit ihmettelin kun mun seinälle tuli joku henkilö x vastasi siihen ja tähän kysymykseen sinusta. Siis mihin kysymykseen ja missä? Ärsyttää, mutta en jaksa tonkia mitä kyseinen sovellus sisältää.

Kyseinen sovellus on ihan vain, että sä näet kaverisi kuvan ja fb esittää kysymyksen "onko Lilli-Putti Pienoinen mielestäsi seksikäs?" tai muuta hyvin samankaltaista ja siihen vastaat ei, kyllä tai en tiedä ja Lilli-Putin pitää sitten ostaa (oikealla rahalla) krediittejä, jotta saa uteliaisuutensa tyydytettyä ja nähtyä onko hän kaverinsa mielestä seksikäs tai onko kaveri ollut ihastunut häneen tai pitääkö kaveri häntä kauniina.

Eli hyvin, hyvin turha sovellus :D
Varjo 12/2010 ♥

sillycow

sillycow
Viestimäärä: 1428

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Tiistaina, 04.01.2011 klo 15:17  
+
0
Nyt läks yks fb kaveri taas pimentoon. Eli siis piilotin julkasut. Tuli tyyliin 3/4 osaa päivityksistä pylly/kakka/räkä päivityksiä, ihan oikeesti mie en jaksa 25-vuotiaalta ihmiseltä mitään "pyyhin huonosti ja nyt kutittaa" päivityksiä. Olkoon sitten sen mielestä vaikka kuinka hauskoja :roll:

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Tiistaina, 04.01.2011 klo 15:35  
+
0
Tällaiset päivittäjät on mun inhokkeja. Päivityksiä tulee kerran puolessa tunnissa ja kaikesta on ihan pakko raportoida. Kyllä, onpa tuolta kaverilta nähty "nyt on pakko mennä vessaan" päivityskin :roll:

Facebook-kaveri kirjoitti:

XXX
saapuu kaukoliikenteen terminaaliin..
16 minuuttia sitten via Mobiiliverkko · Tykkää · Kommentoi

XXX
liikenteeseen sunistelee..
49 minuuttia sitten via Mobiiliverkko · Tykkää · Kommentoi

XXX
zzz... väsy.
2 tuntia sitten via Mobiiliverkko · Tykkää · Kommentoi

XXX
työpäivän jälkeen, kotosalla pakkailee lähetyksiä postikuoriin..
16 tuntia sitten · Tykkää · Kommentoi

XXX
Tilanne ei näemmä muuttunut miksikään neljässä tunnissa.. xD Kanelikorppuja ja maitolasillinen. z]
Eilen 2:05 · Tykkää · Kommentoi

XXX
kotona, kanelikorppujen ja maitolasillisen äärellä. B)
sunnuntai kello 21:54 via Mobiiliverkko · Tykkää · Kommentoi

XXX
kaverille (W)LAN:ia säätämään.. x)
sunnuntai kello 19:51 · Tykkää · Kommentoi

XXX
suihkun jälkeen toisella aamiaisella.. josko saisi jo päivän lähtemään käyntiin. z]
sunnuntai kello 18:35 · Tykkää · Kommentoi

XXX
Kuumaan suihkuun latautumaan >>
sunnuntai kello 18:03 · Tykkää · Kommentoi

XXX
hiljalleen järki alkaa palata päähän pitkien unien jälkeen.. z) kolmisen tuntia meni heräillessä. x)
sunnuntai kello 18:01 · Tykkää · Kommentoi

XXX
aamupuuroa mikroaallottelee..
sunnuntai kello 14:42 · Tykkää · Kommentoi

XXX
heräsi juuri säpsähtäen 15 + 16 = 31 tunnin yhtämittaisilta unilta?!? Välissä vain muutama tunti hereilläoloa lauantaina, jolloin muistaa nousseensa sängystä C-vitamiinilasilliselle ja puurolautaselliselle. x/ Olo kuin... ...saukolla.
sunnuntai kello 14:33 · Tykkää · Kommentoi

XXX
zzZz
lauantai kello 4:41 · Tykkää · Kommentoi

Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu tiistaina, 04.01.2011 klo 16:23)

iBox

iBox
Viestimäärä: 743

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Tiistaina, 04.01.2011 klo 17:44  
+
0
^ Voi jessus sentään.. :roll:

sea07

sea07
Viestimäärä: 31

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Torstaina, 06.01.2011 klo 09:12  
+
0
Itse kuulun siihen vähemmistöön, joka ei ole liittynyt Facebookiin. Siis kyllä, vielä täältä Suomen maastakin löytyy joku hyypiö, joka ei Fb:n kuulu :shifty: Uskokaa tai älkää. Jotenkin vaan tuntuu, että en tarvitse Facebookia mihinkään. Mulle riittää, että pidän yhteyttä ystäviini sekä muihin läheisiin muilla tavoin. Facebook-kutsuja ja pyyntöjä on tullut useita, mutta enpä ole tullut liittyneeksi.

Varmasti Facebookista on myös hyötyä, uskon kyllä. Esimerkiksi kauempana asuviin kavereihin yhteydenpito olisi paljon helpompaa ja myös ehkä aktiivisempaa. Sitä en tosin ole koskaan ymmärtänyt, että kavereiksi hyväksytään myös ns. hyvän päivän tutut ja serkun kaverin kaverit. Siis oikeasti, haluaako ihmiset jakaa elämänsä kaikille, jotka tuntee vaikkapa vain nimeltä? Mun mielestä se 350 kaveria ei loppujen lopuksi tee ihmisestä yhtään sen suositumpaa tai kiinnostavampaa... Tämä siis vain minun mielipiteeni.

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Torstaina, 06.01.2011 klo 12:49  
+
0
^ No en mä sanois, että vaikka sä olet facebookissa sä jotenkin "jaat elämäsi" kaikille. Tiedän monia tyyppejä, jotka ovat facebookissa (esim oma siskoni) eivätkä lataile sinne kuvia/kirjoittele statuksia. Se on heille vain ja ainoastaan yhteydenpitoväline, ei jaan-elämääni-väline. Mullakin on tietyt kuvakansiot rajattu vain lähimmille kavereille/sukulaisille. Ei niitä kaikkien tarvitse nähdä, vaikkei niissä mitään salaista ole.

Jokainenhan tekee itse päätöksen siitä, kuinka paljon itsestään siellä antaa ja kelle.

Mulla on joku 160 kaveria tällähetkellä, "pahimmillaan" oli n. 250 mutta poistin kaikki sellaiset, joiden kanssa ei ole minkäänlaisissa tekemisissä eikä edes ole intressejä olla.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


(Viestiä on muokattu torstaina, 06.01.2011 klo 12:50)

Manna

Manna
Viestimäärä: 303

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Torstaina, 06.01.2011 klo 16:31  
+
0
^^Ohhoh, en olekaan ainoa (avon lisäksi), joka ei siellä ole eikä ole ollutkaan. :D
Pyyntöjä on joo tullut minullekin, yllättäen sellaisilta vähemmän läheisiltä ihmisiltä. Joku totesi kutsussaan, että liity nyt ihmeessä, kun siellä on niin helppo pitää yhteyttä. Muuten en olekaan ko. ihmisestä kuullut puoleen vuoteen mitään, eikä yhteydenpito muutenkaan ole ollut hetkeen (moneen vuoteen) kovin aktiiivista (mikä käytännössä tarkoittaa jotain kerran puolessa vuodessa/vuodessa tapahtuvaa mesejuttelua tai paria tekstiviestiä)... Jos on liian vaivalloista soittaa/tekstata/sähköpostittaa, niin anti olla sitten. Myönnetään, että facebook voisi olla kätevä, muttamutta... Olen kuullut liikaa negatiivisia huhuja facebookin tietoturva-asioista yms. plus en koe mitään hinkua liittyä sinne. Jos joku haluaa pitää minuun yhteyttä, niin siihen on muitakin keinoja kuin naamakirja.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Torstaina, 06.01.2011 klo 16:37  
+
0
^ Minulta löytyy monta kaveria, jotka eivät facebookiin ole liittyneet :) Äiti liittyi sinne joskus ja lähti sitten pois ja liitty nyt jokin tovi sitten takaisin ja oli kai taas lähdössä ("en minä halua tietää mitä joku kaverin kaveri tekee tai jos joku kertoo näin ja kuka tuokin on?"), muttei sitten lähtenytkään kun tajusi, että saa tietää lastensa elämästä paljon enempi tilapäivityksiä ja kuvia katsomalla, kun meistä kuitenkaan kukaan koskaan niin tarkasti kerro mitä on tapahtunut ja missä :nauru:
Meidän kolaristakin luki vasta facebookista, tosin laitoin hälle viestiä asiasta ja äitihölmö luuli, että kyseessä oli vitsi, jonka olin laittanut väärään numeroon! Facebookissa käytyään sitten soitti mulle hädissään, että ollaanko kunnossa :peukku:
Varjo 12/2010 ♥

Sasha

Sasha
Viestimäärä: 773

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Torstaina, 06.01.2011 klo 22:46  
+
0
Mäkään en ole Facebookissa, eikä avo. Kovasti tulee kokoajan painostusta joka suunnasta, alkaa jo menemään rasittavaksi. Ärsyttää myös vähän se, etten välttämättä saa infoa opiskeluihin liittyvistä tapaamisista/tekemisistä, vaikka ollaan sovittu, että koulun sähköpostiä käytetään. Mutta ei, "mä kyllä ilmotin FB:ssä kaikille!". Kerran mulle unohdettiin ilmottaa ryhmätyön aloittamisesta aiemmin, kun menin sitten paikalle aiemmin sovittuna aikana, ryhmä oli jo siellä. Ja kyselivät vielä "aijaa ootko säki meidän ryhmässä? en tiennykään".
Mun mielestä FB ei sais olla ainoa kanava ja edellytys yhteydenpidoille, myöskään kavereiden kesken, vaikka kätevä onkin.

Vaikka moni asia "liittymättömyydessä" ärsyttää, en oo aikeissa ainakaan näillä näkymin liittyä. Vielä enemmän ärsyttäviä piirteitä koko touhussa :nauru:
(kyllä mä äitin tunnuksilla aina käyn kyyläämässä tuttuja ja sukulaisia äitin luona käydessä :lallati:)
Dobermanninarttu Nemi (1.5.2010)
Kotikolli Väinö (18.11.1997)

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Torstaina, 06.01.2011 klo 23:01  
+
0
Uus ärsytyksenaihe feissarissa : tyypit jotka ovat menneet naimisiin, poistavat omat tunnukset ja tekevät yhteisprofiilin esim. Saara ja Heikki Heikkinen :roll:.

En käsitä.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Torstaina, 06.01.2011 klo 23:06  
+
0
^ Wooooot :eek: :roll:
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Torstaina, 06.01.2011 klo 23:18  
+
0
^^ Oikeasti? Ei kyllä kykene ymmärtämään.
Manu 6/2008
Morris 3/2013

  Siirry sivulle: 1 ... 10 11 12 ... 50
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28212
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545735
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 06.05.2024 klo 03:00)