Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Keskiviikkona, 28.04.2010 klo 18:22

Ihana, kamala Facebook.

Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 50

Elba83

Elba83
Viestimäärä: 662

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Torstaina, 06.05.2010 klo 13:06  
+
0
Eiks Feisbuukissa nykyään oo nimenomaan trendikästä poistaa kaverilistaltaan "turhaa" porukkaa, siitä oli joskus tossa juttua lehdessäkin. Kavereiden kerääminen ei siis ookaan enää SE juttu :) Mutta ei musta 200 kaveria edes oo mikään kovin iso määrä, kyllähän sitä ihmisiä näkee ja tapaa paljonkin, jos on mukana esim. jossain opiskelijayhdistystoiminnassa tai harrastuksessa yms. Tai asunut useemmalla paikkakunnalla. Mua ottaa tällä hetkellä päähän toi oman info-sivun uudistus tai siis ne linkit...

wuf

wuf
Viestimäärä: 713

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Torstaina, 06.05.2010 klo 13:14  
+
0
Mikä se juttu edes on että välillä kun menee omaan profiiliin se lyö siihen jonkun sivun mihin pitäis oma profiili linkittää tms? Oon sen väistäny silä että painan valitse yksitellen ja sit log out:shifty:

Annny

Annny
Viestimäärä: 273

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Perjantaina, 07.05.2010 klo 07:59  
+
0
Mä laitan ainakin tuollaiset hyvänpäivän tutut ym ei niin läheiset sellaiseen ryhmään etteivät näe kaikkia mun kuviani eikä muitakaan tietoja. Eipä sillä väliä montako kaveria sillä listalla on kun säätelee vain kuka niistä näkee ja mitä :nauru: Ei mullakaan ole kuin vajaa kaksisataa kaveria listalla ja niistäkin saisi useamman kymmenen poistaa. Joillakin kavereilla huitelee nuo kaverimäärät tuhannessa juurikin sen takia että pelaavat jotain peliä mistä niitä pelikavereita sitten tulee.
"Anything your dog can do my Border Collie can do better ;)"

iBox

iBox
Viestimäärä: 743

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Perjantaina, 07.05.2010 klo 12:44  
+
0
Kysymys; kuinka monta tilapäivitystä saa kahesta koulutehtävästä?
Vastaus; 8!!

Voi jumansviude.. Toi on siis yks luokkakaveri, jonka hyväksyin muutama päivä sitte kaverikseni ja se todellakin päivittää tilaansa koko ajan! :pyssyt:

metri

metri
Viestimäärä: 5

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Perjantaina, 07.05.2010 klo 16:33  
+
0
Mä en oo koskaan edes harkinnut liittyväni Facebookiin, koska meillä on todella hidas nettiliittymä (menis puol päivää päivittää status) ja koska mulla menee melkein kaikki vapaa-aika eläinten kanssa puuhaillessa, ei mulla ois aikaa olla FB:ssa. Pyydetty kyllä on, koska "siellä voi niin kätevästi vaihtaa kuulumisia". Niin, sellaisten henkilöiden kanssa, joiden kanssa ei tule soiteltua muuten. No thanks.

On tuosta harmiakin, etten ole liittynyt. Olen menossa tottispäiville ja kysyn kaverilta, että missä se koulutuskenttä sijaitsee. "Se ajo-ohje oli FB:ssa, mutta ainiin, ethän sä kuulu siihen". Kaikki lataa kuvansa nykyään FB:iin, joten enhän mä näe kenenkään uusimpia kuvia jne. Tähän asti olen selvinnyt ilman FB:ia ja selviän vastakin. Jos jollakin on mulle asiaa ja haluaa kuulla kuulumiseni, mulle voi soittaa.

Elba83

Elba83
Viestimäärä: 662

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Perjantaina, 07.05.2010 klo 18:48  
+
0
Mun mies vastusti FB:tä viimeiseen asti, mutta joutuipa sitten tuossa pari kuukautta sitten liittymään sinne, kun on nyt yrittäjyyden myötä mukana monessa eri yhdistyksessä ja näiden viestintä hoidetaan paljolti FB:n kautta. Joutui siis antamaan periksi pakon edessä :) Mutta eipä se edelleenkään siellä vietä aikaa siihen malliin kuin esim. minä.

muruisa

muruisa
Viestimäärä: 76

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Perjantaina, 07.05.2010 klo 21:50  
+
0
Joo onhan tuonne feisbuukkiin tullut liityttyä melkein pari vuotta sitten, josta nyt reilun vuoden oon ollut aktiivisempi. Välillä vähän kyllästyttää, ja nykyisin usein luen vain tilapäivitykset ja katson onko kukaan laittanut uusia kuvia. Mikään ei kuitenkaan niin paljoa ärsytä että olisin laittanut estoja millekkään palveluille/ihmisille.

En myöskään ole siivonnut kaverilistaani, vaikka se "muoti-ilmiö" näyttääkin olevan. Aika neutraaleista asioista päivityksiä laitan, kerran tai kaksi viikossa yleensä, ja nämä saavat näkyä ihan kaikille. Elämä menisi liian monimutkaiseksi jos alkaisin perustamaan eri kaveriryhmiä, ja aina miettimään että kelle tämän ja tämän julkistan ja pitäiskö ryhmien koostumusta kenties muuttaa... Enkä edes luota tekniikkaan niin paljoa ettei pienelle piirille tarkoitettu julkaisu 100% varmuudella leviä...

Kuvista ja yksityisasetuksista olen tarkka. En laita edes läheltä otettuja naamakuvia, aikuisistakaan, saatikka sitten ilman lupaa, tai lasten kuvia. Mun kuvat on enemmän maisemia, koiria, kauempaa kuvattuja ihmisiä jne. Ja kaikki on näkyvillä vain kavereille. Ja googlesta ei myöskään mun profiilia löydy.

Etäisyyttäkin olen feissiin ottanut, joskus saattaa jäädä jopa päivä tai muutama kokonaan välistä, ja loma-ajat olen pysytellyt tietoisesti pois "linjoilta". Täytyy olla muutakin, aitoa elämää :heristel:

Kyllä tässä aika ajoin tulee mietittyä mitä järkeä fb:ssa on, mutta joistain tärkeistäkin asioista olen kuullut ensiksi fb:n kautta, ja tuttuihin ihan kiva, tavallaan helpompi pitää yhteyttä fb:n kautta. Eli ihana kamala feisbuuk :hymy::twisted:
"Voi neuvoa toista vaan siihen asti mihin on itse matkallaan päässyt"

seropi Muru 12.10.2004
seropi Benny 05/2008
maatiaiskissa Patsy 05/2002

Jimena

Jimena
Viestimäärä: 108

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Maanantaina, 10.05.2010 klo 14:54  
+
0
Ärsyttää noi ihmiset jotka itkee KOKOAJAN tuolla Pedigree ryhmässä noiden ilmaislahjojen perään.

wuf

wuf
Viestimäärä: 713

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Maanantaina, 10.05.2010 klo 15:04  
+
0
^en myöskään ymmärrä miksi ei vain voi odottaa, kyseessä sentään ilmainen lahja.

juulia

juulia
Viestimäärä: 656

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Maanantaina, 10.05.2010 klo 20:46  
+
0
En kestä kun ihmset lähettelee kaikkia ehdotuskia liittymisestä johonkin ryhmään tms. jotka pitää käydä erikseen poistamassa kun en niihin ikinä osallistu esim. testaa persoonallisuutesi tai sinulle on @heart kutsu (mikä h.vetti?)
bichon frise Anni 7/2006
kääpiövillakoira Nelli 1/2010

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Torstaina, 13.05.2010 klo 00:20  
+
0
Montako tyhjänpäiväistä statuspäivitystä eräällä tyypillä täytyy olla päivässä? Vastaus : 12!

Kaikki sitä samaa mustikkapiirakka-linjaa.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


(Viestiä on muokattu torstaina, 13.05.2010 klo 00:21)

SilverBride

SilverBride
Viestimäärä: 1700

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Torstaina, 13.05.2010 klo 09:05  
+
0
Mä poistelin osan turhanpäiväsistä kavereista tänään. Vaan osan koska väsyin siihen älyttömään kliksutteluun. Eiks ennen oo ollu siinä omassa kaverilistassa joku ruksi mistä saa poistaa kaverin listalta? Idioottia että se täytyy nykyjään tehä sieltä kaverin profiilista.
We brought our own bombs! 19.6.2011
Photobucket

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Torstaina, 13.05.2010 klo 10:16  
+
0
^ Voi sen tehdä helpomminkin, menet sinne Account --> edit friends --> all connections ja siihen tulee sitten lista kaikista, ja eikun ruksaileen pois vain :nauru:!
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


SilverBride

SilverBride
Viestimäärä: 1700

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Torstaina, 13.05.2010 klo 10:30  
+
0
No mä naksuttelin jo ihan kyllästymiseen asti noita... Jatkailen ehkä joskus toiste. Poistin mä sellatteen 90 ihmistä tuolta nyt.
We brought our own bombs! 19.6.2011
Photobucket

Lunatic

Lunatic
Viestimäärä: 1375

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Torstaina, 13.05.2010 klo 16:08  
+
0
Minusta se oli enemmänkin muoti-ilmiö kun face alkoi yleistymään ja jengi pyyteli turhan päiviäisiä kavereita kavereikseen tai sai kutsuja tyhjän päiväisiltä kavereilta. Itse sorruin tähän myös ja turhaan silloin aikoinaan hyväksyin niitä kaveripyyntöjä niin paljon... Siksipä tein siivouksen jo tossa aikaa sitten ja nyt tein toisen uudestaan.

Miksi säilyttää kavereina sellaisia kenen kanssa ei ole sanaakaan vaihtanut face kaveruuden myötä saatika 10-vuoteen muutenkaan... Ja on helpompaa ehkä poistaa kun tehdä eri ryhmiä kavereista, siis omasta mielestäni. On toki mulla kuvat vaan niin, että ne näkee vaan ihan lähimmät ihmiset ja sitäkin listaa oon karsinut välillä ja tiputtanut sieltä tyyppejä pois, jotta eivät kuviani näe mutta ovat silsi kavereissa.

iBox

iBox
Viestimäärä: 743

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Torstaina, 13.05.2010 klo 21:34  
+
0
Mä en oo jaksanu vaivautua tekemään yhtäkään erillistä ryhmää. Kaikki jotka on kaverilistalla, näkee kaiken. Sen takia hyväksynki vaan "oikeet kaverit".

boxerowner

boxerowner
Viestimäärä: 1490

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Perjantaina, 14.05.2010 klo 09:37  
+
0
Mä oon liittynyt Facebookiin joskus 2007 vuoden lopulla, muistaakseni. Käytän aktiivisesti, monta kertaa päivässä tulee käytyä katsomassa, onko mitään uutta ja ihmeellistä. Tosin kun Rapsu sairasteli niin huomasin, että saattoi mennä parikin päivää etten käynyt kertaakaan, eli mikään henkireikä tuo paikka ei ole.

Kavereita mulla on 257 tällä hetkellä. On ollut niin monessa mukana elämän aikana, missä porukkaa toimii yhdessä paljon, että kavereitakin kertyy. Esim. opiskelu, armeija, jääkiekko... Pari "tuntematontakin" kaveria mulla on, bokseripiireistä. Kuvia ja seinää ei näe muut kuin kaverit.

Periaatteena mulla on se, että kirjoitan statuksiin sellaista, mitä vaikka koko maailma voi lukea ja kuvissa noudatan hyvää makua (vaikka esim. kännikuvia mulla siellä onkin). En raportoi jokaista tekemääni käännettä, kun en jaksa muidenkaan sellaisista statuksista niin innostua. Pelejä en pelaa enää ollenkaan, enkä tiedä mitään mistään farmeista, mafioista tai akvaarioista.
Bokseriuros ~ Rape 3.6.2000 - 29.4.2010
Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012

jenkso

jenkso
Viestimäärä: 14

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Perjantaina, 14.05.2010 klo 21:46  
+
0
Olin naamakirjassa omalla profiililla about kaksi vuotta. Mitta tuli täyteen kun pomo ilmoitti, että "Ole hyvä ja perusta firmalle naamakirja-sivu. Btw: olet sitten ylläpitäjä ja poliisi siellä." Viikon pureskelin tuota käskyä ja päätin, että jos joudun työni puolesta naamakirjassa notkumaan, se riittänee. Tuumasta toimeen, oma profiili pois ja sitten menikin kaksi viikkoa vieroitusoireissa (Farmville oli niin ihq :love:). Nyt alkaa olo helpottumaan, tökkii vastaan ajatus että pitäisi niitä työsivuja päivitellä... Ehkäpä saan psyykattua itseni "tämä on vain menetettyä vapaa-aikaa josta jotain jopa maksetaan"-aatoksiin...
Hymyile eiliselle mutta älä anna sille sydäntäsi.
Hymyile huomiselle mutta älä kiirehdi kohtaamaan sitä.
Hymyile tälle päivälle niin se hymyilee sinulle.

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Keskiviikkona, 11.08.2010 klo 19:57  
+
0
Facebookissa käynnissä jälleen uusi "salainen" kiertostatus naissukupuolen keskuudessa. Ideana kirjoittaa statukseen jokin lause koskien huoneesi/asuntosi kokoa ja olla kertomatta miehille mistä on kyse. "Se on kyl aika pieni :/ isompiki vois olla :)" ja "Ihana ja iso" bongattu kaverilistan statuksista. Ei voi kuin ihmetellä kuka näitä hirmuhauskoja statusideoita oikein keksii?
Manu 6/2008
Morris 3/2013

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Keskiviikkona, 11.08.2010 klo 20:32  
+
0
^ Voi huoh :roll:.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.



  Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 50
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28187
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545690
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 26.04.2024 klo 09:00)