Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Keskiviikkona, 16.10.2013 klo 19:46

Joulupulina

Siirry sivulle: 1 ... 23 24 25 ... 29

Tiuhtis

Tiuhtis
Viestimäärä: 1109

VS: JOULUPULINA - Torstaina, 13.11.2014 klo 19:00  
+
0

Tutuli kirjoitti:

Ja tuolla aiemmin jo puhuttii, et Ruohonjuuressakin myydään teekalentereita, ne ei ollu kyl noita samoja.



Nii joo, sen näin myös, ei ollu yhtää niin hieno :ylpea: Kerro löytykö Sokokselta!

Mä en oo saanu vielä yhtään glögiä! Jospa nyt viikonloppuna.

Cinderellla

Cinderellla
Viestimäärä: 1316

VS: JOULUPULINA - Torstaina, 13.11.2014 klo 19:29  
+
0
Mä olen niin onnellinen päästessäni jouluksi koti-Suomeen :love:
Viime joulun vietin täälä etelässä eikä se kyllä missään määrin vedä vertoja joululle Suomessa.
Elän pilvilinnassani ja kuvittelen, että aattona on hanget korkeat nietokset ja saan katsella aattoaamuna lumisadetta. Haha, todellisuus on varmaan musta maa ja räntäsade, mutta sekään ei haittaa koska Suomi-joulu ja suku <3
Tiibetinspanieli u 1/2005
Belgianpaimenkoira groenendael n 7/2012
Belgianpaimenkoira tervueren u 4/2014
Belgianpaimenkoira tervueren n 4/2017

Tutuli

Tutuli
Viestimäärä: 3982

VS: JOULUPULINA - Torstaina, 13.11.2014 klo 19:32  
+
0
^^Ei löytyny. :suru: Voi kökkö! Ois pitäny ostaa se heti, ku sen näin, ku kuitenki tiesin, et haluisin sellasen. Jotenki vaa aattelin, etten voi sitä ostaa, ku ostin jo sen himokalliin Kinder-kalenterin. Täytyy käydä viel Stockmannilla ja muissa paikoissa ettimässä.

mmaija kirjoitti:

Muuten kyllä oon ihan innoissani joululauluista, teki mieli kuunnella niitä jo monta viikkoa sitten, mutta oon malttanut mieleni toistaiseksi.



Nääh, mitä sitä turhaan oottelemaan! :nauru: Mä en ainakaan ehi joululauluihin kyllästyä, vaiks kuuntelen niitä jo nyt. Tosin kaikkein hartaimpia kappaleita en oo vielä kuunnellu, iloset englanninkieliset kappaleet toimii tosi hyvin aamun piristäjinä. :hymy:

Sokokselle oli jo tullu pikkuset joulukuuset ja muita koristeita! Saa nähä, koska kuuluu ekan kerran joululauluja jossain kaupassa. Luulis, et aika pian, ku eka adventtiki on jo 31.11.

Muoks. Tampereelle oli näköjään jo tuotu joulukuusi. Nyt sitte ootellaan, kumman kuusi on komeempi, Turun vai Tampereen. :wink: Ainakin toi Tampereen kuusi jakaa mielipiteet, oha se ehkä vähä harsu. :nauru: Mut varmasti nätti iltasin!
Shetlanninlammaskoira Alissa 23.11.2008
Muistoissa tiibetinspanieli Mona 1992-2006
(Viestiä on muokattu torstaina, 13.11.2014 klo 20:25)

yorath

yorath
Viestimäärä: 1124

VS: JOULUPULINA - Torstaina, 13.11.2014 klo 21:25  
+
0

Tutuli kirjoitti:

Sokokselle oli jo tullu pikkuset joulukuuset ja muita koristeita! Saa nähä, koska kuuluu ekan kerran joululauluja jossain kaupassa. Luulis, et aika pian, ku eka adventtiki on jo 31.11.

Stockalla ollaan jo pari viikkoa fiilistelty joulua kun Argoksen joulumaailma aukesi (ja joka puolella talossa on joulukuusia) ja viereiselle matto-osaston tilalle on tullut tilapäisesti jouluherkkuja - ah mikä tuoksu sielä on! :love: Tavaratalon puolella ei vielä joululaulut raikaa mutta näyteikkunaan avattu Jaffan jouluikkuna rallattaa jo söpösti. :nauru:

Ja mikä ilon päivä kun saatiin kassapisteille joululahjapaperit tänään! 8)
{ slku Väinö s. 02.01.2013 }
{ slku Unto s. 02.06.2016 }

Hengessä mukana-blogi / instagram @hengessamukana

But the ocean's not whiskey and I'm not a duck.

tir

tir
Viestimäärä: 245

VS: JOULUPULINA - Torstaina, 13.11.2014 klo 22:29  
+
0
(meillä on ikeassa ollut joulu lokakuun puolivälistä asti.. :viheltel: osa tuotteista myyty jo loppuunkin. ei sentään ole joululaulut vielä soineet..)

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: JOULUPULINA - Torstaina, 13.11.2014 klo 22:37  
+
0

Tutuli kirjoitti:

Nääh, mitä sitä turhaan oottelemaan! :nauru: Mä en ainakaan ehi joululauluihin kyllästyä, vaiks kuuntelen niitä jo nyt. Tosin kaikkein hartaimpia kappaleita en oo vielä kuunnellu, iloset englanninkieliset kappaleet toimii tosi hyvin aamun piristäjinä. :hymy: !



Oon päättänyt että maltan mieleni joulukuun ensimmäiseen päivään! Silloin vasta joululaulut raikamaan ja jouluvalot pihalle ja koristeet sisälle. :shifty: Tosin tilasin tänään meille Star Wars-kuusenkoristeita, tulevat Kiinasta niin piti toimia ajoissa että kerkeävät jouluksi tulla! :nauru:
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

EK05

EK05
Viestimäärä: 128

VS: JOULUPULINA - Perjantaina, 14.11.2014 klo 08:08  
+
0
Huh, meikäläinen on lipittänyt glögiä ihan antaumuksella, mulla on lasinkeräyksessä varmaan 8 tiivistepulloa :nauru: ei ihmekään ettei se sit enää jouluna oikein maistu. Ja noita holillisia en tykkää juoda senkään vertaa.

Lahjat on melkeinpä jokaisen osalta päätetty, omasta perheestä 9/11 ja puolison perheestä 2/5. Ja puolisonkin tietenkin. Eli ihan hyvin aikataulussa :wink: Osa on ostettu ja osa on suunnitelmalistalla.

Joulukalenteria en ole itselleni hommannut enkä ole yleensä saanut aikaiseksikaan, mietin joskos ostaisin Tigeristä ne numeroidut minipyykkipojat ja laittaisin miehelle joka aamu yhden asian jota hänessä rakastan :nolo: joulukalenteriksi. Vielä on ehkä hetki pohtia tätä...

suibe

suibe
Viestimäärä: 1153

VS: JOULUPULINA - Sunnuntaina, 23.11.2014 klo 13:00  
+
0
Törmasin facebookissa aivan ihanaan joulutervehdykseen, kas tässä :love:
schippn 08/2012
schippn 08/2014

Pikipaimenia

Pikipaimenia
Viestimäärä: 1713

VS: JOULUPULINA - Sunnuntaina, 23.11.2014 klo 18:31  
+
0
Kävin perjantaina Stockan jouluosastolla hypistelemässä kaikkia ihania koristeita mutta enpäs ostanut mitään, paitsi yhen kortin kun oli ihan pakko =)
Schipperket Minka s.2005 Kiri s. 2011

Ihminen on ihmiselle apina

Nauru

Nauru
Viestimäärä: 281

VS: JOULUPULINA - Sunnuntaina, 23.11.2014 klo 18:52  
+
0
Tuli eilen vedettyä ekat satsit glögiä ja joulusuklaata, on se vaan hyvää! :hymy: Sen sijaan lahjakriisi vaan yltyy, tässähän alkaa kohta tulla kiire.

nnora

nnora
Viestimäärä: 2246

VS: JOULUPULINA - Sunnuntaina, 23.11.2014 klo 19:38  
+
0
Me käytiin miehen kanssa tänään erittäin käytännöllisillä jouluostoksilla. Lapattiin ostoskoreihimme mitä tarvittiin (mulle uudet talvikengät, hälle uudet vaellushousut) ja kassalla vaihdettiin päikseen.
Eli ne oli sitten meidän joululahjat toisillemme siinä. Nyt mies on ihan nihilisti eikä anna mun ottaa niitä kenkiä vielä käyttöön :nauru:. Jouluna vasta sitten pukki tuo :paapatus:.
//oikeinkirjoitus
Porokoirasukuinen Moona 08/06
Suomenlapinkoira Vilma 09/11





(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 23.11.2014 klo 19:48)

Angat

Angat
Viestimäärä: 2172

VS: JOULUPULINA - Sunnuntaina, 23.11.2014 klo 20:03  
+
0
En kestä tota suiben linkittämää videota, oon ihan tippa linssissä :love:

Keskiviikkona joulunaika saa omalta osaltani kunnon lähtölaukauksen, kun mennään kaverin kanssa Raskasta Joulua katsomaan ja kuuntelemaan.

_Kisse_

_Kisse_
Viestimäärä: 574

VS: JOULUPULINA - Maanantaina, 24.11.2014 klo 08:22  
+
0
Joulupuukeräys on jälleen alkanut tänään, siitä jos mistä voi jokainen etsiä itselleen joulumieltä :love: Tarkoituksena on siis että ihmiset ostavat lahjoja lapsille (tytöille, pojille, eri ikäisille) ja lahjat toimitetaan tiettyihin toimipisteisiin ympäri Suomea, josta sosiaalityöntekijät vievät lahjat lapsille, jotka eivät muuten lahjoja välttämättä saisi.

Konttorimme keräsi 30-40 lahjaa viime vuonna ja oli upea fiilis viedä niitä eteenpäin! Kun olisi päässyt vielä näkemään muksujen ilmeet kun niitä avataan :enkeli:
- Welsh Corgi Pembroke, Maxim s. 26.1.2014 -
- maatiaiskisu Sulo Sigmund Mauritzio s. 22.11.2012-

Kazi

Kazi
Viestimäärä: 305

VS: JOULUPULINA - Maanantaina, 24.11.2014 klo 11:10  
+
0
Noniin, nyt on vihdoin pipareita glögin kaveriksi. Jos sitä sitten tänään tekisi vähän jouluostoksia. Vapaapäivät on parhautta :cool:
wecope Frodo 10/2014
beagle Kössi 10/2002-12/2015

EK05

EK05
Viestimäärä: 128

VS: JOULUPULINA - Maanantaina, 24.11.2014 klo 13:25  
+
0
Joulukorttien osoitteet ja allekirjoitukset kirjoiteltu, koristeltu tarroilla ja aivan mielettömän ihanalla glitter-koristeteipillä jota haalin Tigeristä.
Tänä vuonna mennään valokuvakortilla mörrimöykyistä, olen kahtena aiempana vuonna lähettänyt kuvakortin joulukorttina, joka ei mielestäni ole liikaa :hymy: etenkin kun nyt valokuvat olivat ammattilaisen käsityötä. Lisäksi kun tilasin kortit riimittelin niihin oman runon.
Meinasin tosin kipata kauhusta kun kävin shoppailemassa tarroja noihin kortteihin, herramunjee missä hinnoissa pienet tahmeat koristeet voivat huidella. 2-4e per arkki ja arkissa ehkä 10~ tarraa. "Kyllä minun lapsuudessani.." no, hain sitten nekin tarrat Tigerista vaikkei ihan ollut sellaisia joita ajattelin.
Lisäksi ostin lisää pakettikortteja. Ehkä vähän turhan monta ja ensi vuonna kiroilen kun joudun käyttämään samoja vanhoja, mutta hei :nauru: omapahan on mokani.

Kohta voiskin paketoida lisää kunhan saan seuraavat lahjukset käsiini, faijan lahja pitää tilata ja siskontytön, sekä veljentytön lahjat ovat sisarellani jemmassa.

_Kisse_

_Kisse_
Viestimäärä: 574

VS: JOULUPULINA - Maanantaina, 24.11.2014 klo 13:35  
+
0
Mie tein itse joulukortit myös! :nauru: Pistin avon töissä tulostaa koirasta pentukuvan, jonka liimasin sitten tummanpunaiselle kartonkipohjalle ja koristelin. Olin kun pikkulapsi kun väänsin niitä kortteja.. leikkaa, liimaa, koristele :love:
- Welsh Corgi Pembroke, Maxim s. 26.1.2014 -
- maatiaiskisu Sulo Sigmund Mauritzio s. 22.11.2012-

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: JOULUPULINA - Maanantaina, 24.11.2014 klo 19:49  
+
0
Mäkin oon virallisesti joulufiiliksissä! :aurinko: Sain koulusta tänään paperitekniikan labrasta 20 sentin pinkan valkoisia kartonkikortteja joten pistin joulukortiksi, ja tilasin salaa sittenkin miehelle pienen joululahjan :shhh: Tein jo kolme korttia!

Rise to reset the world.

Riisis

Riisis
Viestimäärä: 1609

VS: JOULUPULINA - Maanantaina, 24.11.2014 klo 20:56  
+
0
Tänään kotiutui Kinder-joulukalenteri, joten joulukuu voi mun puolesta alkaa vaikka huomenna. :cool: Avo sai omasta toiveestaan Turtles-kalenterin.
Lk mäyräkoira -08 &
Kk hollanninpaimenkoira -10
Lk hollanninpaimenkoira -13

EK05

EK05
Viestimäärä: 128

VS: JOULUPULINA - Maanantaina, 24.11.2014 klo 21:25  
+
0
^
MISTÄ saa Turtles-kalentereita? Onko siinä millasta suklaata/kuvia/karkkia?

Ja Naukusen kortti on ihana, tommoset hempeät rakkaustulkut.

"Onneksi" tuli asiointia vielä ellkin suuntaan, muistin, että sinnekin piti pistää korttia tänä vuonna kun ollaan siellä niin ahkerasti ravattu ja saatu hyvää palvelua.
Mulla on tapana aina sutaista tommoset rumat tassunjäljet koirien nimien viereen ja nyt harmittaa kun unohdin ne yhdestä kortista, mutta siinä on jo postimerkki ja kuorikin suljettu teipille, kerpele! :heristel: :hymy:
(Viestiä on muokattu tiistaina, 25.11.2014 klo 08:57)

_Kisse_

_Kisse_
Viestimäärä: 574

VS: JOULUPULINA - Tiistaina, 25.11.2014 klo 08:20  
+
0
^Tosi kiva idea muuten tuo eläinlääkärille kortin laitto! Mekin tuosta alkuvuodesta ravattiin Maximin kanssa jonkin verran, ei ole kyllä liian suuri homma laittaa sinnekin kiitosta :love:

Tälleen saikulla istuessa tulee kuunneltua jo joululauluja esim. ruokaa tehdessä, hups :nauru:
- Welsh Corgi Pembroke, Maxim s. 26.1.2014 -
- maatiaiskisu Sulo Sigmund Mauritzio s. 22.11.2012-

  Siirry sivulle: 1 ... 23 24 25 ... 29
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28250
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään3
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 22:45)