Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Sunnuntaina, 03.03.2013 klo 11:57

Käsityöläiset

Siirry sivulle: 1 ... 10 11 12 ... 18

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: KäSITYöLäISET - Keskiviikkona, 26.02.2014 klo 21:10  
+
0
Tokyan lapaset :love: ja thapsusen sukat :love:!!!

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: KäSITYöLäISET - Sunnuntaina, 09.03.2014 klo 14:57  
+
0
Mä törmäsin netissä tämmöseen ihanaan virkattuun hevoseen :love: Tuolla on myös muita elukoita. Pitää vissiin vaan hankkia eka toi paypal tili vai mikälie kun en visaa kummempaa korttia omista.
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

Tigru

Tigru
Viestimäärä: 2736

VS: KäSITYöLäISET - Tiistaina, 15.04.2014 klo 21:37  
+
0
Kai nää puutyötkin käsityöksi lasketaan?

Ny tää ois niinkö viimeistelyä vaille (jalkojen tasoitus, hionta, parin listapalasen asennus, pintakäsittely ja ehkä lasi päälle + led-listat alle... veikkaan että näissäkin menee pieni ikuisuus :D)







Taigalta (poetry in motion): bedlingtoninterriereitä.

Emuli

Emuli
Viestimäärä: 326

VS: KäSITYöLäISET - Maanantaina, 09.06.2014 klo 15:51  
+
0
Onko täällä kangastuntijoita? Tarvitsisin ideoita hääpuvun kanssa, kun se vuorikangas on aivan superhiostava. Joku kankaanpalanen kaivataan siihen ihon ja puvun väliin, koska muuten kuukahdan heti jos aurinko vähääkään pilkahtaa hääpäivänä, mutta mitä kangasta? Pitäisi siis mielellään olla hiostamaton ja säilyä kuivana vaikka vähän hikoilisikin.
Beagletyttönen Ava (10/2010)
Beagletyttönen Ellu (6/2012)
Avan blogi

Tokya

Tokya
Viestimäärä: 2012

VS: KäSITYöLäISET - Maanantaina, 30.06.2014 klo 23:55  
+
0


Askartelin varustelekan parin euron kauluspaidasta kivan kesäpaidan :3
Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan

yorath

yorath
Viestimäärä: 1124

VS: KäSITYöLäISET - Tiistaina, 01.07.2014 klo 00:49  
+
0

Emuli kirjoitti:

Onko täällä kangastuntijoita? Tarvitsisin ideoita hääpuvun kanssa, kun se vuorikangas on aivan superhiostava. Joku kankaanpalanen kaivataan siihen ihon ja puvun väliin, koska muuten kuukahdan heti jos aurinko vähääkään pilkahtaa hääpäivänä, mutta mitä kangasta? Pitäisi siis mielellään olla hiostamaton ja säilyä kuivana vaikka vähän hikoilisikin.

En tiedä tuleeko tämä jo myöhässä, mutta vuorin laatu vaikuttaa aika paljon. Esimes polyesterivuori on hiostava kun taasen cupro on omasta mielestä best that money can buy mitä tulee vuorikankaisiin. :)
{ slku Väinö s. 02.01.2013 }
{ slku Unto s. 02.06.2016 }

Hengessä mukana-blogi / instagram @hengessamukana

But the ocean's not whiskey and I'm not a duck.

petuunia

petuunia
Viestimäärä: 747

VS: KäSITYöLäISET - Tiistaina, 01.07.2014 klo 08:57  
+
0
^^ hieno!! :peukku:

Kelpais mullekki!

Tokya

Tokya
Viestimäärä: 2012

VS: KäSITYöLäISET - Tiistaina, 01.07.2014 klo 09:32  
+
0
^Ja maailman helpoin tehä jos ei oo liian kranttu :nauru: niksnaks saksilla hihat pois (jätin huolittelematta, alemmat saumat on kuitenkin saumurilla jo valmiiks vedetty. Sen jälkeen silmämääräsesti pari nuppineulaa kylkiin ja nopeesti sivusaumat kapeemmiks :D
Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan

petuunia

petuunia
Viestimäärä: 747

VS: KäSITYöLäISET - Tiistaina, 01.07.2014 klo 20:55  
+
0
Mulla on yks farkkukankainen hihaton kauluspaita, joka on ollut koko kesän se lempparivaate, joten ehdottomasti täytyy saada lisää tollasia..
Eikun isän vaatekaapille vanhoja kauluspaitoja metsästämään ja sit tuunaamaan :nauru:

ooa

ooa
Viestimäärä: 780

VS: KäSITYöLäISET - Maanantaina, 28.07.2014 klo 16:00  
+
0
Meillä on ollut puumaja-projekti nyt heinäkuussa ja tänään tuli valmista :jjei: Hintaa majalle tuli ehkä 60e, josta sininen ulkomaali vei ison osan. Lähes kaikki rakennusmatsku on jämien jämää ja vielä vähän jämämpää.

Tässä vielä alkutekijöissään:




Valmiina edestä:



Ja takaa:




Me ollaan kaikki varmaan yhtä innoissaan majasta :nauru:
Shibatrio <3

Tiimi

Tiimi
Viestimäärä: 64

VS: KäSITYöLäISET - Maanantaina, 04.08.2014 klo 21:21  
+
0
Onnea on oma puuseppä :D parikyt minuuttia ni oli valmis ja tarvikkeetki tuli maksamaa vaa 15e

Canttarelli

Canttarelli
Viestimäärä: 139

VS: KäSITYöLäISET - Keskiviikkona, 06.08.2014 klo 10:05  
+
0
Ooan maja on ihan mieletön! :love: Oispa mullakin ollut tuollainen kun olin lapsi! Joskus kun rakennan oman talon niin sen pihaan kyllä tulee maja. :kieli:
Coton de tuléar "Iira" 06.09.2004.
Auskel "Prima" 11.12.2013.

Angat

Angat
Viestimäärä: 2172

VS: KäSITYöLäISET - Maanantaina, 25.08.2014 klo 15:06  
+
0
Hei koirille vaatteita ommelleet! Mikä olisi paras, toimivin ja silti kestävä materiaali koiran sadetakkiin? Hakusessa on jotakin aika kevyttä, ei kamalan paksua kangasta. Saisi olla hyvin laskeutuvaa kuitenkin, jäykemmissä kankaissa tuntuu olevan ongelmana se, että ommeltuna jää ikään kuin sojottamaan sivulle sen sijaan, että laskeutuisi kauniisti vartalonmyötäisesti :nauru:
Meinasin ostaa sadevermeet kaupasta, mutta koska olen nirso ja kelvollisten manttelien ja haalareiden hinnat on huimia, ajattelin josko pitkästä aikaa ottaisi vähän haastavamman projektin ompelukoneen ääreen :peukku:

sändi

sändi
Viestimäärä: 1669

VS: KäSITYöLäISET - Maanantaina, 25.08.2014 klo 15:26  
+
0
^ Eikös joku suositellut pari sivua taaksepäin PUL-kangasta?

Mulla on joku kunnon blondiongelma oman keskeneräisen mantteliprojektin kanssa, kun en mitenkään tajua, miten saisin vuorin paikoilleen! :nauru: Mun pitää vissiin ottaa ratkoja käteen ja miettiä homma ihan uusiksi.. :ttou: No, tän olikin tarkoitus olla harjoitus- ja kaavamantteli jämäkankaista.
Vehnäterrieri ♂ 4/2009
Suursnautseri ♂ 1/2015

Angat

Angat
Viestimäärä: 2172

VS: KäSITYöLäISET - Maanantaina, 25.08.2014 klo 15:36  
+
0
^No vitsi, toihan se olikin! Mä koitin miettiä, mutta en osannut oikealla sanalla hakeakaan, kun ei tullut tuloksia. Kiitos!

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: KäSITYöLäISET - Maanantaina, 25.08.2014 klo 16:15  
+
0
Tiimin hyppyestehän on pirun näppärä, tuostahan minä apinoin ohjeen itselleni.
Rise to reset the world.

Lukas

Lukas
Viestimäärä: 109

VS: KäSITYöLäISET - Tiistaina, 26.08.2014 klo 23:15  
+
0
Minulla olisi haaveena ja tavoitteena tehdä itselleni jonkinlainen treenitasku. En ole mikään velho näissä asioissa, mutta saan onneksi apua. Kiinnitys edessä pistolukolla. Haluaisin taakse ison taskun, jonkinlaisen painatuksen sekä heijastimen, eteen pari taskua, pari d-lenkkiä ja lukkoa sekä mahdollisesti jonkun pienen pussin puhelimelle ja avaimille. Tämä kuvaa hyvin sitä, millaista tarkoitan.

Millaista materiaalia suosittelette? Enstex, joku muu? Vettä ja likaa hylkivää mielellään. Entä "koriste"materiaali? Taskuihin pitäisi saada likaa hylkivää, hyvää materiaalia, ettei ole ihan lähmäinen samoin tein. Mahdollisimman kestävä. Mites, miten BGB-lukot? Ovatko raskaita/hankalia? Vai liipaisinlukko suoraan parempi?
(Viestiä on muokattu tiistaina, 26.08.2014 klo 23:35)

yorath

yorath
Viestimäärä: 1124

VS: KäSITYöLäISET - Torstaina, 11.09.2014 klo 20:12  
+
0
Mistä tietää että on tullut neulottua koko päivän? Siitä kun vasemman käden pikkurillistä on lähtenyt tunto.. :nauru:

Minkäslaisia käsityöprokkiksia kooceelaisilla on työn alla näin syysiltojen pimetessä? Itsellä tekeillä neulemekko kohoneuleella ja lisäksi litania sukkia sekä muuta pientä kivaa tulossa talvea varten ystäville ja perheelle. :hymy: Se on vaarallista olla töissä paikassa missä myydään mm. neulelankoja, etenkin kun talven uutuuksia pukkaa myymälään niin ns. lapasestahan tämä taas kohta lähtee.. :shhh::shifty::hymy:
{ slku Väinö s. 02.01.2013 }
{ slku Unto s. 02.06.2016 }

Hengessä mukana-blogi / instagram @hengessamukana

But the ocean's not whiskey and I'm not a duck.

nnora

nnora
Viestimäärä: 2246

VS: KäSITYöLäISET - Torstaina, 11.09.2014 klo 21:51  
+
0
^mulla on kanssa neulontakärpänen puraissut näin syksyn tullen. Olen jatkanut viime talvena aloitettua isompaa projektia, miehen villapaitaa, sekä telkkarinkatseluneulomuksina väkertänyt sukkia ja kynsikkäitä pukinkonttiin, yhtä kolmiohuivia aloitin tekemään viron villasta.
Äiti pyysi tekemään itselleen hartianlämmittimen töihin, ja tuntui niin kivalta mallilta että taidan tehdä itsellenikin...
Porokoirasukuinen Moona 08/06
Suomenlapinkoira Vilma 09/11





sändi

sändi
Viestimäärä: 1669

VS: KäSITYöLäISET - Torstaina, 11.09.2014 klo 22:32  
+
0
Mulla olis tuolla valtava kasa korkkaamattomia villalankoja ja muutamat keskeneräiset lapaset, mutta mun jokasyksyinen neulontakuume ei ole vielä iskenyt. Johtunee tuosta ompelukoneesta, jonka sain porukoilta valmistumislahjaksi. Oon nyt väsäillyt mantteleita ja haaveilen ostavani myös huomiokangasta uusiin heijastinliiveihin. Myös sisustustyynyjä pitäis ommella ja kantata päiväpeite ja tehdä kavereille sekä veljille heijastimia ja ja ja ... :nauru:

Kai myös nuo sisustustaulut, joita eilen innostuin värkkäämään, voi laskea käsityöprojekteiksi. Mulla on tässä nyt niin monta rautaa yhtä aikaa tulessa, että saas nähdä, valmistuuko ne ollenkaan. Voisin kyllä pistää kuvia sitä mukaan, kun (jos) jotain valmistuu.

/Lisäys:
Ainakin yorathin neulemekosta olis kiva saada kuvaa, kun se valmistuu ja noista norahin hartianlämmittimistä. :hymy: Mä en ole juuri uskaltautunut aloittamaan lapasia, pipoja ja sukkia suurempia projekteja, kun nää pienetkin tuppaa jäädä kesken. :nauru: Tykkään aina etsiä jonkin uuden neulostyypin ja sitä on kiva opetella ja harjoitella sen yhden sukan verran, mutta sit toinen sukka onkin jo ihan pakkopullaa.. :viheltel: Sanokaa, että täällä on muitaki, joilla on kaapit täynnä keskeneräisiä töitä, koska aina on paljon kivempaa aloittaa uusi!
Vehnäterrieri ♂ 4/2009
Suursnautseri ♂ 1/2015
(Viestiä on muokattu torstaina, 11.09.2014 klo 22:38)

  Siirry sivulle: 1 ... 10 11 12 ... 18
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28212
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545735
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 05.05.2024 klo 11:30)