Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Torstaina, 24.03.2011 klo 09:06

Kukkujat 10

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 50

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

KUKKUJAT 10 - Torstaina, 24.03.2011 klo 09:06  
+
0
Ohops, nythän vasta huomasin edellisen ketjun venähtäneen vähän turhan pitkäksi.

Tässä uusi kukkujat, olkaa hyvä.

Muoksittu järjestysnumero otsikkoon.
Manu 6/2008
Morris 3/2013
(Viestiä on muokattu torstaina, 24.03.2011 klo 20:36)

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: KUKKUJAT 10 - Torstaina, 24.03.2011 klo 09:09  
+
0
Noi öljypierut veti kyllä nyt ihan sanattomaksi aamutuimaan.. :eek:

Mä sain eilen mun pyörän kotiin ja oon ihan in lööv. Nyt vaan lumet sais sulaa, ni pääsis kruisaileen.. :aurinko:
Ja niin paljon kun mä tääl oonkin puhunut mistä kaikesta (maallisesta mammonasta) oon miehelle kateellinen, niin nyt se on kateellinen mun pyörästä.. :twisted:

Jep, siinäpä mun elämän ilopilkku.. Polkupyörä.. :viheltel:
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

tintti

tintti
Viestimäärä: 2881

VS: KUKKUJAT 10 - Torstaina, 24.03.2011 klo 09:23  
+
0
Huomenia. Taas yksi yksinäinen päivä aluillaan. Rupee jo tympäsemään nää neljä seinää..

Mutta onneksi huomenna on perjantai ja sen jälkeen viikonloppu, ni ei tarvii olla yksinään :)
Näin tänään.

R.I.P. schapeu Poju 1.2.2007 - 17.10.2011

basenjinarttu Keena s. 12/2013

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 10 - Torstaina, 24.03.2011 klo 10:51  
+
0
^^ Mimmosen ihanuus-pyörän Sonik on saanu? :nauru: Mullaki pitäis saaha pyörä ens kesänä. Tosin aattelin et jos saisin puhuttua itelleni äitin uudehkon pyörän tai sitten olla ens kesä ilman. Koska porukat muuttaa loppuvuodesta ja ei se äiti pyöräänsä keskustassa tuu käyttään (nytki polkee tasan ainoostaan vaan jumppaan pari kilsaa). No, pitääpä katella! En kyllä tiiä mihin minä itekkään sitä pyörää tartten, korkeintaan jossai kirjastossa sitten sillä kävis..

Aattelin lähtä tässä suuntaan mettään. Peppi ansaittee nyt kunnon riekkumislenkin, on ollu useemman päivän vähän vähemmällä toiminnalla. Ja sitten on oikeesti ihan pakko alottaa siivoiluja, ei täällä kykene olla! Ja jos vahingossa lauantaina tulis vieraita, niin ei viimetippaan viittis hommia jättää.
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: KUKKUJAT 10 - Torstaina, 24.03.2011 klo 10:57  
+
0
http://www2.tunturi-bicycles.com/fi/tuotteet/mtb/teqan-lady/
Tuollainen ihanuus fillari. <3 Mulla ei oo moneen vuoteen ollut pyörää ja nyt oon ihan intona ku ilmapallo.. :nauru:

Minkähän helkutin filtterin ne yhtäkkiä pamautti päälle tähän mun työkoneeseen, ei toimi google, eikä gmailikaan.. :mietiskel:
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 10 - Torstaina, 24.03.2011 klo 10:58  
+
0
^ Sepäs on varsin tyylikäs ja urheilullinen!
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

Cornelius

Cornelius
Viestimäärä: 484

VS: KUKKUJAT 10 - Torstaina, 24.03.2011 klo 12:35  
+
0
Apua, mulla on työhaastis tänään! Se on esimiespaikka ja oon ihan kipsissä kun en ole ennen sellasta hakenut, kokemusta kyllä on edellisestä työstä mutta siinä etenin työntekijästä esimieheksi luonnollisena jatkumona, nyt pelottaa että onko minusta sittenkään tähän. Tai tiedän kyllä että on, mutta inhoan vain tuota haastattelutilannetta niin paljon, pelkään että vanhat paniikkihäiriöoireet hyökkää niskaan. Jos niitä ei olisi, niin menisin sinne ihan intopiukeena.

Argh, ilmottelen sitten miten käy...

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: KUKKUJAT 10 - Torstaina, 24.03.2011 klo 12:48  
+
0
Onko muualla ihan hämärä ilma? Siis ei kirjaimellisesti hämärä vaan .. outo.

Täällä Turun seudulla on puolen tunnin sisään tullut taivaalta alas kaikki mahdolliset muodot (vesi, räntä, rakeet & lumi) ihan järkyttävän tuulen saattelemina, nyt paistaa aurinko ihan kirkkaana. Tuuli on puuskissa niin kova, että Aurassa n. 30km sisämaahan oli bussikin suistunut tieltä tuulenpuuskassa :eek: ja asuntovaunu lähtenyt seilaamaan tuulen mukana.
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

sillycow

sillycow
Viestimäärä: 1428

VS: KUKKUJAT 10 - Torstaina, 24.03.2011 klo 13:16  
+
0
^Nurmijärvellä tuntu äsken, että puut lähtee juurineen irti ja taivaalta ehti tulla vaikka mitä.

Kerttunen

Kerttunen
Viestimäärä: 1770

VS: KUKKUJAT 10 - Torstaina, 24.03.2011 klo 13:19  
+
0
Täällä Keski-Suomessa taivas oli äsken sen näköinen, että kohta on ukonilma... Sitten paistoi aurinko, nyt taas talvisen harmaa. Ajattelin käydä oiken sellaisen megalenkin, mutta se supistui alle tuntiin kun alkoi tuulla niin, että meinas korvat lähteä päästä!

Muoks. kirotus vireet
Lauma jenkkicockereita


http://www.adunaic.com
(Viestiä on muokattu torstaina, 24.03.2011 klo 13:20)

tarun

tarun
Viestimäärä: 900

VS: KUKKUJAT 10 - Torstaina, 24.03.2011 klo 13:20  
+
0
Täällä Treellä kans puhaltaa ihan hulluna. Välillä paistaa, välillä harmaata, ja luntakin rupes taas tulemaan... Huokaus.
Carlos, sekarotuinen, s. 14.9.2010

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 10 - Torstaina, 24.03.2011 klo 13:39  
+
0
Corneliukselle kovasti tsemppiä haastikseen!! :peukku:

Oulussa on ihan kiva pikkupakkanen ja aurinko välillä yrittää pilkistää. Käytiin just mukava mettäreissu ja tuuli meinas mereltä kyllä puhaltaa aika voimakkaasti.
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: KUKKUJAT 10 - Torstaina, 24.03.2011 klo 13:53  
+
0
Eli "melkein" koko Suomi on siis samanlaisen sään vallassa.. Ja mä en tuulesta edes valita, pidänkin melkeen, mutta nyt alkaa olee mullekin sellanen puhuri että mieluummin oon sisällä.
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Mondial

Mondial
Viestimäärä: 1013

VS: KUKKUJAT 10 - Torstaina, 24.03.2011 klo 15:29  
+
0
Olipas jotenkin hämäävää kun otsikosta puuttuu järjestysnumero. Näytti jotenkin väärältä.
Mutta Kukkuu vaan kaikille! :)
Olipas raskas päivä tänään, vaikka lähdin jopa kaksi tuntia aikasemmin koulusta kotiin. Aivot meinaa nyrjähtää kun pitää päivät pitkät pinnistellä ja keskittyä. Onneks enää huominen ja sitten on pari päivää "lomaa" (lainausmerkit siksi, että pitää viikonloppunakin tehdä kouluhommia, huoh).

Onpas muuten täällä Helsingissäkin ollut sekava sää. Kirkasta, kylmää, aurinkoista, lumisadetta, pilvistä, tyyntä, kaunista, myrskyisää tuulta...

Swi

Swi
Viestimäärä: 1932

VS: KUKKUJAT 10 - Torstaina, 24.03.2011 klo 16:16  
+
0

jannie kirjoitti:

Onko muualla ihan hämärä ilma? Siis ei kirjaimellisesti hämärä vaan .. outo.

Todellakin. Etelä-Pohjanmaalla ainakin on ihan järkyttävä sää. Tuulee niin että tukka lähtee.. Meinattiin rysäyttää aika muhkea kolari yhdellä lakialla kun joku pakettiautosetä ystävällisesti posotti sen lain sallimat 80 km/h väärällä kaistalla vaikka lunta tuiskutti vaakasuoraan niin että metrin päähän ei nähnyt yhtään mitään :eek:
Siis en ole koskaan ennen nähnyt tuollaista säätä ja meinasi vähän pelottaakkin.
Tassunjälkiä sydämessä
Laku 2013
Tytti 26.03.1999-20.04.2011

Ezpe

Ezpe
Viestimäärä: 59

VS: KUKKUJAT 10 - Torstaina, 24.03.2011 klo 16:35  
+
0
Voi kennelyskä! Koiruuteni on siis melki 1,5 vuotias ja nyt tuli sitten ensimmäinen tauti tähän perheeseen. On toi ikävää kun jeppe on kuitenkin aikasta iso niin virtaa riittää kuin pienessä kylässä kun ei voida touhuta ja mennä normaalisti. Muuten,pystyykö tota nimimerkkiä muuttamaan?.. On vaan jotenkin niin .. tyhmä!

Swi

Swi
Viestimäärä: 1932

VS: KUKKUJAT 10 - Torstaina, 24.03.2011 klo 16:40  
+
0

catwoman kirjoitti:

Voi kennelyskä! Koiruuteni on siis melki 1,5 vuotias ja nyt tuli sitten ensimmäinen tauti tähän perheeseen. On toi ikävää kun jeppe on kuitenkin aikasta iso niin virtaa riittää kuin pienessä kylässä kun ei voida touhuta ja mennä normaalisti. Muuten,pystyykö tota nimimerkkiä muuttamaan?.. On vaan jotenkin niin .. tyhmä!

Laita yksityisviestiä nimimerkille Melina :)
Tassunjälkiä sydämessä
Laku 2013
Tytti 26.03.1999-20.04.2011

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: KUKKUJAT 10 - Torstaina, 24.03.2011 klo 17:32  
+
0
innna, mää pistin hieman kyselyä brittien sipukkakerholle (joka on siis erittäin realistinen vaihtoehto) ja sitten jostain ihan mielijohteesta muutamalle kasvattajalle, jotka kasvattavat yhtä mun haaverotua. Tuli sellainen olo, että jos koiraa on hankkimassa, kolutaan sitten kaikki vaihtoehdot kerralla läpi. Se onkin sitten isompi ja huomattavasti harvinaisempi harrastuskoira niin en uskalla oikein tehdä asiasta vielä minkäänlaisia varmempia johtopäätöksiä. :hymy: Eli todennäköisimmin siis sipukkaa tässä aletaan hiljalleen hamuamaan.. :) Ja tottakai vaaleaa !
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

Ursula

Ursula
Viestimäärä: 322

VS: KUKKUJAT 10 - Torstaina, 24.03.2011 klo 17:51  
+
0
Aikamoinen myräkkä täällä etelärannikollakin, meinaa tuuli viedä mennessään vaikka mä en mitään kovin siroa tekoa olekaan! Kuopiossa ollu 60 auton ketjukolari, varmasti johtunut tästä kummallisesta säästä.

tintti

tintti
Viestimäärä: 2881

VS: KUKKUJAT 10 - Torstaina, 24.03.2011 klo 17:58  
+
0
Kuopiossa on tosiaan tänään keli vaihdellu kans reilusti. Itse vaan nukuin ton ketjukolarin aikaan autuaan tietämättömänä kaikesta, ni en tiedä esim. keskustan säätilannetta siltä kellonajalta.
Nyt on suht tyyntä eikä sada mitään. Päivällä tuli lunta ja räntää vuorotellen.
Näin tänään.

R.I.P. schapeu Poju 1.2.2007 - 17.10.2011

basenjinarttu Keena s. 12/2013

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28213
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545737
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265896
(Tilastot päivitetty viimeksi 06.05.2024 klo 11:30)