Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Torstaina, 24.03.2011 klo 09:06

Kukkujat 10

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 50

Taraaa

Taraaa
Viestimäärä: 1755

VS: KUKKUJAT 10 - Torstaina, 24.03.2011 klo 18:00  
+
0
Täälläkin säät vaihtunut, Pohjois-savossa. Aamulla oli ihan selkeä, harmaa keli, päivällä tuli isoja lumihiutaleita jotka tippu pystysuraan ja kohta katsoin ikkunasta, lumi viuhottikin täydellisessä vaakasuorassa, eikä nähny edes parkkipaikalle (joka on suoraan ikkunan edessä/alla) ja nyt on kirkas keli. Kallansilloillahan olikin just sen myräkän aikana sattunu 65-100auton kolari. Rekkoja, kuorma-autoja ja normi henk.autoja kolarissa. Onneksi ei kuolonuhreja.
Kotona:
Dogo Argentino Punkku s.6.4.2012

Taivaalla:
Pitbull Aapo 2003-2011
Pitbull Moro 2008-2012
Dogo argentino Tara 1.6.2008-18.10.2013

kiivilintu

kiivilintu
Viestimäärä: 2242

VS: KUKKUJAT 10 - Torstaina, 24.03.2011 klo 19:28  
+
0
Meilläkin sää on jo inhimillinen... Eilen illalla tuli loskaa vaakatasossa ja päivällä oli kamala tuuli. Nyt tuolla pystyi jo olemaan. Lumikin on jo vähän sulanut, kiitos siitä kuuluu vissiinkin eiliselle loskasateelle! Saisi jo tulla kesä mun mielestä :neutral:
Pääosassa Jedi ja ne toiset.

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: KUKKUJAT 10 - Torstaina, 24.03.2011 klo 19:37  
+
0
Täällä tuli tänään kanssa jotain ihme pelottavia rae- ja lumikuuroja ja tuuli oli niin kova että takapihan kynttilä lähti lentoon. :eek:

Lisäksi mmaija 20 vee kävi tänään hammaslääkärissä, ja nyt miun kohtalo on sinetöity, miusta tulee puli-akka! Nimittäin suussa olevan maitohampaan alta ei tule pysyvää ja sitten kun se hammas irtoaa niin suuhun jää vaan hirveä reikä. :eek: Lisäksi tästä maitohampaasta porattiin reikä, tosi hienoa käydä tuollaista hoitamassa tässä iäassä.
Tästä kotiin lasku 50€ vaikka suuhun jäi toinen reikä vielä paikattavaksi, kahen viikon päästä sitten hoitamaan se kuntoon ja ilmeisesti uusi lasku mukaan. Miksi näitä ei voinut samalla kerralla hoitaa kuntoon? :mietiskel:
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

kiivilintu

kiivilintu
Viestimäärä: 2242

VS: KUKKUJAT 10 - Torstaina, 24.03.2011 klo 19:40  
+
0
Aijaijai tein pahan virheen ja menin Espanjan koirien ja Kodittomien Koirien sivuille ja nyt oon täällä tippa linssissä :suru:
Pääosassa Jedi ja ne toiset.
(Viestiä on muokattu torstaina, 24.03.2011 klo 19:41)

Mondial

Mondial
Viestimäärä: 1013

VS: KUKKUJAT 10 - Torstaina, 24.03.2011 klo 19:49  
+
0
^:paijata:

Tiuhtis

Tiuhtis
Viestimäärä: 1109

VS: KUKKUJAT 10 - Torstaina, 24.03.2011 klo 20:08  
+
0
Njäh, mitähän kettua sitä nyt keksis... J:n piti tulla illaks mun luo, mut se lähtiki nyt sit ryypiskelemään. Ei oo mitään tekemistä, eikä telkkarista tuu mitään, eikä mikää huvita. Eikä mun nettishoppailut ees tullu tänään, vaikka olin ihan varma että tulis jo. Äh. Tylsyys!

iBox

iBox
Viestimäärä: 743

VS: KUKKUJAT 10 - Torstaina, 24.03.2011 klo 20:08  
+
0
Täällä oli kans semmoset säät, että töissä vitsailtiin ens vuonna tulevasta maailmanlopusta.

Anpunen

Anpunen
Viestimäärä: 235

VS: KUKKUJAT 10 - Torstaina, 24.03.2011 klo 20:11  
+
0

mmaija kirjoitti:

Lisäksi mmaija 20 vee kävi tänään hammaslääkärissä, ja nyt miun kohtalo on sinetöity, miusta tulee puli-akka! Nimittäin suussa olevan maitohampaan alta ei tule pysyvää ja sitten kun se hammas irtoaa niin suuhun jää vaan hirveä reikä. :eek: Lisäksi tästä maitohampaasta porattiin reikä, tosi hienoa käydä tuollaista hoitamassa tässä iäassä.
Tästä kotiin lasku 50€ vaikka suuhun jäi toinen reikä vielä paikattavaksi, kahen viikon päästä sitten hoitamaan se kuntoon ja ilmeisesti uusi lasku mukaan. Miksi näitä ei voinut samalla kerralla hoitaa kuntoon? :mietiskel:



Ihan niinku minä tässä viime viikolla. Paitsi että se mun maitohammas on jo kadottanut toisen juurensa ja on tulehtunut.
Saako kysyä mikä hammas sulta lähtee? Mulla se on viides hammas ylhäällä keskeltä laskettuna, eli ensimmäinen isompi poskihammas vissiin.

Mietin tässä kun yksityisellä jossa siis käyn niin tuntuu että se haluaa vaan mua rahastaa. Onko siihen hampaan paikalle pakko laittaa keinojuuri ja uusi hammas? Kuinka suuri todennäköisyys on että parin vuoden päästä kaikki hampaat on vinossa jos sitä hammasta ei laita. Se ei suhtaudu kovin hyvin siihen kun kyselen voisko sen reiän jättää tyhjäksi. Ei se mua haittais kunhan ei sitte kaikki hampaat liiku ja mätäne ja vaikka ja mitä. Ärr! Pitäis saada toinen (puolueeton eli kaupunginhammashuollosta tietty) mielipide, joka ei kato vaan rahan perään. Uus hammas olis jotai 2000€ ja olisko enempiki ku se varmaan pitäis nukutuksessa laittaa...
Espanjanvinttikoira vm.-04
Labradori vm.-08
Kääpiöpinseri vm.-10
sekä hihnan päässä Anpunen
Pientä blogitusta

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: KUKKUJAT 10 - Torstaina, 24.03.2011 klo 20:33  
+
0
Säätä on ihmetelty täälläkin, tänään on nähty aurinkoa, jokaista mahdollista sadetta ja kovaa tuulta. Pahimpien puuskien aikana meinasivat ulkolelut lennellä pitkin päiväkodin pihaa.

Cornelius, toivottavasti haastattelu meni hyvin.

Mondial kirjoitti:

Olipas jotenkin hämäävää kun otsikosta puuttuu järjestysnumero. Näytti jotenkin väärältä.

Ei kukkujissa ole ollut hetkoseen järjestysnumeroa ollenkaan kun perfektionistista luonnettani häiritsi hieman väärin menneet numeroinnit. :ylpea: Ajattelin tosin aamulla tätä ketjua avatessani, että laskenpa vielä tänään montako kukkujia on kaikkiaan nyt mennyt ja merkitsen ne uudestaan niin saadaan laskenta ajan tasalle.
Manu 6/2008
Morris 3/2013

Cornelius

Cornelius
Viestimäärä: 484

VS: KUKKUJAT 10 - Torstaina, 24.03.2011 klo 20:35  
+
0
Karvakamu ja Jaijah kiitos kovasti! Omasta mielestäni se meni hyvin, oli tosi tiukkoja kysymyksiä mutta nautin tilanteesta ihan täysin rinnoin! Jos en pääse töihin, niin ainakin pääsin kauhustani haastattelutilanteita kohtaan.

iBox

iBox
Viestimäärä: 743

VS: KUKKUJAT 10 - Torstaina, 24.03.2011 klo 21:01  
+
0
Mä en ymmärrä, että miks otsikoissa pitää olla numeroita..? :eitietoo: Vanha on kuitenkin aina lukittu, eli kerrallaan on auki 1 kukkujat, 1 purkautumisosasto, 1 positiivisuustopic jnejne. Mä itseasiassa tykkäsin ku kukkujissa ei oo vähään aikaan ollu typerää numeroa. :ylpea:
(Viestiä on muokattu torstaina, 24.03.2011 klo 21:02)

Rosalie1

Rosalie1
Viestimäärä: 1141

VS: KUKKUJAT 10 - Torstaina, 24.03.2011 klo 22:11  
+
0
Kukkuu,

me tultiin justiin koirien kanssa uimasta. Saku ui ekaa kertaa ilman uimaopea ja Sara loikki veteen semmoisilla pommeilla, että ihme kun altaaseen jäi yhtään vettä. Saku sai myös uuden BoT loimen, kyllä poika kölli se päällään tyytyväisenä.

Itsellä meinaa olla flunssa. Täytyy toivoa, ettei tämä tästä pahene.

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: KUKKUJAT 10 - Torstaina, 24.03.2011 klo 22:22  
+
0

Anpunen kirjoitti:

Ihan niinku minä tässä viime viikolla. Paitsi että se mun maitohammas on jo kadottanut toisen juurensa ja on tulehtunut.
Saako kysyä mikä hammas sulta lähtee? Mulla se on viides hammas ylhäällä keskeltä laskettuna, eli ensimmäinen isompi poskihammas vissiin.



Herranjumala mitä hintoja. Miulla oli ylhäällä neloshammas keskeltä laskettuna, hammaslääkäri sano vaan että vitoshammas on yleisin mikä puuttuu, olis voinu miullaki olla se, jos tulee reikä suuhun ni ei näkyis niin helposti.
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

Destroyer

Destroyer
Viestimäärä: 2016

VS: KUKKUJAT 10 - Torstaina, 24.03.2011 klo 22:49  
+
0
nyt on järjestyksenvalvojakortti :)
Pitkätukkaiset Belgianpaimenkoirat Veikka, Yatsi ja Riia - Blogi

Tonteria

Tonteria
Viestimäärä: 2481

VS: KUKKUJAT 10 - Torstaina, 24.03.2011 klo 23:13  
+
0
Nuo Henkkamaukan leveälahkeiset haalarit... MÄ HALUUN! :nauru:

Miten niin kevätshoppailuhimoa ilmassa...
Kodinturva(tuho)joukkona häärää ja mökeltää ssu Giteas Inverno, "Pyry"
Rakas enkelikoirani, ssu Giteas Ginori, "Arttu"

Hullut koiranaiset biksukuntoon
Kuvatuksia

Henniet

Henniet
Viestimäärä: 854

VS: KUKKUJAT 10 - Perjantaina, 25.03.2011 klo 04:51  
+
0
Hurrrjia noi hammaslääkärimaksut :eek: Täytyy kyllä hoitaa nää hamput kuntoon opiskeluaikana kun YTHS on käytännössä ilmainen... Olis tuolla varmaan paikattavaa, mutta kun ei oo uskaltanut mennä tarkastuttamaan :viheltel: Sattuu välillä aika penteleesti, mutta kun se menee ohi, niin...
slkn Isla (s.17.4.2010)
Kuvia!

alphabetty

alphabetty
Viestimäärä: 441

VS: KUKKUJAT 10 - Perjantaina, 25.03.2011 klo 06:46  
+
0
Destroyerille onnittelut!

Tonteria: Täälläkin kuolattu henkkamaukan haalareiden perään. Lappuhaalarit kävin jo poistamassa. Tänä keväänä näyttäs kaikenmoiset haalarit olevan muotia.

Se olis sitten viikonloppu. Ja tekemistä riittäs vaikka muille jakais.
Menossa mukana lancashire heeleri Koda. Muistoissa cavalier kingcharlesinspanieli Simba<3
http://nnunmaailma.blogspot.com/
Mikään ei ole niin hienoa kuin suuri seikkailu, paitsi kotiinpaluu.

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: KUKKUJAT 10 - Perjantaina, 25.03.2011 klo 07:53  
+
0
Hoomenta palstalle. Mulla on hieman kipeähkö olo, ei kiva ollenkaan. Tekisi mieleni jäädä sohvalle viltin alle, mutta töihin on mentävä.

Hieno juttu Cornelius. Koska saat tietää miten kävi?

Paranemisia Rosalie1. Saran uimaloikat kuulostavat niin ihanilta, voi toista.

Onnea destroyer!
Manu 6/2008
Morris 3/2013

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: KUKKUJAT 10 - Perjantaina, 25.03.2011 klo 08:09  
+
0
Onnea destroyerille järkkärikortista. Millaisiin hommiin oot menossa?

Täällä taas vuorottelee sade ja paiste. Ihan sekunnissa vaihtuu säästä toiseen.. :eek:
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

Anpunen

Anpunen
Viestimäärä: 235

VS: KUKKUJAT 10 - Perjantaina, 25.03.2011 klo 08:34  
+
0

Henniet kirjoitti:

Hurrrjia noi hammaslääkärimaksut :eek: Täytyy kyllä hoitaa nää hamput kuntoon opiskeluaikana kun YTHS on käytännössä ilmainen... Olis tuolla varmaan paikattavaa, mutta kun ei oo uskaltanut mennä tarkastuttamaan :viheltel: Sattuu välillä aika penteleesti, mutta kun se menee ohi, niin...



En halua pelotella muta mäki oon vitkastellu ton hampaan kanssa vähän turhan kauan. Välillä se on selvästi tulehtunu tai sitä on särkeny tai se on turvonnu enkä oo vaan uskaltanu mennä. Aina se on ohi menny. Nyt oli jo pakko kun ei särkylääke auttanut kipuun. Röntgenissä tosiaan näkyi että hampaan toinen juuri on kadonnut, hajonnut olemattomiin ja leukaluustakin on jo osa syöpynyt. Very nice!

mmaija Ehdottiko ne sulle siis ollenkaan uutta hammasta tilalle vai tyhjällä välilläkö mennään? Tarvisin niin sen toisen mielipiteen.
Espanjanvinttikoira vm.-04
Labradori vm.-08
Kääpiöpinseri vm.-10
sekä hihnan päässä Anpunen
Pientä blogitusta

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28213
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545737
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265906
(Tilastot päivitetty viimeksi 06.05.2024 klo 19:15)