Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Torstaina, 24.03.2011 klo 09:06

Kukkujat 10

Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 50

tintti

tintti
Viestimäärä: 2881

VS: KUKKUJAT 10 - Perjantaina, 25.03.2011 klo 08:37  
+
0
Mä kävin viime kesänä pakon edessä suushygienistillä ja hammaslääkärillä ja kyllähän niihin käynteihin rahaa uppos. Yhden lohkeeman paikkasivat ja sit lekuri sanoi, et ainakin kahdessa viisaudenhampaassa on reikä, et ne pitäis poistaa. Mä en kyl suostu siihen muuten kuin nukutuksessa, kun pelkkä tarkastuskäyntikin on aina yhtä tuskaa tän hammaslääkäripelon kanssa. Pitää toivoa, ettei noi ala oireilemaa mitenkään, kun ei niille tällein raskauden aikana edes tehtäis mitään.

Mulla on ollu elämäni aikana useampi reikä hampaissa, mut koskaan ne ei oo äityny niin pahaks, et olis särkeny. En siis tiedä, millaista tuskaa on hammassärky.
Näin tänään.

R.I.P. schapeu Poju 1.2.2007 - 17.10.2011

basenjinarttu Keena s. 12/2013
(Viestiä on muokattu perjantaina, 25.03.2011 klo 08:39)

Cornelius

Cornelius
Viestimäärä: 484

VS: KUKKUJAT 10 - Perjantaina, 25.03.2011 klo 09:05  
+
0
Jaijah ensi viikolla aikoivat ilmoittaa, viimeistään loppuviikosta. Jännittää pirusti, olis tosi kiva päästä sinne töihin.

Ursula

Ursula
Viestimäärä: 322

VS: KUKKUJAT 10 - Perjantaina, 25.03.2011 klo 09:41  
+
0
Kova lumipyry!

Rosalie1

Rosalie1
Viestimäärä: 1141

VS: KUKKUJAT 10 - Perjantaina, 25.03.2011 klo 10:22  
+
0
Kukkuu, niinhän siinä kävi, että yöllä nousi kova kuume. Onneksi me asutaan omakotitalossa, pystyy päästämään koiria tuohon pihaan. Soitin miehellekin, se lupasi lähteä heti kotia ajamaan töistä.

Kuuska

moderaattori
Kuuska
Viestimäärä: 873

VS: KUKKUJAT 10 - Perjantaina, 25.03.2011 klo 11:04  
+
0
^ Paranemisia, mä olen justiinsa ekaa päivää töissä saikun jälkeen..

Pitäis kohta lähteä käväseen kotona Hippua katsomassa. Meinaa aina jännittää näin aamupäivisin, mitä pientä kivaa neiti on siellä keksiny. :ttou:

Ai niin, ihan pakko hehkuttaa, meidän melkein 4kk pirpana on sisäsiisti! :aurinko:

raggetti

raggetti
Viestimäärä: 1725

VS: KUKKUJAT 10 - Perjantaina, 25.03.2011 klo 11:13  
+
0
Kiivilintu mäkin aina välillä eksyn noille sivuille ja pahaa tekee, varsinkin kun on moneen kertaan käynyt ja näkee että esim. jotkut isot koirat on etsineet kotia jo yli vuoden. Esim. pointteri Hope, joka on laiha kuin luuranko ja näyttää aivan harmaantuneelta, vaikka on nuori vielä. Sielä sen ilmoitus on ollut Espanijan koirissa jo päälle vuoden.
Kolmatta koiraa suunitellaan, ja meinas jo tulla mäykky taloon, mutta kun istuttiin alas avon kanssa ja puhuttiin asia läpi, tajuttiin molemmat että tähän tilanteeseen ei ole järkeä hankkiä uutta koiraa, meilä kun on talonrakennus-projekti alkamassa, ja mun pitäis vihdoin ja viimein päättää, miksi haluan isona. Sovittiin sitten, että kun talo on pystyssä ja mä varmasti tiedän että olen valinnut oikean uran, niin silloin voi kolmas koira tulla.
Hirveä dilemma vaan, kun en välttämättä haluaisi pentua, ja olen ihan tosissani katsellut noita adoptiojärjestöjen sivuja. Kuitenkin, jos sieltä ottaa koiran, niin mistä tietää että se soveltuu laumaan? Isompi riski kuin esim. pennun ottaminen. Kaikki pienet koirat löytävät melkein takuuvarmasti nopeasti kodin, mutta isoilla koirilla on hieman toinen asianlaita. Kuitenkin, jos ottaa koiran joka on etsinyt kauan kotia (yli vuoden tms.) niin sillä saattaa olla vielä enemmän sopeutumisvaikeuksia "tavalliseen elämään", koska on elänyt niin kauan tarhalla.
Olen myös katsellut Galgoja sillä silmällä, ainoa vaan että tahtoisin koiran, jonka jossain vaiheessa voi opettaa olemaan irti metsälenkeillä.
Huh, tulipas taas tekstiä tuostakin aiheesta...

Meillä lykkäänty vissiin taas rakentaminen viikolla, rakennuslupa on periaatteessa hyväksytty, mutta kappas, leimaus-äijä (siis se, joka laittaa lopullisen leiman paperiin) on lomalla, eli odotellaan sitten hänen paluuta. Ärsyttävää, ja avo nyt varsinkin kiehuu kun aina on jotain, tietty henkilö ei ole paikanpäällä/lomalla yms. muuta, ja siksi asiat jumittaa.


Siis eihän nuo mainokset ole ennen olleet tälleen viestien keskellä? Eilen ne oli vielä ylä- ja alalaidassa, ainakin mun mielestä? :mietiskel: :nauru:
How to handle stress like a dog:

If you can't eat it
Or play with it

Then pee on it
And walk away

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: KUKKUJAT 10 - Perjantaina, 25.03.2011 klo 11:24  
+
0
Mä huomasin noi mainokset kans.. Ihmettelin niitä tuolla kysely ketjussa..
Enkä mä voi laittaa täällä töissä edes mitään estoja niille.. :roll:
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

Kerttunen

Kerttunen
Viestimäärä: 1770

VS: KUKKUJAT 10 - Perjantaina, 25.03.2011 klo 11:29  
+
0
Kiivilintu ja Raggetti: Epsanjasta voi saada näin lutuisen luttanan:


:wink::wink::wink:
Lauma jenkkicockereita


http://www.adunaic.com
(Viestiä on muokattu perjantaina, 25.03.2011 klo 11:30)

raggetti

raggetti
Viestimäärä: 1725

VS: KUKKUJAT 10 - Perjantaina, 25.03.2011 klo 11:42  
+
0
^Nooooooo, ei saaaaaaaa laittaa tuollaisia viestejä tänne, tunnen kuinka päätös murenee ja kohta on tulossa espanjasta koira....
Mites teillä lähti arki rullaamaan koiran kotiuduttua? Oliko tarhalta, vai jostain perheestä?

Muoks. kirotusvirheet....
How to handle stress like a dog:

If you can't eat it
Or play with it

Then pee on it
And walk away
(Viestiä on muokattu perjantaina, 25.03.2011 klo 11:43)

Kerttunen

Kerttunen
Viestimäärä: 1770

VS: KUKKUJAT 10 - Perjantaina, 25.03.2011 klo 11:53  
+
0

raggetti kirjoitti:

^Nooooooo, ei saaaaaaaa laittaa tuollaisia viestejä tänne, tunnen kuinka päätös murenee ja kohta on tulossa espanjasta koira....
Mites teillä lähti arki rullaamaan koiran kotiuduttua? Oliko tarhalta, vai jostain perheestä?



Nonna tuli tarhalta mutta suomalaisen kotihoidon kautta. Kävin siis katsomassa sitä ennen kuin päätös piti lyödä lukkoon. Noooh, katsomisreissu=kotiinhakureissu mutta silti....

Nonna oli elänyt kotikoirana ja jostain syystä yhtäkkiä hylätty tarhalle (mikä ei Espanjassa ole mitenkään harvinaista). Sen kanssa arki lähti rullaamaan ihan muitta mutkitta. Varmasti ehdan katukoiran kanssa on enemmän mutkia.

Suosittelen harkitsemaan, jos adopitoasia vähänkin kiinnostaa. Taustatyö kannattaa vain tehdä huolella.

Ja Pliiis! Pidetään tämä mukavana kukkumisketjuna eikä aloiteta väittelyä siitä onko ulkomailta adoptoinnissa järkeä vai ei
Lauma jenkkicockereita


http://www.adunaic.com

Tapire

Tapire
Viestimäärä: 236

VS: KUKKUJAT 10 - Perjantaina, 25.03.2011 klo 11:57  
+
0
Rauhottaisko lenkki tuon koirulin kanssa.... voi että ärsyttää. Iltavuoroon klo 14, ei olis mukavaa nähdä punaista enää siellä :D
Liinu jenkki, 11.5.2003 - 25.11.2011 ♥

http://minja.kuvat.fi/kuvat/

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 10 - Perjantaina, 25.03.2011 klo 12:04  
+
0
Mun siivouspäivä etenee -- ei vielä yhtään mitenkään.. :roll: Kamala laiskamato, hyi mua! :heristel: Oon vaan niin tokkurassa, yöllä näin piiiiiiitkästä pitkästä aikaa ihan kauheeta painajaista ja kun heräsin, niin en uskaltanu laittaa nukkuun heti. Hain lehen ja sitä lueskelin ja loppuyön nukuin sitten valot päällä. Hyi että, oli ihan kamalaa kun juoksi yön konekivääriä pakoon, hrrrr.

Mitähän kivaa sitä Pepinki kanssa keksis. Oon jo niin kyllästyny meidän mettäpolkuihin, mahtavaa sitten kun lumet sulaa niin pääsee laajentaan reittejä!
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: KUKKUJAT 10 - Perjantaina, 25.03.2011 klo 12:07  
+
0
Joo kyl mulleki lumipyry kelpais, mut ei, ku puolen sentin rakeita :eek: Eihän tonne voi ees lähteä lenkille ku Hugo sais mustelmia :nauru:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Tapire

Tapire
Viestimäärä: 236

VS: KUKKUJAT 10 - Perjantaina, 25.03.2011 klo 12:08  
+
0
Mahtavaa kun lumet sulaa indeed ! Minä taas pääsen metsiin :D Valitettavasti en ole uskaltanut mennä talven aikana, koska joka metsässä on ladut.. ja hiihto on muutenkin yleistä. Mutta heilläpä onkin vaan talvi ulkotiloissa aikaa hiihdellä, joten ymmärrän täysin :)
Liinu jenkki, 11.5.2003 - 25.11.2011 ♥

http://minja.kuvat.fi/kuvat/

suskie

suskie
Viestimäärä: 412

VS: KUKKUJAT 10 - Perjantaina, 25.03.2011 klo 12:10  
+
0
^^^ Menkää keskustaan lenkille, jos ei tuu usein käytyä. Kunnon häiriöreeniä ainakin, jos koiran kanssa ottaa samalla jotain helppoja harjotuksia, vaikka kontaktia. :)

muoks. väkänen lisää..
(Viestiä on muokattu perjantaina, 25.03.2011 klo 12:11)

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 10 - Perjantaina, 25.03.2011 klo 12:14  
+
0
^^ Täällä kyllä menee tosi mukavasti ihan koiraihmisten tekemiä polkuja, ite en oo koskaan kävelly hiihtoladuilla.

^Olikohan tuo mulle tarkotettu kun ei muut ole samasta asiasta niin puhunu...? :hymy: No, jokatapauksessa, emmä kaupunkiin taho lähtä kiusaan koiraa kun se siellä stressaa ja mielummin mettäläisenä kuljen ku ei jaksa laittautua ihmistenilmoille :nauru:
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

raggetti

raggetti
Viestimäärä: 1725

VS: KUKKUJAT 10 - Perjantaina, 25.03.2011 klo 12:26  
+
0
Karvakamu sama ongelma täälläkin. En jaksais enää tarpoa niitä samoja polkuja kun ollaan menty koko talven ajan, ja mihinkään ihmisten ilmoille en myöskään jaksa lähteä, kun itsellä ei nyt oikein flunssasena riitä hermot tuon vanhemman vetämisen kanssa. Helpompi vaan mennä irti metsässä :nauru: Nyt kun rupesin ajattelemaan, niin ollaan käyty kunnon hihnalenkillä viimeistään joskus uudenvuoden jälkeen, eli ei ihme että tuo vanhempi perseilee ja luulee että voi tehdä mitä vain haluaa.
Plääh, lupasin itselleni että imuroisin tänään kämpän, mutta mutta... Mistäs sen energian oikein löytäis?
How to handle stress like a dog:

If you can't eat it
Or play with it

Then pee on it
And walk away

Ursula

Ursula
Viestimäärä: 322

VS: KUKKUJAT 10 - Perjantaina, 25.03.2011 klo 12:30  
+
0
Mulla on vielä kylpytakki päällä, pitäisköhän pukea päälle pikkuhiljaa...lumipyry on about loppunut, joten uloslähtö on periaatteessa kohta mahdollista. Paitsi just kun kattelin ikkunasta ulos niin taas leijailee lumihiutaleita, eli onkohan kohta uus pyry taas päällä.

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KUKKUJAT 10 - Perjantaina, 25.03.2011 klo 13:36  
+
0
Voi plääh, että on saamaton olo. Kaikenlaista sais tehdä, vaan mitään ei tee mieli tehdä. Ulkona paistaa aurinko vaan ku ei sielläkään viiti ilman tekemistä/seuraa olla. Valivali. Jos jois vähä vielä kahvia ja ottais ittensä niskasta kiinni.
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: KUKKUJAT 10 - Perjantaina, 25.03.2011 klo 13:56  
+
0
Kävin eilen jumpassa ja nyt juilii oikeaa polvea :mad: Toivottavasti johtuu vain siitä ettei se ole tottunut tällaiseen rasitukseen ja menee ohi.

Pitäisi pakata ja tiskata, lähdetään mun vanhempien luo viettämään viikonloppua. Ärsyttää ja ahdistaa kun ollaan jouduttu nyt selvittämään "perheenjäsenen" ikävää tilannetta josta hän itse ei tajua edes pyrkiä pois. Pelottaa ja harmittaa, miten tulee käymään.

Toivottavasti ajosää säilyy hyvänä, ei huvittaisi rutata tuota autoa enää... :shifty:

  Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28213
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545737
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265906
(Tilastot päivitetty viimeksi 06.05.2024 klo 21:45)