Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Torstaina, 24.03.2011 klo 09:06

Kukkujat 10

Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 50

tarun

tarun
Viestimäärä: 900

VS: KUKKUJAT 10 - Perjantaina, 01.04.2011 klo 11:35  
+
0
Hahaa, täällähän on kanssakärsijöitä. Meilläkin on Carloksella ollu viimeaikoina kemialliset aseet käytössä, kun nyt ruuan vaihdon myötä on tullut kokeiltua kaikkea uutta, mitä voisi nappuloiden lisukkeeksi läiskästä... Välillä saa vilkkaammilla lenkkipoluilla hävetä, kun tuo päästelee ihan ääneen... Eikä ohikulkijoilla varmaan ensimmäisenä tule mieleen, että koirahan siinä piereskelee... :ttou:
Carlos, sekarotuinen, s. 14.9.2010

Destroyer

Destroyer
Viestimäärä: 2016

VS: KUKKUJAT 10 - Perjantaina, 01.04.2011 klo 20:38  
+
0
Ihanaa, Veikan nirsoilut on viimein historiaa! Ruoan vaihto sai ihmeitä aikaan, vaihdettiin 1st Choise Jahti&Vahtiin. Ensin tarjosin sekasin molempia, mutta Veikka noukki vain tuota uutta ruokaa ja 1st Choisen nappulat jäi kuppiin, joten olen nyt sitten vaan raakasti antanut pelkkää tuota uutta ruokaa. Maha ei ainakaan ole ollut sekaisin.

Ihanaa kun ei tarvitse kokoajan stressata kun koira ei syö! Ollaan koiran kanssa molemmat tyytyväisiä :)
Pitkätukkaiset Belgianpaimenkoirat Veikka, Yatsi ja Riia - Blogi

sändi

sändi
Viestimäärä: 1669

VS: KUKKUJAT 10 - Perjantaina, 01.04.2011 klo 21:12  
+
0
Silvia Trkman :love::love:

Eksyin taas sen sivuille ja melkeen pari tuntia hurahti katsellessa videoita (joista vielä suurimman osan oon nähny aiemminki) ja lukiessa sen mietteitä..
Vehnäterrieri ♂ 4/2009
Suursnautseri ♂ 1/2015

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: KUKKUJAT 10 - Perjantaina, 01.04.2011 klo 21:51  
+
0
^ Totaalikomps! Siinä on kyllä nainen, jolla on filosofia eläinten kanssa elämisestä kohdallaan.
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: KUKKUJAT 10 - Perjantaina, 01.04.2011 klo 23:21  
+
0
Kukkuuta. On jäänyt täällä kirjoitteleminen vähille muutamana päivänä kun jostain syystä on selain jumahtanut aina viestiä kirjoittaessa ja välillä on valitellut jonkun kumman lisäosan virheellisestä latauksesta, vaikka mitään lisäosia en kyllä ole lataillut. Ehkäpä tämä nyt taas toimisi.

Rosalie1lle ihania shoppailuhetkiä.

Toivottavasti eetlan viikonloppu sujuu mukavissa merkeissä, eikä tauti iske pahemmin päälle.

destroyer, kiva juttu että nyt löytyi Veikalle maistuva ja sopiva ruoka.
Manu 6/2008
Morris 3/2013

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KUKKUJAT 10 - Perjantaina, 01.04.2011 klo 23:24  
+
0
Huhaa! Päivä takana. Pitkästä aikaa oli Lunan kans hihnalenkillä kivaa. En edes muista millon oon onnistunu selviytymään moisesta urakasta ilman tattia otsassa.

Huomenna lähen käyttää kaveria mölliagilitykisoissa. Toimin siis hovikuskina ja kameramiehenä meidän treeniporukalle. Kovasti houkuttelivat ottamaan Lunan mukaan ja särkemään meidän kisaneitsyyden, mut jätetään vielä välistä. Tuon umpiluun kanssa viiti vielä lähteä itteänsä nolaamaan. :nauru:

Kauniita unia kaikille tasapuolisesti!
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: KUKKUJAT 10 - Perjantaina, 01.04.2011 klo 23:28  
+
0
Mä olisin niin halunnut tänään saunaan töiden jälkeen, mutta saunanlämmittäjä olikin simahtanut sohvalle :heristel: Enkä mä sitten jaksanut enää myöhään illalla ruveta lämmittämään. Pöh.
muoks. töiden, ei täiden jälkeen :nauru:
(Viestiä on muokattu perjantaina, 01.04.2011 klo 23:29)

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KUKKUJAT 10 - Perjantaina, 01.04.2011 klo 23:29  
+
0
^Mun piti lukea monta kertaa tuo sun viesti ku nuo "täit" sekotti ajatukset ihan täysin :nauru: Nukkumaan näköjään joutaa.
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

Sarahia

Sarahia
Viestimäärä: 4470

VS: KUKKUJAT 10 - Lauantaina, 02.04.2011 klo 01:44  
+
0
Täällä pienet miehenalut on päättäneet ruveta Isoiksi Miehiksi. Eli siskoja puksutellaan menemään :nauru: Nuoresta se on aloitettava.
Meno myös alkaa olla jo muutenkin aikamoista. Tässä video jäpiköistä (tosin ilman puksuttelua).

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: KUKKUJAT 10 - Lauantaina, 02.04.2011 klo 03:06  
+
0
Yökukkuu. Sain melkein koko huushollin siivottua ja 90 % kamoista pakattua. Jotenkin tosi haikea fiilis. Aina lähdön hetkellä se tulee, vaikka olisi vasta ollut kuinka innoissaan tulevasta reissusta koto-Suomeen. Mutta toisinaan tää niin raastaa. Kun asiat menee hyvin ja on kivaa, ja just sillä hetkellä on taas pakko vaihtaa maisemaa. Vaikea pystyttää itseään mihinkään, kun tuntee kuuluvansa molempiin.
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

TeJo

TeJo
Viestimäärä: 724

VS: KUKKUJAT 10 - Lauantaina, 02.04.2011 klo 09:16  
+
0
Huomentakukkuu! Tänää on Vanja-neidon (omistajan myös) ekat mätsärit. Saas nähhä kuin meijän käy.

NataliaNala

NataliaNala
Viestimäärä: 283

VS: KUKKUJAT 10 - Lauantaina, 02.04.2011 klo 09:21  
+
0
Tsemppiä Vanjalle!

Tänään tavataan koirakaveria ja lapset pääsevät kunnolla riekkumaan <3. Sitten kahvitreffeille ystävän kanssa ja sieltä Animalian suurtapahtumaan tapaamaan ystiä, joka myy siellä lippuja :). Kiva päivä tiedossa. Harmi vaan että on ihan scheisse-olo jostain syystä :(
Puhutaan ihmisen "eläimellisestä" julmuudesta. Mutta se on hirvittävän väärin ja loukkaavaa eläimiä kohtaan: eläin ei ikänä pysty olemaan yhtä julma kuin ihminen, yhtä taiturimaisesti, yhtä taiteellisesti julma.
Karamazovin veljekset

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 10 - Lauantaina, 02.04.2011 klo 09:53  
+
0
^ Jospa se siittä kun matkaan pääset niin olokin piristyy!

Tsemppiä Vanjalle! Meki alotetaan tänään mätsärikausi. Sais vaan aurinko vähän pilkistää, voi tulla muuten vilponen. Suosiolla vaan toppikset päälle ja pipo päähän! Meillä on tavotteet korkeella kun viime kesän vikassa mätsärissä Peppi oli BIS3, paremmaksi pitäis pistää tänä kesänä :wink:Joo, hauska mennä ja treenailla kun jännitän niin kamalasti sitä kehään menoa. Nyt on onneksi monta mätsäriä ennen ekaa näyttelyä.

Eilen illalla kävin ostaan koiraportin ja nyt harjotellaan sen käyttöä. Lykkäsin sen nyt tähän työhuoneen ovelle. Ensin Peppi pelkäs sitä ku ruttoa, mutta nyt kävelee nätisti ohitte. Ja minä meinaan koko ajan törmätä siihen ku oviaukko onki yhtäkkiä kaventunu :ttou: Ostin samalla sitten uuden trimmauskoneen. Just olin päässy kotiin ni äiti tuliki yllärinä tuomaan mulle syttärilahjaa (imuria) ja Jasmi odotteli autossa. Jasmi tuliki sitten trimmattavaksi ja Pepin siistin heti perään. Kyllä oliki pitkästä aikaa mukava trimmata koiraa kun oli kunnon vehje millä sitä tehä! Ei tarttenu hinkata ees taas ja ihan eri kivan näkönen kun on oikeen pitusella terällä leikattu (10mm, ennen 3mm).
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

Destroyer

Destroyer
Viestimäärä: 2016

VS: KUKKUJAT 10 - Lauantaina, 02.04.2011 klo 10:20  
+
0
Mekin mennään Veikan kanssa mätsäreihin tampereelle 3. toukokuuta. jännittää, koska itse en ole aikaisemmin koiran kanssa mätsäreissä käynyt ja hirvittää miten tuo penska käyttäytyy :D no, onneksi meillä alkaa ens viikon torstaina pentukurssi niin saadaan poika ruotuun!
Pitkätukkaiset Belgianpaimenkoirat Veikka, Yatsi ja Riia - Blogi

Henniet

Henniet
Viestimäärä: 854

VS: KUKKUJAT 10 - Lauantaina, 02.04.2011 klo 11:13  
+
0
Hurjaaa! Islan (11,5kk) juoksut alkoivat. Mä olen hämmentynyt. Äääk. Pitää lähteä shoppailemaan housuja sille. Miksen varautunut etukäteen...

/muoks: Ohho, kyllä Isla sittenkin taitaa olla jo 11,5kk, ei 1,5kk :nauru: Kiitos innna....:shifty:
slkn Isla (s.17.4.2010)
Kuvia!
(Viestiä on muokattu lauantaina, 02.04.2011 klo 11:31)

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: KUKKUJAT 10 - Lauantaina, 02.04.2011 klo 11:26  
+
0
^ Islahan se on nuorena alkanut juoksemisen.

Huomenta vaan, väsyttää. Kolmen jälkeen pistin vasta nukkumaan ja nyt sitten harmittaa.
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

TeJo

TeJo
Viestimäärä: 724

VS: KUKKUJAT 10 - Lauantaina, 02.04.2011 klo 13:53  
+
0
Nyt on ekat mätsärit takana. Vanja voitti parinsa ja sijoittui lopulta PUN6. Vanjaa ei yhtään jännittänyt, itse jännitin senkin puolesta! :nauru: Eniten jännitti kuin tuo suostuu ravaamaan, yleensä kun se menee hyppimiseksi mutta ei tuo loikannu ku 2 kertaa! Tästä on hyvä jatkaa!

Tiuhtis

Tiuhtis
Viestimäärä: 1109

VS: KUKKUJAT 10 - Lauantaina, 02.04.2011 klo 14:44  
+
0
^Onnea hyvin menneestä kisasta!

Tarvis varmaan lähteä kävelylle hauvan kanssa, ei kauheesti toi ilma vaan nappaa.. Illaks pitäs keksiä joku kiva ruokapaikka helsingin keskustan tienoilla (tai kallio/hakaniemi), sattuisko kellään olee ehdotuksia?

sillycow

sillycow
Viestimäärä: 1428

VS: KUKKUJAT 10 - Lauantaina, 02.04.2011 klo 15:18  
+
0
Avo lupas viedä mut syömään illalla! :love: No se on kyllä joku isompi huoltsikka tai sitte kotipizza tai hesburger, ei myö tykätä käydä ihan "ravintoloissa" :nauru: Ollaan kyllä kummaa porukkaa.

sändi

sändi
Viestimäärä: 1669

VS: KUKKUJAT 10 - Lauantaina, 02.04.2011 klo 15:19  
+
0

Sarahia kirjoitti:

Meno myös alkaa olla jo muutenkin aikamoista. Tässä video jäpiköistä


Ihana, ku yks vaan nukkuu, kun muut mesoaa <3
Vehnäterrieri ♂ 4/2009
Suursnautseri ♂ 1/2015

  Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28213
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545737
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265906
(Tilastot päivitetty viimeksi 06.05.2024 klo 15:45)