Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Torstaina, 24.03.2011 klo 09:06

Kukkujat 10

Siirry sivulle: 1 ... 10 11 12 ... 50

Sarahia

Sarahia
Viestimäärä: 4470

VS: KUKKUJAT 10 - Lauantaina, 02.04.2011 klo 15:24  
+
0
^Itseasiassa kaks nukkuu, molemmat tytöt. Nuo riekkuvat on pojat.
Kato parin strongbown jälkeen tytöt nukahti ja pojat rupes riehumaan, uhoamaan ja metelöimään :nauru:

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: KUKKUJAT 10 - Lauantaina, 02.04.2011 klo 15:30  
+
0

sillycow kirjoitti:

Avo lupas viedä mut syömään illalla! :love: No se on kyllä joku isompi huoltsikka tai sitte kotipizza tai hesburger, ei myö tykätä käydä ihan "ravintoloissa" :nauru: Ollaan kyllä kummaa porukkaa.



No hei, me ei käydä ikinä vaan tilataan kerran-pari viikossa ruokaa kotiin. Mekin ollaan hyvin kummallisia ja erakoituneita. :nauru:

Nyt alkaa olla ekan kerran yli viikkoon olo, että tekee mieli lähteä jo lenkille. Se on tässä viimeiset puolitoista viikkoa ollut sellaista väkisin lähtemistä ja ollaankin lenkkeilty hirmu vähän kun ollut niin nuutunut olo kun ollut flunssaa ilman kuumetta. Nyt taidan olla taas ihan kunnossa kun tekee mieli lähteä ulos. Räkäsenä kun kävin lenkillä niin tuntui että voimat loppuu kesken kaiken.

sändi

sändi
Viestimäärä: 1669

VS: KUKKUJAT 10 - Lauantaina, 02.04.2011 klo 15:34  
+
0
Ai, katopa vaan. Näkyi se toinenki tyttö siellä nurkassa nukkumassa :hymy:

Sarahia kirjoitti:

Kato parin strongbown jälkeen tytöt nukahti ja pojat rupes riehumaan, uhoamaan ja metelöimään :nauru:

:jjei: Heh.. Normi-ilta.
Vehnäterrieri ♂ 4/2009
Suursnautseri ♂ 1/2015

sillycow

sillycow
Viestimäärä: 1428

VS: KUKKUJAT 10 - Lauantaina, 02.04.2011 klo 15:49  
+
0

monna83 kirjoitti:

No hei, me ei käydä ikinä vaan tilataan kerran-pari viikossa ruokaa kotiin. Mekin ollaan hyvin kummallisia ja erakoituneita. :nauru:

Nyt alkaa olla ekan kerran yli viikkoon olo, että tekee mieli lähteä jo lenkille. Se on tässä viimeiset puolitoista viikkoa ollut sellaista väkisin lähtemistä ja ollaankin lenkkeilty hirmu vähän kun ollut niin nuutunut olo kun ollut flunssaa ilman kuumetta. Nyt taidan olla taas ihan kunnossa kun tekee mieli lähteä ulos. Räkäsenä kun kävin lenkillä niin tuntui että voimat loppuu kesken kaiken.



Mutta oman kodin rauhassa on kyllä hyvä syödä kun saa rauhassa syödä ja noin pois päin :nauru: En miekä tykkää hirveesti syödä missään julkisilla paikoilla mahankin takia joka taas temppuilee, mutta esim.hesburgerissa ranskalaiset on parempia paikan päällä kun eivät ole jäähtyneitä.

Hauskaa lenkkiä, toivotaan ettei voimat nyt loppuis kesken :jjei:

Ja ruoka-asiaan vielä oma tarina, avo pyörii paljon Vantaalla ja siellä asuessa löydettiin meiän vaki pizzeria mistä saa älyttömän hyviä kebabbeja ja mulla on taas joku mässytys kausi niin avo on melkein joka sunnuntai tuonut mulle kebabin salaatilla niin avon ei tarvi kun kävellä sisään niin ne huutaa "montako tänään sai olla?" siis kebabbia salaatilla. :shifty: Kuulemma alkavat jo tehdä annosta kun näkevät avon. Mietin, että pitääkö tässä vaihtaa jo pizzeriaa tän hullutuksen ajaksi kun jotenkin hävettää. Sama kun yhdessä vaiheessa olin kova tyttö tilailemaan netistä tavaraa niin avo haki kioskilta mulle yks päivä tupakkaa niin ne lätkäs sille paketin joka oli tullut, mutta josta ei ollut tullut meille ilmoitusta. Nytkin siellä odottaa yks paketti ja eilen tilasin netanttilasta vähän tavaraa. Mua oikeesti hävettää mitä nekin siellä kelailee. Voisi vähän hilitä tätä shoppailu intoa kun menee kaikki rahat jo tilauksiin. :heristel:

TwoBeans

TwoBeans
Viestimäärä: 1258

VS: KUKKUJAT 10 - Lauantaina, 02.04.2011 klo 18:44  
+
0
Höh, mä vietän taas lauantai ehtoota yksin. Tai no, Lunahan tuossa kuorsaa jaloissa lenkin jälkeen, sen kanssa ajattelin pienet kotitreenit vetästä ja hiukan kopitella sen päälle kumipallolla. Mies lähti kaverinsa työ, tiedä taas kuinka kauan se siellä vehtaa. No, ompahan suolapähkinöitä. Ja ruutu.fi.
- beauceron uros Laku 2/2013
- valkoinen paimenkoira Luna 6/2010
- shetlanninlammaskoira Eetu 2/1993 - 1/2007

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: KUKKUJAT 10 - Lauantaina, 02.04.2011 klo 19:33  
+
0

sillycow kirjoitti:

Avo lupas viedä mut syömään illalla! :love: No se on kyllä joku isompi huoltsikka tai sitte kotipizza tai hesburger, ei myö tykätä käydä ihan "ravintoloissa" :nauru: Ollaan kyllä kummaa porukkaa.



Että mie vihasin ennen ravintoloita, nyt oon sitten ihan in love niihin ja voisin vaikka joka päivä käydä syömässä jonkun hassun annoksen jonka nimeä en ees osaa lausua. :nauru:
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

capsy

capsy
Viestimäärä: 177

VS: KUKKUJAT 10 - Lauantaina, 02.04.2011 klo 21:37  
+
0
Me kans oltiin tänään Oulussa Kaakkurissa mätsäröimässä. Mukava oli käydä, eka kerta meillä niin olin aika pihalla vaan koko ajan :D Pennuissa oltiin ja sininen nauha tuli eikä menestytty, mutta tietääpä nyt mitä (kaikkee) pitää reenailla..

Bongasin sieltä muuten Karvakamun, kuvan perusteella tunnistin :) Miten teillä meni? Ja TeJon ehkä, kun taisi olla ainut bernipentu paikalla?
Slku 2010
PkCollieu 2012

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 10 - Lauantaina, 02.04.2011 klo 21:51  
+
0
^ Aiii, oisit tullu poriseen! Mää muka koitin katella tutunolosia koiria, mutta en bongannu ketään. Meni vähän ristiriitasesti. Näki selvästi, että tuomari tykkäs Pepistä, mutta eihän se meille punasta voinu antaa kun Peppi temppuili ja venkoili ja kisakaveri esiinty varmasti. Sinisten ryhmässä oltiin viimeset jotka tippu sijotusten ulkopuolelle. Pitkään siinä tuomari mietti meidän ja jonku toisen koiran välillä ja me sitten tipahettiin. Vähän kyllä harmitti, mielellään ois jotai palkintoo ottanu yli neljän tunnin seisoskelusta räntäsateessa... :hymy: Sinisten kehässä Peppi esiinty jo nätisti, mutta vielä harjoteltavaa riittää. No, heinäkuussa ollaan viimeksi kokeiltu seisomista ja juoksua, joten kummako tuo jos piti sitten vähän häseltää.

Mää oon ihan poikki. Aamukin alko jo huonosti kun vasta lähtiessä hoksasin, että sinnehän pitää olla rokotuskortti mukana. 20minsaa etin korttia eikä oo siellä missä pitäis eikä löydy mistään. Sitten soitin äitille, että voi itku, päästäänköhän me sinne ilman sitä. Ni äiti sanoo, että heillähän se on. En käsitä miten se siellä oli, mutta eikun vauhdilla hakeen ihan toiselta puolelta Oulua. Oltiin perillä just ennen ilmottautumisajan loppumista, mutta sielläpä oliki semmoset jonot, että mekin yli puol tuntia vielä jouduttiin jonottaan. No, mätsärin jälkeen sitten ruokakauppaan väsyneenä ja just kun pääsin kassalle, niin äiti soittaa, että sairaalasta oli soitettu isän olevan siellä. Se oli lähteny päivälle asioille kaupungille ja kaupassa lähteny sitten taju. Piti sitten siitä suoraan lähtä hakeen äiti ja ettiä kaupungilta isän auto. Onneksi ei ollu tullu sakkolappua vaikka 1,5tuntia oli auto ollu sakkoajalla. Aika jännä, että sairaalassa pidetty ihmistä 3-4 tuntia, ennen kun on asiasta ilmotettu omaisille. Ja isä oli useesti kuulemma pyytäny, että saako soittaa ettei huolehdita kotona. Niin ei ollu aiemmin soitettu! Kummaa toimintaa. No, ainaki nyt yhden yön sairaalassa taas pitävät, ihan hyvä niin. Noooh, kun äitin vein kaupunkiin niin kotia päästyä piti ensin pestä Peppi joka oli päivän istunu kuralätäkössä. Sitten meninki paijaileen Peppiä lattialle ja heräsin siittä jonku ajan päästä. Vasta äsken sain syötyäki, meni vähän myöhäseen. Vaan olipa taas päivä!
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

sillycow

sillycow
Viestimäärä: 1428

VS: KUKKUJAT 10 - Lauantaina, 02.04.2011 klo 22:41  
+
0

mmaija kirjoitti:

Että mie vihasin ennen ravintoloita, nyt oon sitten ihan in love niihin ja voisin vaikka joka päivä käydä syömässä jonkun hassun annoksen jonka nimeä en ees osaa lausua. :nauru:



Joku ulkomaalainen ravintola vai? :nauru: Mun tekis hirveesti mieli käydä kiinalaisessa syömässä, klaukkalassa olis sellanen, mutta sitte kun on ruokavammoja ettei syö sitä ja tätä ja on vähän ennakkoluulonenkin ni en viiti. :ylpea:

riiT

riiT
Viestimäärä: 700

VS: KUKKUJAT 10 - Lauantaina, 02.04.2011 klo 23:26  
+
0
hei vaan kaikille ja voi tylsyyksien tylsyys :< täällä sitä vaan vietetään lauantai-iltaa koneella, vaikka koirakin on anopilla. voih ja huoh :/
mut mitäs tänne?
There's one heart beating and that heart beats for you.

silkkiterrieri n 05/07
silkkiterrieri 03/15
cockerspanieli 10/16

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: KUKKUJAT 10 - Sunnuntaina, 03.04.2011 klo 00:46  
+
0
Eipä kummempia, punkkua ja Fin-Tv:tä yksin :/ Äijä lähti just koisii, ja ehkä toi pentukin kohta alkaa nukkuu. Mä en vaan osaa mennä vkl aikasin nukkuu! Eilen oli kiva käydä yksin syömässä. Onhan se vähän tylsää kun ei oo juttu seuraa, mut toisaalta kovin virkistävää. Ja Helsingin Loiste-ravintola (Sokos-rakennuksen 10. kerros) on hinta-laatu suhteeltaan ihan liian hyvä! Söin karitsaa ja otin talon punaviinin (12 cl, Cityshoppari tarjous) niin makso yhteensä alle 25 e :)
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

sillycow

sillycow
Viestimäärä: 1428

VS: KUKKUJAT 10 - Sunnuntaina, 03.04.2011 klo 01:06  
+
0
Myö paisteltiin munkkeja, osa vähän kärvähti ja osa onnistu ihan hyvin. Eka kerta moneen vuoteen kun kumpikaan tekee itse munkkeja ja yhdessä tehtiin. Pari söin, niitä ois vielä iso kasa tuolla odottamassa. Ukko meni jo nukkumaan, mie aattelin kattoa leffan neloselta, joku Pahan sanansaattajat. Menny unirytmi ihan sekasin taas vaihteeks kun just sain sen kuntoon. :ttou:

Lisäys: Just iski tajuntaan, mulla on hammaslääkäri maanantaina! Voi itku! Toivottavasti olis nyt viiminen kerta ennen impalanttien laittoa, ei jaksais ravata koko ajan. Tuli viime kerran jälkeen niin kauheet pelkotilat, että oli pakko siirtää aikaa. Ja nyt se ois. Tyhmää. :ylpea:
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 03.04.2011 klo 01:08)

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: KUKKUJAT 10 - Sunnuntaina, 03.04.2011 klo 01:24  
+
0
Tossa Pahan sanansaattajissa on Kristen Stewart, Bella Twilightista siis :) Ja on kyllä ihan hyvä leffa! Jännä :) Mä napostan punkun kans Punnitse ja Säästä- namuja ja Wrong Turn 2 menos.
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

Sarahia

Sarahia
Viestimäärä: 4470

VS: KUKKUJAT 10 - Sunnuntaina, 03.04.2011 klo 01:29  
+
0
Mitenhän koulutuspalstan uusin "kiharapaa83":n viesti voi olla lähetettynä la 02.04 klo 03:16?
Ei mun kello ainakaan vielä sellaisia näytä.

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: KUKKUJAT 10 - Sunnuntaina, 03.04.2011 klo 01:34  
+
0
Sil saattaa olla väärässä oma kello, siis asetuksissa
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 03.04.2011 klo 01:34)

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 10 - Sunnuntaina, 03.04.2011 klo 01:35  
+
0
^^ Tuo aikahan on ollu viime yönä. Niin joko se on lähetetty sillon tai sitten nuo ajat on päin mäntyä. Mutta ei siihen kyllä kellon siirtäminen liity mitenkään.
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: KUKKUJAT 10 - Sunnuntaina, 03.04.2011 klo 01:43  
+
0
Ai niin, sain eilen elämäni ensimmäisen ylinopeussakon. Tosin postitse avon autolla ajamisesta. Itse en ollut huomannut yhtään mitään. Onneksi näillä tuloilla ei kummempia sakkoja saa. Kumma vaan etten huomannut kameran välähdystä, kun yleensä näkyvät kaikille..

Sarahia

Sarahia
Viestimäärä: 4470

VS: KUKKUJAT 10 - Sunnuntaina, 03.04.2011 klo 01:45  
+
0
^^Kraah, hyvä pointti, nythän on jo sunnuntain puolella :nauru:

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: KUKKUJAT 10 - Sunnuntaina, 03.04.2011 klo 02:39  
+
0
Ei nukuta vieläkään.. Toinen leffa menos jos: Ginger Snaps Back, The Beginning :)
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: KUKKUJAT 10 - Sunnuntaina, 03.04.2011 klo 04:19  
+
0
Yökukkuu. Oltiin tuolla yhden kaverin kotikotona istumassa iltaa ku hän oli siellä koiravahtina. Yllättävän hyvin meni Pessilläkin kahden ison tytön kanssa, eka tunti meni ihan hermona ja häntä koipien välissä mutta kyllä se siitä sit rentoutu.
Nyt sitten mietin että pitäiskö pyytää yhtä tyyppiä, jonka oon tienny/tuntenu jo vaikka kuin pitkään, treffeille. Miten ihmisiä edes pyydetään treffeille?
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

  Siirry sivulle: 1 ... 10 11 12 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 06:15)