Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Torstaina, 24.03.2011 klo 09:06

Kukkujat 10

Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 50

Tiuhtis

Tiuhtis
Viestimäärä: 1109

VS: KUKKUJAT 10 - Perjantaina, 25.03.2011 klo 15:00  
+
0

Karvakamu kirjoitti:

on vaan niin tokkurassa, yöllä näin piiiiiiitkästä pitkästä aikaa ihan kauheeta painajaista ja kun heräsin, niin en uskaltanu laittaa nukkuun heti.



Mäki nukuin tosi huonosti, näin painajaisia ja ku heräsin siihen keskellä yötä, en meinannu enää uskaltaa nukkua. Sitte seuraava herätys oliki neljän aikaan, ku J kömpi baarireissultaan mun luo..

Jahas, pitäs käydä kaupassa ja vähä siivota, ois muutama kaveri tulossa illalla tänne. Ei vaa jaksais pukea. Voisko jo tulla kesä, et kauppaan voi kipittää yöhousuissa ja hupparissa? :nauru:

On kyl tänää ja eilen ollu jännä sää, vuoroin lumipyry ja auringonpaiste.

Kuuska

moderaattori
Kuuska
Viestimäärä: 873

VS: KUKKUJAT 10 - Perjantaina, 25.03.2011 klo 15:01  
+
0

Karvakamu kirjoitti:

mielummin mettäläisenä kuljen ku ei jaksa laittautua ihmistenilmoille :nauru:



Tästä vähän ohi aiheen, mutta mietin yksi päivä Stockmannilla käydessä, miksi ihmiset kyttäs mua niin pitkään. Tajusin autossa, että mulla on marjapuuronpunaisen toppakengät ja rumat toppahousut jalassa. :nauru: Eikä ollu meikkiäkään, onneksi pipo sentään päässä peittämässä sekaiset tukan. Pitäis varmaan itsekin joskus miettiä, minkänäköisenä kotoa lähtee. :shifty:

Tiuhtis

Tiuhtis
Viestimäärä: 1109

VS: KUKKUJAT 10 - Perjantaina, 25.03.2011 klo 15:02  
+
0
Toi banneri tossa keskellä viestejä on kyllä aika ärsyttävä :roll:

sillycow

sillycow
Viestimäärä: 1428

VS: KUKKUJAT 10 - Perjantaina, 25.03.2011 klo 15:08  
+
0

Anpunen kirjoitti:



mmaija Ehdottiko ne sulle siis ollenkaan uutta hammasta tilalle vai tyhjällä välilläkö mennään? Tarvisin niin sen toisen mielipiteen.



Sotkeudun asiaan, mutta multa poistettiin just 2 tavallista poskihammasta, toista ei kuulemma olisi voinut enää edes pelastaa vaikka olisin tullut vuosi sitten sano lääkäri ja siellä oli paha tulehdus. Toisen revin itte irti ja sieltä poistettiin sitten jämät. Mulla oli monta kuukautta lämpöä n.37.3 ja terkkakeskus lääkäri pyörittää päätään eikä tiedä mikä on. No,lämpö lähti samana päivänä kun poistot oli tehty. Ja mulla turpos ikenet molemmilta puolilta, monet kerrat tuli mätää, sitte alko kivut. Tsiisus kun sattu! Sitten oli jo pakko mennä. Kävin yksityisellä, rahaa on palanut tähän asti n.700-800€ kun en tarkkaan muista, mutta mulla oli ja on 5 reikää joista 3 on nyt paikattu ja vielä menee joku 200€ paikkauksiin. Kallista lystiä, mutta aikoja sai ihan viikon sisään ja lääkäri on pelkopotilaisiin erikoistunut. En tuu koskaan enää menemään kunnalliseen hammaslääkäriin.

Implanteista sen verran ettei eksytä aiheesta niin mulla on tosiaan kummaltakin puolelta alhaalta poskihammas pois, niihin menee kaikki ruoka ja on jotenkin tyhmän tuntuista kun ei ole millä pureskella. 6kk menee kuulemma leuan paranemiseen eikä mulle tarvi laittaa luuta tai muuta, yhteensä tulee maksamaan ilman nukutusta 4-5 tonnia. Ja joo, pelottaahan se kun ne ruuvit porataan, mutta mieluummin maksan kun oon hampaattomana ja jatkan ruuan pois kaivamista sieltä koloista. Suosittelen laitattamaan implantin vaikka se maksaakin.

Ursula

Ursula
Viestimäärä: 322

VS: KUKKUJAT 10 - Perjantaina, 25.03.2011 klo 18:02  
+
0
Mä en näe mitään banneria keskellä tekstiä? :mietiskel:

sillycow

sillycow
Viestimäärä: 1428

VS: KUKKUJAT 10 - Perjantaina, 25.03.2011 klo 18:07  
+
0
Oon paha, paha ihminen ja asensin selaimeen mainosten poisto ohjelman :shifty: Klikkailin itteäni mainoksia sisältävillä sivuilla sitte niille mainos sivuille ja mun pitää nyt lopettaa shoppailu ihan pakosti. En siis näe mitään banneria tai mainoksia täällä. Ymmärtäähän sen, että niitä tarvitaan sivuston pyörittämiseen, mutta on ne samalla myös hyvin rasittavia kun ne vilkkuu ja vaihtuu.

wuf

wuf
Viestimäärä: 713

VS: KUKKUJAT 10 - Perjantaina, 25.03.2011 klo 19:00  
+
0
Mäkin nään bannerin keskellä viestejä :mietiskel:

Ja hei vaan, takaisin kotona. Tuli Helsingissä piipahdettua työnpuolesta, olihan se ihan hauskaa mutta on toi matkustaminen aina rankkaa. Junat oli kyllä ajoissa molempiin suuntiin :peukku:

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 10 - Perjantaina, 25.03.2011 klo 19:55  
+
0
Apuaa.. Taistelen täällä itteni kanssa ku tekis mieli lähtä käymään kaupassa ostamassa kakkutarvikkeita. Ois tekemistä kun semmottisen tekis. Kauhia makianhimo päällä, niin en siksi uskalla lähtä kauppaan, ettei tuu ostettua sitten mitään herkkuja. Kakustakaan ei olis mitään iloa kun sen pitää olla yön yli jääkaapissa jähmettymässä. Ja sitten sitä ei kyllä huomennakaan sais syyä kun oon illalla lähössä baariin ja pitää koittaa minimoida kaikki pömpötys.. Ja jos kaveri tulee tänne, niin ei kakusta ois sillekään iloa kun sillä on keliakia. Eli turhaan tekisin koko kaakkua. Mutta ku tahtoisin etes limpparia ettei perjantaita tartteis ihan kuivin suin olla. Kylläpä tämä on nyt vaikeeta!
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KUKKUJAT 10 - Perjantaina, 25.03.2011 klo 20:17  
+
0
Mä oon luullu lukemattomia kertoja tuon bannerin takia, et sivu on lopussa.

Tänään tulin siihen tulokseen, et ei tuolla koiralla ole oikeasti kaikki inkkarit kanootissa. Läpsyteltiin lenkillä ja kaks mukulaa oli pystyttäny tielle sählyverkon jossa oli musta suojahuppu tms. Sopivasti pojat siirsi sitä ku oltiin ohi menossa ja Lunahan säikähti niin maan p*rkeleesti. Hyvä ettei itellä lähteny jalat alta ku se otti ja pakeni niin älyttömällä tempasulla. :eek: Kysyin pojilta saadaanko me käydä haistelee sitä niiden maalia ja kiltistihän nuo anto. Tuo tyhmä eläin on pelänny kohta vuoden kylttejä (liikennemerkit, ilmoitustaulut), pressuja/muoveja sekä valkoista (lumiukot, valkoiset autot parkissa). Mielenkiinnolla odotan mitä saadaan tulokseksi luonnetestistä jahka semmoseen päästään :roll:
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014
(Viestiä on muokattu perjantaina, 25.03.2011 klo 20:18)

Rosalie1

Rosalie1
Viestimäärä: 1141

VS: KUKKUJAT 10 - Perjantaina, 25.03.2011 klo 20:17  
+
0
Mulla on kyllä ihania koiria, kun ne on kovasti koittanut hoitaa mua. Saku nukkuu vieressä peiton alla ja pitää mua lämpöisenä ja Sara kantaa mulle leluja ja villasukkia. ihan kamala olo, hyvä kun vessaan jaksaa kävellä.

Sarahia

Sarahia
Viestimäärä: 4470

VS: KUKKUJAT 10 - Perjantaina, 25.03.2011 klo 21:55  
+
0
Rukan kanssa huomenna ekat viralliset agikisat ja tietty arpaonni vei meidät ekana kahdelle radalle. Ongelmana on ny se, että kukaan kaveri ei satu pääsemään tuonne kisoihin tolpaksi Rukalle, ja kun ollaan ekana niin en voi viedä sitä rataantutustumisen ajaksi etes autoon, kun ei sitä kerkiä sieltä välttis hakea ja se on sitten myös kylmä. Ei satu olemaan ketään Oulun seudulta, jota kiinnostais tulla kattoon agikisoja okk:n hallille ja olemaan Rukalle tolppana rataantutustumiseksi ja sitten myös videoimaan meidän radat. N. klo 11-14 pitäis tuolla hallilla kupata..

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 10 - Perjantaina, 25.03.2011 klo 22:00  
+
0
^ Voi eiiiii! Ku ois mikä muu lauantai vaan niin oisin kiljuen innosta tulossa! Mutta just huomenna mun kaveri tulee kahdelta mun luo ja sitä ennen pitää ehtiä käyttää Peppi kunnon ulkoilulla ja imuroida. En tykkää yhtään kun aina pitää kaiken mennä näin ristiin! :ylpea:
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

sillycow

sillycow
Viestimäärä: 1428

VS: KUKKUJAT 10 - Perjantaina, 25.03.2011 klo 22:03  
+
0
Mihin mun siivousinto katosi? Jaksoin toisen vessan pestä ja imuroida. Pitäis keittiön tasot pyyhkiä ja toinen vessa puunata, kylppärin lattianki sais harjata. Mutta ei tänään tai ehkä. :shifty: Tyhmää :ylpea:

Sarahia

Sarahia
Viestimäärä: 4470

VS: KUKKUJAT 10 - Perjantaina, 25.03.2011 klo 22:06  
+
0
^^Kiitos tarjouksesta, tarvin mahdollisesti muullonkin tolppaa tuolle :nauru: Nyt sain onneksi tälle kertaa tolpan, joten saan huoahtaa ainakin vähän :) (Tai eli lähinnä kepo saa huoahtaa, kun sen ei tartte tulla hallille peepoileen moneksi tunniksi :nauru: )

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 10 - Perjantaina, 25.03.2011 klo 22:13  
+
0
^ No mut hyvä että asia selvis! Mua saa kyllä kysyy apuun johonki tuommoseen, tykkään käydä kattoon agia ja tokoa mut en toki koskaan tiiä missä ja millon niitä kisoja on.
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

Tonteria

Tonteria
Viestimäärä: 2481

VS: KUKKUJAT 10 - Perjantaina, 25.03.2011 klo 22:18  
+
0
Iltaakukkuu..

Melkoinen siivouspäivä takana, imuroinnin lisäksi oli pakko putsata höyryllä kaikki matot, verhot, vuodevaatteet ja patjat kun SaMaJa höyrputsiaan lainasi. Nyt kuitenkin koti tuoksuu hyvältä, ja karppipurilaisen jälkeen voi vaan hyvillä mielin katsoa elokuvaa samalla kun ruuvailee otettujen kuvien valoja kohdilleen. Sain viimein hommattua kameraan uuden putken, ja käytiin tänään Rajasaaressa juoksuttamassa A:ta samalla kun minä sain uutta lelua kokeilla.

..ja oli sitten pakko ne haalarit hakea. :shifty: Nämä on IHANAT, maailman mukavimmat, ja lahkeet on niin leviät että on vähän kuin pitäisi mekkoa päällä.
Kodinturva(tuho)joukkona häärää ja mökeltää ssu Giteas Inverno, "Pyry"
Rakas enkelikoirani, ssu Giteas Ginori, "Arttu"

Hullut koiranaiset biksukuntoon
Kuvatuksia

Sarahia

Sarahia
Viestimäärä: 4470

VS: KUKKUJAT 10 - Perjantaina, 25.03.2011 klo 22:26  
+
0
^^Kiva, miäpä sitten saatan ahdistella joskus :wink: :nauru:
Vaan ihan oikeasti, tosi ihanaa, että oisit tarjoutunu avuksi :)

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 10 - Perjantaina, 25.03.2011 klo 22:32  
+
0
^^ Mimmonen on karppipurilainen? Tv. nälkäinen.

^ Juu, muistappa mua ens kerralla ku tarttet tolppaa! Agia en oo kyllä videoinu koskaan, kaverin tokokisoja kyllä oon käyny kuvaileen.
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

Tonteria

Tonteria
Viestimäärä: 2481

VS: KUKKUJAT 10 - Perjantaina, 25.03.2011 klo 22:42  
+
0
Hampurilainen, jossa sen vehnäpullasämpyn tilalla on vaan tämmöinen. Väliin vaan kaiken maailman herkkuja täytteeksi, ja syömään! *S*:n sisko teki näitä eilen illalla, ja ne oli niin herkkua että oli pakko värkätä itse heti perään.. :love:

Varoituksen sananen vaan, vaikka tuo on aivan sairaan hyvää, niin se on tositosi täyttävää! :paapatus: Nim. vierittäisikö joku mut tästä sohvalta pois..
Kodinturva(tuho)joukkona häärää ja mökeltää ssu Giteas Inverno, "Pyry"
Rakas enkelikoirani, ssu Giteas Ginori, "Arttu"

Hullut koiranaiset biksukuntoon
Kuvatuksia

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 10 - Perjantaina, 25.03.2011 klo 23:12  
+
0
^ Voiko tota mantelijauhetta korvata millään? Ei toki moista löydy, mut nuo ois just semmosta mitä nyt tahtois.
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

  Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28213
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545737
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265906
(Tilastot päivitetty viimeksi 06.05.2024 klo 16:00)