Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Torstaina, 24.03.2011 klo 09:06

Kukkujat 10

Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 50

Tiuhtis

Tiuhtis
Viestimäärä: 1109

VS: KUKKUJAT 10 - Maanantaina, 28.03.2011 klo 22:23  
+
0
Ei kökkö... Nukahdettiin koiran kanssa tuossa puol ysin aikaan ja äsken kampesin itteni ylös. Koira jatko unia, mutta pakko raahata se vielä iltapissalle. Kuin me ollaanki näin väsyneitä. *haukotus*

Rosalie1

Rosalie1
Viestimäärä: 1141

VS: KUKKUJAT 10 - Maanantaina, 28.03.2011 klo 22:36  
+
0
Iskä on huomenna menossa mökille ja se lupasi ottaa Saran mukaan. Ihanaa, pikkuinen pääsee juoksemaan sinne.

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: KUKKUJAT 10 - Maanantaina, 28.03.2011 klo 22:56  
+
0

Tiuhtis kirjoitti:

Ei kökkö... Nukahdettiin koiran kanssa tuossa puol ysin aikaan ja äsken kampesin itteni ylös. Koira jatko unia, mutta pakko raahata se vielä iltapissalle. Kuin me ollaanki näin väsyneitä. *haukotus*



Ihanaa kun jollain muullakin on unikekokoira. Pessi kömpii aina onnellisena päikkäreille joko kainaloon tai sängyn alle, ja kun minä herään sitten jonkun ajan kuluttua niin Pessi vaan jatkaa unia eikä korvaansa lotkauta mun touhuille. Aikaisina aamuina sama, köpöttelee mun kanssa veskiin kun herään, mutta samantien palaa takaisin tyynylle nukkumaan.

Minätyttö ja Pessi-poikapa käytiin teekkarilenkillä juoksemassa kymmenen kilsaa tunnissa. Oon mielettömän tyytyväinen, etenkin kun juoksuharrastus on ollut niin jäissä kesän jälkeen.
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

capsy

capsy
Viestimäärä: 177

VS: KUKKUJAT 10 - Tiistaina, 29.03.2011 klo 09:34  
+
0
Kiitos Notte, pitääpä vinkata tuosta! :)
Slku 2010
PkCollieu 2012

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 10 - Tiistaina, 29.03.2011 klo 11:09  
+
0
Mulla oli tarkotus herätä hyvissä ajoin ja käydä ulkoiluttaan Peppiä hyvin ennen ku lähden mummalle päiväkahvitteleen ja sieltä suoraan ekaan taloyhtiönkokoukseen. No, arvata saattaa etten millään päässy ylös sängystä. Pitäis nyt kuiteski reipastua ja etes pikkanen lenkki tuota käyttää, tai siis pikkasen enemmän mitä normisti.

Byääh, kaverit kysy mua pääsiäiseksi mökkeileen Rukalle, mutta mistähän sitä tuommosena ajankohtana sais Pepille hoitopaikan :eitietoo: Porukat menee mökille kans ja vähän itekseni tuumailen, että jos mun kummitki sinne lähtee niinku yleensä, niin saiskohan Pepin ujutettua sinne mukaan kun sittenhän kummitäti vois aina ulkoiluttaa Peppiä.. Hmm, pitänee uskaltautua tänään kysyyn äitiltä asiasta. Tää on kyllä eka kerta millon on Pepin tulon jälkeen, että mua oikeesti harmittaa skipata joku juttu koiran takia. Mökin omistajien oma koira kun lähtee mukaan, niin siksi ei oikeen kykene etes miettiin Pepin lähtöä. Koirat tulee kyllä toimeen, mutta kun kuitenki joutusivat keskenäänki oleen mökissä niin se ei sitten ihan onnistu.

Mutta nyt on pakko lähteä sinne ulos!
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

Kuuska

moderaattori
Kuuska
Viestimäärä: 873

VS: KUKKUJAT 10 - Tiistaina, 29.03.2011 klo 12:19  
+
0
Me ollaan pääsiäinen pakonsanelemana kotona (miehellä on töitä), mitähän Peppi Hipusta tuumais? :hymy:

Päiväkukkuut! Oikein ihanasti menny tämä päivä, olo on ku hemmotellulla kakaralla, kiitos avon, vanhempien ja ystävien. Mulla on siis tänään synttärit. :aurinko:

NataliaNala

NataliaNala
Viestimäärä: 283

VS: KUKKUJAT 10 - Tiistaina, 29.03.2011 klo 12:24  
+
0
Onnea Kuuska! <3

Meidän naapurimme on salaa kuvaillut Nalaa, kun typy kurkkii aidan yli ja nyt näytti ihania kuvia prinsessasta :). Käytiin myös tänään kyläilemässä ja vaikka alussa tärisyttikin, niin pian siitä rentoutui ja alkoi jopa kehittämään leikkiä mun kanssani.

Mulla on tosi ahdistunut olo. Jännitän liikaa ja menee ihan sekopäiseksi tämä panikoiminen... ihan naurettavaa etten totu normaaleihin arkiasioihinkaan, vaan ulosmeno ja ihmisten kanssa oleminen aiheuttaa suhteettoman paljon paniikkia, puhumattakaan, jos pitäisi suorittaa jotakin ja noh koko elämä tuntuu vain suorittamiselta... olen niin väsynyt tähän. :suru:
Puhutaan ihmisen "eläimellisestä" julmuudesta. Mutta se on hirvittävän väärin ja loukkaavaa eläimiä kohtaan: eläin ei ikänä pysty olemaan yhtä julma kuin ihminen, yhtä taiturimaisesti, yhtä taiteellisesti julma.
Karamazovin veljekset
(Viestiä on muokattu tiistaina, 29.03.2011 klo 12:25)

tintti

tintti
Viestimäärä: 2881

VS: KUKKUJAT 10 - Tiistaina, 29.03.2011 klo 12:32  
+
0
Onnittelut täältäkin Kuuskalle! :)
Mä täytin vuosia eilen erittäin hiljaisissa merkeissä, ku ei enää tee mieli juhlistaa moista päivää :P
Näin tänään.

R.I.P. schapeu Poju 1.2.2007 - 17.10.2011

basenjinarttu Keena s. 12/2013

Tiuhtis

Tiuhtis
Viestimäärä: 1109

VS: KUKKUJAT 10 - Tiistaina, 29.03.2011 klo 12:43  
+
0

innna kirjoitti:

Aikaisina aamuina sama, köpöttelee mun kanssa veskiin kun herään, mutta samantien palaa takaisin tyynylle nukkumaan.



Haha, ihana! Aikasina aamuina mä kaivan koiran peittojen alta ja kannan eteiseen, kun pitäs lähtee pihalla käymään. Mutta on se kiva, että me Maisan kanssa arvostetaan pitkälti samoja asioita elämässä: nukkumista ja lämpöä :nauru:

Pitkästä aikaa koulussa istumassa. Luovaa kirjottamista, tykkään!

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 10 - Tiistaina, 29.03.2011 klo 12:59  
+
0

tintti kirjoitti:

Mä täytin vuosia eilen erittäin hiljaisissa merkeissä, ku ei enää tee mieli juhlistaa moista päivää :P

Sulla on hyvä synttäripäivä :wink: Onnittelut eilisestä!

Ja Kuuskalle oikeen ihanan aurinkoista synttäripäivää! Tuosta Pepistä kun ei yhtään tiiä. Enimmäkseenhän se on kiltti ja reipas, mutta minä ku aina vaan aattelen siittä pahinta... :nolo: Ei mulla kyllä oo mitään käsitystä kuinka se toimii sillon ku minä en ole paikalla, voi olla hyvinki hissunkissun ja hämillään. Kyllähän se viikko sitten leikki kaverin kaverin russelin kanssa, anto roikkua huulessa, heltassa ja korvissa ja leikki niin nätisti kun aina ennenki. Lelujahan se ei osaa jakaa, mutta toisaalta, sillon ku oltiin Tigrun luona, niin ei se etes yrittäny omia leluja millä toiset leikki, ihmetteli vaan ympäristöä. Mutta Peppi ei osaa käyttäytyä hihnassa, sulla vois olla tuskaset lenkit :nauru:
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

Kuuska

moderaattori
Kuuska
Viestimäärä: 873

VS: KUKKUJAT 10 - Tiistaina, 29.03.2011 klo 13:10  
+
0
^ No, kysele, jos tarvit hoitopaikkaa, kyllä mä Peppilöisen uskaltaisin ottaa meille, jos tytyt tulisivat toimeen.

Ja hei tuosta remmikäyttäytymisestä, mulla oli remmiräyhä epäsosiaalinen sakemanni ennen joka tykkäs haukkua ihmisillekin ja joka reväytti mun hauislihakset useamman kerran, I think I could handle it. :nauru:

Ja myöhästyneet onnittelut Tintille! Eiks Karvakamullakin oo merkkipäivä kohta?

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 10 - Tiistaina, 29.03.2011 klo 13:23  
+
0
^ Eiku oli eilen, eli ei oo onneksi ihan heti tulossa :nauru: Juu ja eihän Peppi remmirähjä oo, sehän vaan rakastaa loikkimista ja kaikkialle pitäis päästä nytjustheti! Lähtekää joskus käymään metässä tai puistossa meidän kanssa, siinähän sitä näkee mitä tuo emäntä on Hippulaisesta mieltä. :)
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

tintti

tintti
Viestimäärä: 2881

VS: KUKKUJAT 10 - Tiistaina, 29.03.2011 klo 13:27  
+
0
Kiitoksia ja onnittelut myös Karvakamulle eilisen johdosta! :)

Mies kertoi aamulla, että Poju, joka ei tukkansa takia nää kunnolla mitään enää, tarkkailee ulkona paljon Nemiä ja sen eleitä ja lukee niiden perusteella, onko lähellä muita koiria vai ei :D Poju siis räyhää hihnassa ja sille tuntuu olevan tosi tärkeetä olla mukana menossa, vaikkei itse muita koiria aina näekään. Nemi on kuin joku opaskoira Pojulle x)
Näin tänään.

R.I.P. schapeu Poju 1.2.2007 - 17.10.2011

basenjinarttu Keena s. 12/2013
(Viestiä on muokattu tiistaina, 29.03.2011 klo 13:28)

Rosalie1

Rosalie1
Viestimäärä: 1141

VS: KUKKUJAT 10 - Tiistaina, 29.03.2011 klo 13:48  
+
0
Kukkuu,

mä koitan varovasti tehdä jotain, että pystyn huomenna menemään töihin. Kävin hakemassa rannasta harjan ja olen ihan poikki. Ja tuonne rantaan on matkaa ehkä 60m? Musta vaan tuntuu, että en parane ollenkaan. :neutral: Päivän toinen rutistus olisi sitten kaupassa käynti. Pitää ensin kerätä voimia.

Muoks. Onnea Kuuskalle!:hymy:
(Viestiä on muokattu tiistaina, 29.03.2011 klo 13:54)

hupellus

hupellus
Viestimäärä: 228

VS: KUKKUJAT 10 - Tiistaina, 29.03.2011 klo 14:11  
+
0
Paljon onnea Kuuskalle, tintille ja Karvakamulle syntymäpäivistä!

tintti kirjoitti:


Mies kertoi aamulla, että Poju, joka ei tukkansa takia nää kunnolla mitään enää, tarkkailee ulkona paljon Nemiä ja sen eleitä ja lukee niiden perusteella, onko lähellä muita koiria vai ei :D Poju siis räyhää hihnassa ja sille tuntuu olevan tosi tärkeetä olla mukana menossa, vaikkei itse muita koiria aina näekään. Nemi on kuin joku opaskoira Pojulle x)


ihana :D

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: KUKKUJAT 10 - Tiistaina, 29.03.2011 klo 16:19  
+
0
Olipa ihana käydä taas juoksemassa. Kun tulee kämpille aivan paskana ja vetää vielä tappovenyttelyt päälle, vasta sitten oikeasti tuntee, että kylläpä teki tosi hyvää ja oli aivan mahtavaa, vaikka tehdessä se tuntuu toisinaan ylitsepääsemättömän rankalta. Ah. Ja iltaherkuksi on tuoretta ananasta. Ja sain kaikki vuoden kirjoitustyöt palautettua ! Laskin, että olen palauttanut esseitä 26 000 sanan edestä. Mun loma alkoi nyt :aurinko:
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: KUKKUJAT 10 - Tiistaina, 29.03.2011 klo 16:30  
+
0
^:eek: Terästyttö!

Voi kiesus... me oltiin eilen "kiipeilemässä"... No avokki meni neljästi ylös ja mä koitin kavuta kiroillen ja manaillen yhtäsoittoa jotain puoltuntia sitä samaa 50cm maan kamarasta, kun ei vaan saanut kunnon otetta tai tukea jaloille :D. Ja mulla on siis nyt nää nuudelit kipeenä, kun ois jonkun mielettömän Everest keikan vetänyt.
Sen siitä saa, kun ei ole käynyt ees koittamassa kuuteen kuukauteen... Ensikerralla saa laittaa sen "topropen" jonnekkin mistä 5 vuotiaatkin pääsee ylös :D

sillycow

sillycow
Viestimäärä: 1428

VS: KUKKUJAT 10 - Tiistaina, 29.03.2011 klo 19:40  
+
0
Jaahas, tästä tuli sitten siivouspäivä. Sain imuroitua ja keittiön siivottua, tiskiäkin toinen koneellinen menossa ja pyykit pyörimässä. Jos vielä sais jotain tehtyä.

Kauhee miettiminen mitä avolle vuotispäivä lahjaksi, ei harrasta mitään, ei tykkää käydä konserteissa tai kattomassa lätkämatseja.. :mietiskel: Ja se pitäis saada netistä tilattua. Pöh. En kohta osta sille mitään. :ylpea: Itte sain eilen puhelimen jonka itse valitsin vaikka odotin kyllä jotain mitä se olis itse ostanut ja miettinyt. No, ajatushan se on tärkein.

Tapire

Tapire
Viestimäärä: 236

VS: KUKKUJAT 10 - Tiistaina, 29.03.2011 klo 19:46  
+
0
Koira kuorsaa ihan perhunasti. Ei tullu mittää yöunista, olen niin kateellinen sille ku se pötkötti kun pikku possu..:D
Liinu jenkki, 11.5.2003 - 25.11.2011 ♥

http://minja.kuvat.fi/kuvat/

Tiuhtis

Tiuhtis
Viestimäärä: 1109

VS: KUKKUJAT 10 - Tiistaina, 29.03.2011 klo 21:04  
+
0
^^^ Mäki haluun kiipeilee! En oo koskaan kokeillu millään sisäseinällä. Krabilla oon vaa käyny kalliokiipeilyy kokeilemassa ja oli mahtavaa!

Käytiin äsken Maisan kanssa kaverin luona kylässä. Kaverilla on about 3kk ikänen havannankoiranpentu. Pari tuntia oltiin ja oli kyllä alusta loppuun semmosta rumbaa, että nyt maistuu varmasti molemmille osapuolille uni :hymy: Jännä ku Maisa enää harvoin koirapuistossa innostuu oikeen kunnolla leikkimään, mut toi pentu oli nyt sitte ihan vastustamaton palloteltava.

  Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28213
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545737
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265896
(Tilastot päivitetty viimeksi 06.05.2024 klo 13:15)