Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Torstaina, 24.03.2011 klo 09:06

Kukkujat 10

Siirry sivulle: 1 ... 7 8 9 ... 50

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: KUKKUJAT 10 - Tiistaina, 29.03.2011 klo 21:53  
+
0
Kuuskalle ihanaa syntymäpäivää!

Myöhäiset onnittelut tintti ja Karvakamu!

Iltakukkuuta. Kylläpäs olikin tänään ihana sää ulkoiluun, käytiin Manusen kanssa pitkä lenkki metsässä ja vauhtiahan riitti. Nyt jos pistäisi teeveden kiehumaan ja nautiskelisi illan rauhasta ennen nukkumaanmenoa.

Rosalie1lla on kyllä ollut ärhäkkä tauti, toivottavasti jaksat töissä.

monna83lle ja eetlalle paranemisia.
Manu 6/2008
Morris 3/2013

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: KUKKUJAT 10 - Tiistaina, 29.03.2011 klo 22:16  
+
0
Huomenna taas alkaa synkkä arki meilläpän, plaah. Eilisen hifk - jokerit pelin jäliltä koitetaan vieläkin palautua, ääni hieman mennyt ja väsymys painaa päälle. Oli kuitenkin mahtavaa käydä jossain ja kaikenlisäksi pakotin itseni jäähalliin ilman lääkkeitä sinne ihmismassojen keskelle, aluksi hieman ahdisti ja pyörrytti, mutta ensimmäisen erän jälkeen helpotti ja mentiin kaljalle! :nauru: Olen ylpeä itsestäni. :jjei:
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: KUKKUJAT 10 - Tiistaina, 29.03.2011 klo 22:25  
+
0
Onnea synttäreiden viime tunneille Kuuska ja myöhästyneet onnittelut aikaisemmille sankareille :)

Tiuhtis: Itse olen alkanut hieman kammoamaan hieman sisällä kiipeämistä :D
Huvittavaa sinänsä, sillä sen pitäisi olla turvallisempaa... mulla tuppaa kädet hikoamaan jännittäessä sen verran, että niillä muovinuppuloilla on ihan mahdotonta pysyä vaikka kuinka kalkkeaisi käsiä. Kallio tuntuu paljon luonnollisemmalta ja mukavammalta käteen.
Mut tuo "route" mitä koitin eilen aloittaa oli jotain 5+ (Utby kuvissa Snett åt höger), ja mun harjoittelemattomuudessani varmaan 4:kin olis ihan tarpeeksi haasteellinen :D
Tässä hieman tietoa mitä löysin tästä alueesta ( Bohuslän). Utbyssä on tullut aika paljon käytyä viime kesänä, kun sinne pääsee niin helposti bussilla :).

ARGH: ja nyt toi helmatan avo tuli huuteleen et toi route on itseasiassa 6a, kun göteborgilaiset laittaa kuulemma hieman alakanttiin noita leveleitä... ja ihmekös oli aika vaikean tuntuinen :(
(Viestiä on muokattu tiistaina, 29.03.2011 klo 22:30)

Inqq

Inqq
Viestimäärä: 1733

VS: KUKKUJAT 10 - Tiistaina, 29.03.2011 klo 23:04  
+
0
Oikeasti.. Kuinka kauan narttukoira voi piättää?
Mulla on täällä hoidossa koira, joka on tänäänki pissannu VAIN 1 ainoan kerran. Eikä vissiin oo aikeissa enää tänään uusia tuota tapahtumaa. Ollaan käyty lenkillä ja pienellä kävelyllä, sitte seisottu ja pörrätty pihalla vaikka kuin, äsken taas 15 minuuttia, eikä tee mittään, ei ees vahingossa. Ja sisäsiisti on kyllä. Täällä sisällä vain himmailee ja on ku koirat yleensä.
Voi että nuo urokset on helppoja, oo ku päästää pihalle ni toiminnot suoritettu. Mitä mää teen tän kans. :nauru:

Ursula

Ursula
Viestimäärä: 322

VS: KUKKUJAT 10 - Tiistaina, 29.03.2011 klo 23:30  
+
0
Iltaa! Onkos täällä yötyöläisiä paikalla?

Kamala lumipyry ulkona, aamulla on varmaan hieno keli ajella kotiin...

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 10 - Keskiviikkona, 30.03.2011 klo 00:19  
+
0
Kukkuluuruu kaverit!

^ Täällä kukutaan ilman töitä. Tosin tuskin kovin kauaa enää.

Meillä oli tänään eka taloyhtiönkokous, oli ihan mielenkiintonen. Sainpas myös aukastua suuni ja marmatettua että kun puolet porukasta ajaa tuota ykssuuntasta pihatietä väärään suuntaan... Vaan monipa oli sitten samaa mieltä, joten ihan hyvä että sain alotettua asiasta puhumisen. Ja oon aika ylpee itestäni, tuo oli mulle aika iso ponnistus että uskalsin suuni aukasta :hymy:

Niih! Ja kiitti ny kaikille onnittelijoille. En olis itekkää muistanu synttäripäivää ellei äiti ois kyselly mitä toivon lahjaksi. Tiiättekö mistä tietää, et on tullu vanhaksi? Toivoin lahjaksi imuria... Oisko kellään mitä suosituksia tehokkaaseen imuriin joka oikeesti toimii koirankarvoihin?
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

sillycow

sillycow
Viestimäärä: 1428

VS: KUKKUJAT 10 - Keskiviikkona, 30.03.2011 klo 00:24  
+
0
^Siivouspulinassa justiinsa puhuttiin imureista! :heiluti:

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 10 - Keskiviikkona, 30.03.2011 klo 00:34  
+
0
^ Kiitti tiedosta! Siinä on kyllä yks ketju jota ei tuu avattua ku nyt, tämmösessä viimesessä hädässä :nauru:
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

kiivilintu

kiivilintu
Viestimäärä: 2242

VS: KUKKUJAT 10 - Keskiviikkona, 30.03.2011 klo 00:44  
+
0
Väsyttääääääää. Miksi menin taas lupaamaan, että haen avon kotiin baarista jossain välissä kun se sieltä viitsii lähteä kotia nukkumaan? Tää saa olla vika kerta, kun mun avo viettää kaksi viikkoista talvilomaa. Yhtä juhlimista ja äidin lihapatojen äärellä istumista ollut nyt puolitoista viikkoa. Tosin jaksoihan se tänään siivota koko asunnon sillä aikaa, kun olin Jedin kanssa ulkona :jjei: Ei tee yhtään hyvää nää yövalvomiset kun kaikki kirjat on luettu ja leffat katsottu ja koirakin vetää hirsiä. Mitä tässä muuta voisi tehdä kun selailla koirasivuja (joka sitten taas ei ole hyvä idea kun koirakumee iskee aina päälle uudestaan, vaikka Jedissäkin riittää hommaa)...
Pääosassa Jedi ja ne toiset.

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: KUKKUJAT 10 - Keskiviikkona, 30.03.2011 klo 01:58  
+
0
En saa unta, ja ärsyttää ihan pirusti. Olin huomenna ajatellut tehdä vaikka mitä, mutta puoli päivää menee varmaan nukkuessa.

Meinattiin tänään ajaa lapinkoiranpennun yli. Joku torvi talutti vallatonta pentua fleksissä maantiellä, ja se pentu pomppasi suoraan auton eteen. Avo teki lukkojarrutuksen ja pennun henki säästyi. Pienestä oli kiinni, kun vastaankin tuli auto eikä avo voinut väistääkään. Onneksi avo oli tajunnut hidastaa kun havaitsi tuon kaksikon, muuten olisi kolahtanut aivan varmasti. Erityisen ikävää tuossa oli se, että tuon jälkeen se tollo jatkoi matkaansa samaan malliin, pentu fleksin päässä riekkuen :pyssyt:

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: KUKKUJAT 10 - Keskiviikkona, 30.03.2011 klo 08:16  
+
0
^ Varsinainen tollo kun ei tilanteen jälkeenkään muuttanut menoa. :ttou:

Huomenta. En saanut viime yönä nukuttua ja nyt väsyttää, paljonpaljon. Kaikki tekeminenkin tuntuu nyt hitaalta ja vaikealta ja töihin tästä pitäisi kuitenkin lähteä.
Manu 6/2008
Morris 3/2013

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: KUKKUJAT 10 - Keskiviikkona, 30.03.2011 klo 08:42  
+
0
Voi myötähäpeä tuota kolmosen kokkia.. :ttou:
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

Melina

moderaattori
Melina
Viestimäärä: 3422

VS: KUKKUJAT 10 - Keskiviikkona, 30.03.2011 klo 09:44  
+
0

Inqq kirjoitti:

Oikeasti.. Kuinka kauan narttukoira voi piättää?
Mulla on täällä hoidossa koira, joka on tänäänki pissannu VAIN 1 ainoan kerran. Eikä vissiin oo aikeissa enää tänään uusia tuota tapahtumaa. Ollaan käyty lenkillä ja pienellä kävelyllä, sitte seisottu ja pörrätty pihalla vaikka kuin, äsken taas 15 minuuttia, eikä tee mittään, ei ees vahingossa. Ja sisäsiisti on kyllä. Täällä sisällä vain himmailee ja on ku koirat yleensä.
Voi että nuo urokset on helppoja, oo ku päästää pihalle ni toiminnot suoritettu. Mitä mää teen tän kans. :nauru:



Tästä oli joku aika sitten irkissä juttua. Ihan normaalia on pidättää 12h, kanavan ennätykset löytyi useammaltakin koiralta (mm allekirjoittaneen prinsessalta), n. 26h.

Muoks: sana vaihdettu x)

Toinen muoks: niin ja ennenkuin alkaa eläinrääkkäyssyytökset niin pakko tarkentaa: Kyse ei ollut näissä tapauksissa siitä, etteikö koirilla olisi ollut mahdollisuutta päästä tarpeilleen.
Ylläpitäjä
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 30.03.2011 klo 10:18)

sändi

sändi
Viestimäärä: 1669

VS: KUKKUJAT 10 - Keskiviikkona, 30.03.2011 klo 10:01  
+
0
^^ Ai se nainen, vai? Mitä se on toilaillu?

*Huoh..* Kandiesitelmä olis huomenna, enkä oo oikeen alottanukaan koko hommaa.. En tiedä, mistä puhun (30min), mutta ehkä se täällä KC:ssa selviää :shifty:
Vehnäterrieri ♂ 4/2009
Suursnautseri ♂ 1/2015

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: KUKKUJAT 10 - Keskiviikkona, 30.03.2011 klo 10:17  
+
0
Joo nainen, joka on kauhee häsläämään muutenkin, mutta nyt se meinas olla ihan solmussa, kun sillä oli siinä Jutta Urpilainen vieraana.. :roll:
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 10 - Keskiviikkona, 30.03.2011 klo 10:27  
+
0
Eiiiiih! Mitä mä tein, kaikki mun teksti vaan hävis?!?! Perhana.

Huhhuh mimmosen säikähyksen Vanis on kokenu. Pentu-paralla ei taida olla kovin pitkä elinajanennuste jos noin siittä pidetään huolta... Onneksi selvisitte säikähyksellä!

Minä pakotin itteni nouseen sängystä vaikka ois vaan tehny mieli nukkua. Pitäis jotenki saaha nyt käännettyä rytmejä, eilenki sitten valvoin puol kolmeen. :roll: Jonku tunnin päästä tulee kaveri 2kk ikäsen vauvansa kanssa kylään. Saapa nähä, mitä Peppi tuumii vauvasta, tää on pienin kenet se näkee. Tosin eihän tuo liiku ja mitä oon nähny pari kertaa, niin ei ääntäkään lähe, joten voi olla Pepille ihan iisi juttu. Hyvää harjottelua sille, pitäis nyt koittaa pitää jonkulaista treeniä sille lasten kanssa, ettei ihan unohdu ja ala säikkymään taas. Koti on kyllä päässy taas niin siivottoman näköseksi vaikka just lauantaina niin siivosin. Pepin karvanlähtö on tällä hetkellä jotai ihan järkyttävää! Mutta jos vähän vaan lakasis, on tuo kaveri onneksi nähny mun kämpän ties missä kaatopaikkakunnossa niin ei jaksa nyt stressata :nauru:
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

Inqq

Inqq
Viestimäärä: 1733

VS: KUKKUJAT 10 - Keskiviikkona, 30.03.2011 klo 13:57  
+
0

Melina kirjoitti:

Tästä oli joku aika sitten irkissä juttua. Ihan normaalia on pidättää 12h, kanavan ennätykset löytyi useammaltakin koiralta (mm allekirjoittaneen prinsessalta), n. 26h.

Muoks: sana vaihdettu x)

Toinen muoks: niin ja ennenkuin alkaa eläinrääkkäyssyytökset niin pakko tarkentaa: Kyse ei ollut näissä tapauksissa siitä, etteikö koirilla olisi ollut mahdollisuutta päästä tarpeilleen.



Tääkin kyllä pääs eilen ulos niinku tuossa aiemmin jo mainittin, käytiin kunnon lenkillä, sitten pienempää kävelyä, pihalla himmailua jne. Mutta eiiii niin millään.

Kaiken kaikkiaan tää pidätti 22h, nyt aamulla hänen korkeutensa tohti pissata. Aivan hieno suoritus siis tämäkin.. :nauru:

(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 30.03.2011 klo 14:02)

alphabetty

alphabetty
Viestimäärä: 441

VS: KUKKUJAT 10 - Keskiviikkona, 30.03.2011 klo 17:26  
+
0
^ Noh hyvä että muillakin on joskus ollut sama ongelma. Simban kanssa, kun ekan kerran mentiin anoppilaan, niin poikahan päätti ettei pissaa koko sinä aikana, eli pidätti varmaan 14 h.

Täällä ollaan laiskoteltu,hups. :nolo:
Olis kyllä pitänyt tehdä vaikka mitä, mutta jotenkin kummasti en oo saanut aikaan.
Menossa mukana lancashire heeleri Koda. Muistoissa cavalier kingcharlesinspanieli Simba<3
http://nnunmaailma.blogspot.com/
Mikään ei ole niin hienoa kuin suuri seikkailu, paitsi kotiinpaluu.

Rosalie1

Rosalie1
Viestimäärä: 1141

VS: KUKKUJAT 10 - Keskiviikkona, 30.03.2011 klo 19:47  
+
0
Kukkuu, täällä voidaan jo niin paljon paremmin! Juuri tultiin koirien kanssa kotia, käytiin siskon kanssa lenkillä ja äitin luona kylässä. Vielä pitäisi laittaa pyykit narulle, siivota keittiö ja lämmittää takka.

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: KUKKUJAT 10 - Torstaina, 31.03.2011 klo 02:13  
+
0
Taas meidän nakkikorva (Kusti) oli karussa tänään päivällä tunnin verran. Oli taas hypännyt takapihan aidan yli ja lähtenyt keskustaan päiväkävelylle. Ja toripäivä kun oli, niin tottakai ihmispaljous veti papparaista puoleensa. Onneksi koulupojat olivat vieneet Kustin kotiinsa ja Kusti oli kuulemma ilomielin kävellyt heidän mukana niille. :ttou: Heillä oli narttu ja sen pennut kotona ja siitähän se riemu oli revennyt kun emä oli topakasti sanonut Kustille, että tänne ei ole tulemista. :nauru: Soitin paikalliseen löytöeläintaloon ja hetkeä ennen sinne oli tullut puhelinsoitto, että koira tuossa muutaman sadan metrin päässä. Sieltä sitten hain papparaisen. Uskotomaton koira! Ei uskalla selkäänä kääntää niin jo lähtee lipettiin. Outoa, ettei Lexa tai Sheba ollut lähtenyt sen mukaan.

  Siirry sivulle: 1 ... 7 8 9 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28213
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545737
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265906
(Tilastot päivitetty viimeksi 06.05.2024 klo 22:30)