Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Perjantaina, 27.05.2011 klo 15:55

Kukkujat 11

Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 52

SiVe

SiVe
Viestimäärä: 1170

VS: KUKKUJAT 11 - Sunnuntaina, 05.06.2011 klo 22:25  
+
0
Meinasin saada tänään sydänkohtauksen kun oltiin koiran kanssa metsässä. Perhanan kyy yritti iskeä! Ensimmäinen kerta elämässäni, että sellaisen elävän näin noinkin läheltä. Onneksi oli väljät housut, ettei ihoon päässyt kiinni. Sihisi oikein tosissaan, aloin kameraa kaveilemaan taskusta ja sainkin napattua pari kuvaa. Sitten juolahti mieleen että entäs jos niitä onkin useampi täällä, ja tuli paniikki, äkkiä tielle takaisin talsimaan. Koira ei tahtonut antaa itseään kiinni, vaan halusi jäädä rähisemään.

Ja minä kun en tiennyt pelkääväni käärmeitä :shifty:
- -08 Karjalankarhukoira x samojedi/labradori-mix n. Rape

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: KUKKUJAT 11 - Sunnuntaina, 05.06.2011 klo 23:45  
+
0
^ Onneksi ei onnistunut puremaan.

Kukkunen myöhäisiltaan, mukavan lämmin viikonloppu takana ja ennusteiden mukaan aurinkoinen sää vain jatkuu. :aurinko:

Perjantaina eläinlääkäri kehotteli puhelimitse että olisi parempi mennä jo käväisemään paikan päällä koiran kanssa, mutta kaikkialta oli jo päivän ajat menneet eivätkä päivystyksessä tahtoneet meitä ottaa vastaan kun koiran yleisvointi oli hyvä ja oksentelu vain yöllistä. Haettiin sitten apteekista Tehobaktia ja Antepsinia ja nyt koiruus on ollut koko viikonlopun oksentamatta, huomenna ajattelin kuitenkin vielä soitella eläinlääkärille ja kysellä että pitäisikö vielä käydä näytillä.

Nutti, Manu on madotettu kevään korvilla eli joskus maalis-huhtikuun vaihteilla, tarkemmin en ajankohtaa muista.

Kiitos mill ja Mardie, onhan tässä murehdittu kun ei oksentelun syystä ole oikeastaan aavisteluja suurempaa tietoa. Toivottavasti tämä nyt tästä.

Onnea näyttelymenestyksestä Vanis, Ada ja Niila.

kiivilintu, toivottavasti maha on jo parempaan päin. Paranemisia.
Manu 6/2008
Morris 3/2013

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: KUKKUJAT 11 - Maanantaina, 06.06.2011 klo 00:10  
+
0
Kukkuu, jouduinkin vielä näköjään tänään alkaa leikkimään kaikenmaailman kuukautissuojien kanssa kun Muhku neidillä alkoi juoksut, miten noin pieni koira voikin olla noin kamala veriruisku? Toivottavasti housut pysyy jalassa koko yön, en pidä ajatuksesta että herään aamulla verisestä sängystä. :nauru:
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: KUKKUJAT 11 - Maanantaina, 06.06.2011 klo 03:15  
+
0

ellikeksi kirjoitti:

Notte:Eipä kai toi muutenkaan erottuis suuremmin stereotypistetystä krapula-aamusta, et millainen yllätys siinä vieressä sitten rehottaa, lol.



Forgetting to wash off your makeup and waking up looking like a crack whore...... :D
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: KUKKUJAT 11 - Maanantaina, 06.06.2011 klo 10:09  
+
0
^UK:ssa on vissiin joku perversio sitten naamioita kohtaan ;) Selitin asiaa avolle, joka sanoikin, että aina kun hänen ystävällään oli sellainen hieman vanhanaikainen herrasmiehen lakki päässä baarissa, niin heti oli useammatkin naiset kuolaamassa tämän naaman puhki...

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 11 - Maanantaina, 06.06.2011 klo 10:15  
+
0
Mmaijan Muhkusta tuli (taas kerran) mieleen, että Peppi jätti tän kevään juoksut väliin. :eitietoo: Sillähän on ollu kahet juoksut aiemmin ja kummatki on ollu viis viikkoo ku joku veriputous ois ollu jalkovälissä. Niin nyt ei sitten mitään. Jättiköhän kokonaan väliin vai olikohan jotku toooodella huomaamattomat (meillä harrastetaan pyllytarkistuksia turvotusta ootellessa) vai panttaakohan se niitä muuten vaan.

Mullapa on kohta kampaalle meno! Ootan ihan mahottomasti, ihan kamala pehko vaan päässä ku on hiukset kasvanu ihan mahottomasti. Tosin jänskättää hulluna, meen uudelle kampaajalle (miehelle!) kun vakkarikampaaja jäi äitiyslomalle. Hiukset on mulle niin tärkeet ni jänskättää et toivottavasti kaikki menee hyvin. Toivottavasti löytys kerralla uus vakkarikampaaja, en tykkää siitä hakemisesta et joutuu useemman käydä kokeileen. Mut sillai kiva mennä uudelle, et kuulee mitä ideoita sillä on hiusten suhteen, jos sais vähän uutta ilmettä entiseen vanhaan ja kulahtaneeseen.
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

alphabetty

alphabetty
Viestimäärä: 441

VS: KUKKUJAT 11 - Maanantaina, 06.06.2011 klo 10:27  
+
0
Kukkuuta! Empäs oo aikoihin ehtinyt mitään kirjoitella.

^Tosta tulikin mieleen, että olispa kiva mennä kampaajalle. Oon täysin tuskastunut tähän mun pehkoon.
Menossa mukana lancashire heeleri Koda. Muistoissa cavalier kingcharlesinspanieli Simba<3
http://nnunmaailma.blogspot.com/
Mikään ei ole niin hienoa kuin suuri seikkailu, paitsi kotiinpaluu.

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 11 - Maanantaina, 06.06.2011 klo 10:35  
+
0
^ Eipäs sua ole kyllä aikoihin näkynykkään :) Muutenki tuntuu kyllä, että foorumi on kovasti hiljentyny. Eikä tuttuja näy kovin. Mm. Nevermind(oliko se noin) ja Oona on hävinny?

Meillä tehään muuten tuossa asfalttia autopaikoille (huoneistojen edessä) ja pihatielle. Nyt ovat vastapäisen talon edessä (näkyvät ensin tekevät autopaikat ja varmaan sitten kiertävät tien) ja ääntä kuuluu, mut ei mitenkään pahasti. Saapa nähä, jospa ne ei ehtis mun kaupunkireissun aikana tähän meidän kohalle kun Peppi jää yksin tänne ihmetteleen.
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: KUKKUJAT 11 - Maanantaina, 06.06.2011 klo 13:07  
+
0
Jaijah, meillä sairastettiin vastikään raju suolistotulehdus.

Kaksi viikkoa sitten keskiviikkoiltana koira oli oksentanut kaksi kertaa eikä suostunut illalla syömään. Yön aikana oli tullut sellasia sappineste oksennuksia ja pari limaoksennusta, mutta aattelin että oksenteli tyhjää mahaansa kun ei illalla syönyt. Torstaipäivän oli ihan pirtee, aamulla söi ja päivällä leikki toisen koiran kanssa ja illallakin söi ihan hyvin. Maha oli vähän löysällä, mutta ei nyt mitenkään ihan hirveesti niin en sitten niin huolestunut. Aattelin että vetäny pihalla jotain sopimatonta, minkä takia oksenteli silloin keskiviikko-iltana ja sit maha oli sekaisin. Torstai-perjantai yönä oli oksentanut klo 02-05 välillä 5-6 kertaa ihan mahan tyhjäksi, kun siellä kaikki ruuatkin oli joukossa. Sitten 05-09 välisenä aikana oksenteli 6-7 kertaa ihan läpinäkyvää limaa. Käytiin aamupissalenkki, jolloin kakkasi ihan vesiripulia, joka oli tumman veristä. Siitä lähettiinkin sit samantein lääkäriin, jossa tutkittiin suolitukoksen varalta ja otettiin veriarvot.

Tukosta ei kuvista löytynyt, mutta tulehdusarvot oli koholla eli diagnoosina akuutti suolistotulehdus ja Aikku jäi lähes kuudeksi tunniksi tiputukseen, josta haettiinkin sitten täysin poissaoleva ja rättyväsynyt koira. Romahdus tapahtui siis ihan tunneissa. Lääkärillä sai silloin reilu viikko sitten perjantaina tietty lääkkeet ja mukaan saatiin AB-kuuri, Tylosin-kuuri, Canikur Pro-kuuri sekä 2 päiväksi oksennuksenestolääkkeet.

Lauantaiaamuna koira oli jo selkeesti parempi ja siitä on nyt kokoajan parantunut, mutta nyt reilu viikko jälkikäteenkin vielä tuo on vähän sellanen väsyneemmän oloinen kuin normaalisti eli rajusti iski tauti! Eli kannattaa olla tarkkana.

myrkku

myrkku
Viestimäärä: 2138

VS: KUKKUJAT 11 - Maanantaina, 06.06.2011 klo 18:37  
+
0
Kukkuu monelle vanhalle ja tutulle ja uusille kooceeläisille! Oon ollu iiihan poissa kuvioista vähän aikaa, viimeks tammikuussa kait muutaman viestin kirjoitellut, sitä ennen taas muutama kuukausi väliä, ihan melkein hävettää tulla tänne kirjoittelemaan kuin en olisi poissa ollutkaan :nolo::nauru:

Meillon Mindin kanssa nyt lomaa! Nää helteet molemmat ollaan päivisin sisällä, Mindi varmaan tykkäis ulkona olla, mutta emäntä ei kestä tota kuumuutta :s ihan hirveää, läkähdyn ja hikoilen ja päähän koskee. Klo 20 jälkeen on paljon hauskempaa lähteä lenkille!

Huomenna saisin lähteä tallille töitä tekemään, samoin ylihuomenna, aamulla hevoset ulos, karsinan siivousta varmaan ja takaisin sisälle. Lomalla ennen 07 ylös, tekee melkein pahaa!

Mindistä on kuoriutunut jo tasapainoisuutta luonteeseen kun emäntä on saanut stressiä pois ja koira sitä kuuluisaa ikää ja itsevarmuutta. Tuntuu mukavalta mennä lenkillä kun isoimmat rähjäykset kestää enää sen pari sekuntia ja loppuu kun käsketään :jjei:

Mitäs täällä on tapahtunut, ihan liikaa! En ole jaksanut mitenkään lukea 10 kukkujaa ja 17 känkkäränkkä topicia :nauru:

Koetan edes vähän esittää että olen aivan mukana! :cool:

Tonteria

Tonteria
Viestimäärä: 2481

VS: KUKKUJAT 11 - Maanantaina, 06.06.2011 klo 18:39  
+
0
Tervetuloa takaisin! :heiluti::aurinko:
Kodinturva(tuho)joukkona häärää ja mökeltää ssu Giteas Inverno, "Pyry"
Rakas enkelikoirani, ssu Giteas Ginori, "Arttu"

Hullut koiranaiset biksukuntoon
Kuvatuksia

kiivilintu

kiivilintu
Viestimäärä: 2242

VS: KUKKUJAT 11 - Maanantaina, 06.06.2011 klo 20:12  
+
0
Huomenna saikun jälkeen töihin. Jos vaikka huomenna jaksaisi sitten vihdoin siivota kämpänkin, kun nyt oon ollut vieläkin sairaalareissun jäljiltä ihan puhki. Tuntuu ettei jaksaisi evää liikauttaa. No, huomenna töihin ja sitten moppi heilumaan kotona! Tai jos sitä sittenkin aloittaisi jo tänään...
Pääosassa Jedi ja ne toiset.

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KUKKUJAT 11 - Maanantaina, 06.06.2011 klo 20:32  
+
0
Ihana saada myrkku takas :aurinko: Aina välillä oon miettiny et missä se kupeksii.

Mulla palo eilen Lunan kanssa hermot ja hurtta oli eilisen ilman ruokaa. Se on pitkän aikaa lenkillä kieltäytynyt ilman järkevää syytä ruokapalkasta eli joko ollut syömätä tai sylkee suusta pois. Eilen sit taas lenkillä neiti nokka nirpalla kieltäyty eväästä joten loppu illan saikin olla elukka pyhällä hengellä. Mä en tuota mielelläni pidä paastossa koska päivänki syömättömyys aiheuttaa tyhjänvatsan oksentelua ja niinhän se tuttuun tapaan aamulla kako vaahtoa. No, maistu äsken lenkillä kuitenki ruoka. Ja voi veikkoset oli mukava olla ulkona koiran kanssa joka oli selkeästi yhteydessä muhun eikä käytöksessä ollu havaittavissa mitään "haista v*ttu" -asennetta. Mikäköhän siinä on, et tuommoset luupäät pitää aina välilä palauttaa maan pinnalle? Luulis nyt muutaman kerran riittävän vaan ei. Aina se pitää vähä testata.

Äsken sain mökin impparoitua ja pitäis vielä repiä intoa luutuamiseen.
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014
(Viestiä on muokattu maanantaina, 06.06.2011 klo 20:35)

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 11 - Tiistaina, 07.06.2011 klo 08:53  
+
0
Heippa myrkku!

Hihii, määpä oon lähössä ammatinvalinnanohjaukseen! :nauru: Ootan ihan mahottomasti tuota, toivottavasti sais siellä ajatuksia vähän selviään. Toisaalta en kyllä yhtään tiiä, mitä odottaa tolta. Oon ollu jonossa helmikuusta, mulle on pari kertaa tässä keväällä soitettu sieltä, että "sori, mutta sää oot jonon viimesenä kun otetaan ensin sisään nyt lukiosta valmistuvat ja muut, joilla ei ole koulutusta, sullahan on kuiteski jo kaks ammattia opiskeltuna..." :nauru: Nyt sitten tuli soitto, että noh, vieläkö tahot tulla, nyt pääset. Jeps, tahon mää käydä vähän mietiskeleen siellä että millekkä sitä alkais. Aikuiskoulutushommia oon kattellu, ei kyllä kiinnosta enää "oikeeseen" kouluun lähtä.
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: KUKKUJAT 11 - Tiistaina, 07.06.2011 klo 10:18  
+
0
^ Mie oon käyny kolme kertaa, ja joka kerta se on ollu ihan yhtä haista p*ska reissu. Täti joka tuota mulle piti oli vissiin elämäänsä kyllästynyt eikä tuntunut tietävän mistään mitään, käski vaan tehä ammatinvalitatestejä netistä. Eipä hää edes tiennyt mitä kouluja vaatii että pääsee kiinteistövälittäjäksi.

Tosin en väitä että se olisi ollut turhaa, ja tuskin noita elämäänsä kyllästyneitä tätejä joka paikassa on. :hymy: Toivottavasti Karvakamulle on ohjauksesta apua ja löydät jotain mikä kiinnostaa! :heiluti:
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

maddy

maddy
Viestimäärä: 3542

VS: KUKKUJAT 11 - Tiistaina, 07.06.2011 klo 10:56  
+
0
Mä kyllä sain vähän apuja ja suuntaviivoja ammatinvalintaohjauksesta. Itse asiassa muistaakseni sen ansiosta lähdin selvittelemään koulutuslinjasta, josta olen sittemmin valmistunutkin jo (ja jonka alan töitä teen työkseni). :aurinko:

kiivilintu

kiivilintu
Viestimäärä: 2242

VS: KUKKUJAT 11 - Tiistaina, 07.06.2011 klo 17:16  
+
0
Mulle oli soitellut joku outo numero kun olin lenkillä ja soitin takaisin äsken. Oli kiva puhelu kun siinä kerrottiin että oon voittanut 400€:n matkalahjakortin yhden baarin arvonnassa! Nyt mulla on siis 400€ lahjakortti ja edelleen käyttämättä valmistujaislahjaksi saatu 500€:n matkalahjakortti. Muutenkin on hyvä päivä; ihana ilma, lenkki rannalle koiran kanssa ja lyhyt duunipäivä. Testattiin toi meidän ranta missä saa koiria uittaa ja kyllä siinä kelpaa itsekin uida. Jedikin tuli mun perässä uimaan, vaikka yleensä se vaan kahlaa. Kaikin puolin hyvä päivä siis :aurinko:
Pääosassa Jedi ja ne toiset.

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 11 - Tiistaina, 07.06.2011 klo 18:11  
+
0
^ No ohhos! Vau! Vähänkö oon kade :nauru: Kaveri voitti eilen jonku stailaus- ja shoppailupäivän. Saa uudet hiukset ja meikataan ja kuvataan johonki lehteen. Sitten saa avuksi jonku tyypin shoppaileen, rahaa 250e. Toi on semmonen kaveri, joka voittaa ihan aina kaikkee. En käsitä sen tuuria!

Mun ammatinvalinnanohjaus oli mielenkiintonen. Tai tylsä, se nainen oli vähän, noh, hassu. Ihan kuun lopussa on sitten kaks aikaa sinne, ensin tekeen testejä ja seuraavana päivänä sitten puretaan ne. Samapa tuo on käydä, vaikka epäilen jotenki et mitään en tästä kostu.
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

Riisis

Riisis
Viestimäärä: 1609

VS: KUKKUJAT 11 - Tiistaina, 07.06.2011 klo 19:07  
+
0
Onpas kiivilinnulla käynyt hyvä tuuri! Ilmeisesti siis joissain kilpailuissa/arvonnoissa ihan oikeastikin jaetaan niitä palkintoja. Mulla on niin huono onni, etten ole ikinä voittanut mitään. No okei, joskus voitin Fintelligensin Heruux -sinkun ja Koululainen -lehden arvonnassa lippiksen. :roll: Keväällä osallistuin arvontaan, jossa oli pääpalkintona matka Hollywoodiin. Odottelen yhä soittoa järjestäjältä koskien mun voittoa. :viheltel:
Lk mäyräkoira -08 &
Kk hollanninpaimenkoira -10
Lk hollanninpaimenkoira -13

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: KUKKUJAT 11 - Tiistaina, 07.06.2011 klo 19:07  
+
0
^^muillakin noita kateutta aiheuttavia Hannu Hanhia ystävinä :D Käsittämätöntä miten joillain on vaan sellainen tuuri.Mä voitinkin 50 kruunua arvasta ihan just ;) Sillä laitetaan kannat kattoon ja kovat bileet päälle :D (voitin kerran paketillisen pillimehuja kaupasta ja pari vuotta sit jonkun radiollisen kylmälaukun.. jippii.)

Avokki haki Turkinpippurijäätelöä hemglassbilenistä! Nyt oottelen et herra saapuis kotiin, et vois syödä eka jotain "kunnonruokaa" ja sit vois popsia noita nameja! (en ole ennen maistanut, mutta tuon kun näin uutuutena, niin iski sellainen koti-ikävä ja pakkosaada fiilis ja varmasti maistuu tuhatkertaa paremmalle, mitä ikinä on jätskit koskaan maistunut :D)
(Viestiä on muokattu tiistaina, 07.06.2011 klo 19:08)

  Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 52
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28210
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6338
Viestejä yhteensä545725
Uudet käyttäjät tänään6
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265867
(Tilastot päivitetty viimeksi 03.05.2024 klo 14:30)