Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Tiistaina, 23.08.2011 klo 07:45

Kukkujat 12

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 51

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

KUKKUJAT 12 - Tiistaina, 23.08.2011 klo 07:45  
+
0
Kukkuminen jatkukoon.
Manu 6/2008
Morris 3/2013

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: KUKKUJAT 12 - Tiistaina, 23.08.2011 klo 15:39  
+
0
Mörö on ollut kyllä pojan kanssa niin mahtava että ei voi kuin kehua :aurinko:
Kumpikaan ei oikein välitä kummastakaan ja Mörökin menee mielellään poitsun viereen lattialle köllimään, ihania! :love:
Ensimmäisen kerran kävin myös yksin koiran ja vaunujen kanssa kävelyllä ja sekin meni yllättävän hyvin :hymy: Koirakin tuli vastaan, eikä Mörö päästänyt yhtään niin paljon ääntä kuin pelkäsin, (tosin itse meinasin ohjata vaunut tohkeissani ojaan :viheltel:)

Mut so far so good.. Ahhhh, oon niiiin onnellinen :nauru:

Muoks.. tulipas sinne hymiö poikineen, mut olkoot, nyt on hyvä päivä!
(Viestiä on muokattu tiistaina, 23.08.2011 klo 15:41)

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KUKKUJAT 12 - Tiistaina, 23.08.2011 klo 16:20  
+
0
^Ihana kun sujuu hyvin :hymy:

Mun piti tänään käydä viemässä hyötyjäteasemalle tavaraa, mut arvatkaa oonko saanu aikaiseksi? :shifty: Innossaan vaan tehny kynttilöitä, vaikka mun piti tosiaan siivota.

Käytiin kirpparilla ja löydettiin vanha puhelinpöytä. Meillä on ollu hirvee ongelma, et mihin me saadaan mahtumaan lapaset, pipot sun muut talviasusteet ja tuonne ne mahtuu loistavasti :peukku: Kahdeksan euroa maksoi tällä kertaa mielenrauha.
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: KUKKUJAT 12 - Tiistaina, 23.08.2011 klo 16:37  
+
0
Ainoa vaan että välillä meinaa saada mörön turkista napattua kiinni :neutral: Pitäsköhän siltä ajella kaikki karvat lyhyeks :mietiskel:

Vesikupille täytyy näköjään keksiä parempi paikka, ehti jo senkin kaatamaan ja keittiö tulvii :ttou:
(Viestiä on muokattu tiistaina, 23.08.2011 klo 16:38)

Tattistavaan

Tattistavaan
Viestimäärä: 740

VS: KUKKUJAT 12 - Tiistaina, 23.08.2011 klo 16:39  
+
0
heh.. mun luona kävi just pölynimurikauppiaat :nauru: normaalisti olis tullu pikakäännytys portilta mut nyt oli kauppiaina kaks nuorta ja nättii tyttöö ni olihan se sit pakko kuunnella ne myyntipuheet... Putsasivat vielä mun sohvaakin ku esittelivät sitä härpäkettä, mutta voi jeesus olis imurilla ollu hintaa 1850e :nauru:
Owczarek Podhalanski Runo Visenna tuttavallisemmin Nalle
Pyreneittenmastiffi Mini
Keskiaasiankoira Little Freak's Dzhamal tuttavallisemmin Jallu

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KUKKUJAT 12 - Tiistaina, 23.08.2011 klo 16:41  
+
0
^Ei kannata sortua ulkonäön edessä. :paapatus: Meillä kerran meinas kiusaksi asti ravata jehovia ku avokki ei viittiny ensimmäisenä vieraillutta nättiä nuorta neitoa ajaa pois :nauru:
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

Tattistavaan

Tattistavaan
Viestimäärä: 740

VS: KUKKUJAT 12 - Tiistaina, 23.08.2011 klo 16:45  
+
0
^no mulla on tuskin noi jehovat onkelmana tulevaisuudessa kun just hetki sit paukkasivat tosta portista sisään vaikka mulla on helevetin iso kyltti jossa lukee PIHASSA LAUMANVARTIJAKOIRIA + mun puhelinnumero... tulivat vaan suoraan pihaan ja nallehan ahdisti ne kunnon murinan kera tota aitaa vasten et tuskin ihan heti tulevat :-D
Owczarek Podhalanski Runo Visenna tuttavallisemmin Nalle
Pyreneittenmastiffi Mini
Keskiaasiankoira Little Freak's Dzhamal tuttavallisemmin Jallu

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: KUKKUJAT 12 - Tiistaina, 23.08.2011 klo 16:57  
+
0

Tattistavaan kirjoitti:

heh.. mun luona kävi just pölynimurikauppiaat :nauru: normaalisti olis tullu pikakäännytys portilta mut nyt oli kauppiaina kaks nuorta ja nättii tyttöö ni olihan se sit pakko kuunnella ne myyntipuheet... Putsasivat vielä mun sohvaakin ku esittelivät sitä härpäkettä, mutta voi jeesus olis imurilla ollu hintaa 1850e :nauru:


Mun äiti osti just pari viikkoa sitten just tota hintaluokkaa olevan imurin imurikauppiaalta. Äidillä oli ollut etuovi auki kun oli tuulettanut asuntoa ja imurikauppias oli väkisin ängennyt sisälle ja myynyt sen imurin äidille. :ttou: Eikä äiti olisi edes halunnut sitä imuria koska ei edes tarvitse koko imuria juurikaan, moppaa lähinnä lattiat. Äiti sanoi että mies oli väkisin sen myynyt ja äiti ei ollut osannut sanoa ei. :ttou: Meiltä tollaset saisi heti ovelta sellaiset lähdöt, että eivät varmasti toista kertaa eksyisi meidän ovelle myymään enää yhtään mitään. Ihan kuin ihmiset eivät osaisi ostaa imureita ilman ovelta ovelle kauppaamista. :roll: Sama lehtimyyjien kanssa, itse saan kyllä tilattua lehdet ihan itse sitten kun haluan. Äidille myydään noita lehtiäkin koko ajan ja se hölmö tilaa kun ei osaa edelleenkään sanoa ei.

Tattistavaan

Tattistavaan
Viestimäärä: 740

VS: KUKKUJAT 12 - Tiistaina, 23.08.2011 klo 17:03  
+
0
^kyllähän sitä kaikenlaisia juttuja agressiivisistä myyjistä kuulee vähän väliä... mutta nää nyt sentään uskoi puhetta. Kyllähän sen kaupan varmaan olis saanu purettua..???
Owczarek Podhalanski Runo Visenna tuttavallisemmin Nalle
Pyreneittenmastiffi Mini
Keskiaasiankoira Little Freak's Dzhamal tuttavallisemmin Jallu

Kalinka

Kalinka
Viestimäärä: 731

VS: KUKKUJAT 12 - Tiistaina, 23.08.2011 klo 18:41  
+
0
Vitsi, töissä on tappavan tylsää ja on ihan levoton olo. Tahdon kotiin tai sitten voisi tapahtua jotain. Rasittavaa, vielä tunti pitäisi jaksaa..
Brasilianterrierit lady Lara Croft 13.11.2005 & herra Max Payne 21.08.2011
Laralla on asiaa

Ispu

Ispu
Viestimäärä: 576

VS: KUKKUJAT 12 - Tiistaina, 23.08.2011 klo 19:32  
+
0
^^ Saa sen imurikaupan vielä purettu. Anopille kävi samalla tavalla ja kauppa saatiin peruttua. Eikös niissäkin kuulu olla se 14vrk aika purkaa kaupat?
Blogi
Blip
Muistoissa Kamu&Miki.

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KUKKUJAT 12 - Tiistaina, 23.08.2011 klo 20:39  
+
0

Tattistavaan kirjoitti:

^no mulla on tuskin noi jehovat onkelmana tulevaisuudessa kun just hetki sit paukkasivat tosta portista sisään vaikka mulla on helevetin iso kyltti jossa lukee PIHASSA LAUMANVARTIJAKOIRIA + mun puhelinnumero... tulivat vaan suoraan pihaan ja nallehan ahdisti ne kunnon murinan kera tota aitaa vasten et tuskin ihan heti tulevat :-D


Tuli tästä mieleen, et meillä ei oo tainnu koiran tulon jälkeen vierailla yhen yhtä jehovaa. :mietiskel: Onkohan ne käyny oven takana pimputtelee ku ei olla oltu kotona ja säikähtäneet möykkävää elikkoa..

Sain kun sainkin vietyä kuorman tavaraa hyötyjäteasemalle. Sain jälleen kerran ilmaiseksi heittää ku ei kuulemma kehannu niin pientä sekajätemäärää alkaa laskuttaa. :jjei: Varastosta löytyis vielä vaikka mitä seulottavaa, mut ei yksin uskalla niitä alkaa hävittämään. Pian heitän jotain avokille tärkeää pois :nauru:
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: KUKKUJAT 12 - Tiistaina, 23.08.2011 klo 22:16  
+
0
Mulla on täällä yksi pieni Sulo. Siis ihan kaamean ällöttävä sutinaama.
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 12 - Tiistaina, 23.08.2011 klo 22:17  
+
0
^Kuvia!! :paapatus: :love:
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: KUKKUJAT 12 - Tiistaina, 23.08.2011 klo 22:28  
+
0
Iiiih joku ällöpentu-Sulo!! :love:

sillycow

sillycow
Viestimäärä: 1428

VS: KUKKUJAT 12 - Tiistaina, 23.08.2011 klo 22:30  
+
0
Koira (sakemanni) kävi sitten lonkkakuvissa ja tulos d/c ja kyynärät 0/0. Ilmottelin kasvattajalle, eipä ole (taaskaan kerran) kuulunut mitään vastausta. Ainoat viestit kyseisiltä ihmisiltä on ollu, että olis ryhmä lonkkakuvausaikaa siellä ja tuolla. Collikankin vois kuvata tän vuoden aikana vielä. Ja meitin piti mennä sakun kanssa sosiaalistumis kurssille niin sehän kuivu kasaan. Eipä sopinutkaan mitkään sovitut asiat kouluttajalle ja ryhmä oli ihan liian suuri meille. No, emmepä jää tuleen makaamaan vaan alan taas googletella oisko mitään pienryhmää. :paapatus:

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: KUKKUJAT 12 - Keskiviikkona, 24.08.2011 klo 05:56  
+
0

Ispu kirjoitti:

^^ Saa sen imurikaupan vielä purettu. Anopille kävi samalla tavalla ja kauppa saatiin peruttua. Eikös niissäkin kuulu olla se 14vrk aika purkaa kaupat?


Entä jos on mennyt yli 14vrk? Äiti oli vielä maksanut käteisellä (sai toki kuitin) käsirahan, joka oli 150e, loppulasku imurista tulee syyskuussa. Äiti sanoi että pitäkööt vaikka sen 150e, mutta jos hän saa kaupan purettua ettei sitä tarvitse ostaa, niin olisi tyytyväinen. Hänelle kun riittäisi satunnaiseen imurointiin ihan muutaman sadan euron vehje marketista. Mua ärsyttää vieläkin äidin puolesta kun oli kovin harmissaan ja sitä hävettikin kun oli tollaseen langennut. Lisäksi kun siihen ei ole edes pölypusseja saatavana normaalikaupoista vaan ne on tilattava jostain sieltä firmasta erikseen. Lisäski ne oli hirveän hintaisia, 30e tai 40e neljä pussia! kaiken lisäksi ne onnettoman pieniä, joita saa olla koko ajan vaihtamassa. :ttou: Meillä on 150e imuri ajanut asiansa jo monta vuotta jossa kankainen pölypussi, ei niitäkään tarvitse ostaa, laittaa vaan tarvittaessa pesukoneeseen. Ei tulisi mieleenkään maksaa 1800e IMURISTA!! :eek:
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 24.08.2011 klo 06:05)

Tattistavaan

Tattistavaan
Viestimäärä: 740

VS: KUKKUJAT 12 - Keskiviikkona, 24.08.2011 klo 07:16  
+
0
Mukava herätys kun 60kg koiraa istahtaa naamalle....... tuli kyllä koiraportti tohon makkarin oveen tän päivän hankintalistalle
Owczarek Podhalanski Runo Visenna tuttavallisemmin Nalle
Pyreneittenmastiffi Mini
Keskiaasiankoira Little Freak's Dzhamal tuttavallisemmin Jallu

Kalinka

Kalinka
Viestimäärä: 731

VS: KUKKUJAT 12 - Keskiviikkona, 24.08.2011 klo 08:51  
+
0
Saako tässä vaiheessa jo hehkuttaa, että meille tulee hauvavauva, jos sitä ei ole vielä käyty katsomassa ja se ei siis ole ihanihan varmaa vielä..? :shhh: :shifty:
Brasilianterrierit lady Lara Croft 13.11.2005 & herra Max Payne 21.08.2011
Laralla on asiaa

raggetti

raggetti
Viestimäärä: 1725

VS: KUKKUJAT 12 - Keskiviikkona, 24.08.2011 klo 08:55  
+
0
eetla: ooooih, kuvia, kuvia!! Miten on menny, onko muut ottanu Sulon hyvin vastaan?
How to handle stress like a dog:

If you can't eat it
Or play with it

Then pee on it
And walk away

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28209
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6338
Viestejä yhteensä545724
Uudet käyttäjät tänään5
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265867
(Tilastot päivitetty viimeksi 03.05.2024 klo 08:45)