Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Tiistaina, 23.08.2011 klo 07:45

Kukkujat 12

Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 51

raggetti

raggetti
Viestimäärä: 1725

VS: KUKKUJAT 12 - Perjantaina, 26.08.2011 klo 21:12  
+
0
Ragge-The-Reaper on tour naapurustossa... Tuon meitin nartun juoksut on laittanu eunukki-paran pääkopan aivan sekaisin! On parin päivän aikana taantunu aivan teinihirviön tasolle, hässii kaikkea liikkuvaa, vauhkottaa narttujen ympärillä ja repii hihnaa hampailla, pomppii ympärillä, vinkuu ja vikisee... Blah, mutta samalla vähän huvittava :nauru:
Tuo tosiaan leikattiin jo alle vuotiaana ja on jo 4-vuotias, jessus en haluaisi tietää minkälainen tuo olisi boltsien kanssa :roll: Ja eihän me olla tänään lenkkeilty kun vajaa tuntia ja tokoilin vielä tuon pahvipään kanssa puoli tuntia, luulis riittävän.

Babel alko, eli eikun mässyttämään sipsiä :kieli:
How to handle stress like a dog:

If you can't eat it
Or play with it

Then pee on it
And walk away

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 12 - Perjantaina, 26.08.2011 klo 21:48  
+
0
Määki tahon nähä Keisarin uudet kuviot! Vaan vissiin aika harvinaista, että dubattu versio on parempi?! Pittää muistaa tuo, yleensä tulee laitettua alkuperänen versio.
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KUKKUJAT 12 - Perjantaina, 26.08.2011 klo 22:17  
+
0
Kukkuuu! Päästin Loonien kans vihdoin ja viimein kotiin. Menihän meillä kyläillessä 10 tuntia joten ei liene ihme, et koira on ihan uupunu. Voi reppanaa.

Tuosta steriloinnista vielä sen verran, et meillä selkenee steriloinnin ajakohta sitten kun saan koiran selän kuvattua ja polvet tarkistettua. Jos selässä on paha spondyloosi niin koira steriloidaan tän jälkeen mahdollisimman pian. Jos taas selkä on puhdas tai spondyloosiasteeltaan maksimissaan SP2 niin sit jätetään sterilointi odottamaan. Kasvattajakin on toivonut ettei steriloi koiraa ennen kuin sen todellinen potentiaali on nähnyt. Toki koira on ihan oma joten minä sen loppupeleissä päätän, mut ymmärrän mitä kasvattaja tällä toiveella ajaa takaa. Rodulla jolla terveydessä on paljon parantamisen varaa niin ei hirveesti kannata heittä hukkaan terveitä geenejä koiria steriloinnin tai kastroinnin kautta.
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014
(Viestiä on muokattu perjantaina, 26.08.2011 klo 22:18)

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: KUKKUJAT 12 - Lauantaina, 27.08.2011 klo 00:11  
+
0
Ffiiuu, käytiin kaverin kanssa kebabilla ja parilla kylän piliksellä. Kaveria olin viemässä kotiin ku poliisit lähti seuraamaan, käännyin sitten sen pihaan ja poliisit väläytti valojaan ja ajo perässä. No ei siinä muuta ku perus puhallutus, ajokortti + rek.ote. Pysäyttämisen syynä oli rek.kilpi joka on ollu keväästä lähtien tuulilasissa kun en ole saanut aikaseksi ruuvata oikeelle paikalle:shifty:

Sano vielä, että ovat pitkän aikaa katelleet jo, että nyt olis aika laittaa paikalleen. Huhh, onneks maksoin eilen ne verot, ois muuten kilvet lähteny. Oli muute sama tyyppi joka vei viime talvena kilvet mun autosta kun ajelin katsastamattomalla autolla:nolo: Tohelo mikä tohelo.

Joku virkaintonen olis jo sakon kirjottanu. Ehkä naisena oleminen myös vaikuttaa ainaki jonkun verran asiaan jos verrataan 18v amis poikaan:nauru:
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

nenssi

nenssi
Viestimäärä: 2161

VS: KUKKUJAT 12 - Lauantaina, 27.08.2011 klo 00:16  
+
0
Mun mielestä Disney-leffoissa on suurimmassa osassa Suomidubbaukset aivan mahtavia! :)

Onnistuin sitten vahingossa ajamaan puolet kulmakarvasta pois... :ttou: Katselin peilistä että oho, onpas rehottavat kulmakarvat taas vaihteeksi. Nypin muutaman pinseteillä, totesin, että ei jaksa, otin avon partakoneen ja sillä siistimispäällä vähän huitelin. Vissiin vähän liian hurjasti sitten huitelin... Äh! :D
ppu Hukka 6/2011
bou Bentley 4/2011, meillä 7/2013 lähtien

Birdie

Birdie
Viestimäärä: 1184

VS: KUKKUJAT 12 - Lauantaina, 27.08.2011 klo 00:22  
+
0
Ajoit partakoneella kulmakarvoja? Oikeesti nauroin ääneen :nauru: nauran vieläkin. Taidan olla väsynyt. No äkkiä ne kulmakarvat onneks kasvaa:peukku:
Follies Neville
09.03.2011

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: KUKKUJAT 12 - Lauantaina, 27.08.2011 klo 00:22  
+
0
^Vaihtoehtoisesti vaikuttaa poliisin ikä ja virkaintoisuus :nauru: Exä oli aikoinaan ihan fiilareissa kun sai viedä joltakulta kilvet. Ajan myötä totesi että on siinä hommaa, ja ne kannattaa ottaa vain pakon edessä..
Avo laittoi tänään viestiä että mun ajoneuvovero on erääntynyt kaksi päivää sitten. Jännäsi ihan tosissaan pääsenkö kotiin asti. Pääsinhän mä, ja ajettelin hyvillä mielin ajella huomenna taas töihin. Avo lainkuuliaisena kansalaisena näpytteli äkkiä veron maksuun, ettei vaan käy nolosti. Oikeassahan tuo sinänsä on. Jos sattuu virkaintoilija ajamaan takana, niin huonosti käy.

SiVe

SiVe
Viestimäärä: 1170

VS: KUKKUJAT 12 - Lauantaina, 27.08.2011 klo 01:14  
+
0
Huono säkä tosiaan. Itse tuossa keväällä kun tuli katsastettua auto, tai siis eihän se mennyt ekasta läpi, niin perhana kaksi kertaa viikon sisällä poliisit pysäyttivät katsastamattoman auton vuoksi. Ja siis oikein pyörähtivät ympäri kun tulivat vastaan. Lisäksi tätä ennen minua ei ole koskaan pysäytetty (paitsi norm. puhallutukset jne), vaikka useampi vuosi kortti ollutkin.
- -08 Karjalankarhukoira x samojedi/labradori-mix n. Rape

Nika

Nika
Viestimäärä: 903

VS: KUKKUJAT 12 - Lauantaina, 27.08.2011 klo 01:30  
+
0
Tuli noista autoista mieleen. Kesäkuussa lainasin velipojan autoa työmatkoille kun se oli armeijassa. Iloisesti ajelin n. 40 km suuntaansa töihin ja takasin koko kuukauden ja joitain muitakin ajoja siinä välissä. Heinäkuun puolella veli sitten ilmottaa, että auto ois pitäny katsastaa jo toukokuussa... Eli ajelin sitten koko kuukauden katsastamattomalla autolla. :ttou: Onneksi ei sattunu poliisit kertaakaan pysäyttämään...
Kääpiöpinseri Sakis 8/2009

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: KUKKUJAT 12 - Lauantaina, 27.08.2011 klo 10:32  
+
0
^Minä ajelin vajaa puol vuotta katsastamattomalla autolla:shifty: Kyllä se tuuri joskus loppuu. No mutta, jännitystä elämäään!:D Muutenkin oon turhan huoleton ihminen, että eipä tuo juuri pelottanu ajellakkaan.

Ulkona on 21 lämmintä ja just ku aattelin, että oltas lähetty piiitkälle lenkille. Jos sitä vaikka sitte ton takapihan laittas kuntoon tai jotain.
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: KUKKUJAT 12 - Lauantaina, 27.08.2011 klo 10:47  
+
0
"Yheksänkyt apinaa omenoita söi, yks pomppi kattoon ja päänsä löi!"
"Potut pottuina!"
"Kronk, mua rrrrasittaa. Aja sivuun!"
"Nää on mun parhaat kengät..."

Jjoo. Ollaan Pessin ja poikkiksen kanssa Ivalossa! Aika tovi siitä kun näin kaukana pohjoisessa oon käynyt. Käytiin eilen sitten py:n perheen (miinus isoveli) kanssa metsässä tunti hiimailemassa ja kaks kertaa juoksi porot vähän matkan päästä polun poikki. Pessi meni ihan sekasin, toihan on siis todella luoksetulovarma ja sitä uskaltaa pitää irti melkein missä vain, mutta ilmeisesti porojen hajut täytti aivot niin tehokkaasti että ei edes kuullut huuteluita. Tai ei osannut reagoida. Tajus kyllä samantien että nyt on emäntä vähän vihainen ja kävi sitten loppuajan koko ajan tsekkailemassa mua. Ei edes takaisinpäin samaa tietä mennessä enää uskaltanut hullaantua porontuoksusta vaan oli hyvin kuulolla.

No joo ajomatka oli pitkä ja energiaa oli kaverilla hieman ylimäärästä, nukuttiin yö py:n vanhempien matkailuautossa kun heillä on vielä toistaiseksi tämmönen pieni kaksio väliaikaisasuntona ja poikaystävän pikkusisko nukkuu jo patjalla täällä. Oli kivaa. :)

Ja nyt odotan vauhkona viestiä kasvattajalta, 63 vrk astutuksesta tulee täyteen tiistaina eli hetkenä minä hyvänsä voi tapahtua jotain, periaatteessa. Jos menee yliaikaiseksi niin varmaan oksennan jännityksestä.
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 12 - Lauantaina, 27.08.2011 klo 11:26  
+
0
Huomenta! Mutta missä on se +23 astetta lämmintä mitä luvattiin?! Vilponen ei nyt sinänsä haittaa, mutta kunhan nyt ei satais vettä. Mietin tässä, että pitääkö auto käydä pesemässä ennen kirkkoon menemistä? Eikö se ois kohteliasta (tai mikä sana nyt ois sopivampi) mennä häihin puhtaalla autolla eikä kurasella.. Pitäis vähän siistiä sisältäki takapenkkejä, siis sitä roinaa pois, jos joku tarttee kyytiä sitten kirkolta juhlapaikalle. Onpa ihana lähtä häihin taas parin vuoden tauon jälkeen, toivottavasti on kivat juhlat! Meen sinne kaverin kanssa, enkä hänen lisäksi sitten tunnekkaan ku sulhasen ja bestmanit. No, morsiammen jotenkuten. Mutta tää mun seuralaiseni on semmonen naistenmies, että toivottavasti siellä ei oo kovin hemaisevia sinkkutyttöjä ettei se mua ihan unoha :nauru: Noh, itehän voin lepuuttaa silmiäni siellä ja katsella sulhasen ystäviä, joukkoa nuoria ja lihaksikkaita jalkapalloilijoita :wink:
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

nenssi

nenssi
Viestimäärä: 2161

VS: KUKKUJAT 12 - Lauantaina, 27.08.2011 klo 11:45  
+
0
Täällä mittari on ainakin +26 ja hirmuinen hiki! Hukkakaan ei jaksa riehua samalla tavalla kuin tässä pari päivää sitten. Nyt siivoilen ahkerasti, kaverini tulee Hukan veljen kanssa kylään. :)
ppu Hukka 6/2011
bou Bentley 4/2011, meillä 7/2013 lähtien

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: KUKKUJAT 12 - Lauantaina, 27.08.2011 klo 17:47  
+
0
Tuli käytyä Mörön kanssa rannalla kahlailemassa. Ihana oli pitää koiraa irti, vaikka eipä tuo järin kummoisesti luoksetuloa kuunnellut :ttou: Lähti monta kertaa pois näköetäisyydeltä huitelemaan, joten menin puun taakse piiloon että sai vähän aikaa miettiä että kannattaako sittenkään lähteä.

Kumpparit jalassa hölkkää jyrkkää ylämäkeä ja kunto kohoaa :nauru:

tintti

tintti
Viestimäärä: 2881

VS: KUKKUJAT 12 - Lauantaina, 27.08.2011 klo 18:01  
+
0
Mies läks päivällä pelaamaan frisbeegolfia, ni mä tartuin tylsyyksissäni trimmikoneeseen ja siistin Pojun :P En tykänny kattoo sitä niin rumassa kynityssä lookissa, ni tulipahan koneella siistimmäks. Onneks se karva ehtii kasvaa suht paljon ennen pakkasia, ni ei koiraparka palellu.
Näin tänään.

R.I.P. schapeu Poju 1.2.2007 - 17.10.2011

basenjinarttu Keena s. 12/2013

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KUKKUJAT 12 - Lauantaina, 27.08.2011 klo 18:40  
+
0
Käytiin tänään aamusta shoppailemassa avokin kans ja meikä löysi kivan ulkoiluasun syksyä varten. :peukku:

Voi argh, tuota elukkaa, näin asiasta kukkapurkkiin. Avokki löysi sen tänään pää syvältä karkkikiposta vetelemässä hetuloihinsa kompiaisia. Loppus jo tämä valeraskaus, et palais tuon elikon nuppi normaaliksi. Oma ruoka ei kelpaa, mut kyllä sitä karkkia ja leipää voi varastaa. :ttou:
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: KUKKUJAT 12 - Lauantaina, 27.08.2011 klo 19:11  
+
0

innna kirjoitti:

Ja nyt odotan vauhkona viestiä kasvattajalta, 63 vrk astutuksesta tulee täyteen tiistaina eli hetkenä minä hyvänsä voi tapahtua jotain, periaatteessa. Jos menee yliaikaiseksi niin varmaan oksennan jännityksestä.



Aargh, mää jännitän sun puolesta :hymy: Hyvä ettei itelläkin meinaa nousta aivan järkyttävä mudikuume !
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

raggetti

raggetti
Viestimäärä: 1725

VS: KUKKUJAT 12 - Lauantaina, 27.08.2011 klo 21:26  
+
0
Huhu, mikä hientursutuslenkki tuli heitettyä Raggen kanssa! Canicrossvarusteet + sauvat mukaan ja käytiin vetää vähän päälle 8km. Jopa tuo elohopea makaa nyt taljan lailla lattialla ja on ihan tyytyväisen oloinen :) Ja mä oon ihan endorfiinipilvessä. On se ihme mitä oikein kunnon liikunta teettää! Oli nii veemäinen päivä tähän asti, ja menkat vielä alko mutta nyt on aivan mahtava fiilis!
Avo lähti lintumetsälle labukan kanssa, saa nähdä tuleeko saalista.

Meillä lentelee lepakoita tuossa ulkona, jännän näköistä rallia.
How to handle stress like a dog:

If you can't eat it
Or play with it

Then pee on it
And walk away

aavehamsteri

aavehamsteri
Viestimäärä: 1335

VS: KUKKUJAT 12 - Lauantaina, 27.08.2011 klo 22:53  
+
0
Kukkeliskuu!

Aivan hirvee kiire ollut viime päivinä, KC on täynnä lukemattomia viestejä, mut ei ehdi vieläkään lukea niitä läpi :eitietoo: Mut kukutaan nyt tänne kuitenkin.

Oon niiiiin ylpee meistä, kun ollaan saatu vaikeuksista huolimatta hiottua ja maalattua vanha ruokailuryhmä, yöpöytä ja kaks työpöytää! Tosin pöydät on vielä vähän kesken, mutta valmistuvat hyvää vauhtia. Ei siis tarvinnut ostaa uusia ja kalliita huonekaluja, kun tuunasi vanhoista kivat :peukku: Vaikka onhan tuo työlästä ollut, kun on pitänyt ajaa 30 km päähän anoppilaan maalaamaan niitä ja tulla sitten kämpille pakkaamaan. Tänäänkin pakattiin ainakin 6 tuntia tavaroita ja huomenna jatkuu.

Lisäksi oltiin eka yö erossa Saimista ! Piti jättää penneli anoppilaan hoitoon, kun mummon hautajaiset oli eilen eikä ois voitu koiraa ottaa mukaan, niin jätettiin koira sitten torstaina jo sinne. Hyvin olivat pärjänneet, me taidettiin avon kanssa ahdistua erosta hirveästi Saimia enemmän :nauru:

Tänään vasta oikeasti käsitti, että nyt me sitten muutetaan. Helsinkiin! ÄÄÄK. Jännittää ihan kamalasti. Avo alottaa koulun, joten tutustuu varmasti uusiin tyyppeihin. Itseäni vähän mietityttää mitä kautta sitä saisi edes jonkinlaista sosiaalista verkkoa rakennettua, kun jään työttömäksi ja käytän aikani vain pääsykokeeseen valmistautumiseen. No, ainakin siellä ihmisiä piisaa, joihin tutustua! Tulipas tästä tämmönen megakukkuu, mutta pitipähän päästä jonnekin kuulumisia kertomaan :shifty:

Ja muoks. Ostettiin kirpparilta vanha kunnon kiikkutuoli! Ootan ihan fiiliksissä millon pääsen kiikkumaan.
Lbn 11/2010
Mudi 7/2013

"Päätökset pitää tehdä oikeassa mielenvireessä ja mieluiten nopeasti, ettei vire mene ohi."
(Viestiä on muokattu lauantaina, 27.08.2011 klo 22:54)

Ame

Ame
Viestimäärä: 1119

VS: KUKKUJAT 12 - Sunnuntaina, 28.08.2011 klo 10:49  
+
0
Viikonlopun aikana käytiin täyttämässä vuokrahakemus ja ensimmäistä kertaa vauvan syntymän jälkeen lähdin eilen ihan omille teilleni, mikä teki kyllä niin hyvää. Kävin siis pitkästä aikaa yhtä kaveriani tapaamassa ja samalla reissulla kipusin sitten ensimmäistä kertaa vajaaseen vuoteen hevosen selkään. Nyt sitten ihmettelee, että miten sitä onkaan voinut tuosta harrastuksesta olla näin kauan erossa.

Mun koirakuumeelleni vaan tuo reissu ei tehnyt hyvää. Rakastuin nimittäin taas kerran kaverin saksanpaimenkoiraan, joka on juuri sellainen koira, jollaisen itselleni tahtoisin. Taitaa kaverilta jonkun yön aikana kadota yksi hevonen ja koira... :nauru:

  Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28205
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6338
Viestejä yhteensä545723
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265867
(Tilastot päivitetty viimeksi 03.05.2024 klo 04:15)