Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Tiistaina, 23.08.2011 klo 07:45

Kukkujat 12

Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 51

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: KUKKUJAT 12 - Maanantaina, 29.08.2011 klo 13:10  
+
0
Hyi kamala mikä tapaus :suru: Mahtaa omistajalla olla aika ankeat fiilikset tällä hetkellä..

Ada on outo. Se istuu sängyn päädyssä orava-asenossa, tuijottaa ikkunasta ulos ja vilkuttelee jollekin :mietiskel: Se ei yleensä vilkuttele ollenkaan, mutta nyt sillä ilmiselvästi on joku kohde johon se keskittyy kovasti :nauru:

tintti

tintti
Viestimäärä: 2881

VS: KUKKUJAT 12 - Maanantaina, 29.08.2011 klo 13:25  
+
0
Väsyttää, vaikka nousin vähän ennen yhtätoista.. Poju vaan herätteli vähän väliä, ku koitti nuolla koppa päässä tassujaan ja jouduin sitä kieltämään.. Muutenkin yöt menee vessassa juosten, ni en kaipais ylimääräisiä herätyksiä..

Tassut on kunnossa ja Poju saa päivittäin kipulääkettä, mutta miksi se silti haluaa nuolla tassujaan? Ei sillä stressiäkään ole ja elelee ihan normaalia elämää ja muuten on täysin normaali iloinen oma itsensä, mut haluais vaan nuolla tassujaan. Kyl tässä alkaa oma pää rasittua, ku joka päivä koittaa miettiä, mikä tuota koiraa vaivaa.
Näin tänään.

R.I.P. schapeu Poju 1.2.2007 - 17.10.2011

basenjinarttu Keena s. 12/2013

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: KUKKUJAT 12 - Maanantaina, 29.08.2011 klo 13:27  
+
0

tintti kirjoitti:

Väsyttää, vaikka nousin vähän ennen yhtätoista.. Poju vaan herätteli vähän väliä, ku koitti nuolla koppa päässä tassujaan ja jouduin sitä kieltämään.. Muutenkin yöt menee vessassa juosten, ni en kaipais ylimääräisiä herätyksiä..

Tassut on kunnossa ja Poju saa päivittäin kipulääkettä, mutta miksi se silti haluaa nuolla tassujaan? Ei sillä stressiäkään ole ja elelee ihan normaalia elämää ja muuten on täysin normaali iloinen oma itsensä, mut haluais vaan nuolla tassujaan. Kyl tässä alkaa oma pää rasittua, ku joka päivä koittaa miettiä, mikä tuota koiraa vaivaa.



Oisko sillä huono olla tai närästää? Saako se mitään mahansuojalääkettä niiden kipulääkkeiden kanssa?
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

tintti

tintti
Viestimäärä: 2881

VS: KUKKUJAT 12 - Maanantaina, 29.08.2011 klo 13:33  
+
0
^Ei saa mitään muuta kuin kipulääkettä ja ruoansulatus ei oo millään tavalla tohon lääkitykseen reagoinu, vaikka muuten maha ym. on kyllä tosi herkkiä menemään sekaisin. Miten koiran närästys edes ilmenee?
Tuosta koirasta kyl helposti huomaa, jos sillä on huono olla, ni en usko sillä olevan mitenkään erityisen paha olla.
Pojullahan joku aika sitten oli miltei jokapäiväistä, että se oksensi iltaruokansa, mutta se oli ennen kipulääkkeen aloittamista ja nyt se ei ole enää oksennellut.

En sit tiedä, onko sille tullut vaan tavaksi tuo tassujen nuoleminen, ku on sitä kivun takia "harrastanut" pidemmän aikaa. Ja vasta oli tosiaan furunkuloosi joka tassussa ja sen takia nuoli, mutta sekin on nyt hoidettu, eikä tassujen pitäisi kutista. Just tarkistin, ni kaikki tassut on terveet.
Näin tänään.

R.I.P. schapeu Poju 1.2.2007 - 17.10.2011

basenjinarttu Keena s. 12/2013
(Viestiä on muokattu maanantaina, 29.08.2011 klo 13:34)

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: KUKKUJAT 12 - Maanantaina, 29.08.2011 klo 15:20  
+
0
Ähh, miten tympeä päivä. Tai oikeastaan koko viikko. Tarvitsisi varmaan hankkia jonkin sortin sosiaalista elämää.
Onneksi perjantaina poika lähtee mummolaan ja mamma pääsee vähän baila baila :jjei:

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: KUKKUJAT 12 - Maanantaina, 29.08.2011 klo 19:30  
+
0
Kiitos teille kaikille!! Mä oon niin onnellinen. :)

Ja reissustaki on nyt kotiuduttu. Väsyttää!
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

Hjapojat

Hjapojat
Viestimäärä: 29

VS: KUKKUJAT 12 - Maanantaina, 29.08.2011 klo 21:45  
+
0

Henniet kirjoitti:

Olen Helsingin Vallilassa ja heräsin, kun ovikello soi ja joku tuli kysymään, että eihän meiltä ole tipahtanut koira ikkunasta alas. Merle aussie (mun valistunut arvaus) makasi tossa ikkunan alla ja sai hoitoa, nostettiin lopulta maijaan. Omistajakin saattoi löytyä, ainakin joku hätääntynyt siihen ilmestyi. Jos joku tietää koiran kohtalon, niin olisi kiva tietää.

Olkaa varovaisia niiden ikkunoiden kanssa :suru:



Huuii kauheaa. :( Toivottavasti koissu selvisi.

Koissujen onnettomuuksista puheenollen Ismon silmä on parantunut tosi hyvin, mahtavaa! :)

Huomenna alkais taas opinnot pitkän kesäloman jälkeen. Vaikken mä nyt mitään lomaillut. Kävin töissä ja tein kesäkursseja ja olin leiriohjaajana vapaahetoisena muutaman viikon. Pakko sanoa, ettei opiskeluun löydy juuri motivaatiota...
(Viestiä on muokattu maanantaina, 29.08.2011 klo 22:29)

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: KUKKUJAT 12 - Maanantaina, 29.08.2011 klo 21:55  
+
0
Me käytiin tänään silmäpeilauksessa kun satuttiin saamaan peruutusaika. Rupesi jo vähän ahdistamaan, kun pitää olla lausunto ennen astutusta/siemennystä ja Aurilla saattaa alkaa juoksu milloin tahansa.
Meni yllättävän hyvin. Koppa laitettiin päähän varmuuden vuoksi, mutta kyllä henkilökunta vaan osasi asiansa ja silmät saatiin tutkittua aika vaivattomasti. Vähän tuo tietysti ämpyili, mutta ei ruvennut riehumaan kuitenkaan.
Silmät muuten ok, mutta yksi ripsi on väärässä paikassa. Ei osu silmään eikä haittaa koiraa mitenkään, mutta nykyisten ohjeiden mukaan siitä pitää laittaa Distichiasis-merkintä :ttou: Vähän turhaltahan tuo tuntuu yhden ripsen takia, kun joillakin niitä ripsiä on koko rivi silmää ärsyttämässä ja silloin silmät pitää leikata. Sama diagnoosi kuitenkin kaikilla. Plääh.

Kerttunen

Kerttunen
Viestimäärä: 1770

VS: KUKKUJAT 12 - Tiistaina, 30.08.2011 klo 08:42  
+
0
Vanis, hieman hassu on juu tuo nykyinen distichiasis-käytäntö. Toisaalta kyllä ymmärrän että rajanveto olisi hankalaa jos joka ripseä ei merkitä. Mutta juuri nuo yksittäiset, pehmeät ripset, jotka ei haittaa koiraa ollenkaan... Onneksi mukaan tulee se "lievä"-lausunto myös.
Lauma jenkkicockereita


http://www.adunaic.com

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: KUKKUJAT 12 - Tiistaina, 30.08.2011 klo 09:19  
+
0
Tuo distichiasis-käytäntö on kyllä tosi hassu. Sit kun ripsetkin kuitenkin uusiutuu niin voi käydä niin että distichiasis-koira saa terveen paperit koska se sen yksi ylimääräinen ripsi on sattunut juuri putoamaan pois. Mutta jalostuksellisestihan tuo ei ihan niin hirveästi haittaa, ts. estä astutusta? Tietenkin on hyvä katsoa ettei uroksella ole samaa vaivaa.

Meidän tiibetiläinen menee silmä-ja polvitarkkeihin noin viikon päästä. Ja mä oon ihan sekaisin kun moni taho on sanonut että se kannattaisi pennuttaa. Mitä mä teen, apua :eek:

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: KUKKUJAT 12 - Tiistaina, 30.08.2011 klo 09:31  
+
0
Rorys, olit eksynyt mun uneen ruotsalaisena vaihtarina (Ranskassa, minne oon palannut unissani hälyyttävän usein näin pitkän ajan päästä kotiinpaluusta). Ja mun entinen kämppikseni ja yks toinen kaveri antoivat sulle jostain syystä neljä kiloa lakua.
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: KUKKUJAT 12 - Tiistaina, 30.08.2011 klo 09:34  
+
0
^ Oho, kiva! :nauru: Oli varmaan mielenkiintoinen uni. Nyt sit alkoi tehdä mieli lakua...

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: KUKKUJAT 12 - Tiistaina, 30.08.2011 klo 09:36  
+
0
No kieltämättä. Mulla tuntuu aika usein kc:laiset eksyvän uniin, ihmekös tuo jos monta tuntia päivästä täällä notkuu lukemassa vieraiden ihmisten elämästä. Ehkä se olit nyt just sinä kun jäi niin kivasti mieleen se eilinen kommenttisi mun vauvauutisiin, lämmitti mieltä. :)
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: KUKKUJAT 12 - Tiistaina, 30.08.2011 klo 09:40  
+
0
^ Hei mukava kuulla että lämmitti! :hymy: Niin hyvin muistaa sen fiiliksen kun omalle kohdalle sattui sama onni.

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: KUKKUJAT 12 - Tiistaina, 30.08.2011 klo 10:37  
+
0
IIIIK! Tällänen löytyi facesta:

PUDASJÄRVELLÄ joku tykkää hirttää koiria :( Pistäkää sana kiertämään varoitukseksi. 5kk pentu löytynyt hirtettynä pihansa pyykkitelineestä. Samalla kylällä myös toinen koira yritetty hirttää, mutta omistajat ennättäneet ajoissa paikalle ja pelastivat koiran ja tämä selvisi. Kuka voi tehdä tällästä :( Jos kuuletta lisää tällaisia/näette niin ottakaa oikeasti yhteyttä poliisiin.

Mihin tällaiset voi muuten laittaa täällä.. Uutisiin? what?

riemuli

riemuli
Viestimäärä: 154

VS: KUKKUJAT 12 - Tiistaina, 30.08.2011 klo 10:51  
+
0
^ Apua! Ja avo vielä kotosin Pudasjärveltä...Ei oo kyllä perhettä enää siellä joten ei tule käytyä, mutta siis todella järkyttävää! Vois vaan kuvitella minkälainen killing frenzy itellä iskis päälle jos koira löytyis hirtettynä tai sais jonku kiinni yrittämästä.
Borderterrieri uros Riemu s. 2.5.2011

Vanhempien luona borderterrieri uros Reino s. 17.2.2002

Kerttunen

Kerttunen
Viestimäärä: 1770

VS: KUKKUJAT 12 - Tiistaina, 30.08.2011 klo 11:09  
+
0
^^Kannattaa muistaa, että tuollaiset face-tarinat eivät välttämättä ole totta tai ovat puolitotta. Tietysti ja valitettavasti on mahdollista, että juuri tuo on täysin totta, mutta minä ainakaan en levittele tuollaisia juttuja ennen kuin asiasta on varmempaa tietoa.
Lauma jenkkicockereita


http://www.adunaic.com

Riisis

Riisis
Viestimäärä: 1609

VS: KUKKUJAT 12 - Tiistaina, 30.08.2011 klo 11:12  
+
0
^^^Ihan hirveä uutinen! Just ollaan muuttamassa maalle ja oon ihan paniikissa koirien puolesta. Tarkoituksena olisi siis rakentaa niille tarha yksinoloa varten, mutta minkähänlaiset turvajärjestelyt pitää tarhan ympärille rakentaa, ettei kukaan pääse koiriin käsiksi. Meilläkään ei ole kuin yksi naapuri, joten meidän poissaollessamme meille voi tulla ihan kuka tahansa kenenkään huomaamatta. :(

Muoks. Lisää väksyjä
Lk mäyräkoira -08 &
Kk hollanninpaimenkoira -10
Lk hollanninpaimenkoira -13
(Viestiä on muokattu tiistaina, 30.08.2011 klo 11:18)

Umber

Umber
Viestimäärä: 572

VS: KUKKUJAT 12 - Tiistaina, 30.08.2011 klo 11:17  
+
0
Hm, onpas taas ikäviä koira-aiheisia juttuja liikenteessä :eitietoo:

tällainen kiertää naamakirjassa tällä hetkellä:

VARASTETTU LANDSEER UROS 6,5KK (Aatos)! Omistaja oli antanut koiran hoitoon ja hoitopaikka on ilmeisesti myynyt koiran eteenpäin. Koira annettiin hoitoon Hämeenlinnaan ja myynti-ilmoituksissa paikkakuntana ollut Riihimäki. Myynti-ilmoituksia ollut mm apulassa ja keltaisessa pörssissä. Koira on väriltään lähes valkoinen, takana oikealla mustaa väriä, pää musta valkoisella piirrolla. Kaikki tiedot tästä pennusta kasvattajalle 040-1403650 tai meidanlansut@gmail.com
Newfoundlandinkoira 2011
Amerikanakita 2014

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: KUKKUJAT 12 - Tiistaina, 30.08.2011 klo 11:24  
+
0
Kerttunen, eräällä toisella palstalla kyseisen koiran kasvattaja ilmoittautui ja tieto koiran menehtymisestä on kirjoitettu myös hänen kotisivuillensa. Kyseessä on kelpie.

  Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28208
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6338
Viestejä yhteensä545724
Uudet käyttäjät tänään4
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265867
(Tilastot päivitetty viimeksi 03.05.2024 klo 08:00)