Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Maanantaina, 17.10.2011 klo 22:38

Kukkujat 13

Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 51

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: KUKKUJAT 13 - Torstaina, 20.10.2011 klo 17:44  
+
0
Kukkuu vaan, arvatkaapa mikä mulla on täällä? :love: (vinkki: katso allekirjoitus)
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

Taraaa

Taraaa
Viestimäärä: 1755

VS: KUKKUJAT 13 - Torstaina, 20.10.2011 klo 17:46  
+
0
Plaah.. hirmusesti tullu kaikkea tänne ja en ole päässyt lukemaan kun samperin kone huollossa :mad:
odotella vielä toinen viikko.

täälläpä muuten menee hyvin. poika syö, nukkuu ja paskoo ja paino noussu hyvin.
Tarakin jopa nätisti edelleen ollut :hymy:
Kotona:
Dogo Argentino Punkku s.6.4.2012

Taivaalla:
Pitbull Aapo 2003-2011
Pitbull Moro 2008-2012
Dogo argentino Tara 1.6.2008-18.10.2013

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: KUKKUJAT 13 - Torstaina, 20.10.2011 klo 18:39  
+
0
^^Onnea pennusta:aurinko: Täällä kävi pikkunen terrierin pentu äsken tupakan verran ja vähän päälle sylissä olemassa:love: Apuaa sitä massua! Josko se täällä vipeltäis hoidossa meijjän kanssa joku päivä. Hihh.
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: KUKKUJAT 13 - Torstaina, 20.10.2011 klo 18:58  
+
0
Onneksi olkoon innna pennelistä :)! Toivottavasti pennusta on nimensä mukaan paljon Iloa.

(Pääsinpäs kotiin ja vedin tunteroisen päikkärit. ei jaksa enää töissä istua sitä 8 tuntia ihan horkassa (onneksi patterit vissiin toimii jo huomenna), tuntunut muutenkin et iskis joku tauti päälle :(. Noh, jos sitä nyt sais siivotuksi sitten...)

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: KUKKUJAT 13 - Torstaina, 20.10.2011 klo 19:09  
+
0
Onnea pennusta Innna :aurinko:

Tonteria

Tonteria
Viestimäärä: 2481

VS: KUKKUJAT 13 - Torstaina, 20.10.2011 klo 21:55  
+
0
Innnalle onnea pennelistä! :aurinko:

Olipa ihana ilta, Suzunan ja Even kanssa oli kiva käydä lenkillä ja jutustella, ja Arttu rakastui Eveen palavasti. :love: Nyt raukkaparka on ihan poikki, söi äkkiseltään ja alkoi nukkua saman tien.

Muoks. innna, pics or it didn't happen!
Kodinturva(tuho)joukkona häärää ja mökeltää ssu Giteas Inverno, "Pyry"
Rakas enkelikoirani, ssu Giteas Ginori, "Arttu"

Hullut koiranaiset biksukuntoon
Kuvatuksia

(Viestiä on muokattu torstaina, 20.10.2011 klo 22:00)

Sinji

Sinji
Viestimäärä: 572

VS: KUKKUJAT 13 - Torstaina, 20.10.2011 klo 21:56  
+
0
Iih, paljon onnea ja Iloa Innna! :love:

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: KUKKUJAT 13 - Torstaina, 20.10.2011 klo 22:38  
+
0
Onnea Innalle pennusta! :aurinko:

saije

saije
Viestimäärä: 4425

VS: KUKKUJAT 13 - Torstaina, 20.10.2011 klo 22:44  
+
0
Innnalle Mahottomasti onnea pennelistä! :)
Valkoinen ruotsinhirvikoira "Nimue" Syntynyt 26/3/11 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Nila" Syntynyt 14/12/12 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Loru" Syntynyt 13/9/15 ♀
Karjalankarhukoira "Lyyra" Syntynyt 15/6/17 ♀

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 13 - Torstaina, 20.10.2011 klo 23:49  
+
0
Hyiii, Peppi on haisutellu koko illan, tai siis ei kait rauhasten pöläyttämiseen tarvita ku yks kerta ja aromit on taattu pitkäksi aikaa... Yhhyh!

Onnea innnalle pienen suuresta Ilosta!

Hahaa, tänään tuli postissa mun tilaama Zumba Wiille. Pitihän sitä heti kokeilla, ei vitsit olin pihalla niistä askelista! Vaan ei se mitään, hengailin mukana ja lämpönen tuli. Pitänee vaan harkita joko kenkiä jalkaan tai sitten avojaloin, sukkien kanssa meinas käydä turhan liukkaaksi. Nyt vaan pitäis muistaa käyttää tuota! :shifty:
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: KUKKUJAT 13 - Perjantaina, 21.10.2011 klo 07:40  
+
0
Kiitos teille kaikille ihanille! Mä oon niiiin onnellinen ja niiiin väsynyt! Laitan eilen otetut kuvat koneelle vaikka luennolla niin menee sekin vähän joutuisammin. On aika vääryys että joutuu eroon uudesta koiranpennustaan heti ekana aamuna neljäksi tunniksi.

Allekirjoituksesta tosiaan löytyy linkki blogiin minne yritän parhaani mukaan päivitellä kuulumisia ja kuvia. Ulkoasu on nyt toistaiseksi tuo, katotaan jos saisin jonkun hyvän kuvan team Musta ja Giggarasta niin se vois mennä sit taustakuvaksi.
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

anski

anski
Viestimäärä: 271

VS: KUKKUJAT 13 - Perjantaina, 21.10.2011 klo 09:43  
+
0
Onnea innnalle uudesta pennusta :aurinko:

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: KUKKUJAT 13 - Perjantaina, 21.10.2011 klo 09:49  
+
0
Onnea innnalle pentusesta. Meidän pentunen ei olekaan enää niin pieni. Ja nyt vielä meinaa ronkeloida ruokaansa, ei nappulat meinaa maistua jauheliha vaan kelpais.

Tänään ois tarkoitus saada siivous päätökseen eli raivata keittiö, olohuone, ruokailuhuone, päätyn makkari ja terassi, sekä siivota vessa. Ja tehdä suklaajuusto kakku huomiseksi ja kuoria ja pieniä valmiiksi peruna ja porkkanalohkot 7-8 hengelle ja tiesti käydä kaupasta hakemassa muut sapuskat eritoten sen naudan mahtaakohan 1,5 kiloa riittää. Niin ja grillikin pitäisi pestä ettei tartte sisällä käryyttää niitä pihvejä. Jee että huomenna on ihana päivä. Tarkoitus rämpiä sellainen 10-20 kilsaa kivalla porukalla, sitten meille saunomaan ja syömään ja sitten ehkä vähän viihteelle jos siis jaksaa. Jee jee. Mä tykkään järkätä kaikenlaista ja kun porukkakin on kivaa niin mikäs tässä ollessa. :jjei:

Paitsi että mä olen varmasti tulossa kipeäksi palelee ihan sikana, mä olen doupannut itseäni mutitabsilla, c ja d vitamiinilla sekä burana panadol variaatiolla. Sairastetaan sitten ens viikolla vasta. :paapatus:

Muoks mites muiden viikonloppu suunniltemat?
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011
(Viestiä on muokattu perjantaina, 21.10.2011 klo 09:50)

Sinji

Sinji
Viestimäärä: 572

VS: KUKKUJAT 13 - Perjantaina, 21.10.2011 klo 10:01  
+
0
Eetla, kuulostaapa aikamoiselta urakalta! Toivottavasti ei tauti iske päälle, se on kyllä inhottavaa että aina tulee kipeeks sillon kun on jotain suunnitellut. Muista, että ei ne vieraat tule kämpän siisteyttä arvioimaan, joten jos menee aika liian tiukille, niin siivouksesta voi tinkiä, kunhan ruoka on. Mäkin tykkään hirmu paljon järjestää kaikenlaista, mutta sit oon herkästi sellanen hysteerinen aikatauluttaja. :nauru:

Mulla on tänä viikonloppuna suunnitelmissa käväistä mummolassa moikkaamassa Ruotsista tulleita sukulaisia, ja ehkä ihan vähän käydä palluttelemassa äidin melkein 5-viikkoisia koiranpentuja. Lauantaina olis kaverin synttärit / läksiäisbileet, muuttaa työn perässä pk-seudulle. Sunnuntaina meillä oliskin belgiporukan valokuvauspäivä, toivottavasti tulis hyviä kuvia! Kovaa vauhtia karvaansa pudottava Sisu menee valokuvamalliksi, mutta mulla itsellä ei ole kuin pokkari, niin en usko saavani kovinkaan hyviä kuvia muiden koirista. Lisäksi yksi tuttu tuo valokuvattavaksi maanantaina 8-viikkoisen belginpennun, jonka mä ehkä joudun ryöstämään.. :shhh:

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: KUKKUJAT 13 - Perjantaina, 21.10.2011 klo 10:03  
+
0
^^Mulle kanssa koittaa iskea jokin :( Eilen tosiaan vetäsin sen tunnin päikkärin kun kotiin pääsin, eikä olis halunnut kyllä nousta vielä sittenkään. Nytkin vielä pää on kipiä ja hieman sekava olo. EI kyllä muuten tunnu, että flunssanoireita olis. Pyh. Taistellaan siis!

Tänään saapuu avokki yhteiseen uuteen kotiin! :)
Mä jopa siis eilen olin enemmän kunnostautumisfiiliksessä, siivosin ja ajelin jopa säärikarvat ;D Huvittavaa sinänsä, en ole jaksanut ajatella koko asiaa vähään aikaan, niin olihan siinä melkoinen ruokkoaminen. Tosin julmettu kutina on edessä parin päivän päästä... mulle ei se höylääminen sovi ollenkaan enää.
Illalla menemme katsomaan sitten millaisia ovat naapurit. Pubi-ilta siis on järkätty taloyhtiöntiimillä. Iik. Jännittää.
(Viestiä on muokattu perjantaina, 21.10.2011 klo 10:08)

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: KUKKUJAT 13 - Perjantaina, 21.10.2011 klo 10:07  
+
0
Onnea innnalle pennelistä! Ihana nimi :hymy:

Muhun on kans iskemässä jokin tauti, just kun viikonloppuna pitäisi olla skarppina kasvattajakurssilla.

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: KUKKUJAT 13 - Perjantaina, 21.10.2011 klo 10:16  
+
0
Innnalle onnea pikkuisesta karvapallosta!

Täällä on kyllä alkanut aamu surkeasti, nimittäin meillä ei ole maitoa! Ja musta kahvi on pahaa... :mad: En lähde koko päivänä käyntiin jos en nyt saa pannullista kahvia maidolla.
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: KUKKUJAT 13 - Perjantaina, 21.10.2011 klo 10:41  
+
0
^sama täällä!!! Kävin just ostamassa paketillisen, kun töistä on loppu. Koko päivä meni eilen pilalle, joten jospa tänään lähtis kohta ees käyntiin :)

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KUKKUJAT 13 - Perjantaina, 21.10.2011 klo 10:57  
+
0
Huomenta! Aamupuuurot naamariin ja suunnittelemaan päivän ohjelmaa. Vois Lunan kans käydä tekee ainakin jäljen, saap olla viimenen tälle vuodelle, ja ehkä kokeilla esineruutua tai sit vaan tottistelee.

innnalle vielä onnittelut pennusta! Taisin jo kertaalleen onnittella, mut eihän vara venettä kaada :nauru:
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

Tiuhtis

Tiuhtis
Viestimäärä: 1109

VS: KUKKUJAT 13 - Perjantaina, 21.10.2011 klo 11:59  
+
0
Huomenta! Heräsin tosiaan tossa puol tuntia sitten, vaikka tarkotus oli puol ysi. Pikkusen väsytti. Nyt pitäs parissa tunnissa saada muutama kouluhomma tehtyä (opinnäytetyöhön ja portfolioon liittyviä suunnitelmia ja mua ahdistaa valtavasti, etten oo ehtiny tekee kummankaan eteen yhtikäs mitään..). Sitte lenkille ja illaks kouluun. Onneks py on luvannu olla täällä illalla vastassa ruoan ja viinin kanssa! Ehkä ton yhen kouluillan vielä jaksaa.

Huomenna on sitte luvassa ihanaakin ihanammat illanistujaiset, johon kokoontuu meijän pitkäaikanen tyttöporukka miestensä kanssa :jjei:

  Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28209
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6338
Viestejä yhteensä545724
Uudet käyttäjät tänään5
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265867
(Tilastot päivitetty viimeksi 03.05.2024 klo 10:15)