Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Maanantaina, 17.10.2011 klo 22:38

Kukkujat 13

Siirry sivulle: 1 ... 7 8 9 ... 51

catteri

catteri
Viestimäärä: 903

VS: KUKKUJAT 13 - Maanantaina, 24.10.2011 klo 13:59  
+
0
Juu meillä kans vanhemmat ja kaverit on hokeneet, että "pentunahan ne parhaita on, ovat niiiiiin söpöjä sillon, oisivatpa aina tuommosia". Joo kiitos mutta ei kiitos. Mä niin arvostan tuota meidän puikkonokkaa, jolla jo kiitettävästi löytyy korvat ja keskittymiskykyä, ja arkitottelevaisuus on loistavalla mallilla. Pentuaika on mun mielestä vaan sellanen välttämätön paha, että saa koirasta koulutettua juuri halutun laisen, sekä luotua hyvän suhteen pienestä pietäen. Ilman edellä mainittuja voisin hyvinkin ottaa suoraan aikuisen koiruuden seuraavaksi.:roll:
Kotia karvoittamassa kissat Demi (-08) & Latte (-10)
Mittelspitz Saaga (-12)


Miana

Miana
Viestimäärä: 2905

VS: KUKKUJAT 13 - Maanantaina, 24.10.2011 klo 16:25  
+
0

weebl kirjoitti:

Kaveri juuri täällä käydessään sanoi että hyvä jos koira pysyisi pentuna aina. Katoin Herttaa ja ajattelin "ei helvetissä" :eek: Sehän olisi kauheaa.
Itse vaan odottelen innoissani että kasvavat aikuisiksi, ja äkkiä.



Mä olen ihan ääneen sanonut tuon sun ajatteleman asian noille pennun ihailijoille :nauru:. Onhan ne söpöjä joo, mutta niin ärsyttäviä. Meillä kyllä on aika helpolla päästy, mutten silti malta odottaa että tuo kasvaa aikuiseksi.

Ens yönä ajelen Hki-Vantaalle ja takisin ja sit saan elämäni takaisin :jjei::jjei::jjei:. kuukausi anopin seurassa on kyllä ollu pitkä.. Muutenkin, kun on 6 henkilöä kolmiossa, niin alkaa yksityisyys olla sen verran kortilla, että pää hajoaa. Vaan kohta se siis loppuu:aurinko:.
Miimi ja Tilli

Blogi (, jossa ei elämää tälläkään hetkellä)

Tattistavaan

Tattistavaan
Viestimäärä: 740

VS: KUKKUJAT 13 - Maanantaina, 24.10.2011 klo 16:33  
+
0
Veti melkee sanattomaks kun oltiin poikien kanssa lenkillä kylillä, tuli sellanen vanhempi naishenkilö niin innoissaa kattoo koiria ja kysy et onko nää nyt niitä tanskandoggeja :-D tosiaan podhalanski ja pyreneittenmastiffi.....
Owczarek Podhalanski Runo Visenna tuttavallisemmin Nalle
Pyreneittenmastiffi Mini
Keskiaasiankoira Little Freak's Dzhamal tuttavallisemmin Jallu

Inqq

Inqq
Viestimäärä: 1733

VS: KUKKUJAT 13 - Maanantaina, 24.10.2011 klo 19:15  
+
0
Löysin aivan iiiihanan kämpän! Se vaan on n. 2km keskustasta, mut eiksen tommosen matkan ny nopsaa sykkelillä polkase töihin? :nauru: Mut entä talvella ku pitäs kävellä ainaki toisinaan, sykkelöihä sitä sillonki kyl.. Sinänsä se ois niin kivalla paikkaa ku ei ihan keskustassa, niin noin niinku koiranki kannalta.
Ois niiin kiva, rempattu ja parvekeki on. Se ku on yksiö ni toi parveke on aina plussaa.

Maksavompatti

Maksavompatti
Viestimäärä: 413

VS: KUKKUJAT 13 - Maanantaina, 24.10.2011 klo 19:51  
+
0
^ Minäkin löysin eilen uuden kämpän. :hymy: On tosi edullinen, 5km päässä keskustasta. Kyllähän sen fillaroi, tai sitten kulkee bussilla. Mulla on kuitenkin työpaikka onneksi yhden bussimatkan päässä. Onneksi on toi autokin, vaikka keskustassa työpaikan luona voi olla parkkipaikat aika kortilla..
09/2011 pk collie, narttu Eurofix Melody Pops "Sega"
12/2007 kiinanharjakoira, uros "Eppu" asuu vanhempien luona
Menossa mukana myös Ikaros-kani

Blogi

Nika

Nika
Viestimäärä: 903

VS: KUKKUJAT 13 - Maanantaina, 24.10.2011 klo 19:57  
+
0
^^Eihän tuo ole matka eikä mikään, kyllä sen talvellakin kulkee. Itellä kouluun matkaa 1,5 km ja hyvin kulkee pyörällä kesät talvet. Viime talvena kun oli niitä -30 pakkasia, niin kävelin, mutta ei se kävellenkään mitenkään pahalta tuntunu. :hymy:

Mun pitäs pakata ja siivota, mutta ei vaan nappaa. Ehkä se innostus iskee sitte kun muuttoon on enää pari päivää, tällä hetkellä kuitenkin melkeen kaks viikkoa. Mut sainpa sentään ikkunat pestyä. On se hyvä pestä nekin kerran tässä asumisen aikana, poismuuttaessa :ttou:

Muoks. lisäilty väkänen
Kääpiöpinseri Sakis 8/2009
(Viestiä on muokattu maanantaina, 24.10.2011 klo 19:58)

Inqq

Inqq
Viestimäärä: 1733

VS: KUKKUJAT 13 - Maanantaina, 24.10.2011 klo 20:08  
+
0
Toisaalta aattelen iteki et joo, eihän toi oo matka eikä mikään et kyl sen nyt käveleeki. Ku onhan sitä pentunaki kävelty talvellaki kouluun, oo mitään kyytejä ollu :nauru: ja tossa ois pikkukauppaki vieressä, ei tarvi aina lähtee keskustaan kauppaan kuitenkaan. Äää.. Oishan se kiva.

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: KUKKUJAT 13 - Maanantaina, 24.10.2011 klo 20:09  
+
0
^Tuohon voinsin arvioida, että fillarilla 2 km menee about 8 minuuttia ja kävellen about 20 min :). Itse kuljen 5 km fillarilla ja siihen about 20-22 minuuttia ja kävellen tunteroinen.
(Viestiä on muokattu maanantaina, 24.10.2011 klo 20:09)

saf

saf
Viestimäärä: 1332

VS: KUKKUJAT 13 - Maanantaina, 24.10.2011 klo 20:11  
+
0
Miten ihmeessä olen lauantaissa :mietiskel:
Shetlanninlammaskoira (05/05)



Inqq

Inqq
Viestimäärä: 1733

VS: KUKKUJAT 13 - Maanantaina, 24.10.2011 klo 20:54  
+
0

saf kirjoitti:

Hyi kamala mitkä löysin nettikenkäkaupan valikoimasta...
http://heppo.fi/naisten-kengat/tennarit/adiwinter-boot-w-106997-0029 :nauru:



Mä haluisin talveks ton tapaset popot, iha loistavat :nauru: mut en vaan noin pitkiä, semmoset lyhkäsemmät, ja eri väriset.. onkoha tommosia ees lyhyempinä.

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: KUKKUJAT 13 - Maanantaina, 24.10.2011 klo 20:57  
+
0
Huh, vihdoin sain pojan nukkumaan, nyt voikin sitten ottaa iisimmin ja vaikka vaihtelun vuoksi rentoutua. Päivät melkoista hösläämistä kun on kaksi lapsosta jaloissa pyörimässä, kokkaamisesta ei tule mitään kun kumpikin roikkuu lahkeissa, ulkoilu on työlästä, saati sitten että saisin käydä vessassa edes rauhassa :nauru:

Mut on ne vaan niin söpöjä.... ainakin nyt kun nukkuvat :shhh:

Kettuprinssi

Kettuprinssi
Viestimäärä: 2473

VS: KUKKUJAT 13 - Tiistaina, 25.10.2011 klo 00:04  
+
0
Tuli sitten viimein tilattua uusi putki. Telezoomin sijasti ostin tämän, saan sisäkäyttöön nyt kunnollisen objektiivin.

Ja huomenna mietin, minne kaikki rahani ovat kadonneet... :shifty:
Seropi 2/2000-12/2016
Manteru 3/2012
Manteru 3/2014
Mantern 2/2017

Heartshaped
(Viestiä on muokattu tiistaina, 25.10.2011 klo 00:08)

Nuria

Nuria
Viestimäärä: 106

VS: KUKKUJAT 13 - Tiistaina, 25.10.2011 klo 00:24  
+
0
^Hehee minäkin laitoin juuri äsken elämän risaseks kun ostelin nettikaupasta vaatteita (oli muuten eka kerta kun ostan vaateitta netissä! Saa nähdä tuleeko nyt sit oikeen kokoset vai pitääkö lähteä vaihto/palautusrumbaan). Ei nyt ihan älyttömästi rahaa mennyt mutta meni kuitenkin. Mut voin ainakin melkeen sanoa että ostin pelkästään sellasta mitä just nyt tarviinkin. (Niinku aina, seliseli. :D) Nyt sit tosiaan vois mennä nukkuu ja aamulla ihmetellä niitä kadonneita rahoja.

Eldarwen

Eldarwen
Viestimäärä: 2007

VS: KUKKUJAT 13 - Tiistaina, 25.10.2011 klo 01:59  
+
0
^Sama täällä, just lähti tilaus! Mä oon niin koukuttunu nettishoppailuun etten oo vaatteita tai muita pitkään aikaan ostanu kaupasta. :nauru: Nyt ois tulossa postissa kengät, takki, 2 housut sekä bikinit 50€. Mä oon niin rakastunu noihin tarjouksiin mitä tuli taas kerran postissa. :viheltel:

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: KUKKUJAT 13 - Tiistaina, 25.10.2011 klo 02:03  
+
0
Mun tekis niiiiin mieli tota Canonin 50 millistä! Se on niin halpakin. Tosin tää on taas näitä hetkellisiä mielijohteita: eilen olin ensin hakemassa kuumakivihieronta-pakettia Lidlistä ja heti perään keksin, että meen hakemaan ton putken Gigantista :roll: Tommosta oon kyllä halunnut iät ja ajat, mutta en sit tiedä miten järkevä ostos se on, koska a) myin mun Canonin vuosi sitte pois ja oon nyt ominut poikaystävän järkkärin ja b) aion ostaa jossain vaiheessa uuden, ja se tulee olemaan Nikon joten mitä hittoa teen Canonin putkella... :nauru:
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: KUKKUJAT 13 - Tiistaina, 25.10.2011 klo 02:10  
+
0

Tattistavaan kirjoitti:

Veti melkee sanattomaks kun oltiin poikien kanssa lenkillä kylillä, tuli sellanen vanhempi naishenkilö niin innoissaa kattoo koiria ja kysy et onko nää nyt niitä tanskandoggeja :-D tosiaan podhalanski ja pyreneittenmastiffi.....


Kohtalotoveri! :nauru: Eckerön näyttelyssä joku nainen tuli ihastelemaan Hadesta ja kysyi onko se tanskandoggi :mietiskel:

suskie

suskie
Viestimäärä: 412

VS: KUKKUJAT 13 - Tiistaina, 25.10.2011 klo 09:15  
+
0

Kettuprinssi kirjoitti:

Tuli sitten viimein tilattua uusi putki. Telezoomin sijasti ostin tämän, saan sisäkäyttöön nyt kunnollisen objektiivin.

Oi voi, mikä verkkokauppa tuo on, kun mun himoitsema putki ois 100 € halvempi kuin muualla? Hmm ostaakko vai säästääkkö, siinäpä vasta kysymys :kieli:

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: KUKKUJAT 13 - Tiistaina, 25.10.2011 klo 14:00  
+
0
EIlen oli töissä vähän hutera olo ja ajattelin että olin vaan väsynyt lauantaista. illalla sitten tuttu laittoi viestiä että lähdenkö lenkille, oli alunperin ajatellut luistaa lenkistä ja laittaa miehen koirien kanssa ulos. Noh, intaannuin lähtemään "pikkulenkille" vaan ja hopsan. vähän jälkeen seiskan lähdin ja puoli kympiltä olin vasta kotona. Että se siitä pikkulenkistä. Aamulla lensi yrjö ja maha oli muutenkin sekaisin. Nyt olen töissä kun on pakko laittaa palkat maksuun ja tänään olen syönyt yhden jogurtin jota nyt yritän pitää sisällä. Mahtava olo. Jospa sitä tänään ei oikeasti lähtisi lenkille vaan malttaisi mielensä kun huomenna ois töiden jälkeen sovitut pentutreffit.

Meidän Sulo muuten kasvaa kohta Nasun ohi ja ikää on pikkumiehellä 17 viikkoa. :eek: Se on ihan järjettömän iso, nyt alkaa vähän jännättämään että noinkohan se vanahtaa yli kasvuiseksi, eli kehiin ei olisi sitten kyllä asiaa. Mutta ei auta itku markkinoilla, nyt vaan ootellaa miten jätkän käy.
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

Kalinka

Kalinka
Viestimäärä: 731

VS: KUKKUJAT 13 - Tiistaina, 25.10.2011 klo 14:44  
+
0

weebl kirjoitti:

Kaveri juuri täällä käydessään sanoi että hyvä jos koira pysyisi pentuna aina. Katoin Herttaa ja ajattelin "ei helvetissä" :eek: Sehän olisi kauheaa.
Itse vaan odottelen innoissani että kasvavat aikuisiksi, ja äkkiä.



Joo ei tännekään ikuisia pentuja kiitos. :nauru: Onhan ne söpöjä, mutta.. Kävin reilu viikko sitten katsomassa uutta tulokasta ja voi luoja mitä riiviöitä koko kasa! Kiitin luojaani siitä, ettei avo päässyt mukaan ja nähnyt karmeaa totuutta. Ne olivat vielä söpöjä ja rauhallisia, kun käytiin edellisen kerran katsomassa.. Nyt se riiviö tosiaan lauantaina vihdoin tänne kotiutuu ja pelottaa jo valmiiksi. Varsinkin kun on tottunut tuohon "rauhalliseen", "hyvin koulutettuun" aikuiseen. Lara täyttää kuusi nyt ensi kuussa niin on päässyt jo unohtumaan kuinka kamalia ne alkuajat olivatkaan, nyt uskaltaa sitten ottaa uuden niistä muistuttamaan. :roll:
Brasilianterrierit lady Lara Croft 13.11.2005 & herra Max Payne 21.08.2011
Laralla on asiaa

Pikipaimenia

Pikipaimenia
Viestimäärä: 1713

VS: KUKKUJAT 13 - Tiistaina, 25.10.2011 klo 14:56  
+
0
^Nojuu.. enpä uskalla aatella millainen tämä meidän hoidokki, parsonrusselinarttu 7v, on ollut pentuna kun nytkin pitäs kokoajan jotain tapahtua. Äsken tultiin pitkähköltä ja hajukylläiseltä lenkiltä mutta ei.. jo kohta korvanjuuresta kuuluu iippiip:neutral: (katsoo vaativasti hyllylle) anna lelu!
Aamulla se pieksi antaumuksella vinkuvaa luuta josta omat koirat ei innostu (käy korvaan ihan pikkasen) ja piilotti sitä omatoimisesti mattomyttyyn, kaivoi esille ja piilotti, kaivoi esille ja..:roll:. Omat koirat vaan peesas, tai lähinnä tuo pentu, vanhempi vaan kattoi kauempaa ja huokaili:nauru: Joo, onhan jo pitkäaikainen tuttavuus tuo terrieri mutta ihan oikeesti:eitietoo::shifty::nauru:

Mutta kyllä hyödyllistä tuolle pennulle huomata että tänne saa tulla muutkin koirat, vaikka yökylään. Vanhemmalle koiralle se on aina ollut ok. Ja tämä töölöläisterrieri saa kyllä myös sopeutua meidän rytmiin enimmissä määrin, ja on yleensä siihen kyennytkin hyvin (ulos ei lähdetä aamukuudelta vaan vasta lähemmäs 9 ja rauhoittua on syytä osata eikä täristä innostuksesta tm. puolet päivästä)..
Schipperket Minka s.2005 Kiri s. 2011

Ihminen on ihmiselle apina
(Viestiä on muokattu tiistaina, 25.10.2011 klo 14:59)

  Siirry sivulle: 1 ... 7 8 9 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28210
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6338
Viestejä yhteensä545724
Uudet käyttäjät tänään6
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265867
(Tilastot päivitetty viimeksi 03.05.2024 klo 12:45)