Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Maanantaina, 17.10.2011 klo 22:38

Kukkujat 13

Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 51

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: KUKKUJAT 13 - Tiistaina, 25.10.2011 klo 15:37  
+
0
Mä sitte taas ottaisin mieluiten suoraan sennukoiran, niissä lepää viisaus ja ne on jo niin nähneet kaiken, ymmärtävät kaiken ja ovat vaan niin ... seesteisiä. Ihania :hymy:
Vaikka toisaalta sennukoirassa viehättää myös se, että kun sitä on jo sen yli 10v katsellut, tunnet ite sen läpikotaisin ja se tuntee sut, se on jotain ihan erilai rakkautta kuin nuoremman höpöhöpöjeejee-rakkaus :hymy:

Voi mun tuli ikävä meidän Anteroa :')
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: KUKKUJAT 13 - Tiistaina, 25.10.2011 klo 17:31  
+
0
Kukkuu.
Musta tuntuu että tiedän miltä narkkareista tuntuu kun kamat on loppu. Lääkeresepti hyvässä tallessa avon jäljiltä, aivan kamala olo ja tuo yksi ei tajua että tarvitsen sen reseptin nyt heti. Lääkitys on sellainen jota ei saa lopettaa äkillisesti, ja vieroitusoireet ovat huomattavat. Avo on ahkerana poikana siivonnut, eikä sillä ole hajuakaan minne mun reseptin on laittanut. Miten aikuinen ihminen voi toistuvasti siivota toisen tärkeitä tavaroita minne sattuu? Esim. autonavaimet on olleet avon jäljiltä hukassa monta kertaa. Onko niin pirun vaikeaa laittaa tuollaiset tavarat vaikka mun laukkuun, jos ei muuta hyvää paikkaa keksi??

JenC

JenC
Viestimäärä: 645

VS: KUKKUJAT 13 - Tiistaina, 25.10.2011 klo 17:52  
+
0
Olipas kivaa piirtää pitkästä aikaa taas. Ihan huoletta pyhitin harvinaisen muutaman tunnin rauhallisen hetken piirtämiselle (muksut simahti kerrankin molemmat päikkäreille) ja nyt on käsi ihan solmussa, mutta hällä väliä :)
Lapset: Poika -08- ja Tyttö -09-

Tulilisko Buster 6v.
Samojedi pentu toiveissa.

Muistoissa: Kääpiöluppakorva vaarimme Sulo 9v
Onni löytyy saippuakuplista :)
http://candyflosscake.blogspot.fi/

SilverBride

SilverBride
Viestimäärä: 1700

VS: KUKKUJAT 13 - Tiistaina, 25.10.2011 klo 17:58  
+
0
Vanis kuulostaa ikävällä tavalla tutulta, mun exillä on ollu samanlaista taipumusta siivota mun asioita. Mun kohalla se "siivottu" tavara on ollu kivasti ehkäisyresepti. Toivottavasti nyt löytyy se resepti mahdollisimman pian ettei enää pahemmaksi tuo olo menisi.
Tämä lähtis nyt saunaan. Siivoomisen jälkeen koen ansainneeni vähän rentoutusta. Huomiselle jäi vielä imurointi ja kasa pyykkejä mut ainakin täällä on parempi järjestys ku vielä aamulla. :D
We brought our own bombs! 19.6.2011
Photobucket

myrkku

myrkku
Viestimäärä: 2138

VS: KUKKUJAT 13 - Tiistaina, 25.10.2011 klo 18:35  
+
0

Vanis kirjoitti:

Kukkuu.
Musta tuntuu että tiedän miltä narkkareista tuntuu kun kamat on loppu. Lääkeresepti hyvässä tallessa avon jäljiltä, aivan kamala olo ja tuo yksi ei tajua että tarvitsen sen reseptin nyt heti. Lääkitys on sellainen jota ei saa lopettaa äkillisesti, ja vieroitusoireet ovat huomattavat.


Hyih, mulla on kerran ollun samanlainen tilanne, tosin ihan omin kätösin hukannut, mutta viikonloppuna, kun mikään omalääkäri ei ole tavoitettavissa ja kauheat vieroitusoireet, huimaa ja päätä särkee jne.
Onneksi päivystävä lääkäri ymmärsi, mutta tuli vähän narkkari olo kun sanoo "tarvitsen nyt mahdollisimman pian lääkkeitä" :shifty:

30minuutin juoksuvetolenkki koiran kanssa sai kyllä hien pintaan mukavasti. Meinasi vain hermo mennä kun nykyään osaa valjaiden kanssa mennä "oikeaoppisesti" hyvinkin, mutta nyt tänään piti sitten tehdä sun mitä kiemuraa että varmasti menee solmuun vetonarut :roll:

Onneksi mies on käymässä, vaikka opiskeleekin, saa vähän iloa siitä :)

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KUKKUJAT 13 - Tiistaina, 25.10.2011 klo 18:48  
+
0
Käytiin tänään viemässä esteet maneesille ja ens viikolla päästäänki taas agiliitelemään :jjei: Tunnin kuluttua pääsee jännittää X-Fatorin pariin.
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

alphabetty

alphabetty
Viestimäärä: 441

VS: KUKKUJAT 13 - Tiistaina, 25.10.2011 klo 20:18  
+
0
Kukkuuta!
Musta tuntuu, että joku maahinen on käynyt kaappaamassa meidän Simban ja tuonut vaihdokin tilalle. Poika syö kuin hevonen, lenkkeilee kiltisti vaikka onkin huonot säät, käyttäytyy kuin pieni pentu -> saa pentuhepuleita jne. :nauru:
Menossa mukana lancashire heeleri Koda. Muistoissa cavalier kingcharlesinspanieli Simba<3
http://nnunmaailma.blogspot.com/
Mikään ei ole niin hienoa kuin suuri seikkailu, paitsi kotiinpaluu.

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: KUKKUJAT 13 - Tiistaina, 25.10.2011 klo 20:59  
+
0
Kiitos myötäelämisestä SilverBride ja myrkku!
Tunsin oloni entistä enemmän narkkariksi, kun tongin kaikki meikkilaukut ja lääkepussukat läpi, ja löysin yhden tabletin. Nielaisin sen onnesta soikeana :nauru:

Henniet

Henniet
Viestimäärä: 854

VS: KUKKUJAT 13 - Tiistaina, 25.10.2011 klo 21:08  
+
0

Rorys kirjoitti:

^ Jepjep, itsellä kamala kurkkukipu ja ihan hirveä yskä (semmonen kuiva virlä), ei tunnu auttavan mikään. Kohta lähtö fyssarille, toivottavasti en saa siellä mitään karseeta yskäkohtausta...


Voi eiiii toivottavasti et nyt saanut tota multa! Se oli kyllä jo aikalailla ohi, kun tulin kahville. Toisaalta kun luki tota keskustelua, niin sitä todellakin on ollut liikkeellä... En oo ikinä ennen joutunut kurkkukipuun syömään särkylääkkeitä, nyt niitä meni ihan jatkuvalla syötöllä maksimiannoksilla ja aamusin tuli itku, kun heräsi siihen kipuun. Uskomattoman kamala tauti, jouduin saikuttaan puoltoista viikkoa ja koko aika oli kamalaa.
slkn Isla (s.17.4.2010)
Kuvia!

zevertti

zevertti
Viestimäärä: 102

VS: KUKKUJAT 13 - Tiistaina, 25.10.2011 klo 21:40  
+
0

Pikipaimenia kirjoitti:

^Nojuu.. enpä uskalla aatella millainen tämä meidän hoidokki, parsonrusselinarttu 7v, on ollut pentuna kun nytkin pitäs kokoajan jotain tapahtua. Äsken tultiin pitkähköltä ja hajukylläiseltä lenkiltä mutta ei.. jo kohta korvanjuuresta kuuluu iippiip:neutral: (katsoo vaativasti hyllylle) anna lelu!
Aamulla se pieksi antaumuksella vinkuvaa luuta josta omat koirat ei innostu (käy korvaan ihan pikkasen) ja piilotti sitä omatoimisesti mattomyttyyn, kaivoi esille ja piilotti, kaivoi esille ja..:roll:. Omat koirat vaan peesas, tai lähinnä tuo pentu, vanhempi vaan kattoi kauempaa ja huokaili:nauru: Joo, onhan jo pitkäaikainen tuttavuus tuo terrieri mutta ihan oikeesti:eitietoo::shifty::nauru:

Mutta kyllä hyödyllistä tuolle pennulle huomata että tänne saa tulla muutkin koirat, vaikka yökylään. Vanhemmalle koiralle se on aina ollut ok. Ja tämä töölöläisterrieri saa kyllä myös sopeutua meidän rytmiin enimmissä määrin, ja on yleensä siihen kyennytkin hyvin (ulos ei lähdetä aamukuudelta vaan vasta lähemmäs 9 ja rauhoittua on syytä osata eikä täristä innostuksesta tm. puolet päivästä)..



Mulla on parson ennestään ja nyt parivuotias skipi, ekan vuoden-puoltoista olin ihan varma et skipissä on jotain vikaa kun se on niin rauhallinen:mietiskel::nauru: "Miksei haluu juosta, aina se vaan makailee pihalla, sattuuko sitä johonkin..." Yritän edelleen totutella siihen ajatukseen että ehkä kaikilla ei ole virtaa loputtomasti, eikä aina voi olla menossa pää viidentenä jalkana. Mutta on energiatasoissa eroa!
parsonuros Vertti
schipperkenarttu Varpu

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: KUKKUJAT 13 - Tiistaina, 25.10.2011 klo 22:37  
+
0
Henniet, en usko että tuli sulta, oltiin viime viikko mun porukoilla ja siellä kaikki oli flunssassa :nauru:

Kalinka

Kalinka
Viestimäärä: 731

VS: KUKKUJAT 13 - Tiistaina, 25.10.2011 klo 22:42  
+
0
Juu, terrierit nyt vaan on tämmösiä. Ymmärrän täysin, kuinka monelle terrieri on viimeinen mahdollinen koira, minkä ottaisi. :nauru:

muoks, Laran kuvaa saa edelleen äänestää! :wink:
Brasilianterrierit lady Lara Croft 13.11.2005 & herra Max Payne 21.08.2011
Laralla on asiaa
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 26.10.2011 klo 14:01)

Maksavompatti

Maksavompatti
Viestimäärä: 413

VS: KUKKUJAT 13 - Keskiviikkona, 26.10.2011 klo 17:24  
+
0
Apua! Lauantaina katsomaan meidän tulevaa colliepentusta. Mikäli neiti tuntuu sopivalta, niin hän on enää varausmaksua vaille miedän.
09/2011 pk collie, narttu Eurofix Melody Pops "Sega"
12/2007 kiinanharjakoira, uros "Eppu" asuu vanhempien luona
Menossa mukana myös Ikaros-kani

Blogi

nenssi

nenssi
Viestimäärä: 2161

VS: KUKKUJAT 13 - Keskiviikkona, 26.10.2011 klo 17:26  
+
0
^ Maksis, nyt tietoa että oletko mies vai nainen. :nauru: Jotenkin olen koko täällä foorumilla hengailuaikani ajatellut mieheksi, mutta lienenkö sitten taas vaihteeksi väärässä. :D
ppu Hukka 6/2011
bou Bentley 4/2011, meillä 7/2013 lähtien

Maksavompatti

Maksavompatti
Viestimäärä: 413

VS: KUKKUJAT 13 - Keskiviikkona, 26.10.2011 klo 17:41  
+
0
^ Miksi luin ensin että Maiskis? :shifty:

Ja juu, en ole mies. Korkeintaan hyvin epäfemiininen nainen - tai jotain sinne päin. Anteeksi jos olen johtanut teikäläisen harhaan. :nauru:
09/2011 pk collie, narttu Eurofix Melody Pops "Sega"
12/2007 kiinanharjakoira, uros "Eppu" asuu vanhempien luona
Menossa mukana myös Ikaros-kani

Blogi
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 26.10.2011 klo 17:42)

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: KUKKUJAT 13 - Keskiviikkona, 26.10.2011 klo 17:53  
+
0
Varastin sitten äsken huomaamattani kaupasta pari pulloa limpparia :viheltel: :ttou:

saf

saf
Viestimäärä: 1332

VS: KUKKUJAT 13 - Keskiviikkona, 26.10.2011 klo 18:14  
+
0
^ Miten sie siinä onnistuit? :nauru:
Shetlanninlammaskoira (05/05)



weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: KUKKUJAT 13 - Keskiviikkona, 26.10.2011 klo 18:18  
+
0

saf kirjoitti:

^ Miten sie siinä onnistuit? :nauru:



Kori oli jo täynnä tavaraa niin laitoin pullot vaunujen "jalkaosalle" siksi aikaa että pääsen kassalle. Ja siihenhän ne sitten jäikin. Matkalla kotiin tuli sellainen :eek: -olo kun tajusin tehneeni ensimmäisen myymälävarkauteni :nolo:

saf

saf
Viestimäärä: 1332

VS: KUKKUJAT 13 - Keskiviikkona, 26.10.2011 klo 18:30  
+
0
No sattuuhan noita :hymy:
Shetlanninlammaskoira (05/05)



nenssi

nenssi
Viestimäärä: 2161

VS: KUKKUJAT 13 - Keskiviikkona, 26.10.2011 klo 19:08  
+
0
No voi rähmä. :D Mä olen niin huono näissä. Veikkailen aina kaikilla foorumeilla ihmisten sukupuolia ja ulkonäköjä. Jälleen kerran olin väärässä. Äh. :D

Tuli tuosta weeblin limpparijutusta mieleen, että yksi kaveri oli kerran käynyt Lidlissä ja ostanut 6-packin olutta yhden pullon hinnalla. :D

Lenkillä eräs nainen tiesi kertoa, että meitä (=minua ja avoa) on huijattu. Ei puhdasrotuinen koira VOI MILLÄÄN olla tämän näköinen... :D
ppu Hukka 6/2011
bou Bentley 4/2011, meillä 7/2013 lähtien

  Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28205
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6338
Viestejä yhteensä545723
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265867
(Tilastot päivitetty viimeksi 03.05.2024 klo 06:00)