Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Torstaina, 01.12.2011 klo 22:59

Kukkujat 14

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 52

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

KUKKUJAT 14 - Torstaina, 01.12.2011 klo 22:59  
+
0
Kukkuuta iltaan ja lisää pulinointia.

Hurja tuuli ulkona, nurkissa ja ikkunoissa vain humisee. Ja minä taas kukun vaikka nukkumassa pitäisi jo olla. Miten tässä aina käykin näin? :ttou:
Manu 6/2008
Morris 3/2013

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: KUKKUJAT 14 - Torstaina, 01.12.2011 klo 23:06  
+
0
En ala, kun kaikilla on pentuja tai pentusuunnitelmia. :ylpea: Alkaa itselläkin kutkuttaa ! Mutta tähän elämäntilanteeseen, ei.. Ja toisaalta Noo on vasta vähän päälle 2-vuotias, se kehittyy vielä. Meanwhile, haaveita haaveen perään.. Suunnitelmani toisesta harrastuskoirasta joka jaksaisi leikkiä hippaa mudillin kanssa tosin meinaavat vaihdella. Olisi ihanaa olla taas vaihteeksi joku karvainen mörkö, jota puunailla ja harjailla, ja käyttää näyttelyissä.. Vaikka silloin vannoin että vihaan harjaamista ! En jaksa niin helposti väsyvää koiraa ! Mutta kieltämättä kun katsoo vanhoja kuvia papparaisesta herää sellainen pieni himo, että Englannista lähtiessä ottaisi pennun mukaan. Ja Englannista löytyy maailman laadukkaimpia keeshondeja, näin esimerkiksi. Ah.. Tottakai pitää kiduttaa itseään pentuilmoituksilla, kuten tällä eurasierilla.

Pitäisi pyykätä tuo koira. Taas näitä maailman upeimpia tuoksuja: lannoitteissa kierinyt märkä koira. :love:
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade
(Viestiä on muokattu torstaina, 01.12.2011 klo 23:09)

nenssi

nenssi
Viestimäärä: 2161

VS: KUKKUJAT 14 - Torstaina, 01.12.2011 klo 23:11  
+
0
Kuinka Sims-friikki voi olla, että kun koneen levyasema ei suostu taas vaihteeksi pyörittämään levyä, niin odotan monta tuskallista tuntia torrentin latautumista, joka ei välttämässä edes toimi... :shifty:
ppu Hukka 6/2011
bou Bentley 4/2011, meillä 7/2013 lähtien

Piksi

Piksi
Viestimäärä: 685

VS: KUKKUJAT 14 - Perjantaina, 02.12.2011 klo 07:32  
+
0
Kaikki epäilee minun henkistä terveyttä ja minähän vain kuuntelen dodosorsaa. Heii dodosorsa, katosit keskellä yötä. Niin tarttuva sävel ja kaikki ! :nauru:
Kohta puoliin koiran kanssa hypätään autoon ja lähetään valloittamaan maailma (kotikulmille..) :)

saije

saije
Viestimäärä: 4425

VS: KUKKUJAT 14 - Perjantaina, 02.12.2011 klo 07:50  
+
0
Kahessa osassa 12h pitäis töissä tänään olla ja herätty ennen 7 kun avo lähti töihin. Kuinkahan sitä jaksaa.. Mutta ei auta. Huomenna menhään syömään vattat täyteläisiksi jouluruuasta avon firman pikkujouluihin! :) (ja tietenkin 10h työpäivän jälkeen..)
Valkoinen ruotsinhirvikoira "Nimue" Syntynyt 26/3/11 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Nila" Syntynyt 14/12/12 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Loru" Syntynyt 13/9/15 ♀
Karjalankarhukoira "Lyyra" Syntynyt 15/6/17 ♀

FCI

FCI
Viestimäärä: 964

VS: KUKKUJAT 14 - Perjantaina, 02.12.2011 klo 08:37  
+
0
Huomenta kukkuu.
Mun lauma kasvoi väliaikaisesti yhdellä karvasella lisää. Sain hoitolapseksi 16vko vanhan valkoisenpaimenkoira likan :hymy:
Piina on ihan tohkeissaan kun saa painia koko ajan ja Ninja on hellä sijaisäiti, suukottelee pentua. Yö meni hyvin, eivät riekkuneet vaan nukkuivat rauhassa.
Ei tää mun kuume näytä tästä helpottuvan, vaan lähinnä pahenevan!:nauru:
kodinturva pk saksanpaimenkoira Ninja -06
etevä pelastuskoiran alku bordercollie Bea -08
pelastuskoira-oppilas saksanpaimenkoira Piina -10
missikeisarin alku vinttipimee venakko Eero -11

Kalinka

Kalinka
Viestimäärä: 731

VS: KUKKUJAT 14 - Perjantaina, 02.12.2011 klo 09:19  
+
0
Lupauduin huomenna messariin kaverin kanssa ja nyt tajusin missaavani brassit. Ne on jo heti aamusta ja minä olen lapsenvahtina. Sen saisin kyllä varmasti jotenkin järjestettyä vielä (pakotan vanhemmat hakemaan lapsen heti aamusta, kun ovat olleet edellisen illan pikkujouluissa :twisted:), mutta kaveri ei halua niin aikaisin tulla. Ja ei kyllä itseäkään niin aikaisin huvita mihinkään lauantaiaamuna lähteä. Noo, onhan siellä sitten vaikka mitä muuta. Pääsen ostamaan joululahjoja mamin vaaveille, kun kaikkien ihmisten kanssa olen sopinut ettei lahjoja osteta. :shifty:
Brasilianterrierit lady Lara Croft 13.11.2005 & herra Max Payne 21.08.2011
Laralla on asiaa

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: KUKKUJAT 14 - Perjantaina, 02.12.2011 klo 10:08  
+
0
Aamukukkuut, heräsin kasin aikoihin tekemään koulutehtäviä koneelle, mut jostain syystä tehtävät on vieläkin kesken ja veronpalautusrahat tuhlattu tyylikkäästi. :roll:
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: KUKKUJAT 14 - Perjantaina, 02.12.2011 klo 10:42  
+
0

Piksi kirjoitti:

Kaikki epäilee minun henkistä terveyttä ja minähän vain kuuntelen dodosorsaa. Heii dodosorsa, katosit keskellä yötä. Niin tarttuva sävel ja kaikki ! :nauru:
Kohta puoliin koiran kanssa hypätään autoon ja lähetään valloittamaan maailma (kotikulmille..) :)



Ah, niin viime Wapun biisi!
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

Kuuska

moderaattori
Kuuska
Viestimäärä: 873

VS: KUKKUJAT 14 - Perjantaina, 02.12.2011 klo 11:35  
+
0
Kuks!

Lapissakin tuulee ihan kohtalaisesti ja vettä tulee ku esterin anukselta, hyvää joulukuuta vaan kaikille. :ylpea:

Oliskin jännät paikat, avo tais varata meille keskiviikkona pennun.. :love: Juoksuja odotellaan ja jos kaikki menee niinku toivottu, Hippu saa oman pikkuveljen keväällä ja avo sen kauan toivotun hirvikaverin. :jjei:

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: KUKKUJAT 14 - Perjantaina, 02.12.2011 klo 11:39  
+
0
Vihdoin sain tilattua ensimmäiset joululahjat! Kaverin tytölle muutama t-paita, huppari ja hello kitty lapaset :) Vielä pitäisi vanhemmille ja veljelle keksiä jotain.

Onpa tosi kurja sää. Mahtaa olla hyvät joulunavajaiset tiedossa :roll: Lenkille kai sitä myös pitäisi raahautua jossain vaiheessa..

Inqq

Inqq
Viestimäärä: 1733

VS: KUKKUJAT 14 - Perjantaina, 02.12.2011 klo 11:44  
+
0
^ Mimmoset Hello Kitty lapaset, mistä? Koitan keksiä jotain lahjaa mun serkulle, joka on myös mun kummilaps. Ja se rrrrakastaa Hello Kittyä, ni jotain sellaista sen pitää siis olla :nauru:

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: KUKKUJAT 14 - Perjantaina, 02.12.2011 klo 12:07  
+
0
^ Ihan ellokselta vaan tällaiset. Nuo valkoisena tosi nätskät. Ja edullisetkin :)

rose86

rose86
Viestimäärä: 173

VS: KUKKUJAT 14 - Perjantaina, 02.12.2011 klo 12:07  
+
0
Täällä suunnitelmissa miehen synttäritarjottavat, itsenäisyyspäivänä täyttää vuosia, ja porukkaa kutsuttu kylään. Pienellä varauksella vaan, kun on perheenlisäystä tulossa ja laskettu aika 9.12 :D
Vähän turhauttaa jo tuo odottelu, mutta ihan nimenomaan siitä syystä on keksitty puuhailtavaa että ei nyt odota pelkästään uuden perheenjäsenen syntymää, höpsöksihän tässä vaiheessa jo tulee muuten.. :D Jos vaikka kävisi säkä ja maanantaina kun on leiponut kakut ja muut valmiiksi odottamaan niin tulisikin lähtö synnärille.. :D
Mutta nyt voisi lähteä kohta ruokakauppaan, kakkutarvikkeetkin voisi ostaa jo valmiiksi vaikka vasta maanantaina suurimman osan teen.. En viitsi isoa kauppareissua viikonlopun ruuhkassa tehdä. Nyt viikonloppuna ehkä joulupipareita ja piparitalo tai -kuusi tai jotain muuta vastaavaa ohjelmassa :)
Rottweiler Chosen Angels Bahira "Ronja"
s. 26.11.2008

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 14 - Perjantaina, 02.12.2011 klo 12:47  
+
0
Nyt se on valmis! Pepin oma aidattu takapiha! :jjei: Vähänkö oon tyytyväinen, vaikka ei tuo ole ihan niin hieno ja huomaamaton ku mitä mun kuvitelmissani. Mutta kelpaa kyllä. Ei siihen kovin auta nojailla kun maa on yhtä löllöä nyt ja sitten menis kepit vaan vinoon. Tulis äkkiä pakkaset! Pakkasilla vasta pihaa pääsee etes käyttään, ei tuonne huvita koiraa laskee kun on yhtä multasta löllyä vaan. Mutta vitsit että oonki jäässä! Ihan järkyttävän kylmä ja kostea ilma, välillä tulee kauheita puuskia. Ja neljä tuntia seisoin tuolla sitten ja kattelin rakennushommia. Nyt on pakko lämmitellä ennenku suunnittelee mihinkään lähtöä.
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

saije

saije
Viestimäärä: 4425

VS: KUKKUJAT 14 - Perjantaina, 02.12.2011 klo 13:17  
+
0

Kuuska kirjoitti:

Kuks!

Lapissakin tuulee ihan kohtalaisesti ja vettä tulee ku esterin anukselta, hyvää joulukuuta vaan kaikille. :ylpea:

Oliskin jännät paikat, avo tais varata meille keskiviikkona pennun.. :love: Juoksuja odotellaan ja jos kaikki menee niinku toivottu, Hippu saa oman pikkuveljen keväällä ja avo sen kauan toivotun hirvikaverin. :jjei:


Sanoppa.. Vasta tuli sitte räntää ihan mukavasti vaakatasossa..

MITÄ? Mikä hirvikoiruli teile on tulossa ja mistä? :) Laita yksäriä jos et tässä julkaistele!
Valkoinen ruotsinhirvikoira "Nimue" Syntynyt 26/3/11 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Nila" Syntynyt 14/12/12 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Loru" Syntynyt 13/9/15 ♀
Karjalankarhukoira "Lyyra" Syntynyt 15/6/17 ♀

Kuuska

moderaattori
Kuuska
Viestimäärä: 873

VS: KUKKUJAT 14 - Perjantaina, 02.12.2011 klo 13:30  
+
0
^ Mäpä yksäröin. :aurinko:

Tiuhtis

Tiuhtis
Viestimäärä: 1109

VS: KUKKUJAT 14 - Perjantaina, 02.12.2011 klo 16:48  
+
0
Huh, koko päivän oon vääntäny omia nettisivuja, joiden piti olla julkasua vailla valmiit. No ei ihan ollu. Nyt kelvannee ainaki ensihätään. Sit pitäs alkaa käymään kirppiskamoja läpi huomista varten ja siivota. Ei juuri kiinnostais. Salillekaan en nyt sit taida koko viikonloppuna ehitä, mälsyys...

saije

saije
Viestimäärä: 4425

VS: KUKKUJAT 14 - Perjantaina, 02.12.2011 klo 16:54  
+
0
Vätystää.. Vielä pari tuntia töitä, sitten kävästä kotona pari tuntia ja tule 21-23 takasi...
Huomena sitte taas 10 töihin ja 9h, joista pitää syöstä suoraan Leville avon pikkujouluihin syöpöttelemään jouluruokaa. Jospa kunnon joulufiilis tulis sieltä sitten :)
Valkoinen ruotsinhirvikoira "Nimue" Syntynyt 26/3/11 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Nila" Syntynyt 14/12/12 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Loru" Syntynyt 13/9/15 ♀
Karjalankarhukoira "Lyyra" Syntynyt 15/6/17 ♀

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: KUKKUJAT 14 - Perjantaina, 02.12.2011 klo 17:00  
+
0

Piksi kirjoitti:

Kaikki epäilee minun henkistä terveyttä ja minähän vain kuuntelen dodosorsaa. Heii dodosorsa, katosit keskellä yötä. Niin tarttuva sävel ja kaikki ! :nauru:
Kohta puoliin koiran kanssa hypätään autoon ja lähetään valloittamaan maailma (kotikulmille..) :)



Ihan paras biisi :D Mun henkinen terveys on varmaan sitten vielä enemmän vaakalaudalla, koska mää laulan hei Nono sorsa (koiralle) sellaisella lässytysäänellä.. :nauru:
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 52
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28212
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545735
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 05.05.2024 klo 09:00)