Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Torstaina, 01.12.2011 klo 22:59

Kukkujat 14

Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 52

sillycow

sillycow
Viestimäärä: 1428

VS: KUKKUJAT 14 - Perjantaina, 02.12.2011 klo 21:13  
+
0
Mullakin on kampaajista huonoja kokemuksia. Joskus kesällä kävin värjäämässä ruskean pohjan ja vaaleat raidat. Kampaaja ilosena selittää "no mä en nyt levittäny ihan loppuun asti sitä väriä hihihi!" olin jo silloin vähän, että :eek: mutta en kehdannu sanoa. No, vähän vaikeuksia käydä kampaajalla kun ahdistaa ja kävin sitte leikkuuttamassa kuitenkin samalla kampaajalla tukan syyskuussa (kun olin pitkään käynyt siinä liikeessä toisella kampaajalla), pyysin leukaan asti ulottuvaa kerrostettua puolipitkää mallia. Mitä sain? juuri korvan alle loppuvan polkkatukan joka ei ollut kerrostusta nähnytkään ja yli 5cm heitto pituudessa oikealla ja vasemmalla kun kattoo suoraan peiliin. Vieläki naureskeli "tää on tällänen polkka nyt hiihih!" Oikeesti en astu siihen liikkeeseen enää kertaakaan. Jos olisin palautetta antanut olisin mennyt liian pitkälle, sen verran ihan oikeesti riepo!!! Ei ole kuvia mallista ja tukasta jälkeen, googlesta ei löydy enää ko mallia ja en paljo halunnu kuvia ottaa. Ei yllä kiinni, pyöreä pää = ihan järkyttävää. Biotiinia sitte ahminu ja pantaa pitänyt. Jos voi ittesä rumaks tuntea ni silloin tunsin. :paapatus:

Aika mennä nukkumaan kun saa 3 kertaa korjata typoja vaikka luki tekstin. :shifty:
(Viestiä on muokattu perjantaina, 02.12.2011 klo 21:15)

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: KUKKUJAT 14 - Perjantaina, 02.12.2011 klo 21:23  
+
0
Mulla on ollut sen verran järkyttävä kampaajakokemus että sen jälkeen en ole käynyt, enkä tule käymäänkään, ellei sitten satu sellaista väriä kaipaamaan mitä ei kaupasta löydy. Kampaajalle sanoin että ei montaa senttiä lyhentäisi (hiukset yli olkapäitten), noh tämä sitten leikkaa sellaiseksi korkeintaan 4cm pituiseksi kynityksi kananperseeksi koko pään :ttou: Kiljahdin kampaajallekkin että "näytän ihan pojalta!". Lähdin sieltä lähestulkoon itkukurkussa ja vetäisin hatun päähän heti kun ovesta pääsin ulos.

Siitä lähtien oon leikannut & värjännyt itse. Kasvatan hiuksia pidemmäksi (nyt onneksi jo pitkät) ja pidän simppeliä otsatukkaa, ja jos kaipaa muutosta niin kampauksilla ja väreillä onnistuu.

cada

cada
Viestimäärä: 875

VS: KUKKUJAT 14 - Perjantaina, 02.12.2011 klo 21:43  
+
0
Mullekin kävi hieman huonosti kerran kampaajalla. Oltiin kaverin kanssa ulkomailla ja siellä opas suositteli jotain matkatoimiston sopimuskampaamoa, josta tällanen köyhä opiskelijakin sai värin ja leikkauksen kohtuulliseen hintaan. Pitihän sinne sit oppaan suosituksesta mennä. Kaveri meni hotellille ja sovittiin, että tulee mua tunnin päästä vastaan. Mulla oli piiitkät hiukset silloin, mutta ne oli niin huonossa kunnossa, että halusin niistä sellaisen hieman pidemmän polkan, jotta kaikki kuivat latvat lähtisivät. Oli kuva mukana ja kaikkea.

Tunnin päästä näen lopputuloksen; väri ei ole vielä laitettu, mutta hiukset on leikkattu just sellaseks 4cm harakanpesäksi. Näytin ihan pojalta auringon haalistaminen ORANSSINE hiuksineni. Aloin itkemään, enkä antanut kampaajan todellakaan enää jatkaa. Kaveri tuli siihen ja repesi nauramaan. Oikein kiva, näytin siis pelleltä kaverinkin mielestä. Lähdettiin maksamatta ja itkin valehtelematta loppuillan.

Kaveri onneksi piristi ja kävi hakemassa mustaa markettiväriä, jolla värjättiin mun kamala poikatukka. Sit näytti edes vähän inhimillisemmältä, mutta mulla on niin pyöreä pää ettei siitä kyllä hyvää saanut millään.

Nyt kun kasvata niin en uskalla käydä missään. Yhden hyvän kampaamon olen tosin täältä Helsingistä löytänyt, jossa ne kampaajat oikeasti kuuntelee ja toteuttaa hyvin suunnitelmat :)
A house is not a home when I'm alone here....

Melina

moderaattori
Melina
Viestimäärä: 3422

VS: KUKKUJAT 14 - Perjantaina, 02.12.2011 klo 21:48  
+
0
^ Mä olen Thaimaassa käyny kampaajalla kun oli niin halpaa. Hiustenleikkuu maksoi siis joku 3euroa, pesun kanssa 4euroa. Kysyin värjäyksen hintaa ja se oli tässäkin (kuten parissa muussakin thaikkukampaamossa) jotain 50e paikkeilla, eli saman mitä Euroopassakin. Kun ihmettelin sitten tätä hintaeroa kampaajalle, että miten voi leikkaus olla näin rajusti halvempaa mutta värjäys ei, niin kuulemma työn hinta on halvempi, mutta värit myydään thaimaalaiskampaamoille samalla hinnalla kuin eurooppalaiskampaamoillekin. Että herää kysymys, onko tuossa sun tapauksessa se käytetty väriaine ollut kummoista vai millä ovat hintaa saaneet poljettua.
Ylläpitäjä

cada

cada
Viestimäärä: 875

VS: KUKKUJAT 14 - Perjantaina, 02.12.2011 klo 21:57  
+
0
^ se koko kampaamokäynti oli yks väärinkäsitys ja virhe ja vissiin myös kampaajan ymmärtämättömyyttä. Bulgariassa siis tämä. Enää luotan vain kotimaisiin hyväksi havaittuihin.
A house is not a home when I'm alone here....

raggetti

raggetti
Viestimäärä: 1725

VS: KUKKUJAT 14 - Perjantaina, 02.12.2011 klo 22:46  
+
0
Mä en sinäänsä ole hirveän tarkka mun hiuksista. Kasvavat sellaista tahtia, että viimeksi kun päätin kasvattaa lyhyen poikatukan pitkäksi, oli mulla yli olkapäiden ulottuvat hiukset alle puolessa vuodessa. Tykkään myös kokeilla eri värejä/malleja.
Yks käynti mikä on jäänyt mieleen oli kun silloisella opiskelijapaikkakunnalla menin kaupungin "parhaaseen" ja kalliimpaan kampaamoon, Ajatuksena oli leikkauttaa lyhyt rikottu polkka. Heti kun istuin kampaajan tuoliin tuli sellainen fiilis että ei olis pitäny yhtään tulla...
Kampaaja nosti käsi vapisten yhtä pitkää hiussuortuvaa, katsoi sitä kuin se olisi ollut vihamielinen käärme ja kysyi vapisevalla äänellä että "no mitäs tehdään?" Selitin sitten mitä halusin, ja näin miten tuo kalpeni ja kalpeni. Lopuksi yritti puhua mut ympäri ja ehdotti että ottaisi vaan vähän latvoista. Mä sitten jukurina sanoin että leikkaa niin kuin haluan tai lähden, ja tuo tarttui saksiin. Kesti kokonaisen tunnin leikata, ja lopputulos oli niin kaamea harakanpesä että ei jessus. Tukka oli niin epätasainen, ihan kuin olisi silvottu ruohonleikkurilla. Otsatukankin oli vetänyt, vaikka olin pyytänyt että jättää sen pitkäksi. Oli myös _hyvin_ epätasainen ja lyhyt, ja koska mulla on luonnonkiharat hiukset niin nousi sitten pilviin. En kehtanut tehdä muuta kuin maksaa ja kävellä ulos. Sen jälkeen olen aina kuunnellut intuitiota aina kun menen kampaamoon, jos ei tunnu hyvältä niin kävelen ulos. Onneksi olen löytänyt luottokampaajan nyt nykyiseltä paikkakunnalta, ja tuntuu että hän osaa lukea ajatuksia, niin hyvin tajuaa aina mitä haluan :hymy: Ja uskaltaa myös kokeilla hieman räväkämpiä juttuja.
Jospa menis nukkumaan että jaksaa huomenna messariin shoppailemaan :nauru:
How to handle stress like a dog:

If you can't eat it
Or play with it

Then pee on it
And walk away

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: KUKKUJAT 14 - Perjantaina, 02.12.2011 klo 23:00  
+
0
^Munkin ainut lähellekään huono kokemus on just tollasesta "trendikampaamosta". Ei ollut lähellekään sitä mitä olin ajatellut, ja mä kuitenkin aika hyvin tiedän, että mun tukassa on materiaalia ihan vaikka muille jakaa. Eipä tarvinnu mennä toiste, enkä edes kiittänyt.
Toinen ylipäätään huono kokemus on yhdestä pikkukampaamosta, sanoin ettei missään nimessä veitsellä ja eikös se sitten ollu veitsi kädessä vetelemässä kun silmä vältti. Lopetti kuitenki ku pyysin, mutta selitteli vielä, että kun veitsellä saa niin paljon nopeammin. Ei mua kiinnosta, mä siitä maksan, leikkas sitten saksilla loput kuitenkin. Enkä muuten menny toiste sinnekään :kieli:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: KUKKUJAT 14 - Perjantaina, 02.12.2011 klo 23:02  
+
0
Mäkin taidan mennä kerrankin ajoissa nukkumaan, kun on kuitenkin aikainen herätys. Ilta on vierähtänyt vaatteita etsiessä. Avo on taas kerran jemmannut ne johonkin hyvään paikkaan. Kehotti etsimään mm. omasta kaapistaan, kun on ne siellä kuulemma nähnyt. Tai sitten eteisen kaapissa. Vai oliko ne sittenkin pyykkikaapissa? No eipä ollut. Eikö missään muuallakaan. Avolla on ankea kotiinpaluu asiakastilaisuudesta aamuyöstä, kun saa ensitöikseen etsiä ja tarvittaessa pestä ja kuivata ne vaatteet :twisted: Mitäs varastelee ja piilottaa mun tavaroita jatkuvasti. Aika monta kertaa olen kieltänyt koskemasta mihinkään mun omaisuuteen, kun avon käsistä kaikki katoaa mitä omituisimpiin paikkoihin joita se ei tietenkään itse muista.

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: KUKKUJAT 14 - Perjantaina, 02.12.2011 klo 23:41  
+
0
Täällä kummittelee! :shifty: Kaks yötä sitten olkkarin ovi oli auennu yhtäkkiä (mahdollista että Mango sen avas, mut melkein mahdotonta etten heränny siihen, eikä mieskään). Ainoastaan Piu oli tullu makkariin. Toissa yönä heräsin jostain syystä ja Piu oli taas makkarissa, olkkarin ovi sepposen selällään. Toisessa huoneessa SEKÄ vaatekomerossa oli valot vaikka mies oli ne sammuttanu (tätä ei tietenkään voi todistaa kun ite on ollu näkemässä). Mango oli sängyssä meidän välissä, eikä olkkarissa kuten ois olettanu jos se sen oven ois avannu. Samoin Kirsikka (se ei yllä kahvaan) Ja mies näki painajaisia (heräsin sen vinkumiseen). Viime yönä mies heräs kesken yötä ja ovi oli taas auki. Nyt koirat oli ollu keskellä olkkaria ja tuijottanu vierekkäin makkarin suuntaan. Lisäks mun vaatekaapin yläpuolelta katosta oli kuulunu kummaa kopinaa (sellasta epäsäännöllistä, mut yläkerras asuu koira ja niillä on makkari samas kohtaa kun meil). Ite oon ihan fiiliksis, mut jännää et mies alko kummituksia ensin epäilee vaikka se on tieteilijä ja aika skeptinen tollasiin juttuihin. Hmm, ehkä äitin kummitukset on tullu tänne kun äiti oli niin kauan pois kotoa? :eek:
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 14 - Perjantaina, 02.12.2011 klo 23:54  
+
0
^ Iuiuiuiuuuu, nyt en uskalla ite mennä nukkuun! :eek: :shifty:
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

Ebeli

Ebeli
Viestimäärä: 1299

VS: KUKKUJAT 14 - Perjantaina, 02.12.2011 klo 23:54  
+
0
^^ HYI. Mä en varmaan uskaltais edes liikkua. Toivottavasti ootte vaan unissanne kävellyt. :D

Miks mä en ymmärrä, kun meidän treeniryhmässä yksi tyttö käy ohuissa sukkahousuissa, hameessa, karvasaappaissa ja villakgastakissa? Sen koira _hyppii_ joten kaikki ne sen hienot vaatteet on aika ihan hiekassa, hiekkapohjalla kun treenataan. Ja kylmä! Ohuilla sukkiksilla tunti melko vähällä liikkeellä. Hrrr. Mulla on aina megavarustus, että tarkenee.

Muoks väkä
(Viestiä on muokattu perjantaina, 02.12.2011 klo 23:54)

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: KUKKUJAT 14 - Lauantaina, 03.12.2011 klo 00:23  
+
0
Naapuri kysyi tuossa aikaisemmin illalla pihalla että eihän meiltä ole karannut käärme kun hänen ulko- ja sisäkaton välissä rapisee jokin. Sanoin että ei ole, hiiriä ne vain on. Olisi pitänyt pelotella ja sanoa että itseasiassa on karannut ja näin kun livahti katon rajassa olevasta reijästä sisään. :lallati:

Huoh. Uolevin trimmi vihdoin valmis. Meni siinä useampi tunti. Mä kun alan tekemään näyttelysiistimistä, niin teen sen pitkään ja hartaaasti. Yksikään karva ei saa sojottaa. :paapatus: Pitäis vielä laittaa kaikki kamat valmiiksi, nukkua vähän ja aamulla Vaniksen kanssa sitten kohti messaria. :jjei: On tätä viikonloppua odotettukin!

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KUKKUJAT 14 - Lauantaina, 03.12.2011 klo 00:44  
+
0
Hmph. Avokki otti muutaman oluen ja lähti nyt jatkaa kapakkaan. Ei tässä muuten mitään, mutta mä olisin halunnu myös :ylpea: Pitkän aikaa tehny mieli viihteelle eikä avokkia ole inspannut. Ja nyt tuo yks päätti lähteä yllättäen eikä tollolle tullut mieleenkään vihjaista, et tänään vois lähteä kotia pidemmälle. Olisinhan mä mukaan voinu lähteä, mut tähän aikaan yöstä viiti lähteä muutamaa olutta juomaan. Huomenna pitää lisäksi olla hakuilemassa klo 11. Pienellä varoajalla nämä lähdöt kiitos, et mä voin ängetä mukaan :twisted:

Josko sitä sänkyyn mönkis. Huomenna saa sit katella ku ukko makaa sohvalla ku härski silli ja lemuaa rankkitynnyrille. :roll:
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: KUKKUJAT 14 - Lauantaina, 03.12.2011 klo 09:39  
+
0
Tänään onkin tiedossa paljon ulkoilua ja muuta touhuumista kun Luna täyttää 3v:aurinko: Jokohan tuo vihdoin rupeis aikuistumaan.

Taitaa vaan neidillä jäädä synttärikakku saamatta kun oli onnistunut aukasemaan yöllä alakaapin oven ja varastanu sieltä semmosia luita:roll: Muutenkin pullee tuo koira taas.
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

saf

saf
Viestimäärä: 1332

VS: KUKKUJAT 14 - Lauantaina, 03.12.2011 klo 10:09  
+
0
^ Onnittelut Lunalle! :hymy:

Kylläpä on huono olo. Illalla oli jo vähän, mutta kun yöllä heräsin ahdistavaan uneen enkä pariin tuntiin nukkunut, niin koko sen ajan oksetti. Ajattelin johtuvan siitä että olen herännyt puolentoista tunnin jälkeen kesken kaiken (usein päikkäreiltäkin herätessä on enemmän tai vähemmän huono olo), mutta aamulla kuitenkin heräsin siihen että oksetti ja vatsa oli ihan sekaisin. Sänkyyn palatessa olin aika varma että pitää käydä vielä oksentamassakin, mutta ei onneksi tarvinnut. Nyt kuitenkin on taas huono olo. Ok, eilinen meni aika pitkälti karkkia mättäessä, mutta luulisi että ne ei enää vaikuttaisi.
Shetlanninlammaskoira (05/05)



catteri

catteri
Viestimäärä: 903

VS: KUKKUJAT 14 - Lauantaina, 03.12.2011 klo 11:00  
+
0
Huomenta kukkuu vaan kaikille!

Ompas Adurolla kyllä karmaisevia kokemuksia, itteltä tuommonen varmasti veis yöunet.

Niin ja onnea kaikille messariin menijöille, tuokaahan paljo pokaaleja tullessanne.:hymy:

Täällä kulutetaan paria viimestä tuntia töissä, sitte kauan odotetulle vapaalle. Yö meni taas melko levottomasti. Mä en vaan käsitä, miksi toi koira on niin pirun levoton eikä voi yhtään yötä nukkua ihan rauhassa. Jatkuvasti saa herätä siihen ku se vaeltelee pitkin makkaria ja nousee sängyn laidalle, on vailla ulos eikä kumminkaan ole edes mikään hätä. Onko muilla tämmösiä levottomia yö-kulkijoita?
Kotia karvoittamassa kissat Demi (-08) & Latte (-10)
Mittelspitz Saaga (-12)


Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 14 - Lauantaina, 03.12.2011 klo 18:04  
+
0
^ Onko Tarmo tottunu, että jos se liikkuu ja tulee liki, niin te heräätte ja se saa huomioo? Peppi teki pentuna sitä, että se tuli nousi sänkyä vasten ja huito mua tassulla. Vaikka se kävi kuinka kipeetä, niin en liikahtanukkaan, pikkasen saatoin tirkistellä, mutta muuten olin ihan paikoillani tai käänsin kylkeä. Täällä uudessa kodissa se taas keksi, että taka-ovelta pääsee pihalle, niin aluksi yrittä haluta aina pihalle. Mutta kun näin ettei sillä ole hätä, en oo siihenkään enää reagoinu mitenkään ellei se oikeesti steppaile.
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

Ebeli

Ebeli
Viestimäärä: 1299

VS: KUKKUJAT 14 - Lauantaina, 03.12.2011 klo 18:10  
+
0
Mä mietin olisko catterilla mahdollisuutta laittaa Tarmoa nukkumaan toiseen huoneeseen? Nukka pienenä vaelteli jonkun verran, ei herättänyt meitä mutta kuulin aina jos se ramppas. Nykyisin se nukkuu olohuoneessa ja ei ole enää mitään ongelmaa.
(Viestiä on muokattu lauantaina, 03.12.2011 klo 18:12)

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: KUKKUJAT 14 - Lauantaina, 03.12.2011 klo 18:41  
+
0
:eek: Just tultiin lenkiltä kotiin ja vähän ennen sisääntuloa tyyppi soitteli että tossa vähän matkan päässä liikkuu susia. Ihan just käveltiin sielläpäin ja todella toivon, että ne olis vaan suden näköisiä koiria. Tässä kuitenkin on omakotitaloja sekä rivitaloja ihan vierekkäin sekä pihoilla riimuissa ja häkeissä paljon koiria. Niin ja ihmisiä myös lenkkeilemässä.

Tässä ei kuitenkaan mitään isoa metsää oo vieressä mistä ne ois suoraan voinu tulla tai on mutta niitten ois pitäny siltaa pitkin tulla tai toki uidahhan ne osaa myös. Mäkun niin oon luottanu siihen että ne välttelee asutusta, ihmisiä, autoja, valoja ymym mutta eipä sitten näköjään.

Huhh, mutta onnneks käytiin äsken lenkki, enää en ois uskaltanu lähteekkään.
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: KUKKUJAT 14 - Lauantaina, 03.12.2011 klo 19:46  
+
0
ÄÄÄK! Paras kaveri soitti äsken, oli matkalla synnyttämään! :aurinko: Jännittää ihan älyttömästi!
Ja oon niin innoissani, kohta pääsen hoitamaan pientä prinsessaa :love:

  Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 52
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28212
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545735
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 05.05.2024 klo 10:45)