Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Torstaina, 01.12.2011 klo 22:59

Kukkujat 14

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 52

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: KUKKUJAT 14 - Perjantaina, 02.12.2011 klo 17:04  
+
0
Lenkillä tuli vastaan mummeli ja käytiin seuraavanlainen keskustelu
- "Nuo koirathan maksaa mansikoita!"
- "Heh, niin"
- Onko se tyttö vai poika?"
- "Tyttö"
- "No sittenhän sinä voit pennuttaa sen."
- "öööh.."
- "Etsit pienen poikakoiran ja 2-3 vuoden iässä pennutat. Maksaa koira itsensä takaisin"
- "Eipä kyllä ollut sellainen suunnitelmissa"
- "Mutta kun se on terveydellekkin hyväksi!"

En jaksanut valistaa mummelia vaan jatkettiin matkaa. Mikä siinä on että heti kun nähdään söpö pikkukoira, niin sen pitäisi olla tekemässä pentuja, koska "niistä saa hyvän hinnan"..

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: KUKKUJAT 14 - Perjantaina, 02.12.2011 klo 17:10  
+
0

weebl kirjoitti:

Lenkillä tuli vastaan mummeli ja käytiin seuraavanlainen keskustelu
- "Nuo koirathan maksaa mansikoita!"
- "Heh, niin"
- Onko se tyttö vai poika?"
- "Tyttö"
- "No sittenhän sinä voit pennuttaa sen."
- "öööh.."
- "Etsit pienen poikakoiran ja 2-3 vuoden iässä pennutat. Maksaa koira itsensä takaisin"
- "Eipä kyllä ollut sellainen suunnitelmissa"
- "Mutta kun se on terveydellekkin hyväksi!"

En jaksanut valistaa mummelia vaan jatkettiin matkaa. Mikä siinä on että heti kun nähdään söpö pikkukoira, niin sen pitäisi olla tekemässä pentuja, koska "niistä saa hyvän hinnan"..


:ttou:
Ei mene aina niin kuin Strömsössä :paapatus: Loistavana esimerkkinä Auri: omana kasvattina "ilmainen" koira, joka on kylläkin syönyt irtaimistoa tuhansien eurojen edestä. Nyt kun koitti aika teettää sillä ne pennut, niin rahaa upposi 2000 € ja Auri jäi tyhjäksi :roll: Tuo maksaa itsensä takaisin ehkä kymmenen pentueen päästä :nauru:

muoks. tärkeä nolla jäi pois :nauru:
(Viestiä on muokattu perjantaina, 02.12.2011 klo 17:11)

tarun

tarun
Viestimäärä: 900

VS: KUKKUJAT 14 - Perjantaina, 02.12.2011 klo 17:21  
+
0
Synttäreitäni tässä viettäny siivoilemalla huushollia viimeset kolme tuntia... Enkä oo vielä edes imureerannu, saatika sitte luutunnu! :nauru: Voi jestas. Miten voi mahtua tämmöseen keskinkertaisen kokoiseen kaksioon näin paljon rompetta... No, jätesäkillinen tavaraa odottaa roskiin viemistä, ja niitä jätesäkillisiä voisi täyttyä vaikka kuinka monta vielä. :roll: Tai, avo on vähän eri mieltä, se kun tahtoo säilyttää kaikkee ihan älyttömän "tärkeetä"...
Carlos, sekarotuinen, s. 14.9.2010

Ebeli

Ebeli
Viestimäärä: 1299

VS: KUKKUJAT 14 - Perjantaina, 02.12.2011 klo 17:29  
+
0
Oihvoih. Olin jo 8 tuntia töissä, nyt pitäis kävellä koiran kanssa tunnin treeneihin ja takaisin ja yöksi sitten vielä töihin. Mitenhän sitä jaksaa valvoa yöllä. Varmana on muutenkin ihan sikana porukkaa liikkeellä, kun ihmisparat saanut rahaa.

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: KUKKUJAT 14 - Perjantaina, 02.12.2011 klo 17:34  
+
0
^Miten sulla tuollainen työrupeama on? Onko sulla kaksi työpaikkaa vai miten? Toivottavasti tuollaisia ei ole usein. Nopeasti palaa loppuun muuten :paapatus:

Ebeli

Ebeli
Viestimäärä: 1299

VS: KUKKUJAT 14 - Perjantaina, 02.12.2011 klo 17:38  
+
0
^ Jep, kahdessa paikkaa olen. Eli teen oman alan hommia työharjoittelua ja sitten lisäksi palkkatyö. 7 viikkoa on menty tällä tahdilla, yleensä kaksi vuoroa vielä viikonloppuisin ja max. yksi vapaapäivä. Sekään ei lohduta, jos on ollut pe ja la yöt töissä. Ensimmäiset 4 viikkoa oli mukana vielä oppari. Ei tosiaan jaksa tätä tahtia, onneksi loppuu ensi viikolla. Hirveä stressi ja väsymys. Ei ole ihmisiä varten tämä, ei. En suosittele kenellekään.

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: KUKKUJAT 14 - Perjantaina, 02.12.2011 klo 17:43  
+
0
Kuuluisi ehkä enemmän purjautujiin mutta en viitsi näin vähäpätöisestä asiasta siellä purkautua kun siellä ihmisillä vakavempiakin huolen aiheita. Mutta itse asiaan: kampaajakäynti! :pyssyt: :pyssyt: ja kerran vielä: :pyssyt: ! On se helvetti kun sanon miten pitää värjätä, niin lopputulos on kuin mitään ei olisi tukalle tehtykään ja maksoi kuitenkin 100e. Sama maantienruskea mitä oli ennen värjäystä, mitä nyt vähän jotain raidan tynkää näkyvissä. Halusin mustanruskean pohjan ja siihen päälle blondeja raitoja. Vittu tää ole mitään mustan ruskeaa nähnytkään. Menin niin sanattomaksi hämmästyksestä että maksoin ja lähdin pois. Ajattelin että nyt varmasti tulee hyvä tukka kun oli nuori ja nätti homopoika sitä tekemässä, niin paskan marjat. :roll:

Ja toinen, ostin veronpalatuksista jumalattoaman lastin käärmeille ruokaa että riittää vähäksi aikaa ja tietty tilasin myös pientä evästä käärmevauvoille. Olin sitten tehnyt tilauksen päin helvettiä ja siellä oli vain aikuisille sopivaa ruokaa 175 euron edestä ja ei mitään pikkuisille. :ttou: :roll:

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: KUKKUJAT 14 - Perjantaina, 02.12.2011 klo 17:46  
+
0
^^Ohhoh.. Onneksi loppuu kohta. Tsemppiä loppurutistukseen! Palkitse itsesi ruhtinaallisesti kun urakka on ohi!
(Viestiä on muokattu perjantaina, 02.12.2011 klo 17:47)

Inqq

Inqq
Viestimäärä: 1733

VS: KUKKUJAT 14 - Perjantaina, 02.12.2011 klo 18:21  
+
0
^^ Mee takas kampaamoon ja sano että et oo tyytyväinen. Meillä ainaki täällä päin net on aina uusinee värjäyksen, jos ei oo ollu mieleinen. Mulle kävi nimittäin kerran myös noin, mun tukka oli JUST samanlainen lähtiessä kuin se oli sinne kampaamon penkkiin istuessa. Kävin sitten kotona mutkan ja menin takas että ei tää nyt menny ihan ku piti.. Varattiin sit uus aika ja ei mun tarvinu siitä uusintakäsittelystä maksaa mitään.

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: KUKKUJAT 14 - Perjantaina, 02.12.2011 klo 18:30  
+
0
Jeps, samaa mieltä Inqq:n kanssa. Aina kannattaa sanoa ettei lopputulos ihan vastannut toivottua. Yleensä tarjoavat kompensaatiota. Kyllähän se inhottavalta tuntuu valittaa, kun kyseessä on jonkun oma työnjälki, mutta kunnollisesti tehdystä työstä niille maksetaan. Voi sen mielipiteen ilmaista ihan nätistikin, tyyliin "kivalta näyttää, mutta piti olla musta vaaleilla raidoilla". Ei se kivaa ole, ja itsekin olen monesti lähtenyt hammasta purren kotiin viimeistelemään lopputuloksen. Niin ei kuitenkaan kannata tehdä! Kun asian ilmaisee oikein, ei kukan voi ottaa sitä henkilökohtaisesti.

Mua ärsyttää taas vaihteeksi nämä kannut. Ostin sovittamatta sellaisen jakkupukuliivin, vai mikä lienee nimeltään, ja eihän tuo mene kiinni :mad: Pitää siis käydä vaihtamassa pari numeroa isompaan ja kaventaa sitten loppuosa sopivaksi.

muoks. eipä osaa kirjoittaa tänään
(Viestiä on muokattu perjantaina, 02.12.2011 klo 18:32)

catteri

catteri
Viestimäärä: 903

VS: KUKKUJAT 14 - Perjantaina, 02.12.2011 klo 18:37  
+
0
Täällä tympii taas vaihteeks olla töissä. Koko viikon tehny iltavuoroa (tai tullu aamulla ja tehny iltaan asti) ja muutenni ollu kaikkee extra hommaa normiduunien lisäksi. Muuten on viikko menny ihan jees, vaan tänään jostai syystä veetuttaa kattella ku ihmiset alottelee pitkää viikonloppua, ovat tuhlailemassa veronpalautuksia ja suurin osa vielä jo hyvässä nousuhumalassa. Ei vaan nappaa taas tänään, ei sitte yhtää.

Ja kotona pittäis vielä illalla kymmenen jälkeen jaksaa alkaa siivoilemaan kämppää kuntoon viikonlopuksi. Koko viikolla ei oo kumpikaa ehtiny, niin alkaa jälki olla sen mukasta, varsinkin ku koiralla tuo ripuli ja vatsatauti. Onneksi huomenna pääsee jo iltapäivästä vapaalle pitkästä aikaa. Mä niiiiiin odotan. Oikeen pitkää lenkkiä koirien kanssa, hyvää ruokaa ja kiireetöntä kuulumisten vaihtoa perheen kanssa.
Kotia karvoittamassa kissat Demi (-08) & Latte (-10)
Mittelspitz Saaga (-12)


weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: KUKKUJAT 14 - Perjantaina, 02.12.2011 klo 19:07  
+
0
Mukava nukuttaa vauvaa kun koira haukkuu noille prkleen raketeille. Kerrassaan typerä joulunavaus.

Birdie

Birdie
Viestimäärä: 1184

VS: KUKKUJAT 14 - Perjantaina, 02.12.2011 klo 19:16  
+
0
Mä kävin viime talvena kampaajalla ja pyysin sivuotsista, kerroin kampaajalle pituuden, ei yli kulmakarvojen saisi pituutta lyhentää. JA tittidii kampaajan jälkeen otsatukka lyhyimmiltään puolessa väliä otsaa. Se oli ihan epätasainen kun se ehti napata yhdestä kohtaa tukan lyhyeksi mutta mä sitten järkytyin ja en antanut lyhentää enempää. Mä olin ihan kauhuissani ja tää kampaaja meni sitten juttelee takahuoneeseen toisen kampaajan kanssa ja mä nieleskelin kyyneleitä. No ne tuli ikuisuudelta tuntuvan ajan päästä siihen yhdessä ja katseli sitä mun tukkaa. Ja ehdotteli mitä sille vois tehdä, mä en suostunut että pituutta otettais yhtään pois ja sanoin että mä lähden nyt kotiin. Mitään en maksanut, ei ne kyl pyytäneetkään.

Itse oon kotona aina naureskellut huippumalli haussa ohjelmassa kun niillä on muodon muutos ja löytyy aina pari ketkä itkee hiuksien perään. Ei kyl itteäni enää naurattanut sen kampaaja reissun jälkeen :nauru:. Onneks tukka kasvoi parissa kuukaudessa normaaliksi. Mut olihan se tosi ikävä kun se oli niin lyhyt ettei sitä saanut pinneilläkään ylös tai sivulle mitenkään nätisti.
Follies Neville
09.03.2011

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: KUKKUJAT 14 - Perjantaina, 02.12.2011 klo 20:08  
+
0
Tuon koiran turkki on oikeasti menossa niin jaskaan kuntoon. Mun täytyy kuurata sitä shampoolla nyt kolmatta iltaa putkeen, kun taas kierinyt jossain mädäntyneessä lihassa. Mä en ymmärrä missä välissä se sen tekee, pidän kyllä vapaana mutta tänään oikein kyttäsin silmä kovana eilisen lannoite-episodin jälkeen. Hienosti tuo piski osaa kyllä paikantaa kaikki oksettavimmat tuoksut. Rär.

5 vuotta sitten menin kampaajalle ja lupaa kysymättä se leikkasi mun hiuksiin sellaisen A-kirjaimen muotoisen aukon taakse. Mä en oikeasti ymmärrä tätä trendiä. Halusin tasamittaiset. TASA_MITTAISET. 4 vuotta olen yrittänyt sanoa kampaajille, että sitä ei saa millään lailla korostaa, haluan tasamittaiset, yritän kasvattaa sen pois. Kaikki ovat leikanneet silti sen saman aukon aina vain uudestaan esiin. Ratkaisu: En ole vuoteen leikkauttanut hiuksia. Enkä leikkauta. Saan kuolleet latvat pois itsekin. Kasvatan tuota aukkoa pois ja sitten kun se on tarpeeksi kadonnut ja pidempi käyn leikkaamassa nuo typerät pidemmät sivuruoskalituskat pois. :twisted:

Otsatukka on kans jännä juttu. Ehkä traagisin kokemus oli 2 cm pitkästä otsatukasta. En tiedä mitä se kampaaja oikeasti ajatteli. :nauru: Naurattaa vieläkin.
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

Ebeli

Ebeli
Viestimäärä: 1299

VS: KUKKUJAT 14 - Perjantaina, 02.12.2011 klo 20:13  
+
0
Vanis kiitos tsempeistä! Urakka palkitaan valmistumisella. :) Ja ehkä myös jollain "pienellä" kivalla. Nyt täytyy vielä mennä unille ennen yön rutistusta.

Meidän eilisissä treeneissä seuruu meni metsään. Tänään oli sitten kaikille avoimet yhteistreenit, yli 20 koiraa ja yksi mieletön remmirähjä. Ja seuruu meni putkeen! JES. Kyllä ärsytti eilen kun koira vaan nuskuttaa ja perseilee. Tänään saatiin seuruutreeniä eilisenkin edestä, otettiin myös väliin jääneet käännökset molempiin suuntiin. Nyt voin olla tyytyväinen. :)

Melina

moderaattori
Melina
Viestimäärä: 3422

VS: KUKKUJAT 14 - Perjantaina, 02.12.2011 klo 20:23  
+
0
Perjantai ja pikkujouluaika ja näköjään kaikki palstapeelot kaivautuu esiin koloistaan. Vaan ei se mitään, täällä päivystetään! :twisted:

Ja ei, mulla ei ole tänään siis tiedossa pikkujouluja :P Piparitaikinan ajattelin kyllä tehdä jääkaappiin tekeytymään.
Ylläpitäjä

catteri

catteri
Viestimäärä: 903

VS: KUKKUJAT 14 - Perjantaina, 02.12.2011 klo 20:27  
+
0
^:eek: Tuimana tänään.
Kotia karvoittamassa kissat Demi (-08) & Latte (-10)
Mittelspitz Saaga (-12)


innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: KUKKUJAT 14 - Perjantaina, 02.12.2011 klo 20:30  
+
0
^^ Et kai aio pilata sitä piparitaikinaa paistamalla sitä!

Minä juon tässä Bulmersia kun rakas poikaystäväni oli ystävällinen ja kävi viinakaupassa. :cool: Saan ehkä Crowmoorin ja lasin viiniäkin jos nätisti pyydän.
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: KUKKUJAT 14 - Perjantaina, 02.12.2011 klo 20:31  
+
0

Melina kirjoitti:

Perjantai ja pikkujouluaika ja näköjään kaikki palstapeelot kaivautuu esiin koloistaan. Vaan ei se mitään, täällä päivystetään! :twisted:


*teeskentelee kilttiä* :shifty:
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

saf

saf
Viestimäärä: 1332

VS: KUKKUJAT 14 - Perjantaina, 02.12.2011 klo 20:43  
+
0
Kylläpä osaa väsyttää... Parina viime yönä unta on tullut kuutisen tuntia yössä ja vaikka pari tuntia sitten heräsin kahden tunnin päikkäreiltä, niin olisin jo ihan valmis yöunille. Onneksi huomenna saa nukkua pitkään!
Shetlanninlammaskoira (05/05)




  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 52
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28212
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545735
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 05.05.2024 klo 16:45)