Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Torstaina, 01.12.2011 klo 22:59

Kukkujat 14

Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 52

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KUKKUJAT 14 - Sunnuntaina, 04.12.2011 klo 21:46  
+
0
^Avokille kohtuu normaalia tulla töistä, nukahtaa klo 15 ja herätä seuraavan kerran klo 4 aamulla. Yleensä joudun sen potkimaan sohvalta ylös, jolloin se saattaa käydä äkkiä vessassa ja kömpii sänkyyn jatkamaan uniansa. Päikkäreille tulee siis mittaa 13 tuntia..
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

Ebeli

Ebeli
Viestimäärä: 1299

VS: KUKKUJAT 14 - Sunnuntaina, 04.12.2011 klo 21:48  
+
0
Kukkuilin tänään jo joulukoristeet. Tosin oli aika jouluton fiilis, kun kuokittiin Nukan kanssa coton-lenkille ja vettä sataa. Mutta pakko oli koristella, itsenäisyyspäivä on jo ylihuomenna. (Eli on taas vapaata) :kieli:

Kalinka

Kalinka
Viestimäärä: 731

VS: KUKKUJAT 14 - Maanantaina, 05.12.2011 klo 08:15  
+
0
Jos nukun ilman kelloa, nukun aina vähintään sen 12 tuntia. Ei ole aikaa moiseen, joten kello on lähes aina soimassa 6-7 tunnin päästä nukkumaan menosta. Toisinaan väsyttää, mutta kyllä se periaatteessa riittää. Kun on kokoajan liikkeellä, niin ei ehdi miettiä väsymystä.. :roll: Päikkäreitä en periaatteessa voi ottaa, kun saan hirveän päänsäryn ja on entistä nuutuneempi olo. Jos on ihan pakko, niin laitan kellon 20 minuutin päästä soimaan ja makaan sen ajan piikkimatolla. Sitten pitää vaan pakottaa itsensä ylös. Nyt tosin kun Max tuli olen ottanut muutamat "aamu-unet", eli siis sammunut vahingossa sohvalle aamutoimien jälkeen pariksi tunniksi. Eikä ole ihme kyllä tullut päänsärkyä tms. Eilen tosiaan päätin nukkua pitkään, mutta kiitos avon kellon, unet jäi taas 6 tuntiin. Viime yönä sain onneksi nukuttua jopa 8 tuntia.

Nyt pitäisi muuten tehdä jo gradua. :shifty: Joka aamu kasilta pitäisi aloittaa ja juuri hehkutin FB:ssä, että kerrankin olen ajoissa.. ooops. :nauru:
Brasilianterrierit lady Lara Croft 13.11.2005 & herra Max Payne 21.08.2011
Laralla on asiaa

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: KUKKUJAT 14 - Maanantaina, 05.12.2011 klo 12:11  
+
0
Mieletön viikonloppu!
Vanis esitti tuon mun nuoren nartun Messarissa NUK1 SA PN4! Kiitos tuhannesti vielä kerran, on se vaan hienoa katseltavaa kun joku osaa handlata noin hyvin ja saa koiran esiintymään edukseen :kumarrus: Oli myös tosi mukavaa tavata ja jutella.

Sunnuntaina oltiinkin sitten ErittäinHyviä, tuomarin mielestä tuo ruipelo saa vielä kehittyä ja selkälinjakaan ei ollut hyvä, kun taas edellisenä päivänä tuomari suorastaan ylisti sitä :nauru:
Sunnuntaina meni muuten meidän porukalla tosi hyvin ja pääsinpä itekin Isoon Kehään juoksemaan kun esitettiin kasvattajaryhmä.

Nyt ollaan väsyneitä, minä ja koira. Mutta olipahan hauska reissu.

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: KUKKUJAT 14 - Maanantaina, 05.12.2011 klo 13:02  
+
0
Eilen oli niin hermoja raastava päivä että meinasi usko loppua kesken. Tänään tuli lapsen isä yöksi, voin vihdoin rentoutua ja ottaa muutaman lonkeron kotosalla :aurinko:
Suunnitelmissa on että otan Mörön tänne viikonlopun jälkeen ja kokeilen miten kahden koiran kanssa arki onnistuu. En muuten epäilekkään etteikö sujuisi, mutta ulkoilu kahden koiran ja vaunujen kanssa voi olla haastavaa, varsinkin kun Mörö intoutuu toisinaan vetämään. Nyt kun on tottunut tuon pienen taluttamiseen, niin tuntuu että hevonen olisi hihnan päässä kun Mörön kanssa lähtee :eek:

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: KUKKUJAT 14 - Maanantaina, 05.12.2011 klo 13:09  
+
0

Kalinka kirjoitti:

Jos nukun ilman kelloa, nukun aina vähintään sen 12 tuntia. Ei ole aikaa moiseen, joten kello on lähes aina soimassa 6-7 tunnin päästä nukkumaan menosta. Toisinaan väsyttää, mutta kyllä se periaatteessa riittää. Kun on kokoajan liikkeellä, niin ei ehdi miettiä väsymystä.. :roll: Päikkäreitä en periaatteessa voi ottaa, kun saan hirveän päänsäryn ja on entistä nuutuneempi olo. Jos on ihan pakko, niin laitan kellon 20 minuutin päästä soimaan ja makaan sen ajan piikkimatolla. Sitten pitää vaan pakottaa itsensä ylös. Nyt tosin kun Max tuli olen ottanut muutamat "aamu-unet", eli siis sammunut vahingossa sohvalle aamutoimien jälkeen pariksi tunniksi. Eikä ole ihme kyllä tullut päänsärkyä tms. Eilen tosiaan päätin nukkua pitkään, mutta kiitos avon kellon, unet jäi taas 6 tuntiin. Viime yönä sain onneksi nukuttua jopa 8 tuntia.



Tää on taas tätä terveyshapatusta, mutta jatkuva liian lyhyillä yöunilla meno stressaa elimistöä ihan hurjasti. Kroonisesti kohonneet kortisolitasot ei tosiaan ole semmoinen asia, mitä kellekään soisi. Mä oon itse ollut sellainen, että vaikka herätys on kello 6, niin menen silti nukkumaan aikaisintaan puoliltaöin. Nykyään priorisoin riittävän unen, ja menen nukkumaan niin että ainakin kahdeksan tuntia on uniaikaa, mieluummin kymmenen. Etenkin nyt, kun huonetta ei saa täysin pimeäksi, tuo kahdeksankin tuntia tuntuu liian lyhyeltä.
Siihen, että tuntuu ettei 10 tuntiaakan unta riitä, voi auttaa se, että nukkuu pilkkopimeässä (siis oikeasti! ei mitään telkkarin punaista valoa, kelloradion digitaalinäyttöä yms. peittämättä), jolloin unen laatu on huomattavasti parempi.
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

aavehamsteri

aavehamsteri
Viestimäärä: 1335

VS: KUKKUJAT 14 - Maanantaina, 05.12.2011 klo 13:39  
+
0
^Munkin on täytynyt priorisoida tuo uni. Olen tolkuttanut itselleni aiemmin, että kyllä seitsemällä tunnilla täytyy pärjätä, vaan en minä pärjää. Tosin tunnen itseni yleensä aina aamuisin väsyneeksi unen pituudesta riippumatta, joten en tiedä onko uneni laatu huonoa (mielestäni ei) vai onko kropassa jotain häikkää.
Lbn 11/2010
Mudi 7/2013

"Päätökset pitää tehdä oikeassa mielenvireessä ja mieluiten nopeasti, ettei vire mene ohi."

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: KUKKUJAT 14 - Maanantaina, 05.12.2011 klo 13:48  
+
0
Täällä myös yksi, joka priorisoi unta ja etenkin arkena pidän tiukasti kiinni siitä, että saisin 8 tuntia unta vähintään. Koitan mennä nukkumaan niin että uniaikaa ois 8,5-9h jäljellä, että kerkee rauhassa nukahtaa. Mulla vaan noi nivelkivut aiheuttaa sen ettei katkeamaton uni ole mikään tae....Silloin kun on hyvä kausi ja pystyn nukkumaan kunnolla niin tuo 8 tuntia riittää siihen että herään suht pirteänä. Mä olen myös huomannut sen, että väsymystä vähentää se, että pidän suht tiukasti kiinni nukkumisaikataulusta. Mulla kun on hyvinkin vaihtelevat työajat ja periaatteessa voin mennä töihin miten vaan klo 8-13 välillä niin koitan työvuorosta huolimatta heräillä viimestään yhdeksältä.

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: KUKKUJAT 14 - Maanantaina, 05.12.2011 klo 14:00  
+
0

Rorys kirjoitti:

Mieletön viikonloppu!
Vanis esitti tuon mun nuoren nartun Messarissa NUK1 SA PN4! Kiitos tuhannesti vielä kerran, on se vaan hienoa katseltavaa kun joku osaa handlata noin hyvin ja saa koiran esiintymään edukseen :kumarrus:



Onnea! :aurinko: Vanis kertoikin heti teidän hienosta tuloksesta lauantaina. Vanis kokeili esittää myös Uolevia ja sai senkin seisomaan todella kauniisti omalla esittämistyylillään mutta Uolevi ei liikkunut hänen kanssa kun etsi koko ajan mua joten vein Uolevin sitten itse. Kuitenkin tuomarin tärkeää nähdä hyvin liikkuva koira. Sen verran hyvin ja kylmän rauhallisesti Uolevi esiintyi että molempina päivinä nappasi junioritittelit. :jjei: Lauantaina JUN ERI JUK1 SA HeJw-11, sunnuntaina JUN ERI JUK1 SA PU4 vasert JV-11. :hymy: Sunnuntaina yksikään junnunarttu saanut tietteliä, joten kait oli aika tiukka tuomari. Tammikuussa kajaaniin Vaniksen kanssa. :aurinko: Mukaan lähtee pikkupoikien lisäksi myös Kusti ekaa kertaa veteraaneihin.
(Viestiä on muokattu maanantaina, 05.12.2011 klo 16:37)

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: KUKKUJAT 14 - Maanantaina, 05.12.2011 klo 14:31  
+
0
^ Vau, onnea teille! Hieno suoritus :peukku:
Mua olisi kans kiinnostanut lähteä Kajaaniin mutta ei löytynyt sit aikaa mitenkään.

Inqq

Inqq
Viestimäärä: 1733

VS: KUKKUJAT 14 - Maanantaina, 05.12.2011 klo 16:04  
+
0

weebl kirjoitti:

Nyt kun on tottunut tuon pienen taluttamiseen, niin tuntuu että hevonen olisi hihnan päässä kun Mörön kanssa lähtee :eek:



Haha joo älä :nauru: tuo mun jopa kuusi kilonen otus tuntuu iha törrrkeen painavalta ku sitä piettää sylissä/kantaa. Ja sit ku tuo pentu ei tosiaan paina juur mitään :nauru:

Riisis

Riisis
Viestimäärä: 1609

VS: KUKKUJAT 14 - Maanantaina, 05.12.2011 klo 17:00  
+
0
Kaveria epäillään autovarkaudesta ja näpistyksestä, koska oli tilannut taksin parille random-tyypille ja hänen näköinen ihminen (165 cm, normaalivartaloinen, mustat pitkät hiukset) näkyy jossain valvontakameran kuvassa. Tää kaveri ei varmaan edes osaa käynnistää autoa, että siltä pohjalta. :peukku: Se on kiva, kun luulet tekeväsi päivän hyvän työn, niin saat syytteen rikoksesta.
Lk mäyräkoira -08 &
Kk hollanninpaimenkoira -10
Lk hollanninpaimenkoira -13

ransa

ransa
Viestimäärä: 2013

VS: KUKKUJAT 14 - Maanantaina, 05.12.2011 klo 17:01  
+
0
Onnittelut teille viikonlopun näyttelyissä menestyneille!

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: KUKKUJAT 14 - Maanantaina, 05.12.2011 klo 18:54  
+
0
Tekniikan ihmelapset saivat eilen jääkaappi-pakastinsydeemien kylmävesi -ja jääpalakojeen toimimaan! Ja siis oli vain siitä kiiinni, että vedentulo oli laitettu kohtaan off ;D. Muhaha. Kannatti kutsua naapureita kylään. En ollut ajatellutkaan että moinen kytkös löytyy vessasta saakka.

catteri

catteri
Viestimäärä: 903

VS: KUKKUJAT 14 - Maanantaina, 05.12.2011 klo 19:17  
+
0
Ärsyttää kun sain kasvattajalta vähän ympäripyöreen vastauksen pentutiedusteluun. Tai sitte en vaan osaa tulkita sitä.:mietiskel:
Kotia karvoittamassa kissat Demi (-08) & Latte (-10)
Mittelspitz Saaga (-12)


neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: KUKKUJAT 14 - Maanantaina, 05.12.2011 klo 19:17  
+
0
Rorys: Onko teidän kasvattajalla kikkara vaalea tukka? Mä kuikuilin siinä beussikehän laidassa bernikehään Mooseksen siskon kanssa kun siinä joku porukka jonkin verran ehkä iloitsi jostain :nauru: Saatoitte siis ehkä olla vieressä, tai sitten ette. Havahduin vain tähän maailmaan kun joku vaaleat kikkarat hiukset omaava nainen kailotti, että kaikki voi lähteä syömään sillävälin kun hän käy vähän töissä ja tapaavat sitten jossain johonkin aikaan. Tuli niin topakasti, että munkin paras uros -kehän harras tuijottelu keskeytyi :nauru:
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: KUKKUJAT 14 - Maanantaina, 05.12.2011 klo 19:49  
+
0
Ompas tylsää, pidän yksinään "stadin herruus" - kisastudiota kotona kun avokki soitettiinkin töihin.
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: KUKKUJAT 14 - Maanantaina, 05.12.2011 klo 20:06  
+
0
Neruda, juu on ja siinä varmaan oltiin. Niinkuin varmaan pysty päättelemään niin meillä meni todellatodella hyvin sunnuntai! :nauru: Mä olin koiran kanssa ihan siinä kehänumerotankojutskan vieressä, beussi ja bernikehän välissä.
Miten mä olin niin urpo et katoin kyllä että siinä on bernejä mutta en sitten osannu yhtään kuikuilla että missä sä oot :ttou:
(Viestiä on muokattu maanantaina, 05.12.2011 klo 20:07)

saije

saije
Viestimäärä: 4425

VS: KUKKUJAT 14 - Maanantaina, 05.12.2011 klo 20:23  
+
0

catteri kirjoitti:

Ärsyttää kun sain kasvattajalta vähän ympäripyöreen vastauksen pentutiedusteluun. Tai sitte en vaan osaa tulkita sitä.:mietiskel:



Mulla on vähän samaa ongelmaa ilmassa. :nauru: Niiltä kahdelta joilta on jotain vastausta tullut, on vastaukset olleet hyvinkin tulkinnanvaraisia.
Valkoinen ruotsinhirvikoira "Nimue" Syntynyt 26/3/11 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Nila" Syntynyt 14/12/12 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Loru" Syntynyt 13/9/15 ♀
Karjalankarhukoira "Lyyra" Syntynyt 15/6/17 ♀

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: KUKKUJAT 14 - Maanantaina, 05.12.2011 klo 20:59  
+
0
Hehee! Ostettiin Mangolle Vuokatti Huskysta vetovaljaat, vetohihna ja vetovyö ulkoiluttajalle. Ja sai niin paljon huomiota kun kaikki tuli ihmettelee ja omistaja avas neidille oman namupaketin et sovitus menee hyvin. Neiti meni niin hienosti ja kuhan tulee vähän ei-liukkaampia kelejä niin mullakin kunto kohenee :) Nauratti kun pelkkäsin koko aika et Mango kaataa mut, mut sit kaaduinkin ite kun oli lumen alla jäätä :nauru::nolo: Oli vähän hölmö olo ja polvessa pirun kipee mustelma :D Ja sit sain rapsuttaa niin ÄLLÖJÄ 5 viikkoisia huskynpentuja :love::love: En kyllä vois olla siel töissä kun istuisin vaan koirien kans pölisemäs niille .D
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

  Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 52
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28212
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545735
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 05.05.2024 klo 18:00)