Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Torstaina, 01.12.2011 klo 22:59

Kukkujat 14

Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 52

Mardie

Mardie
Viestimäärä: 112

VS: KUKKUJAT 14 - Lauantaina, 03.12.2011 klo 20:06  
+
0
Niii meilläkin on täällä lähes kotipihassa susia, ja se on kyllä pelottavaa! Me asutaan kyllä maalla, mutta aivan keskustassa, eli talojen ja ihmisten keskellä. Metsäpläntti alkaa tossa alle puolen kilsan päässä, jossa siis useesti käydään riekkumassa, samoin pururata on max.kilsan päässä. Tänä vuonna sudet on kuulemma tulleet tähän ihan viereen, muutaman kilsan päässä ovat syöneet lampaita :suru: myöskin siis lenkkireitillä tämä. Toisinaan vähän karmii tuolla metsässä lenkkeillä, etenkin pimeällä sudet on aina mielessä. Harmi vaan, että näin pimeään aikaan on vaan pakko välillä käydä valaistulla pururadalla illalla purkamassa koirien energiat, kun normi hihnakävely nyt ei isoilla koirilla paljoa auta. Toivoa sopii, ettei ne sudet tule koskaan ihan oikeasti vastaan, vois vähän tulla hätä käteen :eek:

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: KUKKUJAT 14 - Lauantaina, 03.12.2011 klo 22:08  
+
0
^Minäkin asun "maalla" eli ihan pikkukylässä. Metsäähän tässä ympärillä riittää, mutta tosiaan oon kuvitellu ettei ne asutuksen lähelle tule ellei sitten niillä joku oo vialla kun tuossa vielä tuo järvikin on eikä sen yli ihan nuin vaan tulla. Kuulemani mukaan on ollu jopa 4sutta, tiiä sitten pitääkö paikkaansa. Kyllähän täällä ilveksiäkin liikkuu, mutta en osaa niitä etes pelätä. Meinasin kiertää lenkin vielä toisin päin, eli hyvin todennäköistä, että oiskin tullu vastaan...

Minä en halua niille mitään pahaa, ja mua ärsyttää kun ihmisillä on se tappo meininki aina nuista susista täälläpäin. Vaikka tottahan se on, jos tulee asutuksen lähelle niin eihän se normaalia ole ja voi olla että tulee uudestaankin ellei niitä ammuta.

No sitten muuta. Aika säälittävä fiilis kun yksikseen ryyppää:roll: Kaverin matkaan lähen kyllä kuhan baariin selviivät. No mutta piski on ainakin ihan väsyksissä kun ei jaksa luutaankaan syyä enää:hymy: Lahjakin oli mieluinen kun ostin sille semmosen ison vinku possun mitä se on huuattanu koko päivän:love:
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 14 - Lauantaina, 03.12.2011 klo 23:25  
+
0
^ Ai niin! Onnea Lunalle! :)

Hyi että mulla on ahistus päällä. Katoin neloselta World Trade Center-leffan ja samalla avauduin kaverille poikaystävänehdokkaan surullisista asioista. Ihan rinnassa painaa ja henkee salpaa :suru: Muutenkin jotenki niin voimaton ja riittämätön olo, niin sitten tuommonen ahistava leffa vielä päälle, ei hyvä.
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: KUKKUJAT 14 - Sunnuntaina, 04.12.2011 klo 07:37  
+
0
Nyt on kaverille syntynyt pieni tyttönen :jjei:
En millään malttas odottaa että pääsen näkemään heitä, tuntuu niin epätodelliselta :aurinko:

muoks. Sain vielä kuvankin pikkuisesta, voi jestas :love:

muoks vielä kerran. Siellä oli vielä toinenkin kavereista samaan aikaan synnyttämässä, poika tuli hänelle :nauru:
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 04.12.2011 klo 10:52)

catteri

catteri
Viestimäärä: 903

VS: KUKKUJAT 14 - Sunnuntaina, 04.12.2011 klo 11:37  
+
0
Ebeli ja Karvakamu oli tuohon meidän Tarmon levottomuuteen kommentoineet..

Eli ei tosiaan huomata tuota koiraa mitenkään, vaikka kuinka riekkuu makkarissa. Jos ihan oikeesti alkaa piippaamaan, että pitää päästä ulos, niin kerran käytetään ja sit loppuyö maataan ihan hiljaa. Eli ei pitäs olla siitäkään huomioinnista kiinni, koira ei meidän taholta saa mitään reaktiota, mutta silti itsekseen jaksaa vaellella parhaallaan montaki tuntia pimeessä hiljasessa makuuhuoneessa.

Eikä sekään toiseen huoneeseen siirto tule tuossa asunnossa kysymykseen. Ollaan siis vuoden sisällä tuosta muuttamassa, ja kämppä on jo ennen koiraa remontoitu ns. myynti valmiiksi. Ja tuolla on sen verran sitä omaa tahtoa ja puruvimmaa, että toiseen huoneeseen laittoa protestois ihan varmasti alkamalla sisustaa kämppää uudestaan. Makkari on ainut huone, josta ollaan "eliminoitu" kaikki jyrsimisen arvonen pois.

Vaan eilen oli oikeen kiva ja tarpeeseen tullut vapaa. Käytiin kotipuolessa vanhempien luona. Saatiin leivottua jo piparitki jouluksi valmiiksi, koirien kans käytiin pitkä lenkki lumisessa mettässä ja saunottiin kaikessa rauhassa pitkän kaavan mukaan. I like it.:love: Toivottavasti täällä on kaikilla muillakin ollut mukava viikonloppu.:hymy:
Kotia karvoittamassa kissat Demi (-08) & Latte (-10)
Mittelspitz Saaga (-12)


Tattistavaan

Tattistavaan
Viestimäärä: 740

VS: KUKKUJAT 14 - Sunnuntaina, 04.12.2011 klo 11:38  
+
0
Nyt pari päivää menny sähkötupakan varassa ja tähän asti sujunu ihan hyvin, selvis jopa suuresta koetuksesta kun kaveri kävi eilen istumas iltaa ja saunomassa tässä eikä tulle ratkettuu ees kuppii ottaessa... Jos tuosta nyt eroon pääsis melkee 17 vuotta tullu käryytettyy
Owczarek Podhalanski Runo Visenna tuttavallisemmin Nalle
Pyreneittenmastiffi Mini
Keskiaasiankoira Little Freak's Dzhamal tuttavallisemmin Jallu

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: KUKKUJAT 14 - Sunnuntaina, 04.12.2011 klo 11:44  
+
0
^Meilleki on posti tuomassa sähkötupakat, toivottavasti pääsis noista oikeista kääryleistä eroon... Tsemppiä :peukku:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Kalinka

Kalinka
Viestimäärä: 731

VS: KUKKUJAT 14 - Sunnuntaina, 04.12.2011 klo 13:07  
+
0
Kuks! Tänään piti viedä koirat metsään, mutta tuolla sataa aika kovaa. Lara inhoaa sadetta ja kiskoo varmasti koko matkan vaan kotiin päin. Kun itseä vielä kiinnostaa ihan hirveästi tuonne mennä, niin jee. Maxia ei tunnu kauheasti sade haittaavan ja pelottaa että sille tulee samanlainen sadeinho, kun se huomaa ettei sateella tehdä kuin pikkulenkkejä. Toisaalta tuntuu väärältä jättää Lara kotiin ja viedä vaan Max metsään. Teen taas asioista ihan liian hankalia. :nauru:

Niin, ja väsyttää. Eilen oli aika kiireinen päivä. Käväistiin messarissa ja sen jälkeen vielä Taidekorkeakoulun myyjäisissä. Siitä nopsaan kotiin lenkittämään ja ruokkimaan koirat, ja sitten kaverin tupareihin. Piti tulla ajoissa kotiin, mutta olinkin kotona vasta puoli kaksi. Mikä toisaalta on kyllä ajoissa, koska jätin suosiolla baarin välistä.. Avon kello soi jo kahdeksalta (en tiedä miksi, kai siksi että hän oli mennyt jo niin aikaisin nukkumaan), joka tarkoittaa sitä, että Max luulee/tietää pääsevänsä ulos. Eli, ei auttanut kun nousta avon jäädessä kuorsaamaan. Huoh. Tänään piti nukkua pitkään ja sitten jaksaa touhuta. Tästä taisikin tulla pyjamapäivä. Pitäisiköhän kipaista ruuaksi kebab tuosta naapurista..? :shifty:

muoks, Nyt siellä tuli ainakin tauko sateesta, tämä tyttö lähtee metsään! Tein diilin itseni kanssa: saan ostaa kebabin, kunhan teen tunnin lenkin. Motivaatiota lenkille ja kebsukin maistuu paljon paremmalle!
Brasilianterrierit lady Lara Croft 13.11.2005 & herra Max Payne 21.08.2011
Laralla on asiaa
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 04.12.2011 klo 13:37)

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: KUKKUJAT 14 - Sunnuntaina, 04.12.2011 klo 14:31  
+
0
Lähtisin etsimään sähköä. Mulla on prepaidsähkö, ehkä maailman idioottimaisin keksintö, eikä sitä saa vaihdettua laskulle. :ttou: Mulla on muutama punta vielä siinä mutta lähin kauppa on rikkonut sen laitteen jolla sähköä saa maksettua lisää. Eli pitää vissiin ottaa sitten bussi lähikylään tai jotain tällaista. Aivan älytöntä.
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: KUKKUJAT 14 - Sunnuntaina, 04.12.2011 klo 15:22  
+
0
Vanhemmat kävi kyläilemässä. Toivat pojalle vaatteita, uuden lelun, kaverille vauvalahjaksi pinkin bodyn & potkarit ja unipupun :) Ja mulle tonnikalaa, jaffa-keksejä ja kokista :nauru:

Huomenna käydään Hertan kanssa enemmän ulkoilemassa, tänään jäänyt vähemmälle kun kiirettä pitää.. :neutral:

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KUKKUJAT 14 - Sunnuntaina, 04.12.2011 klo 15:31  
+
0
^^No ompa idioottimainen systeemi :eek:

Naapuri kävi tänään hakemassa muutaman tavaran meidän varastosta. Ens viikolla olis tarkotus kasata osa romuista ja viedä ne kaatikselle. Onneksi suurinosa on puuta sekä muuta kierrätettävää tavaraa ettei tuu niin kalliiksi.
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

Inqq

Inqq
Viestimäärä: 1733

VS: KUKKUJAT 14 - Sunnuntaina, 04.12.2011 klo 15:35  
+
0
Herttine, mää heräsin vasta klo 13! :shifty: Aattelin että en pistä kelloa soimaan ku sunnuntai, että nukun nii pitkää ku uni riittää.. No riittihä sitä näköjää. Mut vähän jännää, pentu ei ollu pissannu sisälle?

Ny pitäs lähtee reippaileen pihalle molempien kans. Aattelin nimittäin pestä molemmat karvalakit vielä tänään :hymy:

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: KUKKUJAT 14 - Sunnuntaina, 04.12.2011 klo 15:51  
+
0
HIH! Tääl Sotkamossa sataa lunta! :) Mut hemmetin Kirsikka kun sisälle pissii ja kakkii (matoille/lattialle) vaikka pääsee ulos ja on lehdetkin varuulta! Mitähän sille tekis? Juoksut ja vieraat hajut voi vaikuttaa kyl asiaan. Joo niistä kummituksista! Kumpikaan mesitä ei unissaa kävele et se teoria on alas-ammuttu. Kun mennään kotiin niin saa nähdä taas onko tapahtunu mitään :shifty: Sen vikan yön äijä tosiaan oli valvonu vähän aikaa kun ei ollu saanu unta, ja ite taas en ollu heränny. Kummallista :roll: Noh, saa nähdä. Huomen kylpylään ja huskysafarille!!
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

Shane

Shane
Viestimäärä: 946

VS: KUKKUJAT 14 - Sunnuntaina, 04.12.2011 klo 15:54  
+
0
Tulispa Helsingissäkin jo lunta! Täällä äsken tuli rakeita, muuten onkin sitten vettä satanut koko päivän..

Sateiseen sunnuntaihin sopii Leijonakuningas Blu-ray (minkä ihanainen ystäväni osti mulle synttärilahjaksi), lettuja ja pintti Batteryä. :nauru:
Menossa mukana saku Riki, corgi Natu sekä huskyvauva Nova!

Dawkes

Dawkes
Viestimäärä: 787

VS: KUKKUJAT 14 - Sunnuntaina, 04.12.2011 klo 17:02  
+
0
Yhyy. Mä en oo koskaan mitenkään erityisemmin pitänyt ulkonäöllisesti mistään pikkukoirarodusta (bichon frise, shih tzu, havannan- ja maltankoirat ja mitä näitä nyt on..) mutta tänään kaupassa käydessä oli sillä aikaa mun auton viereen parkkeerannut auto, jonka takapenkillä oli pikkuruinen japanese chin, ja voi herranjesta että se oli suloinen :nauru: Semmonen pikku naama vaan ilmesty pällistelemään takaikkunaan kun menin autoon, välillä katosi näkyvistä mut sit koomisesti ilmesty siihen taas. Näytti ihan pikku ufolta. Oli pakko hetki seurata sen touhuja hymyssä suin. Pelottavaa.
Aina kun tuntee ikävää
tietää, että omisti jotain tärkeää.

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: KUKKUJAT 14 - Sunnuntaina, 04.12.2011 klo 18:04  
+
0
Me harkitaan ihan vakavasti tarjouksen tekemistä yhestä asunnosta. Siinä ois kyllä kaikenlaista pientä pintaremppaa tiedossa, mutta paikka on aika mainio. 300 metriä järvelle! Terveisin uimahullun (ainakin yhden, toivottavasti kahden) koiran omistaja.
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

Umber

Umber
Viestimäärä: 572

VS: KUKKUJAT 14 - Sunnuntaina, 04.12.2011 klo 20:15  
+
0
Kukkuuta! Kotiuduttiin avon kanssa messarista pari tuntia sitten ja näyttelyitä harrastamattomalle oli kyllä aika raskas päivä. Kierreltiin, kaarreltiin ja katseltiin nöffi-kehä läpi ja "opiskeltiin", jos sitä vaikka Turussa kokeilisi ensikertaa itse Toukon kanssa, joka siis nyt ei ollut mukana. Kamala päänsärky vaan tuolta tarttui mukaan, ja kylmäkin oli - täytyy tajuta pitää takki matkassa ensi kerralla.
Päänsäryn jyskyttäessä olikin sitten kivaa käyttää odottelusta kierroksilla oleva koira kaatosateessa ja rakeiden pieksemänä lenkillä tallilla, ihan jotta se sai mutustettua muutamat "kuitumunkit" parempiin suihin :ttou:. Onneksi nyt saa rentoutua ja relata loppuillan rauhassa ja burrekin alkaa jo vaikuttaa :)
Newfoundlandinkoira 2011
Amerikanakita 2014

Lifo

Lifo
Viestimäärä: 231

VS: KUKKUJAT 14 - Sunnuntaina, 04.12.2011 klo 20:49  
+
0
^Mulla alko kans särkee päätä jossain vaiheessa aika reippaasti, oisko ollu sit niin huono happi kun on niin paljon ihmisiä ja koiria. Hetkeks autto kun joi vettä, mutta puolentunnin päästä tuli vielä pahempana takasin, ei auttanu kun kotiin lähteä. Särkylääkettä ei kyllä tarvinnu ottaa, tais raitis ilma auttaa sit riittävästi :) Messarissa meni kyllä ihan kivasti, näin mun toivottavasti tulevan pennun kasvattajan ja jäi positiiviset fiilikset, myös rodun kehää jonkun aikaa tiirailin ennen kun pää vaati lähtemään. Myös shoppailtua tuli totta kai!
Täytyy kävellä ennenkuin voi juosta - lentämisestä puhumattakaan.

Tutuli

Tutuli
Viestimäärä: 3982

VS: KUKKUJAT 14 - Sunnuntaina, 04.12.2011 klo 21:39  
+
0

Inqq kirjoitti:

Herttine, mää heräsin vasta klo 13! :shifty: Aattelin että en pistä kelloa soimaan ku sunnuntai, että nukun nii pitkää ku uni riittää.. No riittihä sitä näköjää.



Toi on kyllä vaarallista mennä nukkumaan ilman herätystä. Mun siskon työkaveri oli menny päiväunille illalla puoli kuuden aikaan ja vieny kännykän eteiseen, että varmasti herää sen ääneen. No, heppu oli sitten heränny seuraavana päivänä puoli viideltä illalla. Oli semmoset kepeät 23 tunnin päikkärit. :nauru: Mies tekee kyllä vuorotyötä, mut on toi silti aika hyvin, luulis, et tossa ajassa tulis jo vessahätä ja nälkä.

Mun pitäs tehä yhtä kouluhommaa, mut sen sijaan roikun täällä ja katon telkkaria. Laiskottaa...
Shetlanninlammaskoira Alissa 23.11.2008
Muistoissa tiibetinspanieli Mona 1992-2006

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: KUKKUJAT 14 - Sunnuntaina, 04.12.2011 klo 21:45  
+
0
^ No hieman on tullut siinä nukuttua !

Mä olin viime jouluna sesonkitöissä ja vissiin ehti väsymys jotenkin kasaantua, koska kun yliopisto taas jatkui ja mulla oli paljon vapaata, en laittanut kelloa soimaan ja hups - nukuin sitten vissiin melkein viikon verran joka yö 15 tuntia. Aikuinen ihminen. Käsittämätöntä ! Olen kateellinen kaikille niille jotka selviää 7-8 tunnin yöunilla. Mulle jo 9 tekee tiukkaa, 10 on ihan ehdoton jos ei halua olla väsynyt luennoilla. Nukkuminen <3
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

  Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 52
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28212
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545735
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 05.05.2024 klo 11:00)